Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dirk Senner

Pages: 1 [2] 3
16
Rekrutacja na tą sesję jest ZAMKNIĘTA.

Zgłoszeń było sporo i choćbym chciał, wszystkich nie dam rady zabrać. Dziś powiadomię zaproszonych graczy, a tych którzy się spóźnili proszę o śledzenie tego tematu. Bo już wkrótce pojawią się tu kolejne ogłoszenia.

Ballada o złym sterniku na dobry dzień. ;)

17
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka sesji
« on: December 05, 2018, 10:49:39 AM »
Kolejna sesja szuka graczy, o tutaj: http://forum.toril.pl/index.php?topic=1919.0

18

Urwany szlak

Zapraszam odważnych i zdeterminowanych na przygodę, która - jak to przygoda - różnie może się skończyć. Że wrócisz nie obiecuję, ale mogę obiecać że będą malownicze widoki, zobaczysz kawałek Tethyru, doświadczysz pozostałości po wojnie domowej, będzie gonitwa, zagadka do rozwiązania, walka i dama w opałach (o ile coś już jej nie zjadło).

Na szlaku z Darromar do Saradush, tam gdzie las Mir dotyka drogi znikają całe karawany. Hmm, znikają, tak. To nie przesada, po prostu ich nie ma - wozów, ludzi, koni, towaru. Niczego. Mało tego, zniknął też cały oddział konnego patrolu wojska. Lord Major Darromar, jak nie trudno zgadnąć, osobiście zaniepokojony jest sprawą i zapłaci za ustalenie co się dzieje, a najlepiej za rozwiązanie problemu. Wszystko co trzeba zrobić, aby sprawą się zająć, to znaleźć się w mieście w wyznaczonym czasie, na małym placu za ratuszem i podać urzędnikowi swoje personalia. Wypłaci on zaliczkę i wskaże cel, życząc powodzenia.


Sesja prywatna dla 3-4 osób (pierwszeństwo dla nowych graczy!)
Stopień zagrożenia: zależy od waszych pomysłów
Przewiduje się fanty. I księżniczkę/księcia do uratowania.

Zainteresowanych proszę o PW w grze na ID 1815.

19
Archiwum / Odp: Nabór na Bajarzy
« on: December 02, 2018, 05:34:52 PM »
ID 1815

Opis lokacji: Chociaż w okolicy brak aktywności wulkanicznej, na morzu, niedaleko linii brzegowej znajduje się wyjątek. Ta nieduża wysepka, położona kilka mil na północ od Zazesspuru widoczna jest już z oddali, a to dzięki kłębom pary unoszącym się nad nią, szczególnie w chłodniejsze dni. Jej owalny kształt setki lat temu uformowała zapewne lawa, wypływająca z podmorskiego wulkanu. Pośrodku parują bijące tam gorące źródła – niektóre z nich obmurowano i stworzono do nich schodki. Wyspa otoczona ostrymi skałami pochodzenia wulkanicznego posiada swój własny mikroklimat. W kilku miejscach dostrzec można palmy o rozłożystych, błyszczących wilgocią liściach oraz kępy krzewów, w których niejedna panna już dziewictwo straciła.

Dotrzeć tu można kursującym nieregularnie statkiem, za drobną opłatą. Przystań znajduje się przy południowej części wyspy, gdzie rozkłada swoje ramiona prawie że czarna, bazaltowa plaża, obmywana wodami zatoki. Dalej wiedzie przerośnięta trawami brukowana ścieżka, przy której, już bliżej źródeł, widać domki wykonane z ciosanych, ciemnych kamieni – zapewne przebieralnie. Na skalnych pułkach zbudowano tarasy, na których można zaznać nieco wytchnienia od gorąca. Jeszcze przed wojną domową miejsce to było popularne wśród szlachty i par, szukających ustronnego miejsca dla gorącej kąpieli i gorącej miłości. Teraz nieco podupadło, wciąż jednak nietrudno tu natrafić na malownicze widoki i… sytuacje.
Ci co ich stać mogą nająć paru ludzi ze statku, aby przypilnowali prywatności i nie wpuszczali do źródeł nikogo.


