Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Eonka

Pages: 1 2 [3] 4 5
31
Plenarne ścieżki / Re: Opowieści z podróży - Sesje u Eonki
« on: December 25, 2019, 09:20:27 PM »
MS #6 #6.5
Wielkie Łowy
Kiedy?: 27 grudnia, piątek, od około18:00; jest możliwość dojścia 10 stycznia, piątek ok. 19:00
Wyzwanie i ryzyko: Wysokie
Ilość graczy: Event otwarty Do 5 osób
Dla jakich graczy?: Każdych
Dla jakich postaci?: Każdych, ale umiejętności bojowo-medyczne będą przydatne Łowców wszelkiego rodzaju
Lokalizacja fabularna: Wzgórza wokół Zazesspur
Tło fabularne: Po mieście gruchnęła wieść o bestii. Stwór przesiąknięty zimnem zszedł z Gór Gwiezdnej Iglicy, pozostawiając za sobą śmierć. Podobno był duży, niezwykły i niepodobny do niczego innego. Niby sowoniedźwiedź, ale biały jak śnieg, a jego spojrzenie mroziło krew w żyłach. Zaraz za tym ktoś zaczął po mieście rozwieszać wiadomości, że kto odważny, niech się stawi na łowy na bestię dwudziestego szóstego nocala na wzgórzach wokół Zazzespur w wyznaczonym gaju.
Uwagi v2:
- Sesja będzie prowadzona na systemie FATE
- Zgłoszenia wyłącznie w grze do ID 2699 (Shallahai)
- Po rekrutacji wymagam podania pełnego KP i ekwipunku

32
Plenarne ścieżki / Re: Opowieści z podróży - Sesje u Eonki
« on: December 17, 2019, 07:24:28 PM »
Sesja #2
Miłość nie jedno ma imię
Wyzwanie i ryzyko: Średnie
Ilość graczy: około czterech, z jednym miejscem zaklepanym dla Hydry
Dla jakich graczy?: Każdego, sesja przyjazna początkującym
Dla jakich postaci?: Mających w sobie choć trochę wrażliwości, ale przede wszystkim dobrych
Lokalizacja fabularna: Zazesspur
Tło fabularne: Pewien kupiec zakochał się bez pamięci. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby ze swoją skrytą wybranką serca nie spotykał się wyłącznie w nocy w Dzielnicy Ogrodów. Za każdym razem pozostawiany bez odpowiedzi na nawarstwiające się pytania, postanowił wreszcie dowiedzieć się czegoś więcej o kobiecie. Samodzielne śledztwo nic nie dało, a pomocy znikąd... póki nie zwrócił się z prośbą o pomoc do bohaterów.
Uwagi:
- Sesja wyłącznie dla postaci dobrych i neutralnych
- Zgłoszenia wyłącznie w grze do ID 2699 (Shallahai)
- Po rekrutacji wymagam podania pełnego KP i ekwipunku
- Sesja prywatna
Nabór zamknięty

33
Plecak Hewarda / Re: Wyrwane z kontekstu
« on: November 19, 2019, 09:53:40 PM »
Ścian-ka (1972)Dziś o 21:31
wełny trzeba naruchać
na łóżka
bo sie okazuje ze bez lozek sie nie mnoza

34
Plecak Hewarda / Re: Wyrwane z kontekstu
« on: October 26, 2019, 01:23:41 PM »
Róg za Tuszem (2751)Dziś o 13:21
Fae urodzi szmatę xD
 
