Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dirk Senner

Pages: [1] 2 3
1
Fabularne sprawy / Re: Róża Sztormów: Biuletyn
« on: March 03, 2020, 10:34:01 AM »
REKRUTACJA na rozdział 4 jest zamknięta, a sesja ruszyła na Niezapomnianych Krainach. Już w pierwszych chwilach wyprawy, na górskim szlaku nasi bohaterowie spotykają nieznane niebezpieczeństwo.

Rozdział 5.
Ta część kampanii nie ma jeszcze tytułu. Jej akcja rozgrywać się będzie równolegle z Rozdziałem 4. Mam już komplet graczy, ale JEŚLI bardzo bardzo pragniesz, to możesz dołączyć. REKRUTACJA JEST ZAMKNIĘTA - SESJA TRWA

2

R E K R U T A C J A!
Tytuł: Róża Sztormów, Rozdział 4: Polowanie na Ducha (patrz TUTAJ)
Liczba graczy: max 6 osób
Poziom zagrożenia: życie nie ostrzega z góry o tym, że rąbnie cegłówką w czaszeczkę
Rodzaj sesji: NK
Typ sesji: trochę główkowania, walka, 18+
Fabularny wstęp: Pewien tajemniczy jegomość, bo przecież najpiękniejsze opowieści, o których śpiewają ballady w karczmach zaczynają się od spotkania bohaterów z tajemniczym jegomościem, zbiera grupę śmiałków, którzy bezpiecznie doprowadzą do domu jego przyjaciela, Augustusa Morea. Obiecuje za to niemałe wynagrodzenie, bo ów przyjaciel naraził się pewnej nieprzyjemnej grupie najemników, zwanych Podrzynaczami z Odero. Żona Augustusa i jego dwójka dzieci oczekują powrotu ojca, a tajemniczy jegomość, jako dobry przyjaciel nie zamierza sprawić im zawodu. Daje niewielką zaliczkę i informuje o miejscu i czasie spotkania.
Nie trzeba być geniuszem, ani Waterdeepskim Magistrem, aby domyślić się, że ta sprawa, podobnie jak wiele innych, w których tajemniczy jegomość spotyka bohaterów, ma drugie dno. A może i nawet trzecie. I czwarte.

Jak zagrać: pisz PW w grze do ID 1815
Kto może zagrać: każdy, ale rezerwuję sobie możliwość doboru składu drużyny.


REKRUTACJA ZAMKNIĘTA

3
Fabularne sprawy / Re: Róża Sztormów: Biuletyn
« on: February 19, 2020, 10:22:08 AM »


Materia świata jest plastyczna i ciągle się zmienia. W Zazesspur pojawiły się plotki o zarazie. Chorych przybywa, ludzie i nie-ludzie organizują się, aby walczyć z chorobą. Tymczasem wydarzenia z poprzednich sesji Róży Sztormów odeszły nieco w zapomnienie, jednak ich skutki odcisną jeszcze swoje piętno na życiu wielu ludzi.

Róża Sztormów nie jest już fabułą główną, zmieniła się w kampanię, która będzie prowadzona równolegle.
Kolejna sesja wystartuje niebawem. Ogłaszam rekrutację!

Z uwagi na spory odstęp czasu, jaki minął od wydarzeń z poprzednich sesji, nie będzie to ich bezpośrednia kontynuacja. Zaczynamy jakiś czas później, dlatego każdy ma możliwość wzięcia udziału w grze. Fabuła sesji nawiązuje do wcześniejszych wydarzeń i jest z nimi mocno powiązana. Decyzje, które gracze podjęli w trakcie ich trwania, odbiją się na przedstawionym w kampanii świecie. Ale, jak już napomknąłem, nie jest wymagana znajomość tych faktów ani udział we wcześniejszych sesjach.


