Toril.pl - Gra wyobraźni

Trzeci Materialny => Plenarne ścieżki => Topic started by: Kass on June 07, 2016, 05:20:30 PM

Title: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Kass on June 07, 2016, 05:20:30 PM
To wątek informacyjny o planowanych eventach w sesjach real time.
Proszę nie spamować tutaj, zgłoszenia słać wedle preferencji organizatora.

10.06 godzina 17.00 - Audiencja u Radnego Nerimy; wstęp otwarty; prowadzący - Kass
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Pająk on June 07, 2016, 05:21:41 PM
7.06 godzina 18.00 - Zgnilizna na bagnach; miejsc: 3/5; prowadzący - Pająk
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Rawij on June 21, 2016, 05:50:58 PM
22,06,2016 - godzina 17:00 - Otwarcie nowego wątku fabularnego - Wstęp wolny
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Skaje on June 22, 2016, 12:13:18 AM
A 23.06 od 18 - obchody Przesilenia Letniego, festyn, licytacja magicznych przedmiotów, pokazy.
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Rawij on July 25, 2016, 12:32:20 PM
30 lub 31.07 godziny popołudniowe - Na papierze wyglądało to inaczej... (http://forum.toril.pl/index.php?topic=669.msg8876#msg8876) - Prowadzący; Rawij
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Skaje on July 27, 2016, 10:53:11 AM
Niedziela, 31.07 od ok. 18-19 odbędą się obchody Śródlecia, otwarte dla wszystkich święto miłości, pokoju i radości, zapraszam!
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on July 28, 2016, 05:56:32 PM
Dzień po Tarczowym Wiecu, a więc 03.08, zapraszamy na nieco spóźnione obchody przesilenia w wykonaniu świątyni Shaundakula. Bóg wiatrów i podróży ma coś na podorędziu dla każdego kupca, włóczęgi i niespokojnego ducha.
Event otwarty dla wszystkich!
Kontakt pod ID 89 :)
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Skaje on August 20, 2016, 03:24:38 PM
Za zamkniętymi drzwiami

Lord Dunham, szlachcic ze Smoczego Wybrzeża mający swą "letnią" rezydencję w Skraju zapadł niedawno na nagłą, tajemniczą chorobę i jest sparaliżowany. Nim to się jednak stało, już od pewnego czasu zachowanie jego budziło coraz większy niepokój, a nawet strach służby i rodziny. Siostrzenica lorda, która przyjechała aż ze Smoczego Wybrzeża szuka teraz śmiałków ze smykałką detektywistyczną, którzy pomogą odkryć powody tak dziwnych wydarzeń i motywów zachowania wuja, jak i przyczyny jego choroby.

Szukam około 4 graczy na sesję MS, detykiwstyczno-horrorową. Termin ustalimy gdy zbiorę ekipę.
Zgłoszenia do wtorku 23.08 TU[klik]  (http://forum.toril.pl/index.php?topic=485.msg9079#msg9079)lub na pw do mnie, id 57.
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Friss on September 24, 2016, 09:34:39 PM
Pan od Fajerwerków — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 1 października 2016, od godz. 16.00)


(http://i.imgur.com/5z2UBIS.jpg)

Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: nie więcej niż doba
— realnie czas: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań);  kontynuacja w sesji „zwykłej” w NK
Dla kogo (gracze): zwolenników bardziej kameralnego klimatu, gdzie liczy się raczej: „kto?” i „dlaczego?”, a nie „jak” i „na jaką maszkarę?”; osób zorientowanych na wczuwanie się (wymagana dobra dyspozycja czasowa)
Dla kogo (postacie): osobników niegłupich i czujących (jednostki skrajnie upośledzone emocjonalnie, niebojące się niczego i niemające żadnych wątpliwości odpadają). Postaci nie powinny być elfami.
Liczba graczy: 4 osoby
Możliwe konsekwencje: średniego ryzyka
Przewidywane nagrody: niespodzianka
Tło: Do Przystani Nerimy, w czas Obfitych Plonów przybywa Izerus Selfinder, wędrowny czarodziej-iluzjonista. Chuderlawy, wesoły, zadbany staruszek zabawia dzieci (jak i starszą gawiedź) drobnymi pokazami magicznymi, fajerwerkami i muzyką. Towarzyszą mu cztery atrakcyjne dzieweczki. Najmłodszym rozdaje zabawki i słodycze. Wreszcie postanawia zorganizować „pokaz specjalny” dla wybranych osób (postaci graczy), w namiocie cyrkowym na południe od miasta.
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK

PROLOG

— Szybciej, Miśka, szybciej! — Drobny, dziarski chłopaczek pociągnął za rękaw jeszcze drobniejszą dziewczynkę, prawie zdzierając z małej za dużą, matczyną kapotę. Spod włóczkowej czapki z uszami wyzierał piegowaty nos, zaczerwieniony tak z zimna, jak i gorących emocji. Biegnąc, chłopiec z impetem chlupnął w głęboką kałużę, błoto ochlapało sukienczynę jego towarzyszki, a jemu samemu lodowata woda wdarła się do butów. Też za dużych o jakieś dwa rozmiary. Pociągnięta, dziewczynka prawie się przewróciła. Omal nie wypuściła miedziaka, zaciskanego w spoconej dłoni. A przecież ten zaśniedziały krążek był teraz najważniejszy! Bez niego nie przedrą się przez kordon pleców, lędźwi, nóg, łokci i halabard. Za pokaz magicznych sztuczek należało zapłacić. Kwotę, co prawda, niewygórowaną, lecz...

...pieniążek z brzękiem, choć bezgłośnie na tle gwaru potoczył się po bruku. Misia zmartwiała, przystanęła. Zerknęła z lękiem na chłopca.
— Rany, co z ciebie za siostra! Dooobra... Nie przystawaj! — Przeszedł do konspiracyjnego szeptu i jeszcze mocniej szarpnął małą. Sam liczył z dziesięć, jedenaście lat, Miśka kilka mniej. Błyskawicznie dał nura pomiędzy kolana dorosłych, już nie oglądając się za siostrą.
— Hej, smarkaczu! — Obruszyła się jakaś grubsza jejmość, głosem o wiele cieńszym od talii. — Napłodzą, a potem nie chowają! — Chudy sługa zgiął się sztywno, podnosząc ładny wachlarz. Ozdoba była cała zapaćkana. Jejmość przeszła w rejestry bolesne dla uszu, jej równie zażywny towarzysz tylko westchnął, szukając spojrzeniem strażnika. Błysnęły kapaliny skrajańskich wartowników, któryś podjął próbę odszukania rodzeństwa. Wstrzymało go silne ramię i niecierpliwy szept. Wąsaty kompan machnął tylko dłonią. Bo oto gruchnął gong, buczenie tłumu ustało nagle i zgodnie.

Zaczęła się magia.

* * *

Przeszło lato, dogasała i złota, ciepła jesień, przechodząc w tę szarą i zimniejszą, gdy nie tylko starcom marzną stopy, zaś Aurylici i inni zimnolubni odnotowują szybszy puls. Przystani daleko jednak było do zamierającej ciszy. Na Obfite Plony zaroiły się trakty, bruk nie nadążał z przesyłaniem werbli terkoczących po nim wozów. Na wozach, furmankach, koniach, osłach, na własnych nogach, a nawet wieprzkach, zjeżdżali się i schodzili nie tylko handlarze. Obfite Plony wybuchły kolorem i mrowiem: istot, ras, języków i nominałów pieniężnych. Dzieciarnią, rozplotkowanym babińcem, zapracowaną strażą, jesiennymi kochankami i kompaniami najemnymi, szukającymi zarobku. Bądź też, a jakże, okazji do jego przepicia.