Mamy karczmę dla piratów i rozbójników, to może jeszcze coś dla kulturalnych marynarzy? ;)

Opis lokacji: Ciepła Ciasna to portowa karczma zlokalizowana na południowym brzegu rzeki Sulduskoon. Wciśnięta jest pomiędzy dwa niezbyt okazałe domostwa. Sama z zewnątrz też nie zachęca, ale przecież liczy się to co w sercu. Sercem przybytku jest długa, choć stosunkowo wąska sala główna, gdzie toczy się całe lokalne portowe życie. Można tu porządnie zjeść, bo porcje duże i smaczne, porządnie się urżnąć, bo piwo swojskie, ważone na zapleczu i niedrogie oraz złapać za dorodnego cyca, bo gospodarz – nazywany czasem królem portownic – zadbał o to, aby uwijały się tu z kuflami panie o dużej gospodarności i przystępnym cenniku. Właścicielem przybytku jest stary wilk morski Wreden Vaar, który zrezygnował z wojaży i osiadł po tym, jak po pijaku wprowadził statek na mieliznę. Sztorm rozniósł łajbę w drzazgi, a z resztek powstała Ciepła Ciasna – przez kulturalnych marynarzy (a jak!) nazywana... trochę mniej kulturalnie.

Porządku pilnuje rosły Zazer, z którym prawie każdym jest tu po imieniu, i każdy już chyba z nim pił. Ale ten, który sobie na zbyt wiele pozwoli oberwie. Bo Zazer ma zasadę: „żryj, chlej i macej, byle kulturalnie”. Za kontuarem uwija się piersiasta Tania, a pomaga jej Hloey, która po matce odziedziczyła wszystko to co trzeba.



20
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka sesji
« on: February 23, 2018, 11:36:35 AM »
Szukam GMa obytego z morskimi klimatami, do dłuższej współpracy - prowadzenia na zmianę lub współprowadzenia sesji.
Również graczy chcących odgrywać postaci związane z morzem.

Szczegóły na priw w grze lub na disco.

21
Plenarne ścieżki / Odp: Wyspa Piratów. Część II: Krzyk w mroku
« on: February 05, 2018, 12:53:36 AM »
NABÓR ZAKOŃCZONY
Wszystkim zgłaszającym się bardzo dziękuję za zainteresowanie. :)

22
Plenarne ścieżki / Odp: Wyspa Piratów. Część II: Krzyk w mroku
« on: February 04, 2018, 11:34:57 AM »
Czasami potrzeba odrobiny magii. Ale na wierzę, że to po prostu pragnienie przygody i zapał :)



Dzisiaj zamknę nabór i ogłoszę listę zaproszonych do sesji. :)

Jeśli się jeszcze wahasz czy warto, to się już nie wahaj, bo po 22:00 nie będzie już czasu, a ja przystąpię do bardzo trudnego i niewdzięcznego etapu rozpoczynania sesji - wyboru postaci.


23
Plenarne ścieżki / Odp: Wyspa Piratów. Część II: Krzyk w mroku
« on: February 02, 2018, 10:43:11 AM »
Dzięki :)

Jeśli ktoś nie ogarnia morskich klimatów, nie ma problemów. Akcja i tak będzie działa się w dungeons&caves. Tylko tam płyniemy okrętem bo inaczej się nie da. Zastaje nas sztorm i to było w intro własnie. :)

24
Plenarne ścieżki / Wyspa Piratów. Część II: Krzyk w mroku
« on: February 01, 2018, 10:36:47 AM »


"Człowiek ma wpływ jedynie na to co ma w rękach, a i tak nie zawsze ma na to wpływ. Na morzu karty rozdaje Umberlee, na lądzie ślepy traf. Wolę morze, bo nigdy nie mami fałszywymi obietnicami. Zawsze chce cie zabić."
/Anonim, Dzienniki Podróżników, Waterdeep 1302 RD/

 
(kliknij w INTRO aby zobaczyć czołówkę)


Po długim czasie poszukwiań odnaleziono kryjówkę
przemytników, od dawna ściganych przez władze Waterdeep. Jej
położenie było dobrze strzeżoną przez szajkę tajemnicą, ale
ktoś zdradził...

Bandycką bazę ulokowano w niebezpiecznej części Wybrzeża
Mieczy, którą atakować - gdy morzem targają sztormy - to
samobójstwo.

Niestety tylko szybki atak pozwoli wykorzystać przewagę
zaskoczenia i ubiec próby przeniesienia bazy w inne miejsce.

Z uwagi na trudne warunki żeglugi i niebezpieczne położenie
kryjówki zdecydowano że atak przeprowadzi ktoś kogo stratę
łatwo będzie odżałować...

...kaper, Dirk Senner.


METRYCZKA

Sposób aplikacji: PM w grze (ID 1815), pierwszeństwo dla nowych graczy oraz tych co już pływały na Banshee.

