Author Topic: Sesje w Miejscach Spotkań  (Read 15757 times)

Skaje

  • Obserwator
  • Banshee
  • *****
  • Posts: 1055
  • Propsy: 24
  • Meow
    • View Profile
  • ID: 57
  • Postać: Desiderata Graves
  • Discord: Skaje/Nibynuszka
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #15 on: April 13, 2017, 05:13:37 PM »


Chociaż podziemia po drugiej stronie jednego z portali zostały odkryte, a potem częściowo oczyszczane, nadal nie wiadomo, co dokładnie kryje się na powierzchni - drzwi "na górę" były zablokowane. Krążą jednak plotki, że nie czeka tam nic dobrego ni bezpiecznego... warto by więc to zbadać. Na chętnych pomóc w tym przedsięwzięciu czeka nagroda.

Typ sesji: krótka, jeden dzień

Rodzaj sesji: Jednostrzałowa, przygodowa, trochę walki i trochę magii. Chłodny klimat, ruiny

Gdzie: Miejsce Spotkań

Dla kogo:
Każde chętny i odważny, chociaż głownie wojownicy wszelkiej maści, awanturnicy i magowie. Nie muszą być dobrzy :>

Ilość miejsc: ok 3

Zagrożenie: średnie, można zginąć raczej przez swoją nieuwagę i brak rozsądku, ale niczego nie wykluczam.

Nagrody: będą. Komponenty, jakiś magiczny fancik, jakaś broń może, we'll see

Zgłoszenia:
w tym temacie[klik] lub na pw do mnie, czyli id 57. Czekam do 19.04, po świętach, wtedy napisze kto idzie.
Termin sesji MS ustalimy wspólnie.

If you don’t have a massive alternative universe in your head with developed people and stories, you’re lying.

Eona

  • Guest
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #16 on: April 17, 2017, 08:57:52 PM »
Gdy wilk puka do drzwi
Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Łowy
Ryzyko: Zależne od humoru MG
Ilość osób: 2-4
Uwagi: MS odbędzie się 29 kwietnia o 18:00
Tło fabularne: Wionenna pora przebudziła już przyrodę, co zwiastowało koniec trudnego czasu zimy. Jednak wiele zwierząt nadal prowadziło walkę o przetrwanie i niebezpiecznie zbliżało się do ludzkich osad. Właśnie taka sytuacja spotkała w ostatnim czasie Wężową Skórkę.
Wycinkę zaczęła nawiedzać watacha wilków, dowodzona przez niezwykle dużego i agresywnego alfę. Szczęśliwie nikomu jeszcze nic się nie stało, lecz w nocy zwierzęta podchodziły już niemal pod drzwi domów. Mieszkańcy poszukują myśliwych, którzy za symboliczną opłatą pozbędą się zagrożenia.

Zgłoszenia tylko przez pw w grze na ID 681, do 26 kwietnia godzina 16:00. Skład zostanie ogłoszony tu, a wybrańcy dostaną wiadomość przez pw.
« Last Edit: April 17, 2017, 09:08:20 PM by Eona »

Eona

  • Guest
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #17 on: June 04, 2017, 01:49:04 PM »
Krew na zieleni
Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Łowy
Ryzyko: Średnie do wysokiego (zależne od ilości graczy)
Ilość osób: 5+
Tło fabularne: Wężowa Skórka znowu była w potrzebie, lecz nie chodziło tym razem o agresywne wilki. Sam las stał się... zły. Coś sprawiało, że zwierzęta uciekały, rośliny cierpiały, ludzie odczuwali niepokój. Podobno sama Puszcza zrodziła z swych pędów potwornego strażnika, który uosabiał cały mrok czający się między drzewami.
Czy ktoś odważy się zmierzyć z bestią?

MS odbędzie się w dowolnym terminie po 11 czerwca, według ustaleń graczy. Do tego czasu przyjmuję zgłoszenia na pw (id 681).

Hydra

  • Bajarz
  • Banshee
  • *
  • Posts: 1064
  • Propsy: 25
    • View Profile
    • Warsztat MG
  • ID: 89
  • Postać: Meresankh
  • Discord: Hydra
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #18 on: August 16, 2017, 02:20:42 PM »
Polowanie
co? magia zakazy pożary śmierć rany wybuchy akcja
Witch hunt! Złapiemy maga piromantę i spalimy go na stosie. Niech ma, na co zasłużył!

