Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Shinen-san

Pages: [1] 2 3 4
1
Nie będzie :D
Przykro mi, miszczuniu, spóźniłeś się. Może następnym razem ;-)
* * * NABÓR DO ŚLADÓW NA WODZIE ZAMKNIĘTY * * *

2
Ciemny Loch / Odp: Powiadomienie o ukończeniu nauki zaklęcia.
« on: January 23, 2016, 11:18:47 PM »
Uuuuu, czwóreczka będzie :D

3
Ciemny Loch / Odp: Powiadomienie o ukończeniu nauki zaklęcia.
« on: January 23, 2016, 10:33:29 PM »
11:22:50:00. Porównajmy swoje długości xD

4
Ustalić, kim jest właściciel speluny i dlaczego straż ją omija. Przekazać zleceniodawcy. Wziąć hajs.

5
Alkierz / Odp: Ankieta Komfort Przeliczania Na Zimno
« on: January 23, 2016, 03:33:28 PM »
Nie chcę się przypominać, ale ja już raz proponowałem coś takiego :D
Hala bezzębnego Bena. Budynek dawnej garbarni, dalej trochę zalatuje kloaką. W środku można się napić, zjeść coś, ale przede wszystkim - umówić się na przylanie sobie z kimś w pysk. Właściciel przybytku, Benrauth Monthide, pieszczotliwie zwany bezzębnym Benem (dosłownie, bo ma niewiele zębów na skutek bójek, a w przenośni, bo "zjadł na nich zęby") zapewnia przestrzeganie zasad honoru w pojedynkach, a także - jako kapłan Uthgara - leczenie dla tych, którzy zostaną w nich ranni. Same pojedynki nazywane są "ofiarą z krwi dla Uthgara", a walczący są zobowiązani do wezwania jego imienia przed pojedynkiem - dzięki temu straż nie może interweniować, by nie narazić się na "szykanowanie religii".
Chociaż jak rozumiem, chodzi wam raczej o budowlę do prania się z użyciem broni.

6
Część I: Ślady na Wodzie



OPIS: Tam, gdzie kończy się Dzielnica Wielu Prac, a jeszcze nie zaczyna Dzielnica Monety, znajduje się Zaułek Druciarzy. Jest to miejsce, gdzie obdarci handlarze sprzedają rzeczy, które majętni kupcy z Monety uznaliby za śmieci. Do wyrobu których żaden szanujący się rzemieślnik z Prac by się nie przyznał. To tu właśnie mieszkańcy, którym gorzej się powodzi, nabywają towary "drugiej kategorii".
Parę tygodni temu, w odrapanej ruderze na końcu zaułka, otwarła się knajpa. Można w niej napić się taniej, ale nader podejrzanej gorzały, ale też zagrać w kości lub muszelki, zapalić Diabelskie Ziele lub wciągnąć Grzybowy Proszek. Właściciela speluny nikt nigdy nie widział, nie wiadomo także dlaczego Straż, zwykle nader gorliwa w wyszukiwaniu i zamykaniu takich właśnie jam rozpusty, tę omija szerokim łukiem.
Tajemniczego pracodawcę wydaje się to żywo interesować, więc oferuje "drobną" nagrodę dla osób, które zdołają to ustalić.
RYZYKO: Niskie - rany cielesne, ewentualnie problemy ze stróżami porządku
NAGRODY: Gotówka, magiczna mikstura do wyboru

7
NK

8
Plenarne ścieżki / Fala Zbrodni, czyli rozrabianie dla zabawy i zysku
« on: January 23, 2016, 01:25:09 PM »

Przystań Nerimy, jak każde miasto, ma swoje jaśniejsze, ale i ciemniejsze strony.
Schody do świątyń obsiadają żebracy.
W ciemnych zaułkach można spotkać handlarza przedmiotami, które kiedyś cieszyły oko co bogatszych mieszkańców miasta.
Czasem ktoś zaczepi Cię i zaoferuje podejrzaną substancję dającą "niezapomniane wrażenia".
W Podziemiach miasta można znaleźć nielegalne jamy, gdzie można zagrać o wszystko i wygrać - lub stracić wszystko.
Lepiej jednak nie zapuszczać się tam samotnie, można bowiem dostać w głowę. Obudzić się bez sakiewki, a być może i bez cnoty.