Wóz Pana od Fajerwerków był jeszcze bardziej rozklekotany, aniżeli liche chłopskie fury. Za to przystrojony wręcz bajecznie, we wstążki i tasiemki ze wszystkich chyba dostępnych materiałów i w każdym kolorze. Pasował do czarodzieja, który nosił długą, luźną, wygodną szatę wierzchnią ze ścinków w pstrych barwach. Na pierś spływała długa, śnieżnobiała broda, lśniąca i gładko rozczesana, skrywając nieco naszyjnik ze szlachetnych kamieni. Ametystów i szmaragdów wielkości przepiórczych jaj. Prawe oko przysłaniał jasny kryształ w złoconej obejmie. Zimny wiatr zerwał kaptur z kompletnie łysej głowy. Staruszek wcale się nie przejął, odsłonił w uśmiechu rząd zadbanych zębów. Tym uśmiechem zdobył sobie nie tylko dzieciarnię. Uśmiechem i czterema dziewczętami, każdą o innej urodzie. Asystentkami, jak je zwał. Sam nosił miano Izerus Selfinder. Wędrowny czarodziej, iluzjonista, gorliwy sługa Shaundakula. Jesień czynił wiosną, zimę latem, z rękawa wyczarowywał gołębie, grał na katarynce. Opowiadał tak, że słuchali nie tylko najmłodsi. A wreszcie, puszczał fajerwerki. Ogniste smoki i salamandry, wybuchające rozgwiazdy, fontanny iskier i snopy świateł, księżycowe bałwany... Pan od Fajerwerków, przezwały go dzieci. I każde, absolutnie każde prosiło matkę o jedno. Mamo, zabierz mnie, proszę. Na pokaz. Pokaz Pana. W Dzielnicy Wielu Prac i Dzielnicy Wiedzy. Tarcz i Miłosierdzia. Wreszcie, w Dzielnicy Monety. Pięć dni cudów. A szóstego, ostatniego, coś wyjątkowego... Spektakl dla wybranych. Czwórki szczęśliwców, wyłowionych z tłumu przez roześmiane piękności.

//Zgłoszenia na pocztę w grze lub na forum, z odpowiednim dopiskiem, przysyłamy do czwartku, godz. 16.00. :)//
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on October 17, 2016, 02:50:44 PM
w sobotę 22.10 od około 19:00 zapraszam na półlegalne walki na czary i pięści w specjalnym Miejscu Spotkań. magiczni z magicznymi, niemagiczni z niemagicznymi, do wygrania legalne złoto i nielegalne narkotyki. będę jeszcze robić ogłoszenia w grze i poza nią, także stay tuned!
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on October 19, 2016, 10:58:29 AM
Zapraszam wszystkie postaci bojowe lub lubiące łatwy zarobek na arenę walk. Zasady są proste: walka do trzeciej krwi, magiczni z magicznymi, niemagiczni z niemagicznymi.
W programie także zakłady, szemrany element Przystani, narkotyki, okazja do załatwienia nielegalnych interesów i tanie dziwki.

Sesja odbędzie się w sobotę 22.10 od 19:00 i jest otwarta dla wszystkich. W razie pytań zapraszam do mnie.

Krew dla boga krwi!
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Friss on November 25, 2016, 09:51:13 PM
Tropem Znaleziska — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 10 grudnia 2016, od godz. 16.00/16.30)

(http://orig14.deviantart.net/d788/f/2009/309/3/8/congiura_by_satibalzane.jpg)

Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: do kilku dni
— realnie: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań);  kontynuacja na kolejnych „posiedzeniach”
Dla kogo (gracze): zwolenników znanego klasyka „Pora na przygodę!”, szukania fantów i akcji. Będą jednak momenty, gdy trzeba pogłówkować.
Dla kogo (postacie): osobników znających Skraj (region), szczególnie Puszczę; typów „leśnych”, krzepkich, zdrowych, niebojących się wyzwań.
Warunki dodatkowe:
— postaci muszą być mocno zaczepione w Skraju;
— postaci raczej nie powinny być związane wyprawą równoległą;
— mile widziana notka pt. „Co moja postać robi w Skraju i co może wiedzieć o jej dzikich terenach?”. Wszelkie zdobycze w tym temacie mogą się tylko przydać;
— czerwone światło dla uciekinierów-recydywistów. W kwestii wyboru drużyny decyduje moje widzimisię.
Liczba graczy: maks. 3 osoby, minimum 2
Możliwe konsekwencje: średniego do wysokiego ryzyka (wliczając śmierć)
Przewidywane nagrody: niespodzianki
Tło: Znaleziona przez Truflę, świnkę Strunniczki Kiki, wiadomość w kapciuchu nie przepadła. Kartelusik zabrała Regina, jednak w ferworze zajęć porzuciła temat. W końcu, przetrząsając odzież do prania, przypomniała sobie o dziwnej zdobyczy. Niewiele myśląc, postanowiła zorganizować grupę śmiałków, która poszuka możliwego skarbu. Ewentualnym chętnym postawiła warunek: oddadzą jej trzecią część łupów, jeżeli takie będą, lub zwrócą trzecią część kosztów wyprawy, jeśli powrócą z niczym. Zamierza pomóc w doposażeniu i doinformowaniu, w miarę możliwości.
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK

PROLOG:

Link do pogłoski (http://www.toril.pl/news.php?view=plotki&s=1)

//Zgłoszenia na pocztę w grze lub na forum przesyłamy do końca weekendu, tj. 27.11, godz. 12.00. :)//

--------------------------

NABÓR PRZEDŁUŻONY!!!
Zgłoszenia do 02.12.'16. Sesja wystartuje 10.12.16, w tych samych godzinach.

Wyjaśniając:

„...lub na forum” oznacza pocztę na forum. Być może niejasno napisałam, mea culpa.
Zgłoszenie obejmuje wysłanie KP z wytycznymi powyżej.

Czekam na postać „leśną”, pasującą do sesji. Przynajmniej jedna taka powinna być w drużynie.

--------------------------

NABÓR ZAMKNIĘTY.

W sesji udział wezmą:

* Hydra/Siobhan;
* Łotr/Gavdain Lécuyer;
* Lama/Erwin.

Widzimy się w sobotę. Dziękuję za wszystkie zgłoszenia. :)
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on February 03, 2017, 11:17:42 PM
(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/4d/36/32/4d3632c210700eb76c79b6bc3eb98d33.jpg)

Upij się u Smoka!
Tak zaczynały się ogłoszenia, jakie wywrzaskiwały uliczne dzieciaki, opłacone złamanym groszem przez szanownego Eredora Longhorna. Mężczyzna ów, w zasadzie jeszcze tutaj nieznany, był właścicielem nowej karczmy - "U Pijanego Smoka", którą jakiś czas temu zaczęto sposobić do otwarcia.

Upij się u Smoka!, wołały więc dzieciaki, wielkie otwarcie już niedługo. Za kilka dni raptem. Pierwszy napitek darmo, lany prosto do kubka! Bez wody i bez oszukiwania! Przyjdź sam, z przyjaciółmi, z żoną i kochanką, a wtedy obsługujemy na nasz koszt!
Za to ostatnie dopłacił ekstra, bo jakoś dzieci nie do końca mogły spamiętać, jaka ma być kolejność słów, żeby komunikat miał sens.

W każdym razie karczma miała się hucznie otwierać już niedługo, a sproszone było całe miasto. Jak to zwykle na wydarzenia tego typu.


Wiem z dobrego źródła, że otwieramy z Torim nową karczmę już 06.02. Zaczniemy około 18:00, ale wchodzić (i wychodzić) można oczywiście o każdej porze. Słyszałam jakieś plotki o hazardzie i rzucaniu nożami do celu, więc kto żyw, niechaj do nas bieży. Już w poniedziałek! :D
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Eona on February 15, 2017, 07:52:51 PM
„Na promieniu strzały znajdują się orle pióra. Często dajemy wrogom narzędzia prowadzące do naszego zniszczenia.”
 
Ezop

18 lutego około 18:00
Zapraszam tego dnia wszystkich, a w szczególności łuczników do Chwały Poranka. Będzie możliwość spotkania pewnej damy bardzo pewnej swoich umiejętności, a także zdobycia (lub stracenia) paru monet na zakładach. Oczywiście jeśli ktoś odważy się przyjąć wyzwanie i zmierzyć się z kobietą na strzały!

