Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Chromy

Pages: 1 2 [3] 4 5 6
31
Warsztat Gonda / Odp: Warsztat zaklęć
« on: September 21, 2017, 06:24:41 PM »
Tury to też regresywne rpg xD

32
Warsztat Gonda / Odp: Warsztat zaklęć
« on: September 20, 2017, 11:51:45 PM »
Zaklęcie sprawia, że osoba na którą zostanie rzucony ten czar staje się niewidoczna. Sama osoba jak i jej cały podręczny dobytek stają się niewidzialne. Osoba ta nadal jest materialna, więc mimo niewidzialności można jej dotknąć, widoczne są również wszystkie jej działania, takie jak podnoszenie przedmiotów czy ślady na piasku, a także wydawane przez nią odgłosy. Zaklęcie utrzymuje się przez pięć minut na każde dwadzieścia pięć punktów mocy czarującego, po czym osoba znowu staje się widoczna. W przeciwieństwie do zwykłej niewidzialności, po wykonaniu ataku osoba ukryta pod niewidzialnością nie staje się w pełni widoczna, a jedynie półprzeźroczysta. Wszystkie ataki przeciw niej (prócz obszarowych) mają tylko połowę szansy na trafienie.

O taki brak storytellingu nic nie robiłem. <3 W każdym razie, żeby nie posądzono nas o regresywne rpg, proponuje wyrzucić to automatyczne 50%. Półprzezroczystość też mi się wydaje chybionym pomysłem, bo tak czy siak to jak się ma to transparency na 50% to widać i tak. Może lepiej jakieś miganie, albo rozmywanie.

33
Warsztat Gonda / Odp: Alchemia
« on: September 18, 2017, 08:19:44 PM »
"Warto tu dodać, że chociaż alchemicy zaliczają się do rzemieślników i korzystanie z magii nie jest obowiązkowe, bywa jednak przydatne – a z pewnością wymagane jest, jeśli chce robić się eliksiry czy przedmioty naśladujące konkretne magiczne zaklęcia i ich efekty, np. eliksir Siły byka lub Widzenia w ciemnościach. Podobnie dobrze jest posiadać podstawową wiedzę medyczną lub zielarską, jeśli chce robić się substancje i mieszanki działające leczniczo."

Wyrzuciłbym ten dodatek  "i ich efekty", bo opracowanie jakiegoś zaklęcia w labie, które wprowadzałoby jakiś nowy wymyślony efekt przez gracza powodowałoby zamknięcie drogi niemagicznej(nie posiadania aspektu czarowania i korzystania z aspektu samego alchemika) pewnym alchemikom. A zaklęcia są opracowywane cały czas i raczej trudno będzie akceptować kolejne zaklęcia, bacząc na to co mogą zablokować niemagicznym alchemikom. Nie sądzę że tak to miało być interpretowane, ale można tak interpretować.

34
Warsztat Gonda / Odp: Alchemia
« on: September 18, 2017, 07:02:32 PM »
Można wrzucić przy okazji średnią cenę tych wyrobów i opisy, albo dodać jeszcze jakieś te kwalifikujące się jako specjalne żeby były przykłady do zgłoszeń.

35
Plenarne ścieżki / Odp: Dziwne wojny, dziwne słowa - sesje u Chromego
« on: September 11, 2017, 09:11:23 PM »
już nie :P

36
Plenarne ścieżki / Odp: Dziwne wojny, dziwne słowa - sesje u Chromego
« on: September 09, 2017, 12:37:02 AM »
ciągle aktualne

37
Plenarne ścieżki / Odp: Dziwne wojny, dziwne słowa - sesje u Chromego
« on: September 04, 2017, 09:57:37 PM »
Wiadomość 3: Zwolniło się jedno miejsce, z chęcią przyjmę kogoś nowego, ogłaszam nabór uzupełniający. Sesja jest jeszcze w momencie, że pewnie uda się kogoś wprowadzić. Gracz ten pewnie będzie miał osobne wprowadzenie. Zapraszam. ID 1287 Proszę tez zgłoszeniu wypełnić ankietę, która jest w głównym poście.

38
Plenarne ścieżki / Odp: Magia ma kolor krwi. Sesje u Friss
« on: August 28, 2017, 12:12:41 AM »
3, 7, 8 <3

39
do pomysłu Zeta, Zawsze można rozszerzać te zakresy co inną wartość, żeby nauka była trudniejsza. Mag 1 poziomu 10pm (0-10pm), mag 2 poziomu 25 pm(11-25pm). mag 3 poziomu 45 pm(26-45pm). Wartości są przykładowe, ale można wyjść poza dziesiątki.

ps. ochłodzenie - lepiej brzmi xD

ps.2 ale szczerze mówiąc pomysł liczenia samych pm i ukrywania zasad w tekście zaklęć bardziej mi się podoba.

40
W sumie jeśli już jest robiona taka konwersja, to nie widzę sensu czemu utrzymywać ten podwójny podział rundy i tury/jednostki czasu. Myślę, że to jest dobra okazja, żeby zdecydować się na jeden rodzaj określenia czasu działania.

