Toril.pl - Gra wyobraźni
Trzeci Materialny => Plenarne ścieżki => Topic started by: Zet on September 30, 2020, 05:15:53 PM
-
Długo się wzbraniałem przed stworzeniem mojego własnego tematu na sesje, ale w sumie chyba nie ma sensu robić osobnych tematów :)
Dlatego otwieram mój nowy, własny w którym będę zamieszczał rekrutacje na sesje :)
Zanim zdecydujesz się u mnie zagrać, warto wiedzieć kilka rzeczy:
- świat u mnie jest niewybaczający, daleko mu do czerni i bieli, jest brudny i moralnie ambiwalentny
- npce kłamią, mają swoje agendy, nie są czarno-biali, są ludźmi, popełniają błędy
- lubię prowadzić low magic
- rzadko daję wielkie i epickie nagrody, nagrody pieniężne zwykle też są bardzo niskie
- lubię walki na sesjach i prawie zawsze są, ale też zwykle można ich jakoś uniknąć (różnym kosztem)
- walki są trudne, brutalne, można zginąć, staram się, by walki były wyzwaniem, którego pokonanie daje satysfakcję
- większość sesji, które prowadzę oparte jest na banalnym pomyśle
- na sesji u mnie łatwiej spotkać żebraka i bandytę, niż smoka i księżniczkę
- sesje u mnie częściej dzieją się w krętych alejkach dużych miast, niż w starożytnych grobowcach
Sesje, które prowadziłem kiedyś:
- Sól ziemi (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=230) - grupa awanturników dociera do miasteczka, które zapadło się do podmroku
- Matka plonów (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=234) - młoda kapłanka Chauntei ma wizję śmierci, zakon prosi grupę awanturników o zbadanie sprawy w odległych górach tethyru
- Za garść miedziaków (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=247) - strażnicy miejscy w Zaz jadą odeskortować więźnia
- Zaufaj mym wrogom (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=225) - para zabójców szuka ucieknierki, paląc przy tym karczmę i ścigając grupę awanturników do kanałów, w których uwolnił się transport potworów
- Zemsta (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=222) - Zły Pułkownik Mendoza atakuje redę Zazesspur zabijając oficerów floty Północ. Załoga Banshee wyrusza wymierzyć sprawiedliwość
- Zaginione (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=215) - grupa awanturników wchodzi do kanałów w poszukiwaniu porwanego, szlacheckiego syna
- Pewnego razu w dzielnicy dywanów (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=203) - grupa paladynów zostaje wmieszana w zamieszki wywołane przez walki starego szlachcica z bohatym kupcem
- Operacja oczyszczenie (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=176) - skrajeńskie wojska pod wodzą pułkownika Echkarta przeprowadzają operację mającą na celu pozbycie się starego Obserwatora z okolicy Przystani Nerimy
- Zielone przeznaczenie (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=126) - grupa awanturników rusza do serca puszczy zbadać plotki o znajdującym się tam kulcie smoka
- Polowanie (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=132) - część fabuły grasanta, Zadorczycy ruszyli w pola schwytać jednego z poruczników Grasanta
- Zgnilizna (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=131) - w lesie przy Skraju pojawiła się wielka zgnilizna, grupa poszukiwaczy rusza zbadać sprawę
- Pomsta (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=119) - kolejna część fabuły grasanta, grupa ochotników pod wodzą Zadory rusza odbić jeńców schwytanych przez jednego z bandytów
- Duch i Mrok (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=90) - budowa mostu zostaje wstrzymana, bo budowniczych atakują wilki, Zadorczycy ruszają zbadać sprawę
- 180 mil do Iriaeboru (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=106) - część fabuły grasanta, fatalna w skutkach zbrojna eskorta więźnia ze Skraju do Iriaeboru
- Lis w kurniku (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=107) - część fabuły grasanta, trójka zwiadowców rusza na Zielone Pola zbadać plotki dotyczące Grasanta
- Ugasić płomienie (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=89) - pierwsza z wielu sesji w fabule Grasanta, grupa awanturników pod wodzą Zachariasza Zadory rusza na Zielone Pola odkryć kto stoi za atakami na karawany
- Marmurowa (https://forum.toril.pl//m.php?c=nk&view=read&topic=86) - grupa skrajeńskich czarodzieje udaje się do innego świata, by odnaleźć duszę dziewczyny, która nagle zmieniła się w marmur
- Lament szewca Moryca (https://forum.toril.pl/m.php?c=nk&view=read&topic=23) - młoda córka starego szewca zostaje znaleziona martwa, grupa śmiałków próbuje odnaleźć mordercę
W nowych sesjach będę też testował moją mechanikę:
TL;DR
Test ProstyRzut 1d10 + MOD vs PT
MOD to wartość aspektu głównego + dodatkowe modyfikatory (max +3)
Test Złożony: 1d10+MOD vs 1d10+MOD
Kto ma więcej wygrywa
Walka:
Test złożony, różnica = rany
Max ran=HPki
HPki = 3 + najwyższy, pasujący aspekt
HP=0 => koniec walki
W mechanice będą dwa rodzaje testów:
