Trzeci Materialny > Alkierz

Toril 1.0 - konsultacje

(1/2) > >>

Eona:
Prace nad systemem nowego silnika idą pełną parą, lecz wy również macie wpływ na jego ostateczny kształt. Temat ten będzie służył do konsultowania z wami mniejszych lub większych pomysłów. Będziemy również prosić o pomoc z niektórymi zagadnieniami, by Toril 1.0 był jak najbardziej intuicyjny i zbalansowany.
Jeżeli ktoś nie chce się wypowiadać publicznie, niech wyśle swoją opinię czy propozycję rozwiązania problemu przez prywatną wiadomość w grze do jednego z obserwatorów. Jednocześnie prosimy o kulturalne wyrażanie swojego zdania.

1. Poradnik dla nowych graczy, aspekty oraz przejrzystość
Ten punkt dotyczy jeszcze obecnej wersji silnika
Trwają prace nad poradnikiem dla nowych (i starych) graczy oraz poprawionymi opisami kreatora postaci. Do tego jednak jest potrzebna informacja, co sprawia wam najwięcej problemów, co jest niezrozumiałe. Im więcej różnych wad obecnych pomocy na forum czy w grze zbierzemy, tym łatwiej będzie nam poprawić te elementy.
Czy dawaliście sobie radę z tworzeniem aspektów? Wiedzieliście, co trzeba o magii? Zrozumieliście po co używać Panelu Gracza?

2. Mapa towarów
Potrzebujemy pomocy z opracowaniem mapy zasobów. Zebrane informacje o ich dostępności będą wsparciem dla postaci wytwarzających przedmioty i MG chcących umieścić w swojej sesji targ czy kopalnię. Chętni, którzy uporządkują wiedzę z podręczników oraz uzupełnią braki, niech zgłaszają do Obserwatorów.

Angie:
Odp: 2. Mapa towarów
Zaklepuję książkę "Rasy Faerunu" do przejrzenia czy nie ma tam info o surowcach.

Falco:
A czy przewiduje się uzupełnianie mapy towarów o nowe kopalnie? Rozumiem, że nie wszystkie żyły surowców są zlokalizowane i będzie możliwość natrafienia na nowe złoża?

Skaje:
Jasne, chodzi też o to, by np wiedzieć, jakie złoża mogą występować w danym rejonie. Wiadomo, nie wszystko wszędzie da się znaleźć :)

Iskierka:

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version