Author Topic: Magia ma kolor krwi. Sesje u Friss  (Read 17013 times)

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 152
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Magia ma kolor krwi. Sesje u Friss
« Reply #90 on: February 03, 2018, 02:12:28 AM »
Miasteczko za mgłą — sesja w Niezapomnianych Krainach*
(możliwa zmiana na prywatną, jeśli takie będą preferencje graczy)

(planowany termin: start w przeciągu kilku do kilkunastu dni, zależnie od mocy przerobowych)


Typ sesji: pośrednia (krótka, ale z możliwością „zamarudzenia” po drodze)
Czas trwania:
— fabularnie: nie więcej niż kilkanaście dni (optymalnie kilka)
— realnie: sesja w możliwie wartkim tempie, dogadanym przez graczy. Byłaby to już kolejna sesja, którą prowadzę, priorytet miałyby wcześniejsze przygody. *Część fabuły może być rozgrywana w MS (wskazany brak alergii na tę formę rozgrywki).
Dla kogo (gracze): osób potrafiących współpracować w grupie, bez parcia na gwiazdorstwo i „teatr jednego aktora”, rzetelnie odpisujących, aktywnych (podpowiadać mogę, myśleć za graczy — nie). Chętnie przyjmę osoby niezaczepione w milionie sesji naraz, spragnione dłuższej rozrywki (10 sesji równocześnie to nie jest „niewiele”!).
Dla kogo (postacie): osób skłonnych współpracować z frakcją Czerwonych Czarodziejów, umiejących się dogadać z pracodawcą, myślących i aktywnych. Mile widziani „mózgowcy”, ale i walka może się pojawić (niekoniecznie łatwa). Chętnie przygarnę kogoś od zaświatów i spraw ducha.
Liczba graczy: 2-5 osób, 2-3 miejsca zajęte (pełen skład drużyny wyklaruje się w miarę napływania zgłoszeń).
Możliwe konsekwencje: każde
Przewidywane nagrody: aspekty, przedmioty, zaklęcia, zdobycze niematerialne (również kuku)
Tło: sesja powiązana z fabułą Czerwonych Czarnoksiężników.
Kolejny raz paru Magów ląduje tam, gdzie nie powinno. Zagubieni żyją, lecz nie chcą lub nie mogą odpowiedzieć na kontakt. Ubytek kilku członków Kręgu naraz to następny cios dla przywódców thayskiego giehazetu, mającego poważne, wewnętrzne problemy. Ponownie Ezra Tunn musi zająć się sprawą, korzystając z minimalnych środków... Ratunek w kilkorgu odważnych, którzy wybiorą się śladem pechowców i sprowadzą ich z powrotem... lub chociaż zbadają problemowe miejsce, aż dotąd nieznane. Trop wiedzie do miasteczka ukrytego za mgłą, nieobecnego na jakiejkolwiek mapie.
Skojarzenia: anomalie, badania, legendy & podania, konflikty moralne, magia, mistycyzm, moc, nieznane, oniryzm, podróże, portale, tajemnice, zagadki, zjawiska nadprzyrodzone
Tagi (styl): atmospheric, dark, Dreamville, escape room, mystery, mystery game, point & click, thriller, X-files
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK

UWAGA!

W sesji muszę dookreślić jeszcze parę smaczków, dlatego nabór nie ma limitu czasowego. O tym, kto został przyjęty, poinformuję w temacie. Zgłoszenia na pocztę w grze przysyłamy więc aż do zapełnienia miejsc. Część ekipy jest już zaklepana, więc to pod kątem zgrania z nią będę dobierać resztę. Przyjmuję serduszka, żelki, czerwone dodatki i inne łapówki. Także pomysły na indywidualne wątki i pomysły, które chcielibyście zobaczyć w sesji (być może użyję Kości Zdarzeń, być może innego triku, żeby je wprowadzić, zobaczymy, czy typ scenariusza na to pozwala). Poinformuję również, jeżeli zwolni się zagrzane wcześniej miejsce.

Stay tuned!

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 152
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Magia ma kolor krwi. Sesje u Friss
« Reply #91 on: February 21, 2018, 02:32:36 PM »
Nabór zamknięty!

Na sesję idą:

Ivor Carvahal [2188]
Tahiri [721]

Pozostałym dziękuję za zgłoszenia i zapraszam do śledzenia tematu. Wkrótce MS! :)

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 152
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Magia ma kolor krwi. Sesje u Friss
« Reply #92 on: February 28, 2018, 07:40:12 PM »
Zabawa pod Różą & Siódemką — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 31 marca 2018, od godz. 16.00-17.30)


Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: wieczór
— realnie: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań, z możliwością dogrywki następnego wieczora)
Dla kogo (gracze): miłośników dobrej, wesołej zabawy — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: jak to w karczmie/na festynach — dowolna (UWAGA! Całkowita liczba osób na wydarzeniu ≠ liczba losujących)
Możliwe konsekwencje: kac i mnóstwo frajdy!
Przewidywane nagrody: fanty z loterii, nagrody z gier & zabaw. Sponsorzy: Sam „Smykałka Dolgee” („Ubity Interes”), Leśne Kuny, Arinella Seliadan, Armiette Serpenos (kaplica Sune), Saelihn Silverdawn (kaplica Sune), Ezra Tunn oraz darczyńcy fantów na loterię.
Tło: Konkurs na Pierwszą Damę Skraju udowodnił raz jeszcze, że zabawa i radość potrzebne są zawsze, nawet (ba, zwłaszcza!) w czas kryzysu. Kapłanki Sune znów pokazały szczodrość, gospodarność i wierną służbę bóstwu. I to mimo kłopotów finansowych na skutek kradzieży.
Panna Arinella Seliadan, zwyciężczyni konkursu, jego sponsorka, Trybun i filantropka oraz pan Ezra Tunn, jeden z głównych sponsorów, postanawiają wesprzeć kler.
Równocześnie Strunnicy, niepocieszeni własnym spóźnieniem się na udział, postanawiają zrewanżować się kolejną inicjatywą. Zbliża się Wysoka Moneta, święto, które ubiegłego roku obchodzili z pompą — organizując Wielką Loterię Fantową. I Kuny, i sponsorzy mają dobre kontakty z Samem Dolgee — lubianym „Smykałką”, właścicielem gospody „Ubity Interes”. Pozostaje już tylko połączyć wysiłki...

Ogłasza się „Zabawę pod Różą & Siódemką”!

W programie między innymi:

— degustacja specjalnej kuchni „egotycznej”;
— jadło i napitki za darmo lub po zniżkach;
— muzyka & tańce;
— piniata pełna skarbów — tylko dla pań!;
Wielka Loteria Fantowa, odsłona druga;
— zabawa „Rozbij bank!”  tylko dla panów!

Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE

UWAGA!

Drobiazgi na loterię to proste, chociaż pełne wdzięku przedmioty magiczne, bibeloty, akcesoria typowo jajcarskie; zgrabne, nieduże rękodzieło czy pamiątki, zabawki, biżuteria. Można ofiarować również inwentarz żywy, naukę/wiedzę/usługi, karnety i zaproszenia, żywność i napoje (np. alkohole, łakocie, wypieki, przetwory)... w zasadzie wszystko, co przyjdzie Wam do głowy, a nie przekracza ram luźnej, bezpiecznej sesji towarzyskiej. Nie można natomiast zgłaszać po prostu pieniędzy; ma być oryginalnie, barwnie i wesoło. Występy artystyczne będą dostosowane do obłożenia imprezy, sił narratora i możliwości czasowych. Istnieje opcja dogrywki, chociaż docelowo ma być to jeden wieczór.

REGULAMIN LOTERII:

1. W zabawie czynnej można wziąć udział dowolną postacią (główną, PP, NPC pod kontrolą), tyloma, iloma się chce.
2. W zabawie „biernej”, czyli ofiarowaniu fantów, można wziąć udział każdą postacią (główną, PP), jak również postaciami niezależnymi (skrajeńskimi, patronackimi, własnymi), o ile ma się ku temu stosowne uprawnienia.
2. Fanty na loterię powinny spełniać kryteria przedstawione wyżej. Nie mogą być to potężne przedmioty, dorównujące mocą i wartością artefaktom za sesje o wyższym stopniu trudności.
3. W imieniu jednej postaci lub NPC możemy zgłosić maksymalnie trzy fanty (wyjątek: klery & kulty, organizacje, spółki). Darczyńcy są jawni i nie istnieje opcja ukrycia personaliów. Wszystkie postaci danego gracza mogą być darczyńcami.
4. Fanty na loterię zgłaszamy na pocztę w grze do pomysłodawczyni, jednocześnie prowadzącej imprezę, czyli pod ID 1307 (postać główna: Altair Dar-Mingħajr), do dnia 28.03.2018, do północy. W treści wiadomości zamieszczamy nazwę i krótki opis przedmiotu/usługi. Bardzo mile widziane podlinkowane grafiki. Przedmioty specjalne (np. rzadkie, magiczne) powinny mieć czytelnie wyjaśnione działanie. W temacie wiadomości wpisujemy „LOTERIA” lub cokolwiek nawiązującego do eventu. Fabularnie oferta składana jest u Sama, na zapleczu gospody, a przyjmuje ją Kika.
5. Przedmioty specjalne, czyli magiczne lub zaklęte (dodatkowo nasycone magią) powinny być przed zgłoszeniem zaakceptowane przez Obserwatorów. Nie będę negocjować przedmiotów z Obserwatorami w imieniu darczyńców. Takie samo obostrzenie dotyczy każdej rzeczy, co do której mamy wątpliwość, czy przejdzie.
6. Losy na loterię mają postać eleganckich, usztywnianych karnetów z numerem. Są PŁATNE i kosztują 2 szt. złota. Dochód ze sprzedaży zostanie w całości przekazany Sunitkom.
7. Ubity Interes, choć nieco bardziej przystępny tego dnia, posiada (nawet liczniejszą) fachową ochronę. Proszę mieć to na uwadze, jeśli kto chciałby wpaść urządzić burdę.