4
Warsztat Gonda / Re: Mapa z lokacjami biznesów postaci
« on: October 17, 2019, 10:58:16 AM »
https://i.imgur.com/hMyarnj.jpg

Nazwa: Morska Grupa Najemnicza "Skrzydło"
Właściciel: kpt. Dirk Senner
Lokalizacja biura: Dom Aukcyjny Sezam


5
Fabularne sprawy / Róża Sztormów: Biuletyn
« on: August 05, 2019, 04:42:52 PM »






UPDATE 01.06.2020


Róża Sztormów opowiada o wojnie, która toczy się cały czas, ale nie ma w niej typowego frontu. To wojna z piratami. Rozgrywa się ona nie tylko na morzu, ale ostatnio coraz częściej tam, gdzie się nie spodziewacie – na salonach, na miejskich ulicach i w zakamarkach. Jak głoszą nieśmiałe plotki, piraci inwigilują nawet wyższe sfery, a wywiad floty stara się te wpływy zwalczać. Nad tym wszystkim wisi nienazwana jeszcze groźba. Jednego możecie być pewni! Niebezpieczeństwo przyjdzie od strony morza. Czy będą to zjednoczeni pod banderą Króla Piratów morscy rozbójnicy, czy może coś dużo, dużo groźniejszego? Jeśli chcesz pomóc rozwikłać tą zagadkę, nie ważne po której stronie barykady, skontaktuj się ID 1815 (w grze) lub skorzystaj z podpowiedzi w podtytule "Jak zagrać?".



TUTAJ znajdziesz informacje o naborach do sesji.
 


Chwilowo brak. Ale nie wykluczone, że coś ruszy.



   
      Róża Sztormów, Rozdział 6 - Wkrótce zacznie się rekrutacja!


     Sprawiedliwość musi poczekać (Prolog)
     Róża Sztormów, Rozdział 1: Oswajanie ryzyka
     Róża Sztormów, Rozdział 2: A pomocy znikąd
     Róża Sztormów, Rozdział 3: Na kilwaterze
     




Prolog
„Duma Królowej”, okręt tethyrskiej floty oraz „Banhsee”, kaper Dirk Senner wzięli udział w inspekcji dryfującego wraku okrętu handlowego, ofiary ataku piratów. Uratowano paru rozbitków. Uczestnicy misji zmuszeni byli do konfrontacji z okrętem widmo oraz jego klątwą. Po ciężkiej bitwie, statkom udało się uciec.  Od tego czasu przeklęty okręt pojawia się wraz z mgłą i znika w niej, jakby czegoś szukał. Donoszą o tym marynarze, którzy go podobno widzieli. W wątku pobocznym, ludzie Sennera pozyskali od uratowanego z wraku kapitana wiadomość ukrytą w hermetycznym, metalowym cylinderku.
Okręt Widmo, syrena oraz tajemnicza wiadomość, wszystko to jeszcze do nas wróci.


Pogłoski*: "Będzie ubaw jak ich zaczną wieszać..."; To trzeba mieć pecha; Upiór we mgle, gdy morze śpi;
Dramatis personæ: Brem Eclipse, Pilar Socorro, Rona Sarash, Dirk Senner, Ulfroegni Knutsøn, Zahir Iturraspe, Zoë Meynadier, Wulvis Luxina(+), Finevreil Brevemra

Rozdział 1 „Oswajanie ryzyka”
Jeden z magazynów, należących do departamentu zaopatrzenia floty spłynął krwią. Z rzeki wyłowiono niejakiego Hoovera z poderżniętym gardłem, pirata, który pociął w burdelu „Ciepła Ciasna” dziwkę. Właściciel przybytku posłał za nim mścicieli, których kroki skrzyżowały się z agentami wywiadu floty, rozpracowującymi tajną organizację kapitana piratów, Varo Vista, który ostatnio stał się bardzo aktywny, mimo, że wszystko wskazywało na to, że przeszedł na piracką emeryturę, zażywając wygód w jakimś odległym kraju. Niestety komórka wywiadu pracująca nad tą sprawą została zaatakowana przez jakąś bandę zbirów i prawie wybita, a jej lider, agent nazywany Duchem, zniknął szefom z oczu. Czy to możliwe, aby Varo Vista i przeklętego kapitana z pokładu Statku Widmo coś łączyło?