W Crommirze, w Amn, ukrywa się mag ognia Kaynear, który dopuścił się zakazanych prawem czynów. Trzeba go złapać i osądzić, a potem przykładnie ukarać. Wiadomo jednak, że przecież mag nie podda się bez walki - zwłaszcza, że nie ma już nic do stracenia. Na karku ma nie tylko siły porządkowe Amn, ale także Złodziei Cieni, z którymi nierozsądnie zadarł...

dla kogo? Dla wszystkich: nie trzeba przychodzić własną postacią na sesję. Z góry znamy jej koniec (powstaje zresztą na prośbę samego Kayneara), więc pobawmy się konwencją polowania na czarownice. Każdy może przyjść i zagrać dowolnym NPCem, którego wcześniej ze mną skonsultuje - a po śmierci jednej postaci będzie mógł zagrać kolejną generyczną postacią-NPC. Uprzedzam, że krew będzie się lała równo bez rozróżnienia, czy zabijam płotki, czy czyjeś postaci pierwszoplanowe, więc proszę zabrać parasole.
gdzie? Miejsce Spotkań 22.08 od ok. 17:00 do skutku
poziom zagrożeń? wysoki (krew będzie się lała, trup będzie się ścielił gęsto, będą pościgi, wywracane stragany, ukrywanie się w ciemnościach i obwoźny sprzedawca przekąsek)
sesja przyjazna początkującym? tak - ze względu na możliwość uniknięcia konsekwencji dla własnej postaci
zgłoszenia na pocztę, ID 89, jeżeli potrzebujecie obgadać NPC. sama sesja będzie otwarta i będzie można dołączyć do pościgu w każdej chwili.
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

22:56] Melweddyn (2247): Po argumentacji Hydry każdy zamyka się w sobie.

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 152
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #19 on: August 20, 2017, 07:02:34 PM »
Raut Inauguracyjny — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 24 sierpnia 2017, od godz. 18.30-19.00)


Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: jeden wieczór + noc
— realnie: ok. 5-6 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań)
Dla kogo (gracze): wszystkich lubiących świętować z kulturą — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: dowolna
Możliwe konsekwencje: sesja towarzyska niskiego ryzyka, możliwe najwyżej „skutki picia wódki” (raczej na wesoło niż poważnie), warcholący się intruzi będą mieli problem (przyjęcie posiada obstawę i ochronę przed magią)
Przewidywane nagrody: brak, być może reputacja (wyjątkowe wyczyny)
Tło: powołanie i wybór członków Kapituły były dla Skraju momentem przełomowym, ważnym wydarzeniem społecznym, towarzyskim, a przede wszystkim — nowym otwarciem miejscowej polityki. Inauguracji kadencji Radnych towarzyszy małe święto. Władze miasta wydają specjalny, okolicznościowy raut dla wszystkich mieszkańców. Kto zechce i umie zachować się z klasą, będzie miał szansę osobiście pogratulować reprezentantom. Organizacją wydarzenia zajmuje się panna Kika, czyli Kikiriskinkatt Dûnvar-Rëskelë — Strunniczka, minstrel oraz... nowa Ochmistrzyni Skraju.

Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE, chyba że na życzenie

UWAGA!

Na przyjęciu obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ UŻYWANIA MAGII. Nie dotyczy on jedynie personelu obsługującego (ochrony, Skrybów Czarów od barier i dekoracji, występujących artystów, itd.). Ograniczenie stosuje się do „magii czynnej” (aktywnej), nie ozdób i cacek dodanych do kreacji, choć również i tutaj zaleca się umiar.

PROLOG

Przyjęcie?
Pierwszą myślą Kiki było: „Fantastycznie!”. Zawsze jest okazja do porządnej biesiady.

Kiedy już wszak usiadła w miękkim, pluszowym fotelu (ach, te komnatki pana Dolgee, jakże tu przytulnie!), poczuła lekkie, leciuteńkie (takie tyci-tyci, nie liczy się, no nie?) ukłucie niepokoju.

To chyba nie całkiem o to chodzi.
To trochę inaczej ma wyglądać.
To... kosztuje.