41
A zaokrągla się do góry czy do dołu czas? I czy w ogóle się to robi?

42
Plenarne ścieżki / Odp: Dziwne wojny, dziwne słowa - sesje u Chromego
« on: August 15, 2017, 08:27:09 PM »
Wiadomość 2: Nabór zamknięty, informacje zostały wysłane na torilu do zainteresowanych, sesja rozpocznie sie niebawem.

43
Plenarne ścieżki / Odp: Dziwne wojny, dziwne słowa - sesje u Chromego
« on: August 09, 2017, 06:58:30 PM »
Wiadomość 1: Nabór najprawdopodobniej się skróci, jest dużo chętnych.

44
Plenarne ścieżki / Dziwne wojny, dziwne słowa - sesje u Chromego
« on: August 07, 2017, 10:04:24 PM »
Per aspera ad astra - Przez trudy do gwiazd.



„Wzywam wszystkich poszukiwaczy! Wzywam wszystkich chcących nam pomóc! Tu wielebny Meinrad Leed z Zakonu Spadającej Gwiazdy. Zaatakowali nas orkowie z klanu Ba Czaga, powtarzam Stanica na Szarym Stogu została zaatakowana przez orków z klanu Ba Czaga. To tylko kwestia czasu zanim zajmą nasz budynek. Pomóżcie! Jesteście naszą jedyną nadzieją!”

Stanica na Szarym Stogu grozi zagrożenie, ta informacja dzięki kapłanom Mystry i gońcom została szybko została rozesłana po całym Skraju. Kościół Mystry postanowił wypłacić nagrodę w złocie tym, którzy są w stanie w jakikolwiek sposób pomóc sprawie. Widocznie z jakiegoś powodu nie chcą utracić stanicy. Magistrat w przystani jeszcze nie wystosował żadnej noty w tej sprawie. W okolicznych wioskach, już od pewnego czasu można było napotkać informacje o wzmożonej działalności orków na tym terenie. Ponoć są one spowodowane jasnym błyskiem na niebie, który było widać podczas letniej nocy parę dni temu. Inni mówią że są to tylko kolejne działania wojenne orków i chcą odciąć już i tak mocno zależną  przystań od ostatnich nielicznych i lichych kopalń w Trolowych górach. Być może tylko dzielni poszukiwacze przygód mogą zażegnać tą sytuacje. A więc do dzieła!

Typ sesji: Fabularnie można skończyć w jeden dzień
Gdzie: Niezapomniane krainy
Dla kogo: Dla osób umiejących walczyć
Ilość miejsc: Do 5, w przypadku większej liczby zgłoszeń wybiorę niestety te najbardziej pasujące.
Zagrożenie: O ranę nie trudno, śmierć w krytycznym pechu lub skrajnej głupocie.
Nagrody: Jest kilka przewidzianych tematycznych nagród, zależnych od napotkanych wrogów.
Coś więcej: Przyjdzie wam się zmierzyć z dużym oddziałem orków z klanu Ba Czaga, jednak w tym konflikcie nie będzie uwikłana tylko jedna strona. Sesja raczej taktyczna i bitewna.     
 
Czego oczekuję: Odpisów przynajmniej do trzech dni, także chciałbym czasem popchnąć szybko sesje do przodu i zgadać się czasem na jeden dzień w tygodniu i powrzucać posty w msowym tempie. Liczę też na dobrą komunikacje i uwagi jeśli jakieś macie.
Jak będę prowadził: Będę próbował pchać akcje do przodu, doprowadzić do końca. By nadać tempo czasem chce mieć możliwość wcięcia się kolejkę (w przypadku ociągających się graczy), jednak o samych graczy wymagałbym już jej się trzymania, chyba że po prostu nie robią zbytnio nic przyciągającego uwagę (rozmawiają sobie).

Zgłoszenia: wyślijcie mi na pw, discordzie, samym torilu odpowiedzi na poniższą ankietkę. Samą chęć wyrażenia udziału możecie wpisywać mi tutaj. To dwa wymogi formalne, jakie potrzebne są do sesji.

1. W jakie dni możesz odpisywać?
2. W jaki dzień mógłbym poodpisywać intensywniej?
3. Krótki opis postaci. ew. po prostu jest aspekty itd.
4. Czy chcesz żebym poruszył jakiś prywatny wątek na sesji? jeśli tak to jaki?
5. Wolisz więcej poświęcać strategicznym zadaniom, potyczkom w czasie walki, czy więcej barwnej przygody odkrywania, akcji i klimacenia?

Nabór trwa do 20.08, zależnie od ilości zgłoszeń mogę go skrócić lub wydłużyć o parę dni.

45
Kto pyta, nie błądzi / Odp: Granica wiedzy postaci
« on: June 16, 2017, 02:58:24 PM »
No cos za cos,  nie mowie ze to zle, to jest jakies wyjście.  Po prostu mowie ze to ucina pewna  możliwości.  Prędzej nam sie postać znudzi, niż dojdziemy do jej starości. O graniu mlodsza postacią niż jest obecnie teoretycznie nie jest nam dane grać. Oczywiście można lepiej to wykorzystać. nie musze mówić ze takie pomysły na sesje rodzą sie ad hoc .

Pages: 1 2 [3] 4 5 6