Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Rawij

Pages: 1 ... 5 6 [7] 8
91
Alkierz / Odp: Małżeństwa z różnych religii
« on: December 29, 2015, 01:30:52 PM »
Derro to krasoludy, tylko zdegenerowane.

92
Plecak Hewarda / Odp: Pochwalcie się prezentami
« on: December 26, 2015, 12:36:43 PM »
:P Ziajtuje tylko.

93
Plecak Hewarda / Odp: Pochwalcie się prezentami
« on: December 26, 2015, 12:25:06 PM »
A u mnie książka "Pakt złodziejki" (zdążyłam przeczytać 30 stron, ale jak już śni mi się po nocach to znaczy, że będzie dobra!), lampa do hybryd, słodkości *zajada się*, hajsy i perfjum!

Mówi się perfumy! co za buractwo.

94
Plecak Hewarda / Card against humanity - Toril
« on: December 25, 2015, 01:52:31 AM »
Hejo
Jak ktoś siedzi na Ircu, to wie, że gramy w Card against humanity. I teraz robimy własną talię
Więc jak ktoś ma pomysły na pytania lub odpowiedzi to może zobaczyć istniejące i tutaj podać własne.

95
Plecak Hewarda / Odp: Pochwalcie się prezentami
« on: December 24, 2015, 07:54:59 PM »
Też będzie coś do czytania

96
Alkierz / Odp: Małżeństwa z różnych religii
« on: December 23, 2015, 01:35:55 PM »
To, że Sharess ro raczej bogini rozrywki, kochanków, niezobowiązującego seksu i prostytutek. Wiesz, taki ślub by się pewnie w orgię przerodził :-D

97
Plecak Hewarda / Odp: Wyrwane z kontekstu
« on: December 20, 2015, 03:52:58 PM »
 [15:49] *Leniwiec teraz nie wie, czy wziąć go na przetrzymanie [...] czy zrobić mu dobrze,

98
Kto pyta, nie błądzi / Odp: Zioła - wykaz, zastosowanie?
« on: December 19, 2015, 06:10:52 PM »
W księdze Plugawego Mroku jest rozpiska narkotyków.

99
Plenarne ścieżki / Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
« on: December 07, 2015, 09:46:37 PM »
Rekrutacja zamknięta, bo pierwsze 5 osób które mi podesłało karty W GRZE stworzyło razem bardzo ładną drużynę.

100
Plenarne ścieżki / Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
« on: December 07, 2015, 07:28:18 PM »
tak

101
Plenarne ścieżki / Sesje tysiąca i jednej nocy
« on: December 07, 2015, 04:55:24 PM »
Noc pierwsza:

Zagłada Domu Robenstaufów



Starzec. Siwa broda i włosy. Ciemny płaszcz. Czoło pokryte zmarszczkami i bruzdami. Idzie przez miasto i taszczy za sobą wielką, skórzaną walizę zamykaną na szerokie pasy. Obchodzi się z nią jak z dzieckiem mimo jej wagi. Zaszedł do Kołodzieja. Widocznie zepsuł mu się wóz. - Przechować panu tą walizkę na składzie do czasu naprawy? - Spytał go rzemieślnik. - Nie, nie trzeba. - Wyszedł. Udał się w stronę... właśnie, dokąd on idzie? Sam chyba też nie wie. Zgubił się? Spytał o coś jakiegoś przechodnia. Odpowiedział mu. Skinął głową w podzięce i skręcił. Kiedy mijał "Pod skrzypiącym łóżkiem" przyspieszył kroku i mocniej złapał walizę. Zbliżał się do Placu przyjezdnych. Ostatnio padało, kamienie są wciąż śliskie. Wystarczyło żeby się potknął. Upadł na bruk z cichym jękiem. Zaparł się i ruszył dalej lekko kuśtykając. Doszedł do tablicy z ogłoszeniami i przybił swoje. Kiedy upewniłeś się że odszedł podszedłeś i przeczytałeś. *Potrzeba ochrony do przejścia niegościnnego traktu w zachodniej stronie puszczy. Solidna zapłata po wykonania zadania. Czarujący, wojowie, łowcy. Wszyscy. Kontakt z Ælhardem na Łonie Lliiry*


Główny temat sesji:
Sesja będzie traktować o okultyzmie, mrocznej magii, obłędzie i moralności. Jak czytałeś graczu drogi Lovecrafta bądź powieści z czarnego romantyzmu to wiesz o co chodzi.