1. Test prosty - przeciwko ustalonemu przez MG poziomowi trudności (PT)
2. Test przeciwstawny - dwie postaci wykonują test i porównywane jest, kto ma wyższy wynik.
W obydwu rodzajach testów postać może użyć maksymalnie dwu aspektów opisujących to, jak podchodzi do tematu.
Aspekt Główny: To aspekt, z którego brany jest podstawowa wartość modyfikatora, to podstawowa umiejętność, jaką postać przykłada do rozwiązania zadania. Tutaj brana będzie pod uwagę główna umiejętność z tego aspektu opisana wg. zasad kwantyfikowania aspektów.
Aspekt dodatkowy: to drugi aspekt, który jest brany pod uwagę, może dodać maksymalnie +1 do rzutu. Opisuje to, jak postać pomaga sobie w wykonaniu zadania.
Do rzutu można użyć dodatkowych modyfikatorów, takich jak:
+1 za opis fabularny
+1 za efekt magiczny, magiczny przedmiot
+1 za pomoc towarzysza/postaci/chowańca
+1 za specjalny lub magiczny przedmiot
+1 za większe poświęcenie czasu
Dodatkowych modyfikatorów (w tym wynikających z dodatkowego aspektu) nie może być więcej, niż +3
Do tak powstałego Modyfikatora dodaje się rzut 1d10. Suma musi przebić Poziom Trudności (PT) ustalony przez MG wcześniej, by się udała.
Przykład 1:
“Stefan jest krzepkim krasnoludem i chce wyważyć drzwi.
Bierze aspekt główny: Inżynier: dobrze zna się na konstrukcjach.
Bierze aspekt dodatkowy: Jak na krasnoluda jest bardzo krzepki
Całkowity modyfikator do rzutu wynosi więc +3 za pierwszy i +1 za drugi aspekt, czyli łącznie +4
Co obrazuje, że Stefan wie, gdzie przyłożyć siłę do drzwi, by je wyważyć. Rzuca 6, co daje łącznie 10, drzwi stoją przed nim otworem!”
Przykład drugi:
“Stefania jest bardzo spostrzegawczą niziołką i chce otworzyć drzwi.
Bierze aspekt główny: Jest wielce spostrzegawcza, bez trudu dostrzega szczegóły.
Bierze aspekt dodatkowy: Uczy się rozbrajać zamki.
Stefania mówi, że jej się nie spieszy. Ryzykuje, że ktoś ją nakryje, ale poświęca na otwarcie drzwi więcej czasu. Ma też zestaw magicznych wytrychów doskonałej jakości.
Co obrazuje, że Stefania cierpliwie i precyzyjne szuka odpowiedniej kombinacji zamka, by otworzyć go wytrychami.
Modyfikator wynosi +4 za aspekt +1 za aspekt dodatkowy +1 za czas i +1 za wytrychy, łącznie +7, rzuca 4, łącznie 11, otworzyła drzwi!
W testach przeciwstawnych Modyfikatory buduje się identycznie, jak w przypadku testów zwykłych, choć w tym przypadku nie ma ustalonego odgórnie PT, a zamiast tego wygrywa ten, kto osiągnie wyższy wynik.
Szczególnym przykładem testów przeciwstawnych jest walka, tutaj jedyną różnicą jest, że tutaj ma znaczenie różnica pomiędzy wynikami, nie tylko to, kto wygrał. Różnica jest równa zadanym obrażeniom.
Strzelanie jest szczególnym rodzajem Testu Prostego, w którym MG ustala PT.
Bazowe PT testu strzeleckiego wynosi 5
+1 za każde 15 metrów odległości od strzelającego
+1 do +3 za osłonę lub tarczę
+ 1 do +3 za oświetlenie
Różnica między wynikiem testu a PT jest równa zadanym obrażeniom.
