Uszanowanka.
Czas na wybór kolejnych dwóch sesji, które będą miały miejsce po właśnie rozpoczętej Eviva L'arte (czyli najwcześniej będą pewnie za miesiąc albo dwa). Możecie sami zdecydować na jaką następną przygodę będą mogły pójść Wasze postaci - głosując!
W głosowaniu można wybierać kilka opcji. Zagłosujcie na sesje które najbardziej Wam się podobają/w których chcielibyście zagrać. Poniżej macie ich opisy.
A tu wielki link do głosowania:
WIELKI LINK DO GŁOSOWANIA1. AngiewersumIlość osób: max 6 (podzielone na dwie drużyny)
Typ sesji: Przygodowa
Szansa śmierci: Nikła
Opis: Po Skraju chodzą pogłoski o tym, że widziano młodą Angie, w wielu miejscach naraz. Co więcej, podobno wyglądała ona i zachowywała się nienaturalnie. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że od dłuższego czasu, Angie jest uważana za... zaginioną. Dziwne plotki okazują się prawdą, gdy czempionka Sune z Amnu, Rubinowa Rass'farija, prosi mieszkańców Przystani o pomoc w odnalezieniu dziewczyny, zmienionej przez tajemniczy, starożytny artefakt znany jako Angewersum...
2. Co zaszkodziło, to nauczyłoIlość osób: max 3
Typ sesji: Strategiczna/Z mechaniką
Szansa śmierci: Nikła
Opis: Stary Rurik Shervenheld, handlarz instrumentami muzycznymi, prosi grupę poszukiwaczy przygód o pomoc. Jego syn, Mamlak, przetrzymywany jest przez surową nauczycielkę, której metody wychowawcze mogą doprowadzić do śmierci chłopaka. Poprzednie grupy najemników wysłane by odzyskać ucznia zostały rozbite w drobny mak. Tym razem to spryt, inteligencja i umiejętności nauczania młodego pokolenia, a nie prymitywna siła, mają pomóc w odbiciu Mamlaka...
3. Dziękuję Ci, OjczeIlość osób: max 3
Typ sesji: Niepokojąca
Szansa śmierci: Średnia
Opis: Para szlachetnie urodzonych, Elizabeth i Stephan Trois'dentsowie, proszą grupę dyskretnych poszukiwaczy przygód o pomoc. Ich mała córka, Klara, zaginęła parę miesięcy temu. Wynajęty detektyw powiedział, że widziano ją ostatnio w posiadłości doktora Gerarda Carpentera. Bohaterowie będą musieli odnaleźć dziecko i odkryć mroczne tajemnice, które skrywają rodziny Trois'dentsów i Carpenterów.
4. Miłość nigdy nie umieraIlość osób: max 4
Gatunek: Bojowa
Szansa śmierci: Wysoka
Opis: Pewien mężczyzna nieumyślnie złamał pieczęcie zabezpieczające starą kaplicę zapomnianego ducha żywiołów. Uwięziona przez lata istota początkowo nie wydaje się groźna. Gdy jednak narzeczona nieszczęsnego wyzwoliciela zapada na tajemniczą chorobę, a dziwne stworzenia władające siłami natury zaczynają wymykać się spod kontroli, oczywistym staje się, że bez pomocy grupy potężnych poszukiwaczy przygód nie ma szans na opanowanie sytuacji.
5. Najgorsze są niepotrzebne spotkaniaIlość osób: max 4
Typ sesji: Bojowa
Szansa śmierci: Średnia
Opis: Wioska Polehiell. Podczas wędrówki po polu, trollica Skrell wpadła do tajemniczych ruin w których aż roi się od nieumarłych. Bohaterowie będą musieli zbadać elfi grobowiec, przywrócić spokój „wiosce szpetnych kobiet”, a także odnaleźć odpowiedzi na pytania trawiące okolicznych mieszkańców... [odblokowuje sesję: "Lepkie problemy półświatka"]
6. Pogrzebana miłośćIlość osób: max 4
Typ sesji: Bojowa
Opis: Przyjaciele pewnego maga proszą o pomoc. Ich kamrat jest w trakcie rytuału, którego pod żadnym pozorem nie wolno przerwać. Niestety, jego posiadłość zaczęły szturmować ogromne oddziały nieumarłych, przywoływane przez elfią nekromantkę. Bohaterowie będą musieli obronić czarodzieja i odkryć ponurą tajemnicę jaka łączy przyjaciół.