Rodzaj sesji: NK
Czas trwania: ok 2 tygodnie czasu gry
Liczba osób: 5-8 zdyscyplinowanych graczy
Charakter sesji: Dungeons&Caves
Poziom ryzyka: Znaczne



25
Plenarne ścieżki / Odp: Ugasić Płomienie Część VI
« on: January 31, 2018, 08:45:54 PM »
Senner może chcieć poprowadzić niewielki oddział lub w inny sposób wesprzeć wysiłek militarny. Jest wojskowym i posiada doświadczenie w walce głownie na morzu, ale na lądzie też. Może się w jakimś epizodzie przydać :)
Jak znajdziesz dla niego miejsce, będzie super. :)

26
Plecak Hewarda / Odp: Drobna pomoc graficzna
« on: January 19, 2018, 10:19:54 AM »
No co ty, gość po prostu usłyszał o kolejnych zmianach w prawie magicznym Skraju ^^

27
Warsztat Gonda / Odp: Hajsy
« on: January 12, 2018, 02:01:41 PM »
Skoro zakupy w systemie Zeta obniżają poziom zamożności w chwili gdy są ponad zwykłe wydatki, to wszystko co jest in-plus podwyższałoby go tymczasowo.
I teraz 100 sz podniesie biedakowi stopień zamożności np o 2, ubogiemu o 1, średnio zamożnemu o 0.5, a bogatemu i lepszym wcale. Ale wciąż może kasę zbierać aż uzbiera do poziomu, który mu podniesie poziom zamożności i w danym miesiącu szaleje i kupuje dom, co sprawia też że w przyszłych miesiącach nie będe musiał jeść tylko chleba ze smalcem i zapijać deszczówką. ;)

System interesujący, wymagałby balansu i przysiedzenia przy przedziałach i podstawowych współczynnikach, ale w zupełności likwiduje problem obrotu kasą. Cała kasa jest w tle, a mechanicznie operujemy kilkoma parametrami. Pytania o to co kupię z 1ss znikają, bo gość ma tabelkę co może a czego nie przy poziomie zamożności A, B lub C

28
Plenarne ścieżki / Odp: Wyspa Piratów. Część I: Trójkąt Trzech Burz
« on: December 19, 2017, 10:29:24 AM »
Nabory zakończone.
Wkrótce kolejne :)

29
Plenarne ścieżki / Odp: Wyspa Piratów. Część I: Trójkąt Trzech Burz
« on: December 05, 2017, 11:52:36 AM »

Wyspa Piratów. Interludium: Jak znaleźć szaleńców, którzy zechcą skoczyć z krawędzi świata?

Karczma. Piwo i rum się leje. Hałas. Cycate babki tańczą na stołach. Piraci, mieszańcy, bandyci, łotry i... elfy - czyli wszystko co najgorsze i to w jednym miejscu, na raz. W takich miejscach stołują się prawdziwi marynarze, lub tacy, co ich z bardziej przyzwoitych lokali wyrzucono pod groźbą wezwania straży, milicji, wojska i każdej innej liczącej się siły. Jeden ze stolików okupuje grupa ludzi, ale takich wyjątkowo chamskich chyba, bo raz po raz któryś z nich ryczy na całe gardło: DUPAAA! Ale umówmy się, w tym ogólnym harmidrze okrzyk ten ginie, jak kropla w morzu.
Co rusz ktoś się do nich dosiada, a strojny mężczyzna, który na tle łachuder dookoła przypomina koronkową sukienkę założoną na ubrudzonego w błocie prosiaka, rozdaje karty.

Któryś z marynarzy, ten wychudzony z oczami trochę nietrzeźwymi spogląda na ciebie i zaprasza do gry. Zanim odważysz się dosiąść, pomyśl dwa razy, bo ta decyzja może pociągnąć za sobą konsekwencje. Wszyscy wiedzą, że to załoga "Banshee", kaperskiej fregaty, która pod pokładem wozi uwiezioną duszę przeklętej elfiej wiedźmy.



METRYCZKA

Sposób aplikacji: PW w grze (ID 1815)

Rodzaj sesji: Priwata
Czas trwania: kilka godzin
Liczba osób: 4-5 (preferowane osoby nowe w grze)
Charakter sesji: Pijatyka i bijatyka
Lokalizacja: Wrota Baldura, najmniej przyzwoita karczma w porcie.
Poziom ryzyka: Umiarkowane*
UWAGI: Sesja daje wstęp do innych misji wchodzących w skłąd kampanii Wyspa Piratów oraz innych, luźnych rozgrywek morskich. Nie jest jedyną formą wejścia w późniejsze sesje, ale daje pierwszeństwo w przypadku dużego zainteresowania.


*Raczej nie zginiesz, ale ktoś ci może butelkę strzaskać na głowie i buźkę przefasonować.

30
Plenarne ścieżki / Odp: Wyspa Piratów. Część I: Trójkąt Trzech Burz
« on: September 04, 2017, 10:46:39 AM »
ID 1815, postać Dirk Senner. Uzupełniłem w treści i dodałem parę detali. Od teraz, zero zmian.

Do zobaczenia na pokładzie!

Pages: 1 [2] 3