Graciarnia róż
Typ sesji: MS
Opis:
Podobno obok Velen istnieje ogromna dom w ruinie - zgliszcza, graciarnia, zawalony budynek.
Podobno mieszkał tam jakiś mag. Podobno kapłan. A niektórzy mówią, że wiedźma i jej trzy córki. Jak jest aprawdę?
Czy coś stoi na przeszkodzie by dom przeszukać? Szubrawcy? Może duchy, w końcu Velen jest niby nawiedzone. A może jest tam stertę śmieci i nic wartościowego poza grzybami i pleśnią?
Ogłoszenie i plotki informowały jedyne, że co znajdą - to ich.
Zagrożenie: Średnie
Uwaga: Klimat detektywistyczno-kombinatorski
Liczba graczy: 0/5
Krwawa knieja
Typ sesji: MS
Opis:
Karmazynowa krew przesiąka do lasu na pierwszej materialnej.
Nieznajomy wędrowiec, sugeruje mieszkańcom wioski niedaleko Góry Gwiezdnej Iglicy, że problem jest po stronie Dziczy. Ci, decydują się prosić o pomoc poszukiwaczy przygód.
Co trawi Baśniowy Las? Czy wymagane będą rozmowy z Karmazynowym Dworem? A może to któraś z istot magicznych powoduje problemy?
Zagrożenie: Średnio-wysokie
Uwaga: Sesja w Dziczy Fey.
Liczba graczy: 0/5
Pośród kwiatów i cieni
Typ sesji: MS
Opis:
Koszmary, sny, mary. Co kryje się w krzywym zwierciadle? Co znajduje się po drugiej stronie lustra? Jak naprawić lustro? Jak wyjść ze snu? Czy to sen? Czy to Dzicz Fey? A może to wspomnienie poprzednich wcieleń? Wołanie o pomoc? Kto wie?
Zagrożenie: Średnie
Uwaga: Sesja mocno oniryczna.
Liczba graczy: 0/5
Zgłoszenia z krótkim (!) uzasadnieniem, czemu akurat Ciebie/Twoją postać mam wziąć proszę słać na pocztę do numeru 2988 (Aoife). Pytania też na PW, lub na discordzie - Pająk#9002Na MS prowadze szybko. Doceniam epickie opisy, ale nie chce na nie czekać dłużej niż 10 minut (max 15). Dlatego jeśli ktoś nie odpisze w tym czasie - traci turę.
Termin ustalimy wspólnie z chętnymi. Taki by wszystkim odpowiadał.
Zastrzegam sobie prawo powiększenia/pomniejszenia liczebności drużyny.