„Środki przeznaczone na ten cel może Pani pobrać w budynku ratusza miejskiego u Sekretarza Rady Meardougha Koimraka”, wybrzmiało w kędzierzawej główce chłodnym, metalicznym głosem Radnej Nightstar.
Przełknięciu śliny towarzyszyło nader głośne „GULP!”.
Środki, fundusz, koszta, przychody i rozchody, opłaci się, nie opłaci — jako gnomka wiedziała, co te groźne słowa znaczą. Bystra od dzieciaka, po lantańskich przodkach, wiedziała również, że:

SĄ ŚRODKI + WIADOMO, CO ROBIĆ = SUKCES;
NIE MA ŚRODKÓW + WIADOMO, CO ROBIĆ = SMUTEK;
NIE MA ŚRODKÓW + NIE WIADOMO, CO ROBIĆ = TRAGEDIA.

Kurczę pieczone. To nie taka prosta jednak sprawa.
Wiedziała już, że musi dopilnować wszystkiego — od listy gości poczynając, a na serwetkach kończąc. Przyszło jej na myśl, że ładnie wypadłaby pewna roślinka, kwitnąca akurat w barwach miasta, jednakowoż... chyba nie uratuje tym sprawy. No, raczej.

Pomachała nogą z fotela, zbyt wysokiego, by mogła nią sięgnąć podłogi. Gmaszysko ratusza też wielkie, wysokie, trochę za duże na jej rozmiar. W co ty się, Kitka, wpakowałaś. Myśl. Jeśli zaprosisz tylko tyle osób, ile według planu, to zawsze kogoś nie zmieścisz. Jeżeli więcej, to nie wystarczy środków. Tedy trzeba... zmienić plan, ot co.

Na biznesplan najlepiej.

A jednak była gnomem.
Zerwała się z fotela...

Kass

  • Grumpy Owl
  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 398
  • Propsy: 2
  • Palivec: "Wszystko to gówno warte"
    • View Profile
  • ID: 3064
  • Postać: Ranivira
  • Discord: Kartofel
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #20 on: October 05, 2017, 09:31:24 AM »
Nabór na 4 sesje MS.
Więcej info
http://forum.toril.pl/index.php?topic=478.15 lub u Kass (id 66).
Eona: To wiadomo co mnie obudziło - Aura autyzmu

Falco: Oficjalnie ogłaszam, że Kass otrzymuje badge`a "najsprawniej odpisującego gracz

Vesteng: Oto Kass w jej naturalnym środowisko. Spójrzcie na te oczy pełne życia, burze włosów... czyste szczęście. Stworzenia te żyją w symbiozie z kotami, które przynoszą im coś, co Kass widzi za szczęście, lecz tak naprawdę jest to pasożyt.

Kass

  • Grumpy Owl
  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 398
  • Propsy: 2
  • Palivec: "Wszystko to gówno warte"
    • View Profile
  • ID: 3064
  • Postać: Ranivira
  • Discord: Kartofel
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #21 on: October 14, 2017, 10:22:36 PM »
Uwaga!

W najbliższy wtorek od 18, na północ od miasta odbędzie się MS posuwający naprzód fabułę związaną z goblinami. Wszyscy mieszkający w pobliżu, będący członkami Straży , milicji lub wojska są serdecznie zapraszani do wzięcia udziału, podobnie jak i ci, którzy są skłonni wspomóc Skraj w tych ciężkich czasach.
Ile potrwa? Ciężko mi powiedzieć, ale jeśli ktoś będzie musiał odejść spać lub po prostu od komputera to nie będę wyciągać konsekwencji, o ile mi o tym powie.

Więcej informacji u prowadzącego: id 66, Kass
Eona: To wiadomo co mnie obudziło - Aura autyzmu

Falco: Oficjalnie ogłaszam, że Kass otrzymuje badge`a "najsprawniej odpisującego gracz

Vesteng: Oto Kass w jej naturalnym środowisko. Spójrzcie na te oczy pełne życia, burze włosów... czyste szczęście. Stworzenia te żyją w symbiozie z kotami, które przynoszą im coś, co Kass widzi za szczęście, lecz tak naprawdę jest to pasożyt.

Hydra

  • Bajarz
  • Banshee
  • *
  • Posts: 1064
  • Propsy: 25
    • View Profile
    • Warsztat MG
  • ID: 89
  • Postać: Meresankh
  • Discord: Hydra
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #22 on: October 18, 2017, 02:01:31 AM »
Allo!