nieChytra Basieńka (107)Dziś o 13:21
:blush~1:
damy do burdelu

35
Warsztat Gonda / Re: Poprawki w czarach - merytoryczne
« on: October 19, 2019, 04:50:40 PM »
Wtajemniczeń, poz. 2
(Nie)Przyjemna Efonia Fattina - Zapis ogólnie do poprawki, może to być napisane zwięźlej
Chmura mgły - brak podanego obszaru działania, ten kawałek niezbyt ma sens i nie wiadomo, czy w międzyczasie mag może coś innego robić: "Mgła wypływa z rąk nieprzerwanie przez maksymalnie turę na każde dziewięć punktów mocy rzucającego, utrudniając widzenie wszystkim istotom"
Ciemność - " Normalny wzrok oraz słabsze..." - "Normalny" może wprowadzić w błąd, jakoby widzenie w ciemności przebijało jednak czar
Długotrwałe światło Darkstone`a - Zapis PMów
Fałszywe ręce - ekwipunek w dłoniach sugeruje, jakby nie trzeba było wykonywać gestów dłońmi, tylko potencjalnie trzymać przedmioty
Klątwa Trefnisia. "Nie zadaje jednak żadnych obrażeń" - "jednak" można wyrzucić
Kryształowa lanca - " z prędkością strzał z łuku kryształ" literówka
Magiczne usta (iluzje) - cyferki

36
Warsztat Gonda / Re: Mapa z lokacjami biznesów postaci
« on: October 16, 2019, 06:56:02 PM »
https://i.imgur.com/TApL5YK.jpg
Nazwa: Pracownia Alchemiczno-Medyczna Shallahai
Postać: Shallahai (id 1699)

Zaznaczyłam wejście, bo pracownia znajduje się w suterenie, postać nie zajmuje całego budynku

37
Warsztat Gonda / Re: Kolory
« on: October 15, 2019, 09:20:46 PM »
Dzięki tobie dowiedziałam się, że kolory niestandardowe działają <3 Jak kiedyś bardzo, bardzo dawno temu próbowałam, to wywalało kod.
Choć osobiście sądzę, że gama kolorów jest dostateczna, a większa liczba mogłaby wprowadzić zamieszanie i utrudnić ich wybieranie z listy (co np. dla mnie na komórce przy samych pokolorowanych dialogach jest już dość upierdliwe).
Z kolei opcja zapisywania customowych kolorów może być zbyt trudna w implementacji, ale to się bóg techniczny musi wypowiedzieć.

38
Plecak Hewarda / Re: Najpiękniejsze avatary
« on: October 12, 2019, 09:56:13 PM »
(2183) Talhalariba

39
Plenarne ścieżki / Re: [N] Rekrutacja do sesji
« on: October 05, 2019, 11:31:11 PM »
Shalla jest healerem! Czuję się obrażona :(

40
Warsztat Gonda / Poprawki w czarach - mechaniczne
« on: September 20, 2019, 06:00:36 PM »
Ten temat służy wyłącznie do sugerowania mechanicznych poprawek w balansie czarów - czasu ich trwania, zasięgu itd.

Temat do zbierania sugerowanych poprawek od mechanicznej strony poszczególnych czarów. Proszę o pisanie o jaki czar chodzi w sposób przejrzysty, który w przyszłości ułatwi pracę Obserwatorów i Quasitów. Nie jest to temat do narzekania jaka magia jest zła, niezbalansowana, tu wskazujemy konkretne problemy, najlepiej z propozycjami.

Wtajemniczeń poz. 0
Brak światła - legendarny czar-bubel, z racji mojej nikłej wiedzy nie potrafię wskazać konkretnego problemu poza samym faktem istnienia czaru

Wtajemniczeń poz. 1
Taumaturgia - jaki jest sens istnienia tego czaru, skoro jest kuglarstwo na poziomie zerowym? Może powinien być w temacie z poprawkami merytorycznymi, ale no, dla mnie problemem jest sam fakt jego istnienia

41
Warsztat Gonda / Poprawki w czarach - merytoryczne
« on: September 20, 2019, 05:49:32 PM »
Ten temat służy wyłącznie do wskazywania błędów merytorycznych, opisowych.

Temat do zbierania obecnie występujących w czarach błędów słownych i kwiatków. Nieprecyzyjne opisy, dziwne sformułowania, absurdy - to temat do tego. Proszę o pisanie o jaki czar chodzi w sposób przejrzysty, który w przyszłości ułatwi pracę Obserwatorów i Quasitów. Nie jest to temat do narzekania jaka magia jest zła, niezbalansowana, tu wskazujemy konkretne niedomówienia w czarach oraz uwagi do nich.