Fabuła: Przycinane drzewko.

Poziom niebezpieczeństwa: Rosnący. Im głębiej w las tym ciemniej. Początek to średni poziom niebezpieczeństwa.

Czego wymagam: Logiki. I przestrzegania negocjowalnych zasad. Chce wprowadzić do gry system poczytalności i stresu. Po ustaleniu nie ma odwrotu. Jak wychodzi że twoja postać stała się obłąkana, to taką grasz.

Ilość miejsc: Do pięciu.  I im mniejsza grupa wyjdzie cała, tym większa nagroda.

Długość : Najkrótsza możliwa długość to 6 dni. i to jest też najmniej opłacalna. Całość minikampanii będzie sesją krótką.

Kostki: Niewiele. Polegam na aspektach, opisach i punktach zbieranych w miarę sesji.

Kogo szukam:
Postaci o niebanalnej fabule. Wesołkowie odpadają. Najlepszy team do tej sesji to: Paladyn/kapłan dobrego bóstwa, czarodziej lub dwóch, wojownik, jedna postać wypełniająca (co nie znaczy gorsza). Jak twoja postać zna się na demonach  i klątwach to masz plus. Ale żadnego PG.

Nagrody: Ustalone z Potwórcami. Nie płakać, że mało, nie kłócić się. (ale postacie mogą to robić).  Najważniejszą nagrodą jest dobra zabawa i przyjaźń. Jak w bajkach dla dzieci.

Odpisy: Poza walką bez kolejności. W walce inicjatywa określana aspekty, zachowanie, inne modyfikatory i kość. Im częstsze tym lepsze, bo nie chcę tego ciągnąć miesiącami. Odpis na tydzień to minimum.

Aspekty: Oczywiście wymagam ukrytych i utrapienia.

Sesja odbędzie się w NK - krótka. ew możliwość przeniesienia do priv. O przyjęciu  nie decyduje kolejność zgłoszeń. Proszę o krótki opis postaci, jej charakteru i ideałów.
Więcej informacji będzie w sesji organizacyjnej. Zgłoszenia przez grę do ID 463.

102
Kto pyta, nie błądzi / Odp: Ur-kapłan w Torilu?
« on: December 07, 2015, 03:57:58 PM »
Ale dobry Ur-kapłan który kradnie moc swojemu byłemu złemu opiekunowi? Pytanie brzmi czy mechanicznie się zgadza.

103
Plenarne ścieżki / Odp: Wiele głów, wiele historii: sesje u Hydry
« on: December 04, 2015, 02:31:07 PM »
*Wskakuje i atakuje* Miejsce spotkań to coś na zasadzie karczmy. Potwórcy ją zakładają na sobotę. *odlatuje*

104
Plenarne ścieżki / Odp: Widmo nad Tethyr
« on: December 01, 2015, 04:10:15 PM »
Zgłoszenie poszło na priw

105
Organizacje / Odp: Obrońcy lasu
« on: November 30, 2015, 04:04:31 PM »
Widzę, że się nam tutaj zawiązuje małe koło gospodyń leśnych sabat. Czekamy jeno na resztę wiedźm. Potwierdzam spostrzeżenia Shinena. Trzeba tylko określić jakieś szczątkowe zasady i stopień tajności  8)

Pages: 1 ... 5 6 [7] 8