Zapraszam wszystkich na lekką, humorystyczną sesję w Miejscu Spotkań w tę sobotę (21.10) od godziny 19:00. Będziemy bronić świętego artefaktu w gospodzie znanej jako Gwiżdżący Czarodziej, zlokalizowanej w Voonlar (Cormanthor). W planie tanie piwo, wszechwiedząca studnia, jadalne grzyby i eteryczni rabusie.

Nie wymagam zapisów na sesję - będzie można przyjść bez wcześniejszego zgłoszenia się. Nie będzie można dołączać w trakcie, bo jednak ze Skraju to kawał drogi, więc trzeba być od razu na miejscu :)

W razie pytań zapraszam na pocztę.

Howgh!
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

22:56] Melweddyn (2247): Po argumentacji Hydry każdy zamyka się w sobie.

Eona

  • Guest
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #23 on: October 21, 2017, 11:53:12 AM »
Zaraza za progiem
Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Ratunek
Ryzyko: Niskie
Ilość osób: dowolna
Tło fabularne: Czasem zdarzało się, że jakiś podróżnik wkraczający do Przystani Nerimy przez portal do Chult przynosił ze sobą niezbyt przyjemne, tropikalne choróbsko. Wkrótce ten albo umierał, albo zdrowiał i miał naukę na przyszłość, ale przypadłości się nie rozprzestrzeniały.
Tym razem jednak natura zrobiła niespodziankę - to choroba z Skraju pojawiła się w Chult i szybko dotarła do pobliskiej wioski dzikich. Zwykła ospa sprawiła, że wkrótce odbyła się pierwsza z wielu uroczystości pogrzebowych...


Wioskę rdzennych mieszkańców Chult, która znajduje się w pobliżu portalu do Przystani Nermimy, nawiedziła ospa wietrzna. O ile choroba na zwykłych mieszkańcach Skraju nie robi żadnego wrażenia, dzicy źle znosili jej przebieg. Już pierwsi ludzie zmarli, przegrywając walkę z zarazą. Jeżeli nikt nie pomoże miejscowym, wkrótce cała wioska może przestać istnieć - a z wraz z nimi miejsce, gdzie łatwo można znaleźć przewodnika do wypraw wgłąb Chult. Może jednak komuś taka sytuacja byłaby na rękę?
Sesja przewiduje egzotykę, problemy komunikacyjne, dziwne metody leczenia, małe zwierzątka, opowieści i dinozaura :)

MS odbędzie się 22 października o 17:00, można dołączyć w dowolnej chwili.

Eona

  • Guest
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #24 on: October 25, 2017, 11:51:37 AM »
Zaraza za progiem: w głąb dżungli
Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Ratunek?
Ryzyko: Średnie
Ilość osób: 2-4
Tło fabularne: Nici biegły przez las, oplatając go coraz bardziej. Magia splatała się w niewidoczne znaki, które znikały równie szybko, co się pojawiły. Ale ktoś zablokował ich ujście, ścieżki się zmieniły. Dym ogniska zabarwił się krwawo, a czarownik nie był w stanie pochwycić już uciekających boleści. Zniknęły one niczym spłoszone ptaki, szukając najbliższych ofiar. I odnalazły.

Wioska Tori została uratowana przed zagładą spowodowaną ospą wietrzną. Nie minęło jednak parę dni, gdy tej samej osadzie pojawił się niecodzienny posłaniec proszący o pomoc dla swojego plemienia. Wszyscy mieszkańcy podobno zapadli na chorobę dającą objawy jak... ospa wietrzna. Sytuacja była przynajmniej dziwna, a podejrzenia szybko padły na podróżnych, szczególnie czarujących. W końcu skoro choroba zaraza została wypędzona z jednego miejsca, by zaraz pojawić się w drugim, to ktoś musiał mieć złe intencje.
By ratować sytuację (i pewnie resztki własnej godności) guślarka z wioski Tori ponownie zwraca się o pomoc w przegnaniu choroby. Jednak tym razem największym wyzwaniem może być samo dojście na miejsce, a nie znalezienie przyczyny zarazy.