Pogłoski*: [FZ] Znów się mówi o Dzielnicy Doków;
Dramatis personæ: Savra Rahmeres, Randal Wryn, Meallan

Rozdział 2 „A pomocy znikąd”
Zazesspuriański Ród Avila, który jest w posiadaniu chyba największego w regionie przedsiębiorstwa obrabiającego drewno, zamieszany był w dostarczanie budulca piratom. Spisek przejęcia firmy przez zakonspirowanych piratów udało się udaremnić. Na jego czele stał niejaki Traose Avila, brat nestora rodu i jak się okazało, piracki kapitan. Bohaterowie, którzy pomogli oczyścić nazwisko Avilów, zorientowali się, że niemały udział w poszukiwaniach Traose miał niesławny Czarny Pete, właściciel Morskiego Diabła i korsarz na usługach korony. Czy Varo Vist i Czarny Pete to starzy znajomi z dawnych czasów, gdy kapitan Diabła siał jeszcze postrach na morzach i oceanach?


Pogłoski: brak
Dramatis personæ: Ulfroeni Knutsøn, Griki

Rozdział 3 „Na Kilwaterze”
Piraci znów atakują, jednak tym razem przeliczyli się trochę. Łup zgarnęli, ale wpadli też na celownik kapra. Zawiadomiona przez uszkodzony okręt floty "Banhsee" podjęła się pościgu jako jednostka kompanii "Skrzydło". Nie obyło się bez trudności, a pokręcony los zamieszał w swoim kociołku. Uwięzieni przez burzę na wyspie, dwie załogi rzuciły się sobie do gardeł. Krwawa walka o stary fort została przegrana, a Senner wraz z towarzyszami trafił do niewoli pirata. Jednakże kapry trzymają się razem a drużyna prowadzona przez Ulfroegniego Knutsona wspięła się na pokład pirata i przyszła kapitanowi z odsieczą. Ot zwykła opowieść o pirtach i kaprach... ale znalazł się w niej szczegół, który umknął uwadze wszystkich. Zagubieni na wyspie marynarze znaleźli amulet - stara złota monetę, którą przewiercono i przeciągnięto przez otwór stary rzemień. Czy moneta ta ma jakiś związek z pozyskaną w Prologu wiadomością? Myślę, że przeczuwasz już, że tak.


Dramatis personæ: Senner, Knutson, Brem, Faeynore, Zahir, Morgan.

Rozdział 4 „Polowanie na Ducha” TRWA
Pewien tajemniczy jegomość, bo przecież najpiękniejsze opowieści, o których śpiewają ballady w karczmach zaczynają się od spotkania bohaterów z tajemniczym jegomościem, zbiera grupę śmiałków, którzy bezpiecznie doprowadzą do domu jego przyjaciela, Augustusa Morea. Obiecuje za to niemałe wynagrodzenie, bo ów przyjaciel naraził się pewnej nieprzyjemnej grupie najemników, zwanych Podrzynaczami z Odero. Żona Augustusa i jego dwójka dzieci oczekują powrotu ojca, a tajemniczy jegomość, jako dobry przyjaciel nie zamierza sprawić im zawodu. Daje niewielką zaliczkę i informuje o miejscu i czasie spotkania.
Nie trzeba być geniuszem, ani Waterdeepskim Magistrem, aby domyślić się, że ta sprawa, podobnie jak wiele innych, w których tajemniczy jegomość spotyka bohaterów, ma drugie dno. A może i nawet trzecie. I czwarte.


Dramatis personæ:Thorne, Savra, Odolan, Abir.

Wydarzenia towarzyszące
Mówi się coraz głośniej o niesnaskach pomiędzy flotowymi a prywaciarzami – kaprami i korsarzami. I jedni i drudzy się panoszą w portach i karczmach, i jedni i drudzy uważają się za lepszych – flotowi, bo służą królowej, kaprowie, bo mają się za prawdziwych ludzi morza. Flotowi zazdroszczą kaprom swobody i pieniędzy i jednocześnie źle znoszą, że nie mają nad nimi kontroli, kaprowie zarzucają flotowym dyskryminację na redzie, w załadunkach i usługach portowych. Flotowi generalnie nie odróżniają kaprów od piratów, a prywaciarze mają załogi flotowych za zbieraninę szewców, żebraków i złodziejaszków. Sytuacje, takie jak ta, która miała miejsce niedawno w Ostrydze, nie pomagają.
Pogłoski*: W Ostrydze bawią się, że ja nie mogę!;