Wszelkie pytania można kierować do mnie na pw w grze (id 681) lub przez Discorda.
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Friss on March 24, 2017, 01:03:59 AM
Koło Fortuny — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 31 marca 2017, od godz. 16.00-17.30)


(http://i.imgur.com/acr0Z7a.jpg)

Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: nie więcej niż jeden wieczór
— realnie czas: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań)
Dla kogo (gracze): miłośników dobrej, wesołej zabawy — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: jak to w karczmie/na festynach — dowolna (UWAGA! Liczba całkowita osób na wydarzeniu ≠ liczba losujących)
Możliwe konsekwencje: beczka śmiechu, kupa frajdy, kac i zgon. Bardziej serio: sesja towarzyska niskiego ryzyka, możliwe najwyżej „skutki picia wódki” (raczej na wesoło niż poważnie)
Przewidywane nagrody: fanty z loterii
Tło: Przebywające od jakiegoś czasu w Skraju Leśne Kuny, Strunnicy z Telflamm, postanawiają uczcić obchody Wysokiej Monety nietypową loterią fantową. Za pobranie numerka trzeba będzie zapłacić... własnym czasem. Losujący musi zadeklarować, że wyuczy innego uczestnika gry podstaw swojego rzemiosła flagowego. O wyborze ucznia zadecyduje... sam przedmiot. Uczymy tego delikwenta, którego fant wylosowaliśmy. Jeśli chcemy się wykpić od płacenia nauką, możemy przyjąć od Strunników humorystyczne, kreatywne wyzwanie.
Emocjonującej zabawie w losowanie mogą towarzyszyć pokazy strunnickich talentów. Do wspólnego świętowania w „Ubitym Interesie” zaproszony jest każdy chętny. Na czas loterii pan Dolgee obniża koszty dań i trunków (część z nich jest darmowa). Fantów na loterię dostarczają Kuny, zamożni fundatorzy i zwykli Skrajanie.
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE

UWAGA!

Drobiazgi na loterię to proste, choć pełne wdzięku, słabe magiczne cacuszka, bibeloty, akcesoria typowo jajcarskie, zgrabne, nieduże rękodzieło czy pamiątki. Nie przewiduję zasypywania graczy nagrodami o zbyt wysokiej wartości/jakości/bojowości. Występy artystyczne zostaną dostosowane do liczby i zaangażowania graczy (przy dużym obłożeniu, będą okrojone lub zabraknie na nie miejsca; chciałabym zmieścić się w jednym wieczorze).

REGULAMIN LOTERII:

1. W zabawie wziąć można udział jedną, dowolną postacią (w tym NPC).
2. Fanty na loterię powinny spełniać kryterium przedstawione powyżej. Nie mogą być to potężne przedmioty, dorównujące mocą i wartością artefaktom za sesje o wyższym stopniu trudności.
3. W imieniu jednej postaci (PP/NPC) możemy zgłosić maksymalnie trzy przedmioty. Darczyńcy są jawni i nie istnieje opcja ukrycia personaliów. Wszystkie postaci danego gracza mogą być darczyńcami.
4. Fanty na loterię zgłaszamy na pocztę w grze do pomysłodawczyni, jednocześnie prowadzącej imprezę, czyli pod ID 1307 (postać główna: Altair Dar-Mingħajr), do dnia 28.03.2017, do północy. W treści wiadomości zamieszczamy nazwę i krótki opis przedmiotu. Bardzo mile widziane załączone/podlinkowane grafiki. W temacie wiadomości wpisujemy „LOTERIA” lub cokolwiek nawiązującego do eventu.
5. Losy na loterię mają postać blankietów z numerem fantu oraz wykropkowanym polem na wpisanie personaliów ucznia. W momencie, w którym ujawnia się darowany przedmiot, wiadomo już też, kto go ofiarował. Szczęśliwiec wpisuje nazwisko darczyńcy i składa podpis, zobowiązując się do nauki rzemiosła.
6. Ubity Interes, choć nieco bardziej przystępny tego dnia, posiada (wówczas nawet i liczniejszą), fachową ochronę. Proszę mieć to na uwadze, jeśli kto chciałby wpaść z intencją wywołania burdy.

PROLOG

Dzień się złoci, noc się mroczy,
Fortuna zaś kołem toczy.
Choć pracujesz, chomikujesz,
Zawdy szczęścia potrzebujesz.

Fart wszakże wysiłek lubi
I nagroda trud hołubi.
Praca flirtuje z talentem
A codzienny znój — ze świętem.

Przyjdź więc z nami pobalować,
Ładne cacko wylosować,
Smykałkami się podzielić,
Trochę najeść i podchmielić.

I miesiączka chesowego,
Wieczorem dnia wiosennego
Zajrzyj do Sama naszego,
„Interesu Ubitego”!

Ogłoszenia na słupach, murach i belkach stropowych, nad szynkwasami w gospodach i powtarzane ustami wynajętych gońców, wyrosły jak grzyby po deszczu i szybko dotarły do większości zakątków skrajeńskiej cywilizacji.

KOŁO FORTUNY — LOTERIA FANTOWA!

Najdroższe Skrajanki, Morowi Skrajanie! Dzielne Podróżne, Najmilsi Przyjezdni! Seniorzy Szanowni i Młodzieży Miła!

Tylko wieczorem, dziewiątego dnia trzeciego dekadnia chesa [29 chesa, przyp. aut.], w „Ubitym Interesie” Jego Szanownej Mości Kochanego Smykałki, Pana Dolgee — Wielka Loteria Fantowa! Puść w ruch Koło Fortuny i wygraj zacny fant! Wstąp, jeśliś ciekaw, zapłać własnym czasem lub... przyjmij wyzwanie! Zakup los i ciesz oczy cackami spod rąk najlepszych rzemieślników Faerûnu! Zabaw się razem z nami, kompanią Leśnych Kun — Strunników z Telflamm pod wodzą Gasseta Ciemnej Łzy! Tylko w ten jeden, jedyny dzień! — nie przegap i spędź czas w najlepszym towarzystwie! Tylko tego jednego wieczora — wielka obniżka cen dań i alkoholi!

Chętnych ofiarować fanty na loterię prosimy o kontakt z Kiką [1307] lub panem Dolgee, w karczmie „Ubity Interes”. Przedmioty podpisane przez darczyńców przyjmujemy do wtorku.

W imieniu Gasseta Ciemnej Łzy,
Wielki Mesmero, Strunnik
Lanadan Calixto
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Skaje on April 13, 2017, 05:13:37 PM
(http://i.imgur.com/LXL8Jfk.jpg)

Chociaż podziemia po drugiej stronie jednego z portali zostały odkryte, a potem częściowo oczyszczane, nadal nie wiadomo, co dokładnie kryje się na powierzchni - drzwi "na górę" były zablokowane. Krążą jednak plotki, że nie czeka tam nic dobrego ni bezpiecznego... warto by więc to zbadać. Na chętnych pomóc w tym przedsięwzięciu czeka nagroda.

Typ sesji: krótka, jeden dzień

Rodzaj sesji: Jednostrzałowa, przygodowa, trochę walki i trochę magii. Chłodny klimat, ruiny

Gdzie: Miejsce Spotkań

Dla kogo: Każde chętny i odważny, chociaż głownie wojownicy wszelkiej maści, awanturnicy i magowie. Nie muszą być dobrzy :>

Ilość miejsc: ok 3

Zagrożenie: średnie, można zginąć raczej przez swoją nieuwagę i brak rozsądku, ale niczego nie wykluczam.

Nagrody: będą. Komponenty, jakiś magiczny fancik, jakaś broń może, we'll see

Zgłoszenia:
w tym temacie[klik] (http://forum.toril.pl/index.php?topic=485.msg10443#msg10443) lub na pw do mnie, czyli id 57. Czekam do 19.04, po świętach, wtedy napisze kto idzie.
Termin sesji MS ustalimy wspólnie.

Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Eona on April 17, 2017, 08:57:52 PM
Gdy wilk puka do drzwi
Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Łowy
Ryzyko: Zależne od humoru MG
Ilość osób: 2-4
Uwagi: MS odbędzie się 29 kwietnia o 18:00
Tło fabularne: Wionenna pora przebudziła już przyrodę, co zwiastowało koniec trudnego czasu zimy. Jednak wiele zwierząt nadal prowadziło walkę o przetrwanie i niebezpiecznie zbliżało się do ludzkich osad. Właśnie taka sytuacja spotkała w ostatnim czasie Wężową Skórkę.
Wycinkę zaczęła nawiedzać watacha wilków, dowodzona przez niezwykle dużego i agresywnego alfę. Szczęśliwie nikomu jeszcze nic się nie stało, lecz w nocy zwierzęta podchodziły już niemal pod drzwi domów. Mieszkańcy poszukują myśliwych, którzy za symboliczną opłatą pozbędą się zagrożenia.

