Toril.pl - Gra wyobraźni

Trzeci Materialny => Plenarne ścieżki => Topic started by: Zet on January 17, 2018, 01:47:24 PM

Title: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Zet on January 17, 2018, 01:47:24 PM
Wystartowała właśnie piąta część serii z Grasantem, a ja już powoli przygotowuję się do poprowadzenia części 6.

Przygotowuję się, ponieważ w planach na tę część (choć pewnie może się to trochę zmienić) - są takie atrakcje jak:
- obleganie zamku
- bitwa i inne potyczki
- zakradanie się do zamku
- zwiady

i inne rzeczy.

Celem tej sesji będzie pochwycenie Grasanta i ostateczne rozbicie jego grupy.

Ten post nie jest jeszcze naborem na sesję jaki takim, ale badaniem gruntu.

Kto byłby zainteresowany graniem takiej sesji?
Czy chcielibyście wciągnąć w to jakieś podlegające wam organizacje?

Chcę wiedzieć mniej więcej, na co mógłbym się szykować :)


Przy okazji zapraszam do dyskusji, zadawania pytań i w ogóle rzeczy :D
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Aktor on January 17, 2018, 01:58:53 PM
Ho ho ho
Pisałbym się na to całym zapałem. Spróbowałbym wciągnąć w to Gildię Magów, i być może jeszcze jedną organizację, ale jeśli zdążę ogarnąć
W każdym razie jestem za :)
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Kass on January 17, 2018, 02:05:34 PM
Potyczki i zwiady jak najbardziej Olmą.
Jak ktoś sypnie groszem to nawet Laz ewentualnie mógłby się zainteresować.
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Zet on January 17, 2018, 02:07:21 PM
Skorzystam z okazji i zaznaczę, że jeśli ktoś będzie chciał zagrać więcej, niż jedną postacią, to wszystko jest możliwe :)
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Shagarot on January 17, 2018, 06:25:21 PM
Hmmm... W sumie zainteresowałbym się tym Belem. Mógłbym razem z nim wnieść do tego kilku magów ze Związku Podróżników i kilku akolitów lub młodych kapłanów z kultu Azutha, którzy chętni byliby przetestować swoją wiedzę i umiejętności w praktyce.
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Zet on January 17, 2018, 07:00:27 PM
i jaką rolę byś tam dla nich widział?
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Shagarot on January 17, 2018, 07:34:19 PM
Związek może w razie potrzeby teleportować kogoś odważnego do środka zamku (ryzyko, bo teleport na ślepo ale jeśli będzie dobry zwiad ryzyko spadnie) i mogą też wyczuć czy ktoś próbuje się teleportować do lub z twierdzy.
Członkowie kleru Azutha prócz magii objawień z reguły znają też magię wtajemniczeń, bo zazwyczaj są również magami, którym dogmat należy uczyć się wszystkich czarów jakie tylko wpadną im w ręce, więc z reguły mają szeroki zakres umiejętności, od medyków, przez support po magów bojowych.
No i Bel ma latającego, niewidzialnego chowańca, z którym ma więź telepatyczną - to całkiem obiecująca forma zwiadu, czyż nie?
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Skaje on January 17, 2018, 09:09:34 PM
JA. Jajajajajajaja. Weś mnie, proooooszę. Chcę rzyć na krawędzi, obleganie zamku i zwiady!
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Bertrag on January 18, 2018, 09:23:08 AM
Ja ce!

Rdzewieje bez walki! ;__;
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Eona on January 18, 2018, 05:12:47 PM
To ja się zapytam - czy będzie potrzebny zwiad bezpośrednio w zamku (no, szpieg)?
Edit: kolorek by nie zginęło
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Iral'os on January 18, 2018, 06:11:42 PM
Na pewno kult Helma by chciał wesprzeć walkę (gracze mogą nutę mieć czasu, ale npc na pewno, raczej w formie wsparcia zbrojnych, chyba że będę miał więcej paladynów do tego czasu). Poza tym, na pewno chciałbym dołączyć się którąś z moich postaci. Raelan jako czarownik bojowy, lub Saelihn jako przedstawicielka kultu Sune + wsparcie (leczenie głównie), lub (o ile Lao i Eona pójdą czartami) Richeur (wsparcie, robienie dymu, iluzje, zwiad). Ale nie chciałbym pakować więcej niż jednej postaci chyba. :D
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Adalbert on January 18, 2018, 06:53:16 PM
Na pewno Hodyba byłby chętny ruszyć w pole. Poza tym myślę, że i Adalberta dałoby radę wkręcić, jako gościa od zwiadu, tropienia, szczelania i innych takich.
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Tori on January 18, 2018, 08:03:44 PM
Jak Mistrzyni lezie, to i Uczennica powinna. Zresztą, taka przecie jest rola Clair, bić się w obronie Skraju itd. A i mag bojowy zawsze się przyda ^^
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Zet on January 18, 2018, 10:05:45 PM
@Eona - nie wykluczam tego, oczywiście :)

Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Darky on January 18, 2018, 10:47:19 PM
Straż miejska też pewnie mogłaby wysłać swoich ludzi, a ja jako gracz + inni grający strażą chętnie by się zaangażowali.
Żebyście... sami nie szli, tak mało się was zgłosiło :D
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Hydra on January 18, 2018, 10:47:33 PM
dorzucę jako protip, że Oksana będzie odpowiedzialna za polowy lazaret gdzieś w okolicy - to będzie długa, poważna, wojenna wyprawa. ci z Was, którzy widzą dla siebie rolę supportu lekarskiego/healerskiego, a nie na pierwszej linii, mogą się też zapisywać do mnie (do oddziału medycznego). dołożymy do bezmyślnej sieczki trochę opowieści o PTSD i walce ze skutkami :)
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Leguliasz on January 18, 2018, 11:50:13 PM
Chętny na batalię, choć mały staż grania nie stawia Anriego w gronie najlepszych postaci, to jest dość samowystarczalny (szeroki wachlarz umiejętności bojowych + potrafi uzdrawiać magią - w tym siebie, choć z tym zdecydowanie na polu walki niż w namiocie). Fabularnie jest bezstronny, ale w imię własnych zasad z pewnością udzieli pomocy w obleganiu bandyckiej twierdzy (ot, gdyby się znalazło miejsce pośród wielkich przywódców, członków organizacji, bohaterów dla kogoś z dobrymi chęciami) :)
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Friss on January 19, 2018, 12:30:04 AM
Klimaty nie do końca pod moje postaci — trochę brak świętych wojów, magów bojowych, strażników czy altruistów, ale...

* jedna z postaci ma wyśmienity „pakiet łotrzykowski” (skradanie się, ukrywanie, kradzieże, ciche sztychy & procę, rozbrajanie pułapek, znajomość mechanizmów i urządzeń w praktyce, etc.), poza tym może też wydatnie pomóc podnieść morale przed bitwą. Inna sprawa, że na żadną wyprawę nie pójdzie od czapy, więc tu by trzeba znaleźć powód do użycia jej wsparcia (żaden tęgi woj, wręcz przeciwnie);
* kolejna z postaci może skołować „zestawy szpiegujące”, jak również doposażyć drużynę w itemy jako takie, a nawet samych szpiegów czy pewne możliwości. Wymagany jednak pewien impuls, bo Matką Teresą nie zostanie. Tak czy owak, w grę wchodzi informacja i wywiad, jak również... no cóż, kasa. Wojna kosztuje, c'nie?

Reszta możliwości dotyczy już NPC. Annika może spróbować starych kontaktów z druidami Eldath i zdobyć środki lecznicze (a może samych druidów? Tu Eona, jako patronka druidów, i Hydra, jako ta od medyków, mogą się zorientować, czy im się to przyda. Na poprzedniej sesji z Iriaeborem Ann używała wody ze świętego gaju), zaś Friss może skołować małe wsparcie krasnoludów (jej krewni pojawili się na zbiórce darów dla uchodźców i choćby dla zasady złoją chętnie jakiegoś złodupca) — może jakichś np. kanonierów czy innych pirotechników, jak trza będzie coś wysadzić? Albo po prostu kolejnych rąk do krwawej roboty? To jak już chcesz/chcecie, występy gościnne też sprawiają mi frajdę, więc sami stwierdźcie, czy Wam się to przyda (tzn. Zetowi & Co.).

Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Tahiri Nara on January 19, 2018, 11:41:31 PM
Ja chetnie zasupportuje Oksane i wlasne PTSD. :)
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Eona on January 20, 2018, 12:46:01 PM
O, fajnie Zet :)
To za tym, co już Iraos pisał - trójca Rakitra, Dran (od Lao) i Richeur. Oni właśnie do takiego szpiegowania by się nadawali, bo mendy przeokropne z charakteru i się tam pewnie wpasują do bandytów.
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: ℣esteng on January 20, 2018, 08:53:39 PM
Jeśli będzie brakowało wam rębaczy w pierwszym szeregu - jestem.
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Kafariusz on January 20, 2018, 09:48:11 PM
Nie wiem jak armia, ale ja jestem więcej niż chętny. Z drużyną lub bez, a jak znany będzie czas akcji to może i uda się zaprosić oddział krasnoludzkich najemników.
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Kanarek on January 21, 2018, 05:46:29 AM
Armia będzie z automatu pewnie, tak więc wszyscy z garnizonu są chętni :D
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Skaje on January 21, 2018, 11:18:06 AM
Armia i jej oddział krasnoludzkich striptizerek, które na rachunkach dla niepoznaki oznaczacie jako saperów? :>
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Kunaleśna on January 27, 2018, 10:44:46 AM
Jak cos wojennego, to Rhana chętnie!
ID 2145
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Rawij on January 29, 2018, 10:55:26 AM
Fattin z pewnością dołączy do drużyny leczniczej, wspierając ją swoimi potkami i wiedzą :>
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Tahiri Nara on January 29, 2018, 01:30:34 PM
Ja mam pytanie.
Jak upchnąć taką liczbę ludzi w jednej sesji? Czy to będzie jakoś rozprarcelowane i prowadzone równolegle?
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Zet on January 29, 2018, 01:36:05 PM
Jeśli chodzi o kwestię organizacyjną to jeszcze nie wiem na 100%, ale prawdopodobnie będzie to rozbite na kilka sesji "lokalizacyjnych" i "wydarzeniowych", czyli np. lazaret jako osobna sesja i atak na coś-tam jako osobna, z jedną sesją "główną" w której będą najważniejsze wydarzenia dotyczące wszystkich.
Możliwe, że będą też emesy, choć co do tego sam nie mam przekonania.
Nie wykluczam, że będę potrzebował do tego kogoś jeszcze do prowadzenia :)

Póki co zgłosiło się dużo ludzi, a zakładam, że może być ich jeszcze więcej, dlatego jak się będzie zbliżać sesja, to będę się zastanawiał, jak to ogarnąć.

Nie wiem jeszcze, ile będzie miejsc i ilu graczy i organizacji będę w stanie ogarnąć :)

Natomiast na 100% wiem jedno - przy takiej liczbie graczy nie będę czekał na spóźnialskich :D bo w rok sesji nie skończymy :D
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Dirk Senner on January 31, 2018, 08:45:54 PM
Senner może chcieć poprowadzić niewielki oddział lub w inny sposób wesprzeć wysiłek militarny. Jest wojskowym i posiada doświadczenie w walce głownie na morzu, ale na lądzie też. Może się w jakimś epizodzie przydać :)
Jak znajdziesz dla niego miejsce, będzie super. :)
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Grima on February 02, 2018, 07:05:54 PM
Zgłaszam się 2042 :)
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Kunaleśna on February 04, 2018, 01:49:59 AM
zgłaszam 2145
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Moira on February 04, 2018, 10:38:22 AM
Kanarek niby pisał,  że cała armia jest już zgłoszona, ale; jak wyżej.  Zgłaszam się!  1991.
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Eldad on February 07, 2018, 04:39:43 PM
Jakby trzeba było pomocy zielarza lub medyka to zgłaszam Irwina (ID 2001).
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Lasair on February 10, 2018, 12:41:51 PM
Mhm, muszę częściej przeglądać forum :P Ale zakładam, że standardowo cała drużyna Zadory wchodzi do gry ;)
Title: Odp: Ugasić Płomienie Część VI
Post by: Iskierka on February 17, 2018, 12:41:45 PM
Chętnie wesprę Lyvain jako medykiem lub Elyn jako magiem działania.

Ale dopiero od marca.