Tu się zgadzam. Każdy gracz chcący odgrywać członka jakiejś organizacji musi już przy tworzeniu postaci dostarczyć opis rodu, organizacji itd. do Kodeksu, by móc kimś takim grać.
W tym momencie Zakon został stworzony już jakiś czas temu, w Kodeksie nadal nic o nim nie ma, w profilu założyciela informacje są skąpe i też pojawiły się bardzo niedawno.
Inna sprawa, która mnie w tym kontekście interesuje to NPCty. Ile NPCtów może mieć organizacja graczy, żeby nie wyszło to absurdalnie?
Bo do tej pory Gildia, najemnicy, kulty - wszystkie te organizacje miały raptem po kilku(2-3) npctów plus postacie graczy, właśnie dlatego by nie doszło do sytuacji w której ktoś ma samych npctów, chociażby dlatego że to niezbyt duża frajda z grania, no i trochę przesadą jest mieć armię npctów bez graczy.
W tym momencie Zakon ma jedynie 2 graczy, a npctów... Cóż, w profilu twórcy jest ich bodaj 4, ale jeśli dostajemy wieści o "patrolach" czy "oddziałach" to de facto znaczy, że jest ich więcej - ile? I jak wygląda siła i oddziaływanie takich npctów? Fajnie byłoby mieć jakieś ustalone liczby/limity w tym momencie, by to wszystko było...zdrowe.
Ostatnia kwestia, która mnie na teraz interesuje i o która pytanie składam prosto w ręce Obsów - gdzie są wieści o tym, jak na całą sytuację zareagowało Amn, które jeszcze niedawno było tematem nr 1 w całym Skraju? Gdzie jakieś plotki na temat tego, co Sojusz Lordów Sądzi o fakcie, że układał się z 3 doppelgangerami? W tej chwili bardzo tego brakuje, bo jeśli ogrywamy Skraj jako miejsce na które wszyscy patrzą i które jeszcze kilka tygodni temu było w centrum zainteresowania ZZC i Wybrzeża, były plotki, info w dziennikach i inne takie to wydaje się to mocno nienaturalne i nieuzasadnione w żaden sposób, że panuje cisza.