Obrażenia zmodyfikowane o Pancerz będą odejmowane od HPków.
HPki - liczenie i leczenie
Każda postać ma bazowe 3 HPki, do których dodana jest wartość jednego aspektu.
Do HPków można zgłosić maksymalnie jeden aspekt.
Aspekty, z których można dostać HPki, to: aspekty opisujące wytrzymałość, kondycję, sprawność, siłę woli, determinację, zdolność uników, lub podobne.
Postać, która w walce zejdzie do 0 HP zostaje wyłączona z walki.
Leczenie ran:
Leczenie niemagiczne: postać lecząca wykonuje Test Prosty aspektu związanego z leczeniem przeciwko ustalonemu przez MG PT. Każdy wynik powyżej PT leczy 1 HP.
Leczenie magiczne: czar leczy tyle HP ile wynosi jego poziom
Leczenie naturalne: bez magii leczenia leczy się 1 HP na cały dzień odpoczynku
Pancerze:
Rozróżniamy trzy rodzaje pancerza:
Lekki (Pancerz 1), podnosi o 1 PT rzucania zaklęć
Średni (Pancerz 2), podnosi o 1 PT rzucanie zaklęć, może o 1 podnieść PT niektórych testów fizycznych (skradanie, wspinaczka, pływanie), może być noszony przez postaci mające aspekty związane z walką i/lub noszeniem pancerza, pancerzem średnim jest też dowolna Tarcza
Ciężki (Pancerz 3), podnosi o 1 PT wszystkich testów (w tym walki), może go nosić tylko postać posiadająca aspekt związany z noszeniem ciężkich pancerzy.
Pancerze się nie kumulują, tj. postać nosząca pancerz Ciężki i Tarczę ma wartość pancerza 3
Wygląd pancerzy: wygląd pancerzy jest wartością drugorzędną, tj, jeśli BG ma odpowiedni aspekt i akceptuje ograniczenia pancerza, to “Pancerzem Średnim” może być szczęśliwa kurtka, pancerzem Lekkim medation, a pancerzem Ciężkim tarcza. Trzeba pamiętać, że to pewna wartość abstrakcyjna.
-
Tytuł: Królowa Waterdeep
Słowa klucze: Horror, gore, brutalnie
Opis: Uśmiech Fortuny - handlowy bryg armatora Morell i Syn wychodzi z portu w Zaz do Athkatli, z ładunkiem calimszańskich przypraw. Któregoś dnia rejsu na pełnym morzu spotyka galerę z wywieszoną banderą z prośbą o pomoc, galera nie odpowiada na wezwania, więc kapitan nie ma wyjścia i kierowany prawem morskim - wysyła na pokład galery grupę marynarzy, by ci zbadali co się tam właściwie stało.
Dla kogo: sesja skierowana przede wszystkim do początkujących
Poziom trudności: raczej wysoki
Potencjalne nagrody: różnie, będą mocno zależały od tego, co postaci zrobią
O czym warto pamiętać: jeśli zgłosisz się na sesję, to zastanów się, co twoja postać robiła na Uśmiechu Fortuny, może być pasażerem, może być załogantem, może być pracownikiem armatora, kupcem, lub cokolwiek innego - warto mieć na uwadze, że sesja dzieje się na morzu :)
Warto pamiętać też o tym, że na tej sesji będę również najpewniej prowadził swoją postać :)
Zgłoszenia: zgłoszenia przyjmuję w tym temacie na forum, zgłaszając się - podaj mi swoje ID w grze :)
Liczba miejsc: 3-4
Można pisać do mnie też przez forum, przez pocztę w grze (ID 1442), przez Discorda [Zet)1442)], ale zgłoszenia proszę piszcie tutaj :)
Warto mieć konto na disco, po zebraniu wszystkich chętnych będę zapraszał na mój serwer na discordzie, na którym zrobimy sobie kanał organizacyjno-integracyjny :)
-
Zgłaszam Desari id. 2023
-
Zgłaszam Thorne'a.
-
Zgłaszam Liayrę (3109, PP) ;)
-
Zgłaszam Fridę (PP 2699), nówka, niemal nieśmigana. I ładnie śpiewa.