Podobno flota zmaga się z brakami kadrowymi. Mówi się, że urzędnicy odpowiedzialni za zaciąg płacą za polecanie i wskazywanie mniej przydatnych obywateli, jako potencjalnych marynarzy, których naganiacze „przekonają” do tego, aby spożytkowali swoje nędzne życie w słusznej sprawie. Obrotne i nie w pełni legalne organizacje zaczęły robić na tym biznes. Nazwano ich Forçando Gangue. Te gangi porywają biedaków, ubogich mężczyzn, którzy nie mają czym się wykupić i innych. Szantażują, biją, czasem po prostu upijają i dosłownie sprzedają urzędnikom. Czy flotowi wiedzą skąd pochodzą rekruci? Nawet jeśli tak, sprawa jest wyciszana. Bo wojna trwa, ludzie boją się służyć, a pokłady statków trzeba zapełniać. Piraci są coraz bardziej zuchwali, niedawno zaatakowano okręt floty, El Gran Grifon, kontradmirała Spinozy, który stał na redzie portu w Zaze!
Pogłoski*: [FZ] Miej się na baczności pijany łapserdaku, bo cię wezmą!

UPDATE:
Z uwagi na zarazę, niesnaski pomiędzy flotowymi i kaprami ucichły. Część prywaciarzy odpłynęła z Zaze inni zajęci są ochroną swoich interesów.




6
Fabularne sprawy / Re: [Fabuła Zaz] "Róża Sztormów"
« on: August 05, 2019, 03:36:28 PM »
Quote
W Ostrydze bawią się, że ja nie mogę!

W jednej z portowych karczm Zazesspur zebrała się marynarska brać. Zabawa jest tak głośna, że ludzie na ulicach zatrzymują się, aby sprawdzić co to za zamieszanie. Większość szybko jednak odchodzi, gdy dowiadują się że korsarze jakieś, kapry czy piraci się tu bawią.

- Tłoczno dziś i głośno – zagadnął swobodnie Brem Willock, karczmarz i właściciel przybytku. – Załoga z fregaty „Banshee” się bawi. Podobno łupnia dostali, takiego solidnego, kompanów potracili. To się bawią. Tak to już mają, szaleńcy z morza – skomentował tonem, w którym więcej było sentymentu niż dezaprobaty. - Co podać?

7
Fabularne sprawy / Re: [Fabuła Zaz] "Róża Sztormów"
« on: August 03, 2019, 11:04:38 AM »
Inna plotka z FZ Róży Sztormów
Quote
Upiór we mgle, gdy morze śpi
"Widziałem go, we mgle. Pierw ryknął obserwator z bocianiego, że odgłos dzwonu we mgle. Cisza była, flauta, mgła jak kurtyna. I powiało nagle, i morze jakby ruszyło z miejsca, prąd jakiś niósł mnie lekko. Dioses! Powiadam, że koszmar jakiś nadciąga. I wtedy się pojawił, na granicy tej mgły, choć przysiągłbym, że to on był jej źródłem, bo pokład cały zasłonięty, jeno widmowe sylwetki upiorów na pokładzie. Klapy strzelnic otworzyli... i... i odpłynęli, zwrotem we mgłę. Jak się rufą upiór odwrócił, przysięgam, przysięgam! Chłopaki też widzieli! `Invencible`. `Niezwyciężony`, jak zły sen. Pesadilla! Ten co lata temu zaginął bez śladu, ten co z nim flota do spółki z kaprem Sinnerem niby spotkała. Yo les creo! Wierzę teraz! Mówię wam, on poluje, on kogoś szuka. Bogowie jak dobrze, że nie mnie."

