Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Eonka

Pages: [1]
1
Warsztat Gonda / Poprawki w czarach - mechaniczne
« on: September 20, 2019, 06:00:36 PM »
Ten temat służy wyłącznie do sugerowania mechanicznych poprawek w balansie czarów - czasu ich trwania, zasięgu itd.

Temat do zbierania sugerowanych poprawek od mechanicznej strony poszczególnych czarów. Proszę o pisanie o jaki czar chodzi w sposób przejrzysty, który w przyszłości ułatwi pracę Obserwatorów i Quasitów. Nie jest to temat do narzekania jaka magia jest zła, niezbalansowana, tu wskazujemy konkretne problemy, najlepiej z propozycjami.

Wtajemniczeń poz. 0
Brak światła - legendarny czar-bubel, z racji mojej nikłej wiedzy nie potrafię wskazać konkretnego problemu poza samym faktem istnienia czaru

Wtajemniczeń poz. 1
Taumaturgia - jaki jest sens istnienia tego czaru, skoro jest kuglarstwo na poziomie zerowym? Może powinien być w temacie z poprawkami merytorycznymi, ale no, dla mnie problemem jest sam fakt jego istnienia

2
Warsztat Gonda / Poprawki w czarach - merytoryczne
« on: September 20, 2019, 05:49:32 PM »
Ten temat służy wyłącznie do wskazywania błędów merytorycznych, opisowych.

Temat do zbierania obecnie występujących w czarach błędów słownych i kwiatków. Nieprecyzyjne opisy, dziwne sformułowania, absurdy - to temat do tego. Proszę o pisanie o jaki czar chodzi w sposób przejrzysty, który w przyszłości ułatwi pracę Obserwatorów i Quasitów. Nie jest to temat do narzekania jaka magia jest zła, niezbalansowana, tu wskazujemy konkretne niedomówienia w czarach oraz uwagi do nich.

Wtajemniczeń, Poz. 0
Bezlitosne kpiny Aravae - w sumie nie wiadomo, czy trzeba istotę widzieć, wiedzieć gdzie jest. Obecnie pozwala na obrażanie nawet łebka, który znajduje się za kamienną ścianą grubości kilku metrów
Fałszywa obserwacja - literówka "... Zaklęcie utrzymuje się pięć tury, ..."
Koordynator czasu - fluffowy opis zaklęcia można znacznie skrócić, obecnie to moloch
Krew demona - określenie "krwi użytkownika", brzmiałaby lepiej krew czarującego
Marzenie Fiskusa - kałamarz chyba też powinien zniknąć, nie tylko pióro
Nuta nadzei - przydałoby się podkreślić, że jedna istota, a nie sama "istota" + literówka w nazwie zaklęcia
Odwaga Głupców - "obraz sytuacji" jest dość dziwnym stwierdzeniem. Czar sam sobie przeczy, bo pisze, że ofiara widzi coś "łagodniej", a potem przykład z zwiększeniem przeszkody
Ogień Faerie - spacje przed przecinkami
Ogień sygnalizacyjny - "spora kula ognia" i "nie może zostać wykorzystany w sposób ofensywny". No ja tam bym się takiej kuli ognia, co przeleci mi przed twarzą, bała :D
Pełgający płomień - odmiana i powtórzenia
Przyzwanie Lampionów Panny Kiki - Masło maślane "Jednocześnie można przyzwać takich dziesięć. Jeżeli chce się więcej, sztuczkę trzeba powtórzyć."
Radivaara Świetlny Fayerwerk - literówka w nazwie czaru