Wtajemniczeń, Poz. 0
Bezlitosne kpiny Aravae - w sumie nie wiadomo, czy trzeba istotę widzieć, wiedzieć gdzie jest. Obecnie pozwala na obrażanie nawet łebka, który znajduje się za kamienną ścianą grubości kilku metrów
Fałszywa obserwacja - literówka "... Zaklęcie utrzymuje się pięć tury, ..."
Koordynator czasu - fluffowy opis zaklęcia można znacznie skrócić, obecnie to moloch
Krew demona - określenie "krwi użytkownika", brzmiałaby lepiej krew czarującego
Marzenie Fiskusa - kałamarz chyba też powinien zniknąć, nie tylko pióro
Nuta nadzei - przydałoby się podkreślić, że jedna istota, a nie sama "istota" + literówka w nazwie zaklęcia
Odwaga Głupców - "obraz sytuacji" jest dość dziwnym stwierdzeniem. Czar sam sobie przeczy, bo pisze, że ofiara widzi coś "łagodniej", a potem przykład z zwiększeniem przeszkody
Ogień Faerie - spacje przed przecinkami
Ogień sygnalizacyjny - "spora kula ognia" i "nie może zostać wykorzystany w sposób ofensywny". No ja tam bym się takiej kuli ognia, co przeleci mi przed twarzą, bała :D
Pełgający płomień - odmiana i powtórzenia
Przyzwanie Lampionów Panny Kiki - Masło maślane "Jednocześnie można przyzwać takich dziesięć. Jeżeli chce się więcej, sztuczkę trzeba powtórzyć."
Radivaara Świetlny Fayerwerk - literówka w nazwie czaru

Wtajemniczeń, Poz. 1
Grill w Sekundę - Całe zdanie "Działa po dotknięciu mięsa, a rozmiar nie większy do sporych rozmiarów steku. " powinno brzmieć po polsku"...o rozmiarze nie większym niż spory stek"
Huk Horizikaula - "obrażenia wewnętrzne", które powinny być obrażeniami narządu słuchu, czy coś podobnego
Mniejsza hipnoza Adary - "Przyjmuje ona wygodną dla ciała pozycję i wpadają w letarg" błędna liczba mnoga
Nieziemska rozkosz - zapis sekund, definicja humanoida jest sama w sobie kwiatkiem
Ochrona przed złem/dobrem/chaosem/prawem - tajemnicze określenie "pierwiastek wiary", to przeciw czemu czar jest skuteczny, jest podpięte obecnie na discordzie na kanale gametalk
Ognik przewodnik - zapis kilometrów
Pajęcze kły - "Jad Pająka" czyli i tak nie wiadomo czym
Piękny uśmiech Arinelli - Działanie czaru określone jednym zdaniem, reszta w sumie nie wiadomo po co jest
Pocisk znieczulający - "Parametr znieczulający"
Podręczna broń Webbera - zapis liczb cyfrowo
Podrobienie podpisu- dokument chyba nie z własnoręcznym podpisem, a podpisem osoby, której podpis się fałszuje?
Porażające dłonie Xanthara - zapis drugiej połowy czaru boli w oczy
Radivaara Palące Światło - zapis metrów
Radivaara Światło Odrzucenia - przecinki, "istoty średnie" w czym?
Rozrzucenie - Jaka jest definicja średniej siły?
Rozumienie języków - Jeśli ktoś zna jakiś język, oczywistym jest, że rozumie sens tego, co do niego mówią - jedno nadmiarowe zdanie.
Transmutacja w srebro - znowu cyfrowy zapis, dla odmiany PMy
Tłuszcz - zapis metrów
Uchwycenie obrazu - "Jako, że obraz jest iluzoryczny, zobaczyć go mogą jedynie istoty o wystarczająco silnej woli, by móc oprzeć się prostym iluzjom oddziałującym na zmysł wzroku." - Chyba nie mogą zobaczyć
Uczucie gorąca - zapis PMów i tur
Ukrycie słów - "... rzuceniu zaklęciawykrycia magii można..."
Wietrzny posłaniec - czar w opisie sugeruje bycie czarem objawień bóstw wiatru (?!)