PROLOG

Dzień się złoci, noc się mroczy,
Fortuna zaś kołem toczy.
Choć pracujesz, chomikujesz,
Zawdy szczęścia potrzebujesz.

Fart wszakże wysiłek lubi
I nagroda trud hołubi.
Praca flirtuje z talentem,
A codzienny znój — ze świętem.

Przyjdź więc z nami pobalować,
Ładne cacko wylosować,
Radościami się podzielić,
Trochę najeść i podchmielić.

I miesiączka chesowego,
Wieczorem dnia wiosennego
Zajrzyj do Sama naszego,
„Interesu Ubitego”!

Ogłoszenia na słupach, murach i belkach stropowych, nad szynkwasami w gospodach i powtarzane ustami wynajętych gońców, wyrosły jak grzyby po deszczu i szybko dotarły do większości zakątków skrajeńskiej cywilizacji.

Najmilsze Panie, Najzacniejsi Męże, Szacowni Seniorzy, Młodzieży Kwitnąca!

Tylko wieczorem, dziesiątego dnia trzeciego dekadnia chesa [30 chesa, przyp. aut.], w „Ubitym Interesie” Kochanego Smykałki — „Zabawa pod Różą & Siódemką!” Wstąp, zakup los na Drugą Loterię Fantową! Zakręć Kołem Fortuny! Rozbij Bank, uciesz serce Sune i lico Tymory! Wygraj cacka spod rąk najlepszych rzemieślników Skraju! Skosztuj dań kuchni egzotycznej i trunków za darmo! A to wszystko dzięki hojności naszyych filantropów!

Chętnych ofiarować fanty na loterię prosimy o kontakt z Kiką [1307] lub panem Dolgee, w karczmie „Ubity Interes”. Przedmioty podpisane przez darczyńców przyjmujemy do dnia 28 chesa 1375.
Patronat: SSS z Telflamm & Pierwsza Dama Skraju.

W imieniu Leśnych Kun,
Kikiriskinkatt Dûnvar-Rëskelë
« Last Edit: March 28, 2018, 10:49:53 PM by Friss »

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 152
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Magia ma kolor krwi. Sesje u Friss
« Reply #93 on: March 02, 2018, 04:09:25 PM »
Przystań Książek — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 3 marca 2018, od godz. 18.00)


Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: wieczór
— realnie: ok. 6-7 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań)
Dla kogo (gracze): miłośników dobrej, wesołej zabawy — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: jak to przy evencie otwartym — dowolna!
Możliwe konsekwencje: lokalna sława i chwała, sympatia mieszkańców
Przewidywane nagrody: wpisy do reputacji
Tło: Skrajanie potrafią!

Od pożaru biblioteki minął jakiś czas. Jej młody opiekun, Zair Avestin, złapał się za rudą czuprynę. Straty były znaczne, a miejscowy księgozbiór — nigdy, przyznajmy to uczciwie, nazbyt imponujący. Każdy utracony wolumin musiał być cierniem w sercu naszego bibliofila.

Od czego jednak samopomoc sąsiedzka? Oddolna inicjatywa i hart ducha rodaków? Mieszkańcy zakasali rękawy i wzięli się do pracy...

Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE

PROLOG

Już 1 chesa
od godz 18.00
w bibliotece nerimskiej
w Dzielnicy Wiedzy


PRZYSTAŃ KSIĄŻEK!

Zbiórka* dobroczynna na naszą książnicę, celem odnowy zbiorów po pożarze. Przyjdź, wesprzyj świątynię wiedzy, skosztuj duchowej (i nie tylko!) strawy. Na spotkaniu między innymi:

· darmowa, pokazowa lekcja kaligrafii;
· poczęstunek;
· rysowanie karykatur;
· uroczyste ogłoszenie listy darczyńców.

Wstęp wolny!

PATRONAT HONOROWY:

Radny Nerima Vendavales

[*Wciąż można dorzucać się do zbiórki. Pisać do: Friss (ID 1307).]
« Last Edit: March 02, 2018, 04:13:53 PM by Friss »

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 152
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Magia ma kolor krwi. Sesje u Friss
« Reply #94 on: March 03, 2018, 02:52:21 PM »
Przypominam, że datki na bibliotekę zgłaszamy przez pw w grze, nie będę wyłapywać, kto co komu powiedział na discordzie.

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 152
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Magia ma kolor krwi. Sesje u Friss
« Reply #95 on: March 06, 2018, 11:43:07 PM »
Wszystkich, z którymi gram, informuję, że do poniedziałku/wtorku(12/13 marca) będę rzadziej obecna. Postaram się odpisywać, jak dotąd, ale możliwe, że niektórym wypadną opóźnienia. Serduszko.