Z góry przepraszam za opóźnienie, mam nadzieję, że mimo wszystko moja kandydatura zostanie rozpatrzona. Wstrzymały mnie sprawy realne.
ID 2554
Czas, który mogę poświęcić bajarzowaniu: MS 2 razy w m-cu, 1 godzina dziennie nieomal codziennie, raczej w godzinach porannych i wczesnopopołudniowych, choć w razie konieczności dam radę i wieczorem zajrzeć.
Doświadczenie w prowadzeniu sesji tekstowych: przeciętne.
Znajomość realiów gry: nieco znam, wciąż się uczę.
Pomysł na sesję wpiętą w wątek główny: pozwolę sobie dać tylko kilka wstępnych założeń, by nie psuć potencjalnej zabawy.
1. Śmiałkowie, którzy odpowiedzą na wezwanie królowej, otrzymają dumny tytuł Odkrywcy Smoczego Leża, nagrodę pieniężną w wysokości stu sztuk złota oraz dziesiątą część skarbów, jeśli odnajdą smocze leże.
2. Drużyna winna się składać z kartografa i czworga-pięciorga zbrojnych, w zależności od talentów, jakie przedstawią kandydaci, by drużyna posiadała jak największy wachlarz umiejętności.
3. Domniemane wejście do leża, a dokładniej krasnoludzkie tunele, zostało odkryte kilka tygodni temu podczas odnowy jednej ze wież strzelniczych na murach.
4. Zgodnie z notatkami w starych annałach kanały stanowiły kiedyś sieć łączącą główne ośrodki Tethyr, pozwalającą szybko i poufale komunikować się między sobą możnowładcom.
5. Potem do kanałów wtargnął smok, niszcząc linię komunikacyjną, a ocalała wykorzystując do grabieży.
6. Kanały zostały zamurowanie i zamknięte magicznymi pieczęciami, jednak z czasem moc pieczęci poczęła wygasać, co pozwoliło odnaleźć kanał.
7. Zadaniem ekspedycji będzie nie tylko odszukanie leża smoka, ale i zbadanie tego, co ocalało, gdyż kanały mogą z jednej strony stanowić świetny sposób na wzmocnienie państwa, ale z drugiej, przejęte przez wrogów korony, mogę poważnie zagrozić władzy królowej.
8. We wszystkich ośrodkach królestwa zostają ustawione straże, które mają za zadanie strzec wejść do kanałów.
9. Jedna z grup ekspedycyjnych ma wyruszyć z wieży strażniczej w Zazesspur i od tej strony zacząć badać kanały.
10. Z początku trafiają do dawnej podziemnej strażnicy, która przepuszczała posłańców, jednak potem wchodzą w wąski tunel, wręcz szczelinę, przez którą muszą się przecisnąć.
11. Po przejściu szczeliny mają za zadanie sprawdzić stabilność ścian i stropów, ewentualnie wrócić się po stemple i dokonać niezbędnych napraw.
12. Drużyna może odkryć w obszernej podziemnej sali resztki jakiegoś mechanizmu, jak również głęboką studnię, a kawałek dalej szyby i niewielkie wagoniki. Jeżeli w drużynie znajduje się osoba o uzdolnieniach technicznych, ma szansę nie tylko rozpoznać mechanizm, ale i spróbować go uruchomić, co da drużynie dostęp do kolejki podziemnej i skróci dalsze poszukiwania.
13. Tunel prowadzi prosto pod Ruiny Zamku Tethyr, gdzie również prowadzone są prace badawcze, jam jednak tory zostają zniszczone i prace odgruzowujące są prowadzone nieustannie.