Zgłoszenia tylko przez pw w grze na ID 681, do 26 kwietnia godzina 16:00. Skład zostanie ogłoszony tu (http://forum.toril.pl/index.php?topic=748.30), a wybrańcy dostaną wiadomość przez pw.
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Eona on June 04, 2017, 01:49:04 PM
Krew na zieleni
Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Łowy
Ryzyko: Średnie do wysokiego (zależne od ilości graczy)
Ilość osób: 5+
Tło fabularne: Wężowa Skórka znowu była w potrzebie, lecz nie chodziło tym razem o agresywne wilki. Sam las stał się... zły. Coś sprawiało, że zwierzęta uciekały, rośliny cierpiały, ludzie odczuwali niepokój. Podobno sama Puszcza zrodziła z swych pędów potwornego strażnika, który uosabiał cały mrok czający się między drzewami.
Czy ktoś odważy się zmierzyć z bestią?

MS odbędzie się w dowolnym terminie po 11 czerwca, według ustaleń graczy. Do tego czasu przyjmuję zgłoszenia na pw (id 681).
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on August 16, 2017, 02:20:42 PM
Polowanie
co? magia zakazy pożary śmierć rany wybuchy akcja
Witch hunt! Złapiemy maga piromantę i spalimy go na stosie. Niech ma, na co zasłużył!

W Crommirze, w Amn, ukrywa się mag ognia Kaynear, który dopuścił się zakazanych prawem czynów. Trzeba go złapać i osądzić, a potem przykładnie ukarać. Wiadomo jednak, że przecież mag nie podda się bez walki - zwłaszcza, że nie ma już nic do stracenia. Na karku ma nie tylko siły porządkowe Amn, ale także Złodziei Cieni, z którymi nierozsądnie zadarł...

dla kogo? Dla wszystkich: nie trzeba przychodzić własną postacią na sesję. Z góry znamy jej koniec (powstaje zresztą na prośbę samego Kayneara), więc pobawmy się konwencją polowania na czarownice. Każdy może przyjść i zagrać dowolnym NPCem, którego wcześniej ze mną skonsultuje - a po śmierci jednej postaci będzie mógł zagrać kolejną generyczną postacią-NPC. Uprzedzam, że krew będzie się lała równo bez rozróżnienia, czy zabijam płotki, czy czyjeś postaci pierwszoplanowe, więc proszę zabrać parasole.
gdzie? Miejsce Spotkań 22.08 od ok. 17:00 do skutku
poziom zagrożeń? wysoki (krew będzie się lała, trup będzie się ścielił gęsto, będą pościgi, wywracane stragany, ukrywanie się w ciemnościach i obwoźny sprzedawca przekąsek)
sesja przyjazna początkującym? tak - ze względu na możliwość uniknięcia konsekwencji dla własnej postaci
zgłoszenia na pocztę, ID 89, jeżeli potrzebujecie obgadać NPC. sama sesja będzie otwarta i będzie można dołączyć do pościgu w każdej chwili.
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Friss on August 20, 2017, 07:02:34 PM
Raut Inauguracyjny — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 24 sierpnia 2017, od godz. 18.30-19.00)

(http://i.imgur.com/Up1dWUi.jpg)

Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: jeden wieczór + noc
— realnie: ok. 5-6 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań)
Dla kogo (gracze): wszystkich lubiących świętować z kulturą — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: dowolna
Możliwe konsekwencje: sesja towarzyska niskiego ryzyka, możliwe najwyżej „skutki picia wódki” (raczej na wesoło niż poważnie), warcholący się intruzi będą mieli problem (przyjęcie posiada obstawę i ochronę przed magią)
Przewidywane nagrody: brak, być może reputacja (wyjątkowe wyczyny)
Tło: powołanie i wybór członków Kapituły były dla Skraju momentem przełomowym, ważnym wydarzeniem społecznym, towarzyskim, a przede wszystkim — nowym otwarciem miejscowej polityki. Inauguracji kadencji Radnych towarzyszy małe święto. Władze miasta wydają specjalny, okolicznościowy raut dla wszystkich mieszkańców. Kto zechce i umie zachować się z klasą, będzie miał szansę osobiście pogratulować reprezentantom. Organizacją wydarzenia zajmuje się panna Kika, czyli Kikiriskinkatt Dûnvar-Rëskelë — Strunniczka, minstrel oraz... nowa Ochmistrzyni Skraju.

Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE, chyba że na życzenie

UWAGA!

Na przyjęciu obowiązuje CAŁKOWITY ZAKAZ UŻYWANIA MAGII. Nie dotyczy on jedynie personelu obsługującego (ochrony, Skrybów Czarów od barier i dekoracji, występujących artystów, itd.). Ograniczenie stosuje się do „magii czynnej” (aktywnej), nie ozdób i cacek dodanych do kreacji, choć również i tutaj zaleca się umiar.

PROLOG

Przyjęcie?
Pierwszą myślą Kiki było: „Fantastycznie!”. Zawsze jest okazja do porządnej biesiady.

Kiedy już wszak usiadła w miękkim, pluszowym fotelu (ach, te komnatki pana Dolgee, jakże tu przytulnie!), poczuła lekkie, leciuteńkie (takie tyci-tyci, nie liczy się, no nie?) ukłucie niepokoju.

To chyba nie całkiem o to chodzi.
To trochę inaczej ma wyglądać.
To... kosztuje.

„Środki przeznaczone na ten cel może Pani pobrać w budynku ratusza miejskiego u Sekretarza Rady Meardougha Koimraka”, wybrzmiało w kędzierzawej główce chłodnym, metalicznym głosem Radnej Nightstar.
Przełknięciu śliny towarzyszyło nader głośne „GULP!”.
Środki, fundusz, koszta, przychody i rozchody, opłaci się, nie opłaci — jako gnomka wiedziała, co te groźne słowa znaczą. Bystra od dzieciaka, po lantańskich przodkach, wiedziała również, że:

SĄ ŚRODKI + WIADOMO, CO ROBIĆ = SUKCES;
NIE MA ŚRODKÓW + WIADOMO, CO ROBIĆ = SMUTEK;
NIE MA ŚRODKÓW + NIE WIADOMO, CO ROBIĆ = TRAGEDIA.

Kurczę pieczone. To nie taka prosta jednak sprawa.
Wiedziała już, że musi dopilnować wszystkiego — od listy gości poczynając, a na serwetkach kończąc. Przyszło jej na myśl, że ładnie wypadłaby pewna roślinka, kwitnąca akurat w barwach miasta, jednakowoż... chyba nie uratuje tym sprawy. No, raczej.

Pomachała nogą z fotela, zbyt wysokiego, by mogła nią sięgnąć podłogi. Gmaszysko ratusza też wielkie, wysokie, trochę za duże na jej rozmiar. W co ty się, Kitka, wpakowałaś. Myśl. Jeśli zaprosisz tylko tyle osób, ile według planu, to zawsze kogoś nie zmieścisz. Jeżeli więcej, to nie wystarczy środków. Tedy trzeba... zmienić plan, ot co.

Na biznesplan najlepiej.

A jednak była gnomem.
Zerwała się z fotela...
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Kass on October 05, 2017, 09:31:24 AM
Nabór na 4 sesje MS.
Więcej info http://forum.toril.pl/index.php?topic=478.15 (http://forum.toril.pl/index.php?topic=478.15) lub u Kass (id 66).
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Kass on October 14, 2017, 10:22:36 PM
Uwaga!

W najbliższy wtorek od 18, na północ od miasta odbędzie się MS posuwający naprzód fabułę związaną z goblinami. Wszyscy mieszkający w pobliżu, będący członkami Straży , milicji lub wojska są serdecznie zapraszani do wzięcia udziału, podobnie jak i ci, którzy są skłonni wspomóc Skraj w tych ciężkich czasach.
Ile potrwa? Ciężko mi powiedzieć, ale jeśli ktoś będzie musiał odejść spać lub po prostu od komputera to nie będę wyciągać konsekwencji, o ile mi o tym powie.

Więcej informacji u prowadzącego: id 66, Kass
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on October 18, 2017, 02:01:31 AM
Allo!

Zapraszam wszystkich na lekką, humorystyczną sesję w Miejscu Spotkań w tę sobotę (21.10) od godziny 19:00. Będziemy bronić świętego artefaktu w gospodzie znanej jako Gwiżdżący Czarodziej, zlokalizowanej w Voonlar (Cormanthor). W planie tanie piwo, wszechwiedząca studnia, jadalne grzyby i eteryczni rabusie.

Nie wymagam zapisów na sesję - będzie można przyjść bez wcześniejszego zgłoszenia się. Nie będzie można dołączać w trakcie, bo jednak ze Skraju to kawał drogi, więc trzeba być od razu na miejscu :)

W razie pytań zapraszam na pocztę (http://toril.pl/view.php?view=89).

