koncepcja #13 - Tysiąc mil wszechwodnej podróżyco? plan wody portal podróż ciekawość przygoda sandbox
Sesja, którą chcę Wam zaproponować, zaczyna się w Przystani Nerimy. Klucznicy ustabilizowali kolejny portal i wiedzą już, że prowadzi on prosto na Plan Wody - poszukują więc osób nie tylko chętnych tam ruszyć, ale także takich, które poradzą sobie w zupełnie obcym środowisku i będą potrafiły przynieść jakieś dobre konsekwencje dla Skraju. Poszukiwania są zakrojone bardzo szeroko, ale też odsiew będzie spory.
Sesja będzie sanboxem i bardzo proszę zapoznać się z
definicją tego pojęcia. Nie mam dla Was przygotowanej jednej fabuły do rozegrania. Mam dla Was żywy, interesujący i zmienny świat, który będzie reagował na to, co będziecie robić - lub czego zaniechacie. Szukam graczy aktywnych, którzy potrafią sami sobie znajdować zajęcie. Inni będą się nudzili.
W sesji nie będzie obowiązku poruszania się drużynowo, będzie można się rozejść w swoje strony. To również weźcie pod uwagę.
dla kogo? dla podróżników, magów wody, wścibskich nosów, kupców, osób samodzielnych i proaktywnych
gdzie? NK
typ sesji? długa LUB krótka - będzie istniała możliwość zadecydowania samemu, jak długo się jest na Planie Wody
poziom zagrożeń? zróżnicowany; sesja ma być przygodowo-rozrywkowa, nie będę nikogo udupiać na siłę i dużo rzeczy może się powieść dla dobra wspólnej zabawy. Ale to nie znaczy, że uda się wszystko albo że przeciwnicy zawahają się przed ciosem.
sesja przyjazna początkującym? tak - o ile początkujący czują się na siłach, żeby sami interesować się światem, a nie czekać na strzałkę "Do Przygody Tam"
zgłoszenia na pocztę, id 89.
Miejsc jest aż 7, termin to
14.02.
Proszę o przysłanie mi króciutkiego kwestionariusza - na jego podstawie będę decydowała o tym, kto się dostał:
1. W czym Twoja postać się specjalizuje? (Czym chce przekonać kapłanów Shaundakula, że nadaje się na oficjalne posłannictwo z Przystani i nie spieprzy sprawy?)
2. Jak zamierzasz rozwiązać problem braku powietrza? (Wspierane będą odpowiedzi kreatywne, ale trzymające się kupy. To pytanie jest testem, czy gracz jest reaktywny [czeka na podsunięcie drogi], czy aktywny).
3. Czego oczekuje po Planie Wody, jakie osobiste korzyści chce osiągnąć? (Czego Ty, jako gracz, chcesz od sesji?)