Toril.pl - Gra wyobraźni

Trzeci Materialny => Plenarne ścieżki => Topic started by: Rawij on December 07, 2015, 04:55:24 PM

Title: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on December 07, 2015, 04:55:24 PM
Noc pierwsza:

Zagłada Domu Robenstaufów
(http://i1.2photo.ru/8/h/52460.jpg)



Starzec. Siwa broda i włosy. Ciemny płaszcz. Czoło pokryte zmarszczkami i bruzdami. Idzie przez miasto i taszczy za sobą wielką, skórzaną walizę zamykaną na szerokie pasy. Obchodzi się z nią jak z dzieckiem mimo jej wagi. Zaszedł do Kołodzieja. Widocznie zepsuł mu się wóz. - Przechować panu tą walizkę na składzie do czasu naprawy? - Spytał go rzemieślnik. - Nie, nie trzeba. - Wyszedł. Udał się w stronę... właśnie, dokąd on idzie? Sam chyba też nie wie. Zgubił się? Spytał o coś jakiegoś przechodnia. Odpowiedział mu. Skinął głową w podzięce i skręcił. Kiedy mijał "Pod skrzypiącym łóżkiem" przyspieszył kroku i mocniej złapał walizę. Zbliżał się do Placu przyjezdnych. Ostatnio padało, kamienie są wciąż śliskie. Wystarczyło żeby się potknął. Upadł na bruk z cichym jękiem. Zaparł się i ruszył dalej lekko kuśtykając. Doszedł do tablicy z ogłoszeniami i przybił swoje. Kiedy upewniłeś się że odszedł podszedłeś i przeczytałeś. *Potrzeba ochrony do przejścia niegościnnego traktu w zachodniej stronie puszczy. Solidna zapłata po wykonania zadania. Czarujący, wojowie, łowcy. Wszyscy. Kontakt z Ælhardem na Łonie Lliiry*


Główny temat sesji:
Sesja będzie traktować o okultyzmie, mrocznej magii, obłędzie i moralności. Jak czytałeś graczu drogi Lovecrafta bądź powieści z czarnego romantyzmu to wiesz o co chodzi.

Fabuła: Przycinane drzewko.

Poziom niebezpieczeństwa: Rosnący. Im głębiej w las tym ciemniej. Początek to średni poziom niebezpieczeństwa.

Czego wymagam: Logiki. I przestrzegania negocjowalnych zasad. Chce wprowadzić do gry system poczytalności i stresu. Po ustaleniu nie ma odwrotu. Jak wychodzi że twoja postać stała się obłąkana, to taką grasz.

Ilość miejsc: Do pięciu.  I im mniejsza grupa wyjdzie cała, tym większa nagroda.

Długość : Najkrótsza możliwa długość to 6 dni. i to jest też najmniej opłacalna. Całość minikampanii będzie sesją krótką.

Kostki: Niewiele. Polegam na aspektach, opisach i punktach zbieranych w miarę sesji.

Kogo szukam:
Postaci o niebanalnej fabule. Wesołkowie odpadają. Najlepszy team do tej sesji to: Paladyn/kapłan dobrego bóstwa, czarodziej lub dwóch, wojownik, jedna postać wypełniająca (co nie znaczy gorsza). Jak twoja postać zna się na demonach  i klątwach to masz plus. Ale żadnego PG.

Nagrody: Ustalone z Potwórcami. Nie płakać, że mało, nie kłócić się. (ale postacie mogą to robić).  Najważniejszą nagrodą jest dobra zabawa i przyjaźń. Jak w bajkach dla dzieci.

Odpisy: Poza walką bez kolejności. W walce inicjatywa określana aspekty, zachowanie, inne modyfikatory i kość. Im częstsze tym lepsze, bo nie chcę tego ciągnąć miesiącami. Odpis na tydzień to minimum.

Aspekty: Oczywiście wymagam ukrytych i utrapienia.