Howgh!
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Eona on October 21, 2017, 11:53:12 AM
Zaraza za progiem
Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Ratunek
Ryzyko: Niskie
Ilość osób: dowolna
Tło fabularne: Czasem zdarzało się, że jakiś podróżnik wkraczający do Przystani Nerimy przez portal do Chult przynosił ze sobą niezbyt przyjemne, tropikalne choróbsko. Wkrótce ten albo umierał, albo zdrowiał i miał naukę na przyszłość, ale przypadłości się nie rozprzestrzeniały.
Tym razem jednak natura zrobiła niespodziankę - to choroba z Skraju pojawiła się w Chult i szybko dotarła do pobliskiej wioski dzikich. Zwykła ospa sprawiła, że wkrótce odbyła się pierwsza z wielu uroczystości pogrzebowych...


Wioskę rdzennych mieszkańców Chult, która znajduje się w pobliżu portalu do Przystani Nermimy, nawiedziła ospa wietrzna. O ile choroba na zwykłych mieszkańcach Skraju nie robi żadnego wrażenia, dzicy źle znosili jej przebieg. Już pierwsi ludzie zmarli, przegrywając walkę z zarazą. Jeżeli nikt nie pomoże miejscowym, wkrótce cała wioska może przestać istnieć - a z wraz z nimi miejsce, gdzie łatwo można znaleźć przewodnika do wypraw wgłąb Chult. Może jednak komuś taka sytuacja byłaby na rękę?
Sesja przewiduje egzotykę, problemy komunikacyjne, dziwne metody leczenia, małe zwierzątka, opowieści i dinozaura :)

MS odbędzie się 22 października o 17:00, można dołączyć w dowolnej chwili.
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Eona on October 25, 2017, 11:51:37 AM
Zaraza za progiem: w głąb dżungli
Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Ratunek?
Ryzyko: Średnie
Ilość osób: 2-4
Tło fabularne: Nici biegły przez las, oplatając go coraz bardziej. Magia splatała się w niewidoczne znaki, które znikały równie szybko, co się pojawiły. Ale ktoś zablokował ich ujście, ścieżki się zmieniły. Dym ogniska zabarwił się krwawo, a czarownik nie był w stanie pochwycić już uciekających boleści. Zniknęły one niczym spłoszone ptaki, szukając najbliższych ofiar. I odnalazły.

Wioska Tori została uratowana przed zagładą spowodowaną ospą wietrzną. Nie minęło jednak parę dni, gdy tej samej osadzie pojawił się niecodzienny posłaniec proszący o pomoc dla swojego plemienia. Wszyscy mieszkańcy podobno zapadli na chorobę dającą objawy jak... ospa wietrzna. Sytuacja była przynajmniej dziwna, a podejrzenia szybko padły na podróżnych, szczególnie czarujących. W końcu skoro choroba zaraza została wypędzona z jednego miejsca, by zaraz pojawić się w drugim, to ktoś musiał mieć złe intencje.
By ratować sytuację (i pewnie resztki własnej godności) guślarka z wioski Tori ponownie zwraca się o pomoc w przegnaniu choroby. Jednak tym razem największym wyzwaniem może być samo dojście na miejsce, a nie znalezienie przyczyny zarazy.

MS z zapisami do ID 681, data będzie ustalana po zamknięciu naboru. Pierwszeństwo mają postacie biorące udział w MS "Zaraza za progiem" (Chult - tubylcza wioska)
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Pająk on December 02, 2017, 04:33:17 PM
(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/15/fb/32/15fb32a3f98143cbb89af00246146710.jpg)


Rodzaj sesji: MS
Tematyka: Festyn
Ryzyko: Minimalne?
Liczba osób: Nieograniczona
Tło fabularne: Remont kaplicy Tymory dobiega końca! Niedługo zostanie ona otwarta dla wiernych!
Z tej okazji do miasta przyjechał wóz rzeczy z Amn, który ma przyozdobić świątynie i zapewnić nagrody na festynie organizowanym przez kapłankę.
Zaprasza się wszystkich chętnych, wiernych, jak i niewiernych, by przybyli świętować wspólnie przybycie Pani Uśmiechu do Skraju!
Na chętnych czekają konkursy, losowania, gry i zabawy, a także poczęstunek.

Wstęp wolny! 9.12 godzina 19.00
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Aktor on December 19, 2017, 11:21:29 PM
 Polowanie na czerwonego wilka
Ryzyko: średnie (śmierć na własne życzenie, lub głupotę)
Liczba graczy: jeszcze 2 - 3
Kiedy: Do ustalenia, między świętami a nowym rokiem
Co: Jakby było mało problemów, w pobliżu Przystani, w lesie, grasuje czerwony, plujący ogniem wilk z watahą. Trzeba go odesłać do domu... Lub upolować.

Zgłoszenia w grze pod id: 1984

Edit: koniec zgłoszeń :)
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Friss on February 28, 2018, 07:41:40 PM
Zabawa pod Różą & Siódemką — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 31 marca 2018, od godz. 16.00-17.30)

(https://i.imgur.com/GAeHY8a.jpg)

Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: wieczór
— realnie: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań, z możliwością dogrywki następnego wieczora)
Dla kogo (gracze): miłośników dobrej, wesołej zabawy — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: jak to w karczmie/na festynach — dowolna (UWAGA! Całkowita liczba osób na wydarzeniu ≠ liczba losujących)
Możliwe konsekwencje: kac i mnóstwo frajdy!
Przewidywane nagrody: fanty z loterii, nagrody z gier & zabaw. Sponsorzy: Sam „Smykałka Dolgee” („Ubity Interes”), Leśne Kuny, Arinella Seliadan, Armiette Serpenos (kaplica Sune), Saelihn Silverdawn (kaplica Sune), Ezra Tunn oraz darczyńcy fantów na loterię.
Tło: Konkurs na Pierwszą Damę Skraju udowodnił raz jeszcze, że zabawa i radość potrzebne są zawsze, nawet (ba, zwłaszcza!) w czas kryzysu. Kapłanki Sune znów pokazały szczodrość, gospodarność i wierną służbę bóstwu. I to mimo kłopotów finansowych na skutek kradzieży.
Panna Arinella Seliadan, zwyciężczyni konkursu, jego sponsorka, Trybun i filantropka oraz pan Ezra Tunn, jeden z głównych sponsorów, postanawiają wesprzeć kler.
Równocześnie Strunnicy, niepocieszeni własnym spóźnieniem się na udział, postanawiają zrewanżować się kolejną inicjatywą. Zbliża się Wysoka Moneta, święto, które ubiegłego roku obchodzili z pompą — organizując Wielką Loterię Fantową. I Kuny, i sponsorzy mają dobre kontakty z Samem Dolgee — lubianym „Smykałką”, właścicielem gospody „Ubity Interes”. Pozostaje już tylko połączyć wysiłki...

Ogłasza się „Zabawę pod Różą & Siódemką”!

W programie między innymi:

— degustacja specjalnej kuchni „egotycznej”;
— jadło i napitki za darmo lub po zniżkach;
— muzyka & tańce;
— piniata pełna skarbów — tylko dla pań!;
Wielka Loteria Fantowa, odsłona druga;
— zabawa „Rozbij bank!”  tylko dla panów!

Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE

UWAGA!

Drobiazgi na loterię to proste, chociaż pełne wdzięku przedmioty magiczne, bibeloty, akcesoria typowo jajcarskie; zgrabne, nieduże rękodzieło czy pamiątki, zabawki, biżuteria. Można ofiarować również inwentarz żywy, naukę/wiedzę/usługi, karnety i zaproszenia, żywność i napoje (np. alkohole, łakocie, wypieki, przetwory)... w zasadzie wszystko, co przyjdzie Wam do głowy, a nie przekracza ram luźnej, bezpiecznej sesji towarzyskiej. Nie można natomiast zgłaszać po prostu pieniędzy; ma być oryginalnie, barwnie i wesoło. Występy artystyczne będą dostosowane do obłożenia imprezy, sił narratora i możliwości czasowych. Istnieje opcja dogrywki, chociaż docelowo ma być to jeden wieczór.