8
Fabularne sprawy / Re: [Fabuła Zaz] "Róża Sztormów"
« on: August 03, 2019, 10:59:34 AM »
Inna plotka nawiązująca do FZ Róża Sztormów.
Quote
[FZ] Miej się na baczności pijany łapserdaku, bo cię wezmą!
Mówi się, że w Zazesspur działają rekruterzy. Ludzie uzupełniający załogi okrętów floty. Mobilizacja floty poruszyła przedsiębiorcze struny tych i owych. Podobno nawet półświatek angażuje się. Podobno oficjele płacą za rekrutów, bo pokłady pustakami świecą, a piraci i buntownicy na morzach grasują. W karczmach tu i tam szeptają, że taki a taki ma gang, polujący na pijusów i ochlaptusów. Podobno znikają, a potem z zaciągiem na okrętach się budzą. Pałką w łeb i trach! Dwa lata służby. Nie patrzą na pochodzenie, podobno nawet syna jakiegoś bogatego mieszczanina zgarnęli. Ale... to pewnie tylko gadanie karczmarzy, aby ludzie się zachowywali i nie robili burd.

[To plotka fabuły Zazesspur informująca o aktualnych wydarzeniach, które jak najbardziej mogą i powinny być adresowane przez graczy. Po więcej informacji zgłoś się do ID 1815.]

9
Fabularne sprawy / Re: [Fabuła Zaz] "Róża Sztormów"
« on: August 03, 2019, 10:53:13 AM »
Inna plotka z FZ Róży Sztormów.

Quote
[FZ] Znów się mówi o Dzielnicy Doków
- Nie! Ty poważnie mówisz? Ło ja cię nie tego w mordę skubaną niemytą!
Wzburzenie pana Hostello miało swoje solidne podstawy. Właśnie dowiedział się, że w jednym z magazynów w Dzielnicy Doków, który podobno należał do floty - trzymali tam wozy zaopatrzeniowe i składy mieli z materiałami dla statków - znaleziono ciała zabitych, w tym jednego rosłego półorka. Wyglądało to, jak jakieś bandyckie porachunki.

- Ale to nic. Naprawdę. Będzie mocniej! Bo wyobraź sobie, że zanim jeszcze pojawiła się tam straż miejska, było już tam wojsko i oficjele w mundurach floty! Podobno nawet straży nie powiadomiono. Sprawy Korony! Po ciemku trupy na wóz wrzucili i nikomu nic nie powiedzieli.
Pan Hostello odłożył osełkę, którą ostrzył swój rzeźniczy nóż i zaczął oprawiać świniaka. Nie przeszkadzało mu to w wygłoszeniu mądrości, bo pan Hostello lubił rzeźnicze przysłowia.
- Mię to wszystko zgniłką z kiszki wygląda.

[To plotka na temat wydarzeń, które miały miejsce w wątku Fabuły Zazesspur - Róży Sztormów. Informacja o nich pojawia się tu i tam w karczmach i na targowiskach. Wątek prowadzi ID 1815. Już wkrótce pojawi się możliwość dołączenia do opowieści. Wypatruj wieści!]

10
Plenarne ścieżki / Re: Zet's untitled project
« on: April 09, 2019, 04:16:15 PM »
Zgłoszę się!

11
Plenarne ścieżki / Re: Zaginione - nabór na sesję
« on: March 20, 2019, 10:13:59 AM »
O rany ale szybko full! Nie ma się zresztą co dziwić, pierwsza od miesięcy sesja Zeta! Miejsca dla mnie już nie ma? Zgapiłem się. Kapitan to bitny chłop, przydałby się. ;)

12
Fabularne sprawy / Re: [Fabuła Zaz] "Róża Sztormów"
« on: January 14, 2019, 10:22:53 AM »
Rekrutacja na sesję jest ZAMKNIĘTA. Osoby zaproszone zostaną o tym poinformowane na PW w grze. Wszystkie osoby które zgłosiły się do FZ wkrótce otrzymają więcej informacji na temat możliwości udziału w grze.

Wciąż trwa zbieranie zapisów na udział w Fabule Zazesspur, w wątku "Róża Sztormów". Możliwość dołączenia do zabawy będzie dostępna cały czas, niezależnie od etapu rozwoju historii.

Udział w niej jest możliwy na co najmniej trzy sposoby. Opisano je TUTAJ.