42
Warsztat Gonda / Re: Charaktery
« on: September 19, 2019, 07:37:12 PM »
Ogólnie sam fakt istnienia czegoś takiego jak "charakter" jest spuścizną po mechanice i kosmologi DnD. Tego się nie przeskoczy, zresztą nie jest i nigdy nie było to mierzalne. Drugą sprawą jest zwyczajnie niemierzalność poczynań postaci w żaden punktowy sposób, jak często mówiłam w dyskusjach "Charakter w DnD to nie zabawa w sumowanie punktów dodatnich i punktów ujemnych"

To, że czasem kogoś zamordujesz, bo tak, z złych intencji, a potem z dobrych intencji pójdziesz czynić dobro, nie zrównoważy ci morderstw. Nadal będziesz w jakimś zakresie i kropka, powinien być charakter raczej zły. (Upraszczając oczywiście)

Znaczy nikt ci nie zabroni robić sobie takiego zapisu w profilu, a na pewno nie przejdzie jego narzucenie. Nie bez powodu charakter postaci jest ukryty :)

43
Plenarne ścieżki / Re: Opowieści z podróży - Sesje u Eonki
« on: September 06, 2019, 02:19:03 PM »
MS #5
Poszukiwani łowcy! - Trolle
Kiedy?: 7 września, sobota, od około18:00
Wyzwanie i ryzyko: średnie
Ilość graczy: 4-7 osób
Dla jakich graczy?: Każdych, sesja przyjazna początkującym
Dla jakich postaci?: Łowców potworów i może jednego medyka
Lokalizacja fabularna: Północ Lasu Mir
Tło fabularne: Na północnym skraju Lasu Mir zaobserwowano parę trolli. Nie stanowią póki co dla nikogo zagrożenia, lecz wciąż warto na nie zapolować dla komponentów.
Uwagi:
- To nie jest zlecenie, nikt nie zapłaci postacią za pozbycie się trolli
- Zgłoszenia wyłącznie przez pw w grze (ID 2699), na zasadzie kto pierwszy ten lepszy

Nabór zamknięty

44
Plenarne ścieżki / Re: Sesje w Miejscach Spotkań
« on: August 24, 2019, 10:24:25 AM »
Łzy Suldusk - przedstawienie!
Kiedy?: 24 sierpnia, sobota, od około18:00
Wyzwanie i ryzyko: brak
Ilość graczy: Event otwarty
Dla jakich graczy?: Każdych
Dla jakich postaci?: Każdych, szczególnie tych interesujących się potworami
Lokalizacja fabularna: Karczma Łzy Suldusk
Tło fabularne: Pewien magik przytargał ze sobą ogromną skrzynię do Łez Suldusk. Co zawiera? Okaże się wieczorem podczas przedstawienia, na którym łowcy potworów będą mogli wykazać się wiedzą!
Uwagi: Proszę bardzo, by obyło się bez burd

45
Plenarne ścieżki / Re: Opowieści z podróży - Sesje u Eonki
« on: August 24, 2019, 10:23:59 AM »
MS #4
Łzy Suldusk - przedstawienie!
Kiedy?: 24 sierpnia, sobota, od około18:00
Wyzwanie i ryzyko: brak
Ilość graczy: Event otwarty
Dla jakich graczy?: Każdych
Dla jakich postaci?: Każdych, szczególnie tych interesujących się potworami
Lokalizacja fabularna: Karczma Łzy Suldusk
Tło fabularne: Pewien magik przytargał ze sobą ogromną skrzynię do Łez Suldusk. Co zawiera? Okaże się wieczorem podczas przedstawienia, na którym łowcy potworów będą mogli wykazać się wiedzą!
Uwagi: Proszę bardzo, by obyło się bez burd

Pages: 1 2 [3] 4 5