W tym właśnie świecie żyje część z nas. Osoby szukające łatwego zarobku, ale nie do końca przejmujące się tym, co inni uważają za dobre i prawe.
I właśnie do uszu takich osób dotarła dziwaczna plotka. Ponoć na targowisku znajduje się cuchnący ziołami kram, w którym można znaleźć nie tylko lekarstwa, ale i zatrudnienie. W pracy, w której uczciwość jest zawadą, a najbardziej liczy się spryt, szybki palce lub mocne pięści.
Zainteresowani? Weźcie udział w Fali Zbrodni.


DLA KOGO: postaci powiązane ze światem przestępczym, elastyczne moralnie i szukające w miarę łatwego, choć niekoniecznie legalnego zarobku
DŁUGOŚĆ: seria krótkich sesji
NAGRODY: gotówka, magiczne mikstury, czasem nielegalnie zdobyty magiczny przedmiot
RYZYKO: niskie
PRZYJAZNA POCZĄTKUJĄCYM: raczej tak
GDZIE: NK, Przystań
KONTAKT: PW: 465 - Naberi Males albo w temacie

9
Ciemny Loch / Odp: Powiadomienie o ukończeniu nauki zaklęcia.
« on: January 22, 2016, 01:11:23 PM »
+1 dat

10
Alkierz / Odp: Rasy odzwierzęce
« on: January 18, 2016, 05:55:27 AM »
O ile pamiętam, analogon dopuszcza nawet podstawowy monster manual z v3.5 bodaj. Biega o to, że w ramach szablonu "likantrop" (łaki tak zwane) można "skrzyżować" ze sobą dowolne zwierzę o rozmiarze odpowiadającym mniej-więcej (max jedna kategoria różnicy) rasie podstawowej. A co więcej, ponieważ charakter takiego łaka odpowiada standardowemu postrzeganiu zwierzęcia, psołak byłby z natury prawdopodobnie praworządny neutralny lub dobry.
Rasę wilkowatą wprowadza też nakładka na D&D o nazwie Spellslinger. Tam zwie się to bodajże Greyfur i stanowi odpowiednik indian (setting to steampunkowy dziki zachód).

11
Alkierz / Odp: Ankieta Komfort Przeliczania Na Zimno
« on: January 18, 2016, 05:38:09 AM »
Psiakrew, czemu musieliście dopisać do tego otoczkę fabularną xD Teraz muszę zagłosować tak, jak zagłosowała moja postać. A ja się z nim nie zgadzam >.<

12
Ciemny Loch / Odp: Wrocław 15-17 stycznia
« on: January 17, 2016, 07:23:12 PM »
My bad :(
Złośliwość przedsesyjnego, studenckiego kalendarza.

13
Ciemny Loch / Odp: Wrocław 15-17 stycznia
« on: January 17, 2016, 06:56:49 PM »
Siedzicie jeszcze gdzieś tam o tej porze?
*Pisze i liczy na to, że ktoś to przeczyta...*

14
Alkierz / Odp: Małżeństwa, związki i prokreacja w Krainach
« on: January 05, 2016, 10:42:16 PM »
Wstydziłbyś się wrzucać screeny z tego podręcznika :-P

15
Kto pyta, nie błądzi / Odp: Źli Bogowie
« on: January 02, 2016, 05:48:29 AM »
Huhuhuhu, czyżbym podetknął Ci fajny pomysł? :-3
Jeśli o to chodzi, wal jak w dym. Na torilu nie, ale w swojej dedekowej historii grałem wyznawcami chyba wszystkich złych potęg.

Pages: [1] 2 3 4