Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Amentis

Pages: 1 2 [3]
31
Kto pyta, nie błądzi / Odp: Funkcjonowanie Gry
« on: July 10, 2015, 06:33:07 PM »
Tak sobie dumam, niecierpliwie się i ogólnie wyczekuje by móc sobie pograć to i jeszcze takie kwestie mi przyszły na myśl...
Opisaliście na forum co trzeba brać pod uwagę przy tworzeniu postaci, by była ona w pełni gotowa wkroczyć do gry. Mnie jednak zastanawia jak ma przebiegać opisywanie historii takiej postaci, czyli coś co nie jest jednak widoczne w informacjach, które zawieramy w jej profilu. Powiem wprost - ja jestem przyzwyczajony do pisania tak zwanych autorek, czyli mniej lub bardziej złożonego tworu literackiego. Jakieś opowiadanie czy nawet pieśń, która mówi o tym co się działo z postacią zanim trafiła ona do gry. Coś do wglądu tylko dla Magistrów Gry. Czy tutaj także powinno wysłać się taką historie do ekipy panującej? Jeśli tak to w jakiej formie powinna ta historia zostać przedstawiona? Z różnymi wymogami się spotkałem i to na serwerach role-playing Neverwinter Nights 2 stąd moja ciekawość.
Druga kwestia. Nie wiem na ile rozbudowana będzie sama gra i z jakimi mechanizmami będzie nam dane się spotkać dlatego zastanawiam się... będzie wbudowany jakieś małe coś do wykonywania rzutów kośćmi przez graczy? Chodzi mi głównie o hazard, grę w kości i inne takie pierdoły, które umilają czas, gdy żadnego Magistra Gry nie ma w pobliżu.
No i ogólnie to... Dawajta już tą giere!  >:(

Edit: A! Będzie krzyko-pudło na forum? :D

32
Kto pyta, nie błądzi / Odp: Funkcjonowanie Gry
« on: June 19, 2015, 01:17:38 PM »
Ten temat wydaje się odpowiedni, by zadać parę niekoniecznie związanych ze sobą pytań...! 8)
1) Czy w grze będzie możliwość założenia własnej organizacji? Bo jednak (jeśli dobrze rozumiem) jak będziemy bawić się w persistent world - stały świat - to można wyznaczyć sobie cel postaci inny niż "chce przeżywać shitload przygód i zabijać smoki!", prawda?  ;D
Zakładam też, że będzie dużo organizacji kanonicznych do których będzie można dołączyć, aye?
2) Bo w życiu są dwie pewne rzeczy - śmierć i podatki. Mnie interesuje ta pierwsza rzecz. Kiedy dochodzi do tak zwanego perma (permanent death)? Z mego doświadczenia wynika, że Magistrowie Gry to głównie sadyści, którzy lubią poddawać psychikę gracza i jego postaci próbie. :D Dlatego też chciałbym się dowiedzieć kiedy zgon na przygodzie oznacza ten ostateczny, gdy żegnamy się z postacią.
3) Palenie karczmy to tylko pod okiem Magistra Gry? :(

Pages: 1 2 [3]