Sesja odbędzie się w NK - krótka. ew możliwość przeniesienia do priv. O przyjęciu  nie decyduje kolejność zgłoszeń. Proszę o krótki opis postaci, jej charakteru i ideałów.
Więcej informacji będzie w sesji organizacyjnej. Zgłoszenia przez grę do ID 463.
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Wengiel on December 07, 2015, 07:12:40 PM
Goddamnit, a ja już limit osiągnąłem.
Przyjmujesz może npców?
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on December 07, 2015, 07:28:18 PM
tak
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Nikt on December 07, 2015, 07:31:26 PM
Niech sczeznę jeśli się nie skuszę. Gith się na to pisze.
ID 457.
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Shagarot on December 07, 2015, 07:33:58 PM
Zgłaszam do sesji mojego NPCta:

Nihilus - jest to lojalny majordomus rodu Treveil. W związku z tym w życiu widział wiele i nie jest łatwo go zaskoczyć. Dodatkowo jego utrapienie, jak i cały koncept postaci mogą sprawić, że będzie on ciekawym dodatkiem do tej sesji ;d
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Pan Tysiąca Twarzy on December 07, 2015, 07:51:00 PM
Ja z chęcią, ale dopiero z nową postacią... Tym niemniej, jeśli mógłbym "zaklepać" sobie miejsce to bardzo chętnie.
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on December 07, 2015, 09:46:37 PM
Rekrutacja zamknięta, bo pierwsze 5 osób które mi podesłało karty W GRZE stworzyło razem bardzo ładną drużynę.
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Dath`ra Vall`ert on December 13, 2015, 04:11:19 PM
Zgłaszam się i ja :) Może Gromph cie zainteresuje :) ID 506
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on January 16, 2016, 01:26:28 AM
Zapisy ponownie zamknięte, ale:
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on January 18, 2016, 09:21:51 PM
Noc Druga

Nowo nobilitowany szlachcic z Tethyru ma problem. Bandyci porwali jego córkę, nie próbują jednak uzyskać okupu, wyznaczył zatem nagrodę za jej odbicie i głowę herszta bandy. Tak już bywa, w tym do niedawna ogarniętym wojną domowym kraju, że po lasach szwendają się wszelkiego rodzaju banici, bandziory i zbóje. Zazwyczaj jednak obchodzą ich pieniądze i alkohol. Jednak nie tym razem...

dla kogo? Dla wszystkiego co się umie bić, a przynajmniej na takie wygląda! Gracze wszyscy mile widziani
gdzie? NK, fabularnie Tethyr
typ sesji? krótka
poziom zagrożeń? średni (istnieje możliwość zgonu postaci; możliwość, a nie wysokie prawdopodobieństwo. Jednocześnie sesja może zostać zakończona bez jakiejkolwiek walki, zależnie od tego jak gracze poprowadzą grę)
sesja przyjazna początkującym? Jeszcze jak!
Liczba miejsc: maksymalnie 6, jedno na start zajętę. zgłoszenia tutaj lub na pocztę (ID 463)
Wymagania: Jeżeli chcecie używać ukrytych aspektów, trza podać. Względna aktywność.