MS z zapisami do ID 681, data będzie ustalana po zamknięciu naboru. Pierwszeństwo mają postacie biorące udział w MS "Zaraza za progiem" (Chult - tubylcza wioska)
« Last Edit: October 25, 2017, 02:06:22 PM by Eona »

Pająk

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 68
  • Propsy: 2
    • View Profile
  • ID: 2988
  • Discord: Pająk
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #25 on: December 02, 2017, 04:33:17 PM »


Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Festyn
Ryzyko: Minimalne?
Liczba osób: Nieograniczona
Tło fabularne: Remont kaplicy Tymory dobiega końca! Niedługo zostanie ona otwarta dla wiernych!
Z tej okazji do miasta przyjechał wóz rzeczy z Amn, który ma przyozdobić świątynie i zapewnić nagrody na festynie organizowanym przez kapłankę.
Zaprasza się wszystkich chętnych, wiernych, jak i niewiernych, by przybyli świętować wspólnie przybycie Pani Uśmiechu do Skraju!
Na chętnych czekają konkursy, losowania, gry i zabawy, a także poczęstunek.

Wstęp wolny! 9.12 godzina 19.00

Aktor

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 56
  • Propsy: 14
    • View Profile
  • ID: 1984
  • Postać: Ayvil Nekromanta
  • Discord: Aktor
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #26 on: December 19, 2017, 11:21:29 PM »
Polowanie na czerwonego wilka
Ryzyko: średnie (śmierć na własne życzenie, lub głupotę)
Liczba graczy: jeszcze 2 - 3
Kiedy: Do ustalenia, między świętami a nowym rokiem
Co: Jakby było mało problemów, w pobliżu Przystani, w lesie, grasuje czerwony, plujący ogniem wilk z watahą. Trzeba go odesłać do domu... Lub upolować.

Zgłoszenia w grze pod id: 1984

Edit: koniec zgłoszeń :)
« Last Edit: December 23, 2017, 07:00:23 PM by Aktor »

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 152
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #27 on: February 28, 2018, 07:41:40 PM »
Zabawa pod Różą & Siódemką — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 31 marca 2018, od godz. 16.00-17.30)


Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: wieczór
— realnie: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań, z możliwością dogrywki następnego wieczora)
Dla kogo (gracze): miłośników dobrej, wesołej zabawy — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: jak to w karczmie/na festynach — dowolna (UWAGA! Całkowita liczba osób na wydarzeniu ≠ liczba losujących)
Możliwe konsekwencje: kac i mnóstwo frajdy!
Przewidywane nagrody: fanty z loterii, nagrody z gier & zabaw. Sponsorzy: Sam „Smykałka Dolgee” („Ubity Interes”), Leśne Kuny, Arinella Seliadan, Armiette Serpenos (kaplica Sune), Saelihn Silverdawn (kaplica Sune), Ezra Tunn oraz darczyńcy fantów na loterię.
Tło: Konkurs na Pierwszą Damę Skraju udowodnił raz jeszcze, że zabawa i radość potrzebne są zawsze, nawet (ba, zwłaszcza!) w czas kryzysu. Kapłanki Sune znów pokazały szczodrość, gospodarność i wierną służbę bóstwu. I to mimo kłopotów finansowych na skutek kradzieży.
Panna Arinella Seliadan, zwyciężczyni konkursu, jego sponsorka, Trybun i filantropka oraz pan Ezra Tunn, jeden z głównych sponsorów, postanawiają wesprzeć kler.
Równocześnie Strunnicy, niepocieszeni własnym spóźnieniem się na udział, postanawiają zrewanżować się kolejną inicjatywą. Zbliża się Wysoka Moneta, święto, które ubiegłego roku obchodzili z pompą — organizując Wielką Loterię Fantową. I Kuny, i sponsorzy mają dobre kontakty z Samem Dolgee — lubianym „Smykałką”, właścicielem gospody „Ubity Interes”. Pozostaje już tylko połączyć wysiłki...

Ogłasza się „Zabawę pod Różą & Siódemką”!

W programie między innymi:

— degustacja specjalnej kuchni „egotycznej”;
— jadło i napitki za darmo lub po zniżkach;
— muzyka & tańce;
— piniata pełna skarbów — tylko dla pań!;
Wielka Loteria Fantowa, odsłona druga;
— zabawa „Rozbij bank!”  tylko dla panów!

Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE

UWAGA!