REGULAMIN LOTERII:

1. W zabawie czynnej można wziąć udział dowolną postacią (główną, PP, NPC pod kontrolą), tyloma, iloma się chce.
2. W zabawie „biernej”, czyli ofiarowaniu fantów, można wziąć udział każdą postacią (główną, PP), jak również postaciami niezależnymi (skrajeńskimi, patronackimi, własnymi), o ile ma się ku temu stosowne uprawnienia.
2. Fanty na loterię powinny spełniać kryteria przedstawione wyżej. Nie mogą być to potężne przedmioty, dorównujące mocą i wartością artefaktom za sesje o wyższym stopniu trudności.
3. W imieniu jednej postaci lub NPC możemy zgłosić maksymalnie trzy fanty (wyjątek: klery & kulty, organizacje, spółki). Darczyńcy są jawni i nie istnieje opcja ukrycia personaliów. Wszystkie postaci danego gracza mogą być darczyńcami.
4. Fanty na loterię zgłaszamy na pocztę w grze do pomysłodawczyni, jednocześnie prowadzącej imprezę, czyli pod ID 1307 (postać główna: Altair Dar-Mingħajr), do dnia 28.03.2018, do północy. W treści wiadomości zamieszczamy nazwę i krótki opis przedmiotu/usługi. Bardzo mile widziane podlinkowane grafiki. Przedmioty specjalne (np. rzadkie, magiczne) powinny mieć czytelnie wyjaśnione działanie. W temacie wiadomości wpisujemy „LOTERIA” lub cokolwiek nawiązującego do eventu. Fabularnie oferta składana jest u Sama, na zapleczu gospody, a przyjmuje ją Kika.
5. Przedmioty specjalne, czyli magiczne lub zaklęte (dodatkowo nasycone magią) powinny być przed zgłoszeniem zaakceptowane przez Obserwatorów. Nie będę negocjować przedmiotów z Obserwatorami w imieniu darczyńców. Takie samo obostrzenie dotyczy każdej rzeczy, co do której mamy wątpliwość, czy przejdzie.
6. Losy na loterię mają postać eleganckich, usztywnianych karnetów z numerem. Są PŁATNE i kosztują 2 szt. złota. Dochód ze sprzedaży zostanie w całości przekazany Sunitkom.
7. Ubity Interes, choć nieco bardziej przystępny tego dnia, posiada (nawet liczniejszą) fachową ochronę. Proszę mieć to na uwadze, jeśli kto chciałby wpaść urządzić burdę.

PROLOG

Dzień się złoci, noc się mroczy,
Fortuna zaś kołem toczy.
Choć pracujesz, chomikujesz,
Zawdy szczęścia potrzebujesz.

Fart wszakże wysiłek lubi
I nagroda trud hołubi.
Praca flirtuje z talentem,
A codzienny znój — ze świętem.

Przyjdź więc z nami pobalować,
Ładne cacko wylosować,
Radościami się podzielić,
Trochę najeść i podchmielić.

I miesiączka chesowego,
Wieczorem dnia wiosennego
Zajrzyj do Sama naszego,
„Interesu Ubitego”!

Ogłoszenia na słupach, murach i belkach stropowych, nad szynkwasami w gospodach i powtarzane ustami wynajętych gońców, wyrosły jak grzyby po deszczu i szybko dotarły do większości zakątków skrajeńskiej cywilizacji.

Najmilsze Panie, Najzacniejsi Męże, Szacowni Seniorzy, Młodzieży Kwitnąca!

Tylko wieczorem, dziesiątego dnia trzeciego dekadnia chesa [30 chesa, przyp. aut.], w „Ubitym Interesie” Kochanego Smykałki — „Zabawa pod Różą & Siódemką!” Wstąp, zakup los na Drugą Loterię Fantową! Zakręć Kołem Fortuny! Rozbij Bank, uciesz serce Sune i lico Tymory! Wygraj cacka spod rąk najlepszych rzemieślników Skraju! Skosztuj dań kuchni egzotycznej i trunków za darmo! A to wszystko dzięki hojności naszych filantropów!

Chętnych ofiarować fanty na loterię prosimy o kontakt z Kiką [1307] lub panem Dolgee, w karczmie „Ubity Interes”. Przedmioty podpisane przez darczyńców przyjmujemy do dnia 28 chesa 1375.
Patronat: SSS z Telflamm & Pierwsza Dama Skraju.

W imieniu Leśnych Kun,
Kikiriskinkatt Dûnvar-Rëskelë
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Friss on March 02, 2018, 04:09:51 PM
Przystań Książek — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 3 marca 2018, od godz. 18.00)

(https://i.imgur.com/SJVujEH.jpg)

Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: wieczór
— realnie: ok. 6-7 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań)
Dla kogo (gracze): miłośników dobrej, wesołej zabawy — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: jak to przy evencie otwartym — dowolna!
Możliwe konsekwencje: lokalna sława i chwała, sympatia mieszkańców
Przewidywane nagrody: wpisy do reputacji
Tło: Skrajanie potrafią!

Od pożaru biblioteki minął jakiś czas. Jej młody opiekun, Zair Avestin, złapał się za rudą czuprynę. Straty były znaczne, a miejscowy księgozbiór — nigdy, przyznajmy to uczciwie, nazbyt imponujący. Każdy utracony wolumin musiał być cierniem w sercu naszego bibliofila.

Od czego jednak samopomoc sąsiedzka? Oddolna inicjatywa i hart ducha rodaków? Mieszkańcy zakasali rękawy (http://www.toril.pl/news.php?view=plotki&s=1) i wzięli się do pracy...

Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE

PROLOG

Już 1 chesa
od godz 18.00
w bibliotece nerimskiej
w Dzielnicy Wiedzy

PRZYSTAŃ KSIĄŻEK!

Zbiórka* dobroczynna na naszą książnicę, celem odnowy zbiorów po pożarze. Przyjdź, wesprzyj świątynię wiedzy, skosztuj duchowej (i nie tylko!) strawy. Na spotkaniu między innymi:

· darmowa, pokazowa lekcja kaligrafii;
· poczęstunek;
· rysowanie karykatur;
· uroczyste ogłoszenie listy darczyńców.

Wstęp wolny!
PATRONAT HONOROWY:

Radny Nerima Vendavales

[*Wciąż można dorzucać się do zbiórki. Pisać do: Friss (ID 1307) (http://www.toril.pl/view.php?view=1307).]
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on April 16, 2018, 11:34:45 PM
w środę 18.04 będziemy się prać po pyskach ze Smokiem. MS od ok. 19:30 do północy lub krócej, z udziałem Pana Kebaba (Varia Varnee, 2094).
mam dwa miejsca. moim jedynym wymaganiem jest tempo: oczekuję odpisów w maksymalnie (!) 10 minut. brak deklaracji uznaję za brak działania postaci, co w bitce skończy się źle - dwa ostrzeżenia i później konsekwencje.

fabularnie - zdarzenie rozegra się w jeden wieczór na skraju Skraju. zaraz za jego granicami, raczej na południe niż na północ.

sesja będzie dobrą okazją do poćwiczenia formuły MS, tempa pisania, opisów walk (choć pamiętajcie, że sama nie jestem szermierzem) oraz do wkupienia się w łaski tych bóstw, które oczekują pomagania potrzebującym. będzie krew.
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Skaje on December 16, 2018, 09:30:28 PM
W przyszły weekend, najpewniej w sobotę 22.12 będę organizować evencik w MS - raczej otwarty, dynamiczny i luźny, w okolicach Zaz. Jak się nie wyrobimy to dokończymy na prywacie. Będzie magija i możliwość zarobienia guza ale też zdobycia jakichś fajnych fantów. Szczegóły będą w plotce w tygodniu :)
Title: Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Kura on December 18, 2018, 09:00:41 PM
19.12.2018 od godziny 19- jeśli wyjdę z pracy zgodnie z planem.
Zapraszam na MSa w Diable Morskim. Motywem przewodnim będzie Kapitan Galund i jego wyprawa na Morskie Wieże.
Te neutralne, wypaczone i może trochę złe postacie mogą poczuć się wyróżnione, to ukłon w ich stronę.