Wtajemniczeń, Poz. 1
Grill w Sekundę - Całe zdanie "Działa po dotknięciu mięsa, a rozmiar nie większy do sporych rozmiarów steku. " powinno brzmieć po polsku"...o rozmiarze nie większym niż spory stek"
Huk Horizikaula - "obrażenia wewnętrzne", które powinny być obrażeniami narządu słuchu, czy coś podobnego
Mniejsza hipnoza Adary - "Przyjmuje ona wygodną dla ciała pozycję i wpadają w letarg" błędna liczba mnoga
Nieziemska rozkosz - zapis sekund, definicja humanoida jest sama w sobie kwiatkiem
Ochrona przed złem/dobrem/chaosem/prawem - tajemnicze określenie "pierwiastek wiary", to przeciw czemu czar jest skuteczny, jest podpięte obecnie na discordzie na kanale gametalk
Ognik przewodnik - zapis kilometrów
Pajęcze kły - "Jad Pająka" czyli i tak nie wiadomo czym
Piękny uśmiech Arinelli - Działanie czaru określone jednym zdaniem, reszta w sumie nie wiadomo po co jest
Pocisk znieczulający - "Parametr znieczulający"
Podręczna broń Webbera - zapis liczb cyfrowo
Podrobienie podpisu- dokument chyba nie z własnoręcznym podpisem, a podpisem osoby, której podpis się fałszuje?
Porażające dłonie Xanthara - zapis drugiej połowy czaru boli w oczy
Radivaara Palące Światło - zapis metrów
Radivaara Światło Odrzucenia - przecinki, "istoty średnie" w czym?
Rozrzucenie - Jaka jest definicja średniej siły?
Rozumienie języków - Jeśli ktoś zna jakiś język, oczywistym jest, że rozumie sens tego, co do niego mówią - jedno nadmiarowe zdanie.
Transmutacja w srebro - znowu cyfrowy zapis, dla odmiany PMy
Tłuszcz - zapis metrów
Uchwycenie obrazu - "Jako, że obraz jest iluzoryczny, zobaczyć go mogą jedynie istoty o wystarczająco silnej woli, by móc oprzeć się prostym iluzjom oddziałującym na zmysł wzroku." - Chyba nie mogą zobaczyć
Uczucie gorąca - zapis PMów i tur
Ukrycie słów - "... rzuceniu zaklęciawykrycia magii można..."
Wietrzny posłaniec - czar w opisie sugeruje bycie czarem objawień bóstw wiatru (?!)

3
Warsztat Gonda / Wysłane odpisy nie zapisują się
« on: May 22, 2019, 11:52:15 AM »
Od pewnego czasu mam problem z odpisami. Robię, wysyłam i pokazują mi się wysłane, ale jakby nie zapisują się na serwerze. Nikt inny ich nie widzi, ja potem też nie, wyparowują. Wcześniej takich cudów nie miałam, przeglądarka czyszczona regularnie... ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?

4
Plenarne ścieżki / Opowieści z podróży - Sesje u Eonki
« on: May 03, 2019, 07:09:26 PM »
Poprzedni temat z prowadzonymi przeze mnie sesjami: Tutaj. Nowe konto, nowe pomysły i nowy wątek.

MS #1
Latarnicy
Kiedy?: 4 maja od około18:00 (najpóźniej 19:00)
Wyzwanie i ryzyko: Bardzo duże, naprawdę. Udział na własne ryzyko, zwrotów nie przyjmuję
Ilość graczy: 1-6 osób, pierwszeństwo mają gotowe grupy/postacie znające się
Dla jakich graczy?: Raczej doświadczonych w RPG ogólnie, patrz: dwie liniki wyżej
Dla jakich postaci?: Każdej(?), trudność sesji dostosowuję pod skład drużyny, więc postać może spokojnie być nówką sztuką
Lokalizacja fabularna: Pobliże Zazesspur
Tło fabularne: Pobliska latarnia na skalistej wysepce od dwóch dni się nie świeci, ale dopiero teraz wiatr pozwala na wypłynięcie w jej kierunku. Zdążyły się nawarstwić spekulacje, co się stało, od ataku zdesperowanych piratów, przez uszkodzenie paleniska, po nagłą chorobę, która położyła naraz obu latarników. Oczywiście ktoś musi się tam udać i rozwiązać problem, najlepiej jak najprędzej, nim któryś ze statków osiądzie na mieliźnie.
Uwagi:
- Wymagam podania aspektów ukrytych i ekwipunku
- Zgłoszenia w grze do ID 2699 (Shallahai) do końca piątku, ale rekrutację mogę zamknąć szybciej. Jeśli ktoś się zgłasza grupą, niech będzie to jedna wiadomość
- Sesja nie koliduje z MS Hydry odbywającym się tego samego dnia. Fabularnie do latarni gracze płyną następnego dnia.

Nabór zamknięty

Pages: [1]