7. Remedium na żalIlość osób: max 3
Typ sesji: Dyplomatyczna
Szansa śmierci: Nikła
Opis: Miasteczko Vakonhale potrzebuje pomocy. Między możnym rodem Junjito a mieszkańcami osady narasta konflikt. Miejscowa tradycja wymaga, by sprawę rozstrzygnęli wybrani przez stary artefakt obcy, reprezentujący: Bezwzględność, Miłosierdzie i Wstrzemięźliwość. Młoda adeptka magii Calienne prosi o wsparcie dzielnych bohaterów, którzy przyjmą role odwiecznych sił rządzącymi ludzkimi sercami...
8. Saga Żniwiarza Magii. Prolog: Kultyści Żywej MagiiIlość osób: max 5
Typ sesji: Epicka
Szansa śmierci: Kolosalna
Opis: Legendarny rycerz i były przywódca armii, Hart Siegfender, formuje drużynę poszukiwaczy przygód, którzy pomogą mu odbić żonę z łapsk tajemniczego Kultu Żywej Magii...
9. Gruby i jurny Seks-HipopotamIlość osób: max 6 (podzielone na dwie drużyny)
Typ sesji: Epicka/Mordheim
Szansa śmierci: Bardzo wysoka
Opis: Toril drży ze strachu. Prastara, przedwieczna bestia, Motovengerotho, powróciła po tysiącach lat wygnania by zaspokajać swoje potworne popędy. Rubinowa Rass'farija, czempionka Sune, musi błyskawicznie zebrać poszukiwaczy przygód, by wyeliminować śmiertelne zagrożenie dla całego świata. Jednak nie tylko ona pragnie "zająć się" mitycznym stworzeniem...
10. Kolęda Świętego NicoliIlość osób: max 4
Typ sesji: Bojowa
Szansa śmierci: Bardzo wysoka
Opis: W wiosce Silenight co roku, tego samego dnia, dochodzi do serii mordów dokonywanych przez tajemniczą istotę nazywaną Świętym Nicolą. Po każdej z takich rzezi, nazywanej przez niektórych "Kolędą", mieszkańcy osady otrzymują różnorodne prezenty, które mają nakłonić ich do milczenia. Czas zakończyć te brutalne zabójstwa! Herosi z Przystani Nerimy, do dzieła!
11. Papa FrassIlość osób: max 3
Typ sesji: Przygodowa
Szansa śmierci: Średnia
Opis: Mieszkańcy Hluthvar widzieli różne potwory: gobliny, gigantów, barghesty, nawet żmije. Ale tym razem miasto nęka dziwniejszy stwór: latający yeti. Współpracująca z synem grabarza nadzwyczajna bestia od dłuższego czasu przeszkadza okolicznym pasterzom – kradnie sporo owiec. Burmistrz miasta cierpliwie znosił psoty włochacza, ale pała goryczy się przegła, kiedy szybujący stwór porwał córkę kowala...
12. Niekonwencjonalny Turniej Planszowy Pani FrederikiIlość osób: max 5
Typ sesji: Strategiczna/Planszowa/Z mechaniką
Szansa śmierci: Bardzo wysoka
Opis: Szanowna Pani Frederika zaprasza na jedyny w swoim rodzaju Niekonwencjonalny Turniej Planszowy. Bohaterowie będą musieli zmierzyć się w trzech grach. Za pionki jednak robić będą inteligentne, zniewolone istoty, a uczestnicy przekonają się, że "rywalizacja na śmierć i życie" jest jak najbardziej możliwa...
13. Nowe Szmaty Króla I: Księga WizjonerkiIlość osób: max 4
Typ sesji: Bojowa
Szansa śmierci: Wysoka
Opis: Tajemniczy, zakapturzony mężczyzna prosi poszukiwaczy przygód o pomoc w odnalezieniu księgi napisanej przez legendarną Radulvę "Wizjonerkę" Vaste. By odzyskać prastary tom, bohaterowie będą musieli udać się do Podmroku i rzucić rękawicę rasie wyjątkowo dziwnych, przesądnych istot...
14. Trylogia Jurnej Orczycy: Minotaurzy ZwisIlość osób: max 4
Typ sesji: Budząca niesmak
Szansa śmierci: Bardzo wysoka
Opis: Elfi chłopak i jego wyjątkowo szpetna, orcza kochanka proszą bohaterów o pomoc. Orczyca podpisała pakt z diabłem – ten miał jej dać wielką siłę, ale jeśli potworzyca w ciągu dwóch lat nie da rady znaleźć sobie partnera do stosunku dobrowolnego (innego niż goblinoid) to oddaje duszę. I diabeł dał jej wielką siłę – w lędźwiach. Każdy partner z którym próbowała uprawiać seks kończył z wyłamanymi biodrami i krawą plamą zamiast przyrodzenia.
Niecodzienna para widzi światełko w tunelu – ale potrzebuje pomocy bohaterów by zdobyć rzadki komponent do rytuału. Tym komponentem jest... przyrodzenie minotaura.
I serduszko w ramach podziękowania za oddanie głosu