OT//Nie przewiduję zabijania. Przynajmniej ze swojej strony, obiecuję się powstrzymać.
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Vokun on February 03, 2019, 11:56:02 AM
Hej hej, proponuję dość nietypowego msa jak na ogólnie przyjęte standardy, gdyż będziemy plądrować, łupić i grabić. W planach jest napad na karawanę, bądź na wioskę celem ogołocenia jej z wszystkiego i przejęcia kosztowności. Ryzyko jak podczas każdego napadu, a szansa na zdobycie pokaźnej sumy pieniędzy.
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on March 26, 2019, 01:39:37 PM
W niedzielę 31.03 od 19:30 do około północy zapraszam na otwartego MSa, który otwiera nową kampanię w ramach Fabuły Zaz. Więcej informacji tutaj: klik (http://forum.toril.pl/index.php?topic=1972.0).
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Łotr on April 20, 2019, 02:22:08 PM
Świąteczna Bijatyka!

Z okazji świąt i świątecznego nieróbstwa postanowiłem zorganizować otwartą bijatykę dla wszystkich w Kosmatym Zadku. Wstęp wolny dla wszystkich!

Impreza odbędzie się w najbliższym czasie, w godzinach wieczornych (18-22). Datę możecie, szanowni gracze, wybrać poniżej:
http://www.strawpoll.me/17851236
(Osoby chcące wziąć udział prosiłbym o zgłaszanie tego pocztą, ponieważ chciałbym chociaż orientacyjnie wiedzieć kto jest zainteresowany).

Czemu tak? Chcę, aby jak najwięcej z was mogło wziąć udział! Oczywiście nie da się dogodzić wszystkim, dlatego zwyczajnie wybiorę opcję, która będzie miała najwięcej głosów. W przypadku, gdyby było dużo osób zainteresowanych w różnych datach, to możliwe, że event odbędzie się ponownie.

Proste zasady dotyczące zabawy:

0. Całość jest absolutnie i wyłącznie dla rozrywki i zabawy. Nie przewiduję poważnych, trwałych urazów.
1. Każdy wchodzący w okolicach eventu godzi się z tym, że istnieje 95% prawdopodobieństwo wybuchu całkowicie randomowej bójki w dowolnie wybranym momencie.
2. Aspekty NIE BĘDĄ brane pod uwagę (celem urozmaicenia rozrywki dla osób mniej bojowych i wyrównania szans).
3. Starcie będzie oceniane wedle następujących kryteriów:
+5 punktów - trafienie NPCa
+10 punktów - trafienie postaci gracza
+10 punktów - trafienie przy pomocy kufla/krzesła/stołem
+5 punktów - dla najbardziej szalonej akcji w turze
-5 punktów - nie wykonanie ataku w turze (+ kolejne -5 w każdej kolejnej turze z niewykonanym atakiem)
-10 punktów - tworzenie sojuszu, nawet tymczasowego (za każdą turę trwania sojuszu)
+10 punktów - zdradzenie sojusznika
-100 punktów - wyciągnięcie prawdziwej broni
+100 punktów - atak na osobę, która wyciągnęła broń (możliwe do zgarnięcia przez więcej niż jedną osobę)
Osoba mająca najwięcej punktów pod koniec eventu zostanie ogłoszona zwycięzcą.
4. MG NIE BĘDZIE oceniać stanu postaci, a jedynie nowe obrażenia, jakie dostała. Wy, sami, będziecie oceniać czy i w którym momencie wasza postać ma dosyć. (Im dłużej postać bierze udział - tym bardziej będzie poobijana)
5. Obowiązuje ABSOLUTNY ZAKAZ wołania straży miejskiej/odgrywania straży miejskiej/odgrywania osób, które pragną bójkę zakończyć (strażnicy miejscy chcący wziąć udział są, oczywiście, mile widziani).
6. Możliwe, że najważniejszy podpunkt: każdy post poza narracją MG ma OBOWIĄZEK zamknąć się w okolicy 5 zdań. Przekraczanie tej granicy skutkować będzie wzrostem złośliwości MG. Każdemu przysługuje JEDNA akcja na turę. Krok/dwa + cios dalej są liczone jako jedna akcja. Dalsze wyprawy traktowane będą jako pełnoprawna akcja.
7. Planowane zakończenie eventu odbędzie się maksymalnie koło godziny 22-23. Im bliżej tej godziny tym obrażenia będą dotkliwsze (celem zachęcenia do wygasania bójki).
8. W każdym momencie można dołączyć do bijatyki, ale punkty naliczane są od tego momentu. W każdym momencie tak samo można zgłosić zakończenie brania udziału i postaci nie stanie się z tego powodu żadna krzywda.

Do zobaczenia na bijatyce!

EDIT:
Nie trzeba usprawiedliwiać obecności postaci w karczmie ani jej chęci udziału w bijatyce. Wszystko odbywa się "nagle", a nie "zaplanowanie". ^^
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Eonka on May 01, 2019, 02:14:57 PM
Latarnicy
Kiedy?: 4 maja od około18:00 (najpóźniej 19:00)
Wyzwanie i ryzyko: Bardzo duże, naprawdę. Udział na własne ryzyko, zwrotów nie przyjmuję
Ilość graczy: 1-6 osób, pierwszeństwo mają gotowe grupy/postacie znające się
Dla jakich graczy?: Raczej doświadczonych w RPG ogólnie, patrz: dwie liniki wyżej
Dla jakich postaci?: Każdej(?), trudność sesji dostosowuję pod skład drużyny, więc postać może spokojnie być nówką sztuką
Lokalizacja fabularna: Pobliże Zazesspur
Tło fabularne: Pobliska latarnia na skalistej wysepce od dwóch dni się nie świeci, ale dopiero teraz wiatr pozwala na wypłynięcie w jej kierunku. Zdążyły się nawarstwić spekulacje, co się stało, od ataku zdesperowanych piratów, przez uszkodzenie paleniska, po nagłą chorobę, która położyła naraz obu latarników. Oczywiście ktoś musi się tam udać i rozwiązać problem, najlepiej jak najprędzej, nim któryś ze statków osiądzie na mieliźnie.
Uwagi:
- Wymagam podania aspektów ukrytych i ekwipunku
- Zgłoszenia w grze do ID 2699 (Shallahai) do końca piątku, ale rekrutację mogę zamknąć szybciej. Jeśli ktoś się zgłasza grupą, niech będzie to jedna wiadomość
- Sesja nie koliduje z MS Hydry odbywającym się tego samego dnia. Fabularnie do latarni gracze płyną następnego dnia.

Nabór zamknięty
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on May 02, 2019, 10:53:19 AM
w ciągu trzech dni odbędą się trzy otwarte eventy z okazji Zielonych Traw:

2.05, 17:00-> Sybirak, łucznictwo na przedpolach Zaz
Straż Miejska zaprasza wszystkich chętnych mieszkańców Zazesspur, którym nieobca jest troska o bezpieczeństwo miasta, na naukę posługiwania się łukiem. Szkolenie odbędzie się na błoniach za północną bramą miasta na trzy godziny przed zmierzchem. Tym chętnym, którzy przyjdą bez łuku i strzał, takowy sprzęt zostanie użyczony na czas treningu.

3.05, 19:00-> Skaje, darmowy alkohol
Zielone Trawy to doskonała okazja do świętowania! Zajdź do Ogrodów Miejskich na pokazy iluzjonistów, gry i zabawy kwiatowe! Zrelaksuj się, zatańcz do muzyki, może wygraj nagrodę w jednym z wielu konkursów - wesołe świętowanie czeka na każdego chętnego.

4.05, 19:00 -> Hydra, wróżby ze smoczych łusek
Chcesz wiedzieć, co czeka twoich bliskich, którzy zeszli pod ziemię? Chcesz zaopatrzyć się w przynoszące szczęście smocze łuski? Chcesz ukraść przyszłości jej sekrety? Szukaj fontanny w Dzielnicy Ogrodów, tam, gdzie Zaranda ogłaszała wyprawę. Sto procent skuteczności, żadnej szarlatanerii.
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Eonka on July 26, 2019, 11:01:36 PM
MS #2
Poszukiwani łowcy! - Co to na bogów jest?!