-
Dziękuję za zgłoszenia - do sesji biorę Fridę, Liayrę i Desari - Thorn jest zdecydowanie za bardzo doświadczony na tę historię :)
-
Długo się wzbraniałem przed stworzeniem mojego własnego tematu na sesje, ale w sumie chyba nie ma sensu robić osobnych tematów :)
Dlatego otwieram mój nowy, własny w którym będę zamieszczał rekrutacje na sesje :)
walnę Cię. ;p
-
Długo się wzbraniałem przed stworzeniem mojego własnego tematu na sesje, ale w sumie chyba nie ma sensu robić osobnych tematów :)
Dlatego otwieram mój nowy, własny w którym będę zamieszczał rekrutacje na sesje :)
walnę Cię. ;p
prosze nie stosowac wobec mnie przemocy fizycznej! halo! halo, administracja?! HALOOO
-
Wszem i wobec ogłasza się, co następuje!
W tę sobotę o godzinie 18:00 w karczmie zwanej Głupim Wołem odbędzie się aukcja charytatywna!
Pan Atticus Lugo-Herrera ma zaszczyt zaprosić wszystkich, którzy mają na sercu dobro mieszkańców wspaniałej naszej byłej stolicy Zezesspur, na aukcję. Wszystkie przychody z przedsięwzięcia pójdą na pomoc rodzinom rybaków dotkniętych ostatnimi klęskami. Zebrane środki zostaną również wydane na pomoc rybakom rannym w atakach bestyji morskich i nadmorskich, czy innych tałatajstw, co to z wody wyłażą i wrócić do niej same nie chcą, co jest naturalną koleją rzeczy, bo tak to sobie bogi wymyślili!
Siostry! Bracia! Zazesspurczycy i wy, nasi goście liczni i podróżnicy!
Bądźcie gośćmi naszymi w Głupim Wole i pomóżcie nam poradzić sobie z efektami gniewu Suki, która gniewa się z pewnością na Darromarczyków bardziej, bo nam stolicę zabrali, tfu! Szczury lądowe!"
_______
Co: MS w Głupim Wole
Dla kogo: Dla każdego, kto chce wydać trochę pieniędzy na bibeloty i pomóc miastu
Kiedy: Sobota 21.11 o 18:00
Gdzie: Głupi Wół (https://toril.pl/chat.php?pokoj=253)[/b]
Zapisy: MS ma charakter otwarty, przyjść może każdy, nie ma potrzeby się zapisywać
Czego można się spodziewać: raczej spotkania towarzyskiego, okazji do pogadania i wymienienia się plotkami i do wydania pieniędzy. Raczej będzie spokojnie, nie spodziewa się żadnych walk, czy innych temu podobnych.
Jak można wziąć udział:
- można wziąć udział jako bierny widz, nie uczestniczyć w samej aukcji, a tylko być w wole by posłuchać, pospotykać się, napić i tak dalej.
---- warto tylko pamiętać, że na czas aukcji karczma zmieni kolor na zielony, dla upłynnienia rozgrywki wszelkie bójki i tym podobne będa duszone w zarodku
- można wziąć udział jako licytujący
---- warto pamiętać, że będziemy licytować przedmioty w grze za pieniądze w grze, po emesie będę prosił, byście wysłali te pieniądze z przeznaczeniem na aukcję :)
- można jako dawca przedmiotów na aukcję
---- możecie być darczyńcami, możecie dać jakieś przedmioty, które chcecie sprzedać. To nie muszą być przedmioty magiczne (nawet nie powinny, a jeśli już, to nie jakieś potężne)
- środki na aukcję można będzie też wpłacać po prostu jako darowiznę :)
Wszelkie pytania przyjmuję tutaj :)
-
Jaką drogą zgłaszać ci przedmioty darowane na aukcję?
-
To jest bardzo dobre pytanie - myślę, że możesz napisać do mnie priwatną wiadomość w grze.
Po emesie będę ogarniał wszystko
-
Tytuł: Bestia z Bardshyr
Słowa klucze: Mroczna baśń, nastrojowa opowieść, horror
Opis: Ziemie Don Eduardo Onaty, gdzieś w Bandshyr nawiedza Bestia. Bestia nie zna litości. Morduje mężczyzn, kobiety i dzieci. Morduje starych i młodych. Atakuje prawie co noc i ponoć nikt jeszcze nie uszedł z życiem!
Don Onata prosi o pomoc, szuka poszukiwaczy przygód, którzy są gotowi nadstawić karku za garść bicentów, rozwiązać sprawę i pozbyć się bestii z jego ziem.