Drobiazgi na loterię to proste, chociaż pełne wdzięku przedmioty magiczne, bibeloty, akcesoria typowo jajcarskie; zgrabne, nieduże rękodzieło czy pamiątki, zabawki, biżuteria. Można ofiarować również inwentarz żywy, naukę/wiedzę/usługi, karnety i zaproszenia, żywność i napoje (np. alkohole, łakocie, wypieki, przetwory)... w zasadzie wszystko, co przyjdzie Wam do głowy, a nie przekracza ram luźnej, bezpiecznej sesji towarzyskiej. Nie można natomiast zgłaszać po prostu pieniędzy; ma być oryginalnie, barwnie i wesoło. Występy artystyczne będą dostosowane do obłożenia imprezy, sił narratora i możliwości czasowych. Istnieje opcja dogrywki, chociaż docelowo ma być to jeden wieczór.

REGULAMIN LOTERII:

1. W zabawie czynnej można wziąć udział dowolną postacią (główną, PP, NPC pod kontrolą), tyloma, iloma się chce.
2. W zabawie „biernej”, czyli ofiarowaniu fantów, można wziąć udział każdą postacią (główną, PP), jak również postaciami niezależnymi (skrajeńskimi, patronackimi, własnymi), o ile ma się ku temu stosowne uprawnienia.
2. Fanty na loterię powinny spełniać kryteria przedstawione wyżej. Nie mogą być to potężne przedmioty, dorównujące mocą i wartością artefaktom za sesje o wyższym stopniu trudności.
3. W imieniu jednej postaci lub NPC możemy zgłosić maksymalnie trzy fanty (wyjątek: klery & kulty, organizacje, spółki). Darczyńcy są jawni i nie istnieje opcja ukrycia personaliów. Wszystkie postaci danego gracza mogą być darczyńcami.
4. Fanty na loterię zgłaszamy na pocztę w grze do pomysłodawczyni, jednocześnie prowadzącej imprezę, czyli pod ID 1307 (postać główna: Altair Dar-Mingħajr), do dnia 28.03.2018, do północy. W treści wiadomości zamieszczamy nazwę i krótki opis przedmiotu/usługi. Bardzo mile widziane podlinkowane grafiki. Przedmioty specjalne (np. rzadkie, magiczne) powinny mieć czytelnie wyjaśnione działanie. W temacie wiadomości wpisujemy „LOTERIA” lub cokolwiek nawiązującego do eventu. Fabularnie oferta składana jest u Sama, na zapleczu gospody, a przyjmuje ją Kika.
5. Przedmioty specjalne, czyli magiczne lub zaklęte (dodatkowo nasycone magią) powinny być przed zgłoszeniem zaakceptowane przez Obserwatorów. Nie będę negocjować przedmiotów z Obserwatorami w imieniu darczyńców. Takie samo obostrzenie dotyczy każdej rzeczy, co do której mamy wątpliwość, czy przejdzie.
6. Losy na loterię mają postać eleganckich, usztywnianych karnetów z numerem. Są PŁATNE i kosztują 2 szt. złota. Dochód ze sprzedaży zostanie w całości przekazany Sunitkom.
7. Ubity Interes, choć nieco bardziej przystępny tego dnia, posiada (nawet liczniejszą) fachową ochronę. Proszę mieć to na uwadze, jeśli kto chciałby wpaść urządzić burdę.

PROLOG

Dzień się złoci, noc się mroczy,
Fortuna zaś kołem toczy.
Choć pracujesz, chomikujesz,
Zawdy szczęścia potrzebujesz.

Fart wszakże wysiłek lubi
I nagroda trud hołubi.
Praca flirtuje z talentem,
A codzienny znój — ze świętem.

Przyjdź więc z nami pobalować,
Ładne cacko wylosować,
Radościami się podzielić,
Trochę najeść i podchmielić.

I miesiączka chesowego,
Wieczorem dnia wiosennego
Zajrzyj do Sama naszego,
„Interesu Ubitego”!

Ogłoszenia na słupach, murach i belkach stropowych, nad szynkwasami w gospodach i powtarzane ustami wynajętych gońców, wyrosły jak grzyby po deszczu i szybko dotarły do większości zakątków skrajeńskiej cywilizacji.

Najmilsze Panie, Najzacniejsi Męże, Szacowni Seniorzy, Młodzieży Kwitnąca!