Wyzwanie i ryzyko: Bardzo wysokie
Ilość graczy: 3-5 osób + medyk
Dla jakich graczy?: Lubiących współpracę, sesja nieprzyjazna początkującym
Dla jakich postaci?: Łowcy potworów, najemnicy, magowie ofensywni
Lokalizacja fabularna: Północ Tethyru
Tło fabularne: Pewna wioska od kilku dni boryka się z krążącą po okolicy bestią, a liczba rozszarpanych ofiar drastycznie rośnie z każdym dniem. Głosy mówią o rzadkim gatunku likantropa, plugawym tworze Malara. Co ciekawe stwor nie jest zbyt zainteresowany zwykłymi mieszkańcami, ale wszelkimi zbrojnymi i groźnie wyglądającymi osobami.
Uwagi:
- MS będzie startował o 19:00 jutro (27.07) i trwał nie dłużej niż 01:00, przewiduję jednak skończenie przed północą
- Zgłoszenia wyłącznie w tym temacie:  >klik< (http://forum.toril.pl/index.php?topic=2009.0)
- Medycy mają dla siebie oddzielne miejsce, przy zgłoszeniu takiej postaci trzeba dopisać słowo "Medyk". (MG podobno jest półślepy i premiuje jaskrawe kolory)
- Wymagane będzie eq i ukryte aspekty
- Nabór trwa do momentu, aż uznam, że zebrała się odpowiednia grupa, ale nie później niż 12:00 jutro
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Eonka on August 24, 2019, 10:24:25 AM
Łzy Suldusk - przedstawienie!
Kiedy?: 24 sierpnia, sobota, od około18:00
Wyzwanie i ryzyko: brak
Ilość graczy: Event otwarty
Dla jakich graczy?: Każdych
Dla jakich postaci?: Każdych, szczególnie tych interesujących się potworami
Lokalizacja fabularna: Karczma Łzy Suldusk
Tło fabularne: Pewien magik przytargał ze sobą ogromną skrzynię do Łez Suldusk. Co zawiera? Okaże się wieczorem podczas przedstawienia, na którym łowcy potworów będą mogli wykazać się wiedzą!
Uwagi: Proszę bardzo, by obyło się bez burd
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Eonka on December 25, 2019, 09:20:51 PM
Wielkie Łowy
Kiedy?: 27 grudnia, piątek, od około18:00; jest możliwość dojścia
Wyzwanie i ryzyko: Wysokie
Ilość graczy: Event otwarty
Dla jakich graczy?: Każdych
Dla jakich postaci?: Każdych, ale umiejętności bojowo-medyczne będą przydatne
Lokalizacja fabularna: Wzgórza wokół Zazesspur
Tło fabularne: Po mieście gruchnęła wieść o bestii. Stwór przesiąknięty zimnem zszedł z Gór Gwiezdnej Iglicy, pozostawiając za sobą śmierć. Podobno był duży, niezwykły i niepodobny do niczego innego. Niby sowoniedźwiedź, ale biały jak śnieg, a jego spojrzenie mroziło krew w żyłach. Zaraz za tym ktoś zaczął po mieście rozwieszać wiadomości, że kto odważny, niech się stawi na łowy na bestię dwudziestego szóstego nocala na wzgórzach wokół Zazzespur w wyznaczonym gaju.
Uwagi:
Dla płynności rozgrywki wprowadzam kilka zasad, których nieprzestrzeganie może nieść za sobą konsekwencje. Więcej informacji u ID 2699 (Shallahai)
1. Wejście na MS zobowiązuje do przestrzegania poniższych zasad. Prowadząca nie jest odpowiedzialna za wszelkie negatywne konsekwencje dla postaci, które wynikły z niezastosowania się do nich.
2. Nie ma kolejki odpisów, chyba że w narracji na daną turę zaznaczę inaczej. Od każdej narracji gracze mają 15 minut na odpis, późniejsze mogą nie być uwzględniane. W przypadku podziału narracji na części, gracz ma 15 minut na odpis od pojawienia się fragmentu, który go dotyczył.
3. Testy będą rozstrzygane z pomocą uproszczonego systemu FATE. Więcej informacji o nich, w tym przelicznik kości procentowej na kości FATE znajduje się w moim profilu w zakładce "Mechanika" (ID 2699).
4. Wszystkie posty, gdzie postać czaruje, walczy bądź wykonuje dowolną inną akcję, którą trzeba rozsądzić, trzeba zakończyć rzutem na karczmie (komenda [rzut]). Jego niewykonanie skutkuje automatycznie najniższym możliwym wynikiem. W razie wątpliwości, czy taki jest potrzebny, lepiej go umieścić. Najwyżej go nie uwzględnię :)
5. Aspekty postaci związane z danym działaniem należy każdorazowo umieścić na końcu swojego postu. W przypadku ukrytych przekazać przez wiadomość pw na grze lub przez discord prowadzącej. W innym wypadku nie będą uwzględniane. Postaci czarujące w danej turze dodatkowo muszą umieścić wartość maksymalnych Punktów Mocy oraz ich aktualną liczbę.
6. Wszelkie sprawy związane z MSem można zgłaszać i konsultować poprzez prywatną wiadomość na discordzie (Eonka), a w przypadku nie korzystania z niego przez wiadomość prywatną na grze (ID 2699).
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on May 06, 2020, 01:41:10 PM
koncepcja #27 - Podaj cegłę!
co?
Krasnoludzki Związek Budowlańców ogłasza, co następuje:
ósmego dnia mirtula roku 1377 wedle Rachuby Dolin w centrum Zazesspuru odbędą się

NIEPOWTARZALNE
JEDYNE W SWOIM RODZAJU
CAŁKOWICIE UNIKATOWE

warsztaty murarskie!

Na zakończenie zajęć wszyscy uczestnicy otrzymają certyfikaty ukończenia podstawowego szkolenia w budowlance krasnoludzkiej. Organizator zapewnia wodę i krakersy. Rękawice ochronne we własnym zakresie.

dla kogo? dla wszystkich chętnych - wstęp wolny
gdzie? w Miejscu Spotkań, w sobotę 09.05, 16:00-21:00
typ sesji? humorystyczna
poziom zagrożeń? guz od cegły
sesja przyjazna początkującym? zdecydowanie
zgłoszenia nie dotyczy
Title: Re: Sesje w Miejscach Spotkań
Post by: Hydra on April 26, 2021, 11:12:47 PM
Hello there (https://static.wikia.nocookie.net/jakwytresowacsmoka/images/f/ff/Obi-wun.gif/revision/latest?cb=20190108184425&path-prefix=pl),
w majówkę - od piątku do poniedziałku - zgodnie z kalendarzem Harptosa w Faerunie trwa święto znane jako Zielone Trawy. Z tej okazji (oraz innej, zwanej "i tak wszyscy siedzimy w domach, bo musimy") proponujemy Wam trzy różne MSy :) Każdy z nich jest otwarty dla wszystkich chętnych!


W piątek 30.04 od 19:00 Hydra (https://toril.pl/view.php?view=89) zabierze Was na festyn ku czci Chauntei - bogini ziemi, natury i płodności. Spodziewajcie się iluzjonistów, wróżbitów i kapłanów, wypatrujcie kwiatu paproci, poświęćcie Dobrej Pani uśmiech i trochę ciepła. Spotykamy się w zazesspurskiej Dzielnicy Ogrodów.

W sobotę 1.05 od 19:00 zatańczcie z Zetem (https://toril.pl/view.php?view=1442) to ostatnie tango. Z okazji Święta Zielonych Traw karczma i zamtuz Głupi Wół zaprasza na potańcówkę! Czcić będziemy Chaunteę, Sune i Liirę, będziemy więc tańczyć w pięknych wiankach do radosnej muzyki. Proszę przychodzić bez broni, ale z uśmiechem i radością w sercach! Szczególnie w tych ciężkich dla naszego miasta czasach pamiętajmy o tym, że po każdej zimie zawsze przychodzi wiosna.

W niedzielę 2.05 zbijamy bąki we własnym zakresie :)

I wreszcie w poniedziałek 3.05 od 19:00 wraz z Cirdą (https://toril.pl/view.php?view=3109) poszukacie jednorożców. Na obchody Zielonych Traw zaprasza kościół Mielikki, wespół z kapłanami Eldath, Silvanusa i Milila. Uroczystości Pieśni Kwiatów oraz Pierwotnej Gonitwy rozpoczną się u źródła dopływu Sulduskoon, przy południowej granicy Lasu Tethyrskiego. Chętnym zapewni się transport rzeką w obie strony, prosząc w ramach zapłaty o ziarno lub sadzonkę, którą będzie można ceremonialnie zasadzić podczas obchodów; lub pieśń do wzniesienia razem z wyznawcami Milila.  Kto wie, może najwierniejsi i najgorliwsi dostąpią zaszczytu i dosiądą tej nocy jednorożca?...
Cirda bardzo prosi, żeby dać jej cynk na pocztę, jeśli się wybieracie.


Do zobaczenia w majówkę!

General Hydrobi