rozpiska autorstwa Hydry :D
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on July 25, 2016, 12:29:07 PM
Noc trzecia.
Na papierze wyglądało to inaczej...
Opis: Stary mag spod Iriaeboru zmarł i pozostawił po sobie testament. Jest jednak mały problem z jego realizacją, bo jego posiadłości bronią golemy czarodzieja. Spadkobiercy wynajmują więc śmiałków, by pomogli w dostaniu się do środka... najlepiej nie czyniąc zbyt wiele szkód.
dla kogo?  Wszelkiego typu postacie magiczne oraz niemagiczne, byle użyteczne w walce
gdzie? Miejsce Spotkań; Okolice Iriaeboru]
Kiedy? 30 lub 31.07 godziny popołudniowe
typ sesji? czat
poziom zagrożeń? średni
Liczba miejsc: 4; zgłoszenia tutaj lub na pocztę (ID 463)
Wymagania: Jeżeli chcecie używać ukrytych aspektów, trza podać. Względna aktywność.
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on September 23, 2016, 07:35:51 AM
Noc siódma (6, 5 i 4 nie były tutaj ogłaszane)
Starzy przyjaciele
Opis: W folwarku zaczynają tajemniczo znikać zwierzęta, konie uciekają z zagrody. Właściciel wynajmuje bohaterów, żeby sprawdzić co powoduje taki stan rzeczy.
dla kogo? Szyskich!
gdzie? Miejsce Spotkań;
Kiedy? 24 września, godziny popołudniowe-noc
typ sesji? czat
poziom zagrożeń? Niski
Liczba miejsc: 4; zgłoszenia tutaj lub na pocztę (ID 463)
Wymagania: Jeżeli chcecie używać ukrytych aspektów, trza podać.
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Alix on September 23, 2016, 11:15:10 AM
Idę całym sobą Zed
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on March 09, 2017, 06:28:19 PM
Hej hej hej
Kolejna sesja
Iodi solutio aquosa
Typ Sesji sesja wyborów, horror moralny (dokładniejszy typ sesji mocno zależy od starań i działań graczy)
dla kogo? Dosłownie każdy, kto nie boi się pobrudzić postaci
typ sesji? priw/NK
poziom zagrożeń? średni/wysoki, mocno zależny od innych graczy
Liczba miejsc:  Sesja możliwa do gry na dowolną liczbę graczy (czyli tyle ile ogarnę odpisami :) Nie znaczy to, że biorę każdego


zgłoszenia tutaj lub na pocztę (ID 463)
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Ref on March 09, 2017, 07:42:18 PM
dla jakich postaci?
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Nikt on March 09, 2017, 07:46:04 PM
Bohaterowie powinni mieć zdolności bojowe?
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on March 09, 2017, 07:50:31 PM
Dowolnych postaci... Nie potrzeba zdolności bojowych, ale niemal każda zdolność może coś dać
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Leif on March 09, 2017, 07:51:45 PM
I'll be there! <3
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on May 21, 2017, 05:57:00 PM
Portalem na przełaj


Wiedzą powszechną jest, że w podziemiach pod miastem znajdują się magiczne portale, podarowane Radzie Czworga przez Shaundakula. Niewielu tak naprawdę wie, ile ich jest i ile jest uruchomionych. Część z nich jest niestabilna i niedostępna, wraz z upływem czasu jednak udaje się unormować magię w co poniektórych.
Nim jednak zostaną oddane do użytku codziennego trzeba sprawdzić, co takie znajduje się po drugiej stronie.
Desmodus Corvus chce się podjąć tego typu wyprawy i szuka poszukiwaczy przygód chętnych do niego dołączyć.
Za portalem prawdopodobnie znajduje się las. Czy jest się czego obawiać? Poprzednie wyprawy pokazały, że nie jest zbyt bezpiecznie - jednocześnie jednak okazywały się intrantne.


(https://lh3.googleusercontent.com/-uwBLDE64_bw/WP_FmHUaB1I/AAAAAAAVFms/lNtG6XtlY6Q_LSOmac8e1KpbpuV1jabIACJoC/w564-h886/0dd52eab455de543dd12fa778c7901d3.jpg)

Typ Sesji Przygodowa - znajdzie się i główkowanie, i Walka. Choć głównie walka
dla kogo? Wojaków, magów, kapłanów, podróżników i łowców
typ sesji? NK
poziom zagrożeń? Kto nie ryzykuje te nie je! (czyli że średnio-wysoki)
Liczba miejsc: Hmm... Kilka?

Zgłoszenia tutaj bądź na grze, do ID 463
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Friss on May 21, 2017, 06:24:25 PM
Kilka pytań:

1. Zgłoszenia do kiedy?
2. Czy można używać NPC?
3. W kategorii od 1-10, jak silnych planujesz przeciwników (ale w swojej skali, bo wiem, co graczom potrafisz rzucić, a co ja uważam za już mocne)?
4. Częstotliwość odpisów?
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on May 21, 2017, 06:34:21 PM
1 Tydzień? Tak powiedzmy. Aż sesja wystartuje, jestem na etapie obgadywania konspektu.
2. NPC czy PP? Te drugie na pewno. NPC... Jak ma swoje KP to na pewno (ale wtedy to w sumie nieklepnięty PP ;) Jak nie, to pierszeństwo będą miały raczej postacie.
3 Względem tego co najmocniejszego spotkali na sesji... koło 7?
4. Najlepiej jeden dziennie, ale wiem jak to będzie wychodzić pewnie z większą grupą. Also, najchętniej co jakiś czas robiłbym MS'a będącego fragmentem sesji.
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Friss on May 21, 2017, 06:42:33 PM
NPC towarzyszący postaci. O to pytałam. :) *Rawij mi już odpisał, ale gdyby ktoś źle zrozumiał, to uściślam.*
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Iskierka on May 22, 2017, 08:35:23 PM
Jak las to musi byc druid!
Zglaszam Lyve :)
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on May 24, 2017, 12:17:23 PM
Sesja rozpoczęta, wybrani zostali:
Marika ID 681
Szakran ID 1442
Valdr ID 1702
Lyve ID 1233
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on June 09, 2017, 09:29:37 AM
Śmieciowa sprawa

Skórka jest w potrzebie. Zalęgły się w niej Pełzaczne Gnilne i wypadałoby je jakoś wybić. Byle nie ogniem, co by lasu całego nie puścić z dymem!

Typ Sesji: Walka
dla kogo? Ten, kto chce walczyć z robakami
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? Raczej niski - nawet w przypadku ran pomoc tuż za rogiem
Liczba miejsc: kilka
Zgłoszenia na PW na discordzie lub na grze.
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on June 15, 2017, 05:51:44 PM
Faktoria Kruk przedstawia:


Serię sesji MS
 

Reżyseria: Rawij
Scenariusz: Rawij
Gatunek: Fantasy
Miejsce powstawania: Toril
Scenografia: Potwórcy
W rolach głównych: WY!

W czym rzecz?
Przez okres wakacji - albo dłużej - mam zamiar prowadzić całą serię MS'ów, bardziej lub mniej powiązanych ze sobą. Postaram się przez cały czas posiadać co najmniej trzy propozycje sesji, spośród których to będziecie mogli wybierać. Termin do ustalenia gdy zbierze się odpowiednia grupa.

Zgłoszenia - jak zawsze- poprzez PW na discordzie lub grze. Pytania natomiast tutaj.

Pierwsze 4 scenariusze:


(http://i.imgur.com/lGOSJHx.png)

1. Agresywny Trolling

To, że Wężowa Puszcza nie jest bezpieczna wiadomo nie od dziś. Ostatnimi czasy podróżni są jednak narażeni na atak wyjątkowo przebiegłej bandy trolli. Wedle doniesień nielicznych świadków, którzy przeżyli atak, grupa trolli selekcjonuje swoje ofiary, używa broni lepszych niż zwykłe maczugi, a jej ataki są skoordynowane. Zadanie nie jest proste, ze względu na naturę tych stworzeń oraz ich, na co wygląda, ponadprzeciętną inteligencję, która zawsze była piętą achillesową...
Faktoria Kruk zbiera śmiałków gotowych do walki ze stworami. Oferuje znakomitą stawkę - sto sztuk złota do podziału dla całej drużyny.

Typ Sesji: Łowy
dla kogo? Wojownicy, łowcy, kapłani, magowie
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? Średni
Liczba miejsc: kilka

(http://i.imgur.com/KaSBmla.png)
2. Kto zgasił światło?

Od pewnego czasu Latarnia morska w pobliżu Velprintalar, stolicy Aglarondu nie świeci. Latarnik nie daje znaku życia, a rybak który popłynął sprawdzić co stało się z mężczyzną nie wrócił do domu...
Statki płynące w stronę portu są zagrożone.
Każdy chętny rozwiązać zagadkę Latarni może zgłosić się do Faktorii Kruk, by dołączyć do grupy poszukiwaczy przygód, która wyruszy na wyspę.

