Trzeci Materialny > Kto pyta, nie błądzi

Jak fabularnie nauczyć się czaru z magii objawień?

(1/3) > >>

Falco:
Gram łowcą, który zgłębia tajniki natury, by móc czerpać z niej moc. Podczas tworzenia postaci wybrałem kilka zaklęć z magii objawień, które zna moja postać. Teraz pytanie, jak moja postać ma poznać nowe zaklęcia? Zwoje i księgi czarów odpadają przy magii objawień (chyba, że źle ją pojmuję).

Wengiel:
Wieża.
Fabularnie możesz uzasadnić tak, że modlisz sie do bóstw natury i dają ci oni spele.
Chyba, że używasz jakieś innej magii, ale z tego co rozumiem to jest zwykła magia objawień.

Salem:
Nabywanie wiedzy i umiejętność zastosowania zaklęć objawień bierze się właśnie z silnego zaangażowania wiary w pewną wartość/bóstwo, na zasadzie "wymiany" - czym mocniej wierzysz, tym silniejsze jest wspomniane coś, więc w zamian daje Ci więcej możliwości manipulowania rzeczywistością przez zaklęcia.

Skaje:
Generalnie, uczyć się czarów w Wieży "mechanicznie" czy też opracowywać własne w laboratorium może każdy kto wybrał magię, czy to objawień czy to wtajemniczeń. I tak jak Salem z Wenglem podpowiadają, fabularnie uzasadnić to możesz właśnie, jak nazwa wskazuje, "objawieniem" - od boga albo idei(Natury). Poza tym jako ktoś o naturalnym talencie możesz to wyjaśniać tak, że po prostu... ćwiczysz, kształtując moc w efekty, które "mechanicznie" są zaklęciami z Wieży.

Natomiast istnieją w lore przypadki ksiąg ze spisanymi czarami kapłańskimi więc ew. zwoje/księgi też nie są niemożliwe. Po prostu wtedy czar może być zależny od tego, czy jest z domeny Twojego bóstwa i czy ono użyczy ci mocy by je móc rzucać. Wszystko da się wytłumaczyć :)

Chromy:
Święte księgi przecież mogą być, żywoty świętych, hagiografie, komentarze do świętych i mistycznych tekstów. Przede wszystkim zadać sobie pytanie przez jakie symbole można się z nimi połączyć. Nie musi przecież to być zawsze symbol w kościele czy świątynia, szczególnie druid ma dostęp do wielu takich miejsc, jak góry, jaskinie, lasy, źródła, jakieś kamienie. Te same sekrety mogą wyjawić jacyś mistrzowie -  kapłani/szamani/druidzi, którzy często w pobliżu takich miejsc.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version