Tylko wieczorem, dziesiątego dnia trzeciego dekadnia chesa [30 chesa, przyp. aut.], w „Ubitym Interesie” Kochanego Smykałki — „Zabawa pod Różą & Siódemką!” Wstąp, zakup los na Drugą Loterię Fantową! Zakręć Kołem Fortuny! Rozbij Bank, uciesz serce Sune i lico Tymory! Wygraj cacka spod rąk najlepszych rzemieślników Skraju! Skosztuj dań kuchni egzotycznej i trunków za darmo! A to wszystko dzięki hojności naszych filantropów!

Chętnych ofiarować fanty na loterię prosimy o kontakt z Kiką [1307] lub panem Dolgee, w karczmie „Ubity Interes”. Przedmioty podpisane przez darczyńców przyjmujemy do dnia 28 chesa 1375.
Patronat: SSS z Telflamm & Pierwsza Dama Skraju.

W imieniu Leśnych Kun,
Kikiriskinkatt Dûnvar-Rëskelë
« Last Edit: March 28, 2018, 10:51:13 PM by Friss »

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 152
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #28 on: March 02, 2018, 04:09:51 PM »
Przystań Książek — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 3 marca 2018, od godz. 18.00)


Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: wieczór
— realnie: ok. 6-7 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań)
Dla kogo (gracze): miłośników dobrej, wesołej zabawy — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: jak to przy evencie otwartym — dowolna!
Możliwe konsekwencje: lokalna sława i chwała, sympatia mieszkańców
Przewidywane nagrody: wpisy do reputacji
Tło: Skrajanie potrafią!

Od pożaru biblioteki minął jakiś czas. Jej młody opiekun, Zair Avestin, złapał się za rudą czuprynę. Straty były znaczne, a miejscowy księgozbiór — nigdy, przyznajmy to uczciwie, nazbyt imponujący. Każdy utracony wolumin musiał być cierniem w sercu naszego bibliofila.

Od czego jednak samopomoc sąsiedzka? Oddolna inicjatywa i hart ducha rodaków? Mieszkańcy zakasali rękawy i wzięli się do pracy...

Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE

PROLOG

Już 1 chesa
od godz 18.00
w bibliotece nerimskiej
w Dzielnicy Wiedzy


PRZYSTAŃ KSIĄŻEK!

Zbiórka* dobroczynna na naszą książnicę, celem odnowy zbiorów po pożarze. Przyjdź, wesprzyj świątynię wiedzy, skosztuj duchowej (i nie tylko!) strawy. Na spotkaniu między innymi:

· darmowa, pokazowa lekcja kaligrafii;
· poczęstunek;
· rysowanie karykatur;
· uroczyste ogłoszenie listy darczyńców.

Wstęp wolny!

PATRONAT HONOROWY:

Radny Nerima Vendavales

[*Wciąż można dorzucać się do zbiórki. Pisać do: Friss (ID 1307).]
« Last Edit: March 02, 2018, 04:12:26 PM by Friss »

Hydra

  • Bajarz
  • Banshee
  • *
  • Posts: 1064
  • Propsy: 25
    • View Profile
    • Warsztat MG
  • ID: 89
  • Postać: Meresankh
  • Discord: Hydra
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #29 on: April 16, 2018, 11:34:45 PM »
w środę 18.04 będziemy się prać po pyskach ze Smokiem. MS od ok. 19:30 do północy lub krócej, z udziałem Pana Kebaba (Varia Varnee, 2094).
mam dwa miejsca. moim jedynym wymaganiem jest tempo: oczekuję odpisów w maksymalnie (!) 10 minut. brak deklaracji uznaję za brak działania postaci, co w bitce skończy się źle - dwa ostrzeżenia i później konsekwencje.

fabularnie - zdarzenie rozegra się w jeden wieczór na skraju Skraju. zaraz za jego granicami, raczej na południe niż na północ.

sesja będzie dobrą okazją do poćwiczenia formuły MS, tempa pisania, opisów walk (choć pamiętajcie, że sama nie jestem szermierzem) oraz do wkupienia się w łaski tych bóstw, które oczekują pomagania potrzebującym. będzie krew.
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

22:56] Melweddyn (2247): Po argumentacji Hydry każdy zamyka się w sobie.