13
Fabularne sprawy / [Fabuła Zaz] "Róża Sztormów"
« on: January 10, 2019, 10:48:09 AM »

"Róża Sztormów"

Po wieloletniej bratobójczej walce, w Tethyrze zapanował pokój. Echa wojny powoli cichły. Rany zabliźniały się. Dekadencka szlachta robiła wszystko, aby utrzymać wygodny dla nich status quo, który zakłóciły reformy królowej Zarandy. Kupcy coraz głośniej domagali się obniżenia podatków i przyznania przywilejów, a oficjalni przegrani z ukrycia pociągali za własne sznurki.

Nie trzeba było długo czekać, aby zamieszanie zrodziło nowe zagrożenie. Niezorganizowane dotychczas grupy nelantherskich piratów sprzymierzyły się pod jedną banderą, siejąc postrach i zniszczenie. Flota odpowiedziała patrolami, rewizjami i otwartą walką – z niezadowalającym skutkiem. Co gorsza, krążą słuchy, że piraci wsiąkli w tkankę miejską Zazesspuru, a ich wpływy sięgają najwyższych sfer...

Rozdział 1: "Oswajanie ryzyka"
 
W niektórych kręgach mówi się, że właściciel karczmy Ciepła Ciasna, Wreden Vaar, szuka paru śmiałków, żeby dali nauczkę sukinsynowi, który pociął jedną z pracujących u niego dziewczyn. Chodzi o tę małą i słodką blondyneczkę, Różę. Tę, co się tak pięknie uśmiechała… już nie będzie.

Incydent zdarzył się kilka dni temu. Dziewczęta i goście usłyszeli krzyki. Zanim ochroniarz dostał się do pokoju, Róża została pobita, pocięto jej twarz i ręce. Broniła się. Podobno ochroniarz, który wyrzucił winnego na pysk, zniknął. Podobno straż nie chciała się sprawą zająć, bo… „jak kobieta pracuje w takim miejscu, to zna ryzyko”. Podobno Vaar obiecał niemałą sumkę za przykładną lekcję dla padalca. Oczywiście nieoficjalnie.
 
METRYKA:
Sesja w NK
Liczba miejsc: 4
Brak ograniczeń stażu na Torilu.

Uwagi: Nie musisz brać udziału w tej sesji, aby wziąć udział w wątku "Róża Sztormów" fabuły Zazesspuru. Jeśli szukasz miejsca dla siebie, napisz w grze do ID1815 określając afiliację. Dostępne są: półświatek przestępczy i piraci oraz flota i wolni kapitanowie. Działania wszystkich grup (oraz tych z innych wątków fabularnych) będą wpływać na siebie wzajemnie, choć nie zawsze bezpośrednio.

Więcej informacji o zasadach udziału w Fabule Zazesspuru znajdziesz TUTAJ.

14
Rekrutacja na tą sesję jest już ZAMKNIĘTA.

15

"Morze nienawidzi nas jednakowo czy to luskańczyka, czy tethyrczyka, czy nadętego elfa. Nienawidzi wszystkich po równo i pokazuje to w najróżniejszy sposób. Czasem niedbale, czasem z morderczą dokładnością. W jakim humorze jest dziś?
/Aaron Horst, kapitan/

Rozkazy były jasne, chociaż ludzie gadali, że to pecha może przynieść, że rozwścieczyć tą, po której własność się nie sięga. "Duma Królowej" wyszła w morze jedenastego Nocala z misją odnalezienia wraku dryfującego bezładnie na falach i zatopienia lub odholowania go, aby nie stanowił zagrożenia. Takich widm było ostatnio coraz więcej... piraci. Mordowali, grabili i zostawiali puste skorupy, które znoszone falami rozbijały się lub czyhały tuż pod powierzchnią wody na nieroztropnego kapitana jak zdradliwa mielizna. Trzeba było go odnaleźć! Towarzyszył nam kaper o czerwonych burtach. Arogant o dyscyplinie portowego burdelu, ale w obecnych czasach każdy układ zdawał się być lepszą alternatywą niż to, co czekało na morzu.

Metryka sesji:
Sesja w NK.
Liczba graczy: około 6 (podzielimy się na dwa statki, część będzie na "Dumie Królowej" - okręcie marynarki Tethyru, część na "Banhsee" - okręcie kapra)
Rodzaj sesji: przygoda, bitwa, marynistyka
Sposób zapisu: Wiadomość w grze do ID 1815.





Pages: [1] 2 3