Typ Sesji: Niebezpieczna tajemnica
dla kogo? Myślące postaci zdolne zadbać o swoje bezpieczeństwo...
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? niska
Liczba miejsc: kilka

(https://www.linga.org/site/photos/Largnewsimages/storm.jpg)
3. W głębokiej toni

Brak latarni w Velprintalar zebrał już swoje pierwsze żniwo. Jeden z okrętów zaginął. Nie odnaleziono żadnego rozbitka ani wraku. Jedynym ślad jaki po pozostał jest magiczny lokalizator, który umożliwia właścicielowi teleportację drużyny do na miejsce katastrofy.
Desmodus Corvus gromadzi zatem awanturników będących w stanie zanurzyć się pod morską taflę i odnaleźć ładunek przewożony przez okręt, a zwłaszcza jego najważniejszą część - klejnoty rodowe kupca.

Typ Sesji: Poszukiwania
dla kogo? Każdego, kto nie boi się mokrej roboty
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? średnia-wysoka
Liczba miejsc: kilka


(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/5d/06/0c/5d060c09e2dee2bd088f7494924d8409.jpg)
4. Złoto nie rdzewieje

Postępowa opinia całego świata należycie oceniła zbrodnie koboldów, które wpuściły rdzewiacze na terytorium amnijskiej kopalni żelaza. Rdzewiacz jest nie tylko ogromny, ale również niesłychanie trudny do pokonania ze względu na zdolność rdzewienia metali. Faktoria Kruk natychmiast przystąpiła do zbierania śmiałków do likwidacji groźnego szkodnika.
W kopalni trzeba być uważnym i czujnym! Rdzewiacze muszą zostać wytępione!

Typ Sesji: Eksterminacja
dla kogo? Wojowników
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? średnia
Liczba miejsc: kilka
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on June 29, 2017, 12:40:48 PM
Agresywne Trollowanie zakończone częściowym sukcesem. Większość stworów została zabita, niemniej przywódca grupy uciekł w tajemniczy sposób...



Kolejna sesja!


(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/5a/51/4c/5a514c3fa401ade40f0b79e3ebca5960.jpg)
5. Oto reszta!

Droga kupiecka jest jednym z najważniejszych szlaków handlowych w tej części Faerunu. Codziennie podróżują nim tysiące wędrowców, dlatego każde niebezpieczeństwo musi zostać zduszone w zarodku.
Ostatnimi czasy jednak niedaleko jednej z karczm na szlaku zaczęli znikać ludzie. Wielu z nich widziano ostatni raz gdy wchodzili do przybytku. Rządcy Iriaeboru poszukują śmiałków chętnych do rozwiązania sprawy.

Nabór zamknięty

Typ Sesji: Niebezpieczna tajemnica
dla kogo? Myślące postaci zdolne zadbać o swoje bezpieczeństwo...
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? średni-wysoki
Liczba miejsc: kilka
Zgłoszenia na discordzie lub na grze

Nabór zamknięty
Title: Odp: Sesje tysiąca i jednej nocy
Post by: Rawij on June 29, 2017, 10:01:35 PM
(http://i.imgur.com/MGQ59Iw.png)
6. Poszukiwany/Poszukiwana
Trwa Cormyrski doroczny zjazd szlachty, mającej odnowić przysięgę wierności królowi i zadecydować wraz z regentką o kierunku jaki obierze państwo. W tym roku pojawiło się również wielu zagranicznych dygnitarzy, którzy to zamierzają agitować na rzecz swoich państw.
Niestety już pierwszego dnia zaginął dziedzic jednego z najważniejszych rodów z stronnictwa rojalistów, co wymusiło przerwanie obrad z obawy o obce próby nacisków. Dlatego też zarówno korona, jak i rodzina zaginionego poszukuje osób, które nie są związane ze śmietanką cormyrskiego dworu, by te odszukały zaginionego.

Typ Sesji: Dworska Inryga
dla kogo? Detektywi, szlachcice i szlachcianki...
typ sesji? MS (W odróżnieniu od większości wszyscy gracze nie muszą uczestniczyć w jednym MS'ie, lecz mogą prowadzić osobne śledztwa w dogodnym dla siebie terminie)
Kiedy? Zależnie od woli gracza/graczy
Liczba miejsc: kilka
Zgłoszenia na discordzie lub na grze