koncepcja #19 - Uwolnić wieloryba
co? kościół Shaundakula wzywa do podania sobie Pomocnej Dłoni. tajemnicze cierpiące stworzenie było ostatnim, co ukazał wir na ołtarzu, nim zniknął...
do Gór Głębokiego Skrzydła wysłano drużynę śmiałków, którzy zebrali informacje na temat wieloryba snów i stworzeń utkanych z samych chmur. zostało ostatnie zadanie - uwolnienie przetrzymywanego zwierzęcia. kapłani zapewniają teleport, a postaci muszą zrobić, co w ich mocy, żeby legendarne stworzenie wróciło do swojego naturalnego środowiska.
dla kogo? dla wszystkich postaci chcących i mogących współpracować z kapłanami Shaundakula
gdzie? NK
fabularna długość sesji? krótka do średniej
poziom zagrożeń? średni do wysokiego, możliwość zgonu postaci
sesja przyjazna początkującym? tak
zgłoszenia na pocztę, ID 89, lub w tym temacie. pierwszeństwo mają postaci, które dokonały rozpoznania w cz. 1, oraz nowi gracze.
zgłoszenia zbieram do niedzieli 18.02. jest łącznie pięć miejsc.
sesja polega na walce i nie kryje się za nią wiele więcej, co oznacza, że jeśli ktoś zamrze w miejscu - przestanie odpisywać - może stać mu się krzywda. nie będę karała za każde zniknięcie, ale za uporczywe tak.