Dla kogo: Sesja skierowana przede wszystkim do początkujących postaci, oraz dla nowych graczy. Priorytetem będą ci, którzy jeszcze nie grają w żadnej prowadzonej przeze mnie sesji :) Preferowane postaci dobre, których nie będą motywowały li tylko zyski. Na sesji będę grał moją postacią - Ruizem Navarro
Poziom trudności: wysoki
Potencjalne nagrody: nagrodami w sesjach u mnie rzadko są magiczne przedmioty, należy liczyć się z tym, że nagrody materialne nie będą ogromne.
O czym warto pamiętać: ta sesja to dużo bardziej będzie nastrojowa opowieść w klimacie mrocznych baśni, dużo bardziej personal horror, dużo bardziej zmagań moralnych, niż walki na fireballe z mobkami. Warto też pamietać, że zależy mi na tempie odpisów i będę o nie cisnął :)
Zgłoszenia: przyjmuję je tutaj, na forum w tym temacie. W zgłoszeniu podaj swoje ID oraz postać, którą chcesz się na sesję wybrać
Liczba miejsc: 2-3
Można pisać do mnie też przez forum, przez pocztę w grze (ID 1442), przez Discorda [Zet)1442)], ale zgłoszenia proszę piszcie tutaj :)
Warto mieć konto na disco, po zebraniu wszystkich chętnych będę zapraszał na mój serwer na discordzie, na którym zrobimy sobie kanał organizacyjno-integracyjny :)
Można się jeszcze zapoznać z tym jak prowadzę (https://toril.pl/view.php?view=1442&s=profil&zakladka=2584)
-
Ja! Weź mnie! (id 3337)
-
"Sesja skierowana przede wszystkim do początkujących postaci, oraz dla nowych graczy." Czyli nie?
Ale jeżeli tak to mogę iść Morganem ;)
-
Morgana możesz zgłosić,ale Morgan jest zdecydowanie za bardzo już rozwinięty :)
@Baba - wrzuć do posta ID postaci proszę, będzie mi to łatwiej ogarnąć :)
-
89 Besach
-
Ja (postac Meril, 2206 id chyba xD)
-
Jakby był healer potrzebny to mogę dać wam do pomocy Żuczka
-
Savra (id 332) - nie aż tak rozwinięta :D
-
Maire Greace 2023
-
Okay, to zgłaszam Avię, której jeszcze nie postawiłem, ale jutro/w pon będzie, łuczniczka, nowa postać :)
2094
-
Zgłaszam się!
-
Dej :D
Valerie [3253]
-
Hejka,
zgłaszam Krissę [3170] :)
-
Chciałabym zgłosić Arkiehyl Ar'hyl-ax [1233] to bojowy włócznik, która nie tak dawno pojawiła się w mieście.
-
Dziękuję wszystkim za zgłoszenia do Bestii! :)
Na sesję biorę:
- Veronic de Monteiro id 3337
- Besach 89
- Meril 2206
- Valerie 3253
Dziękuję wszystkim, którzy się zgłosili, ale się nie dostali - to nie jest ostatnia sesja, którą prowadzę, wszystkie następne będę ogłaszał tutaj :)
-
Tytuł: Porwanie Sonii Seabry
Słowa klucze: noir, dochodzenie, moralna zgnilizna, porwanie
Opis: Baronessa Sonia Seabra została porwana! Młoda szlachcianka, panna na wydaniu, zniknęła! Baronowa Safira Seabra poprosiła swego znajomego wicehrabiego de Vintor o pomoc w odnalezieniu córki i ukaraniu porywaczy.
Baronowa Safira Seabra jest półelfką starej krwi, Seabrowie przetrwali Dziesięć Czarnych Dni i wojnę domową, a teraz dotyka ich kolejne nieszczęście. Mówi się, że baronowa jest zausznicą królowej i tym, którzy jej pomogą nie poskąpi nagrody.
Dla kogo: sesja przyjazna początkującym, pierwszeństwo będą mieli ci, którzy u mnie aktualnie nie grają :)
Poziom trudności: średni/wysoki, walki/walka jest możliwa, śmierć postaci jest możliwa, ale mało prawdopodobna
Potencjalne nagrody: raczej reputacja niż tony złota i magiczne przedmioty
O czym warto pamiętać: na sesji będę grał moją postacią, sesja będzie raczej low magic, warto zapoznać się z tym jak prowadzę, w pierwszym poście
O czym trzeba pamiętać:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h nawet, jeśli nie będzie kompletu
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- zgłoszenia przyjmuję tylko tutaj, w temacie na forum, napisz w poście na jaką sesję się zgłaszasz, podaj swoje ID w grze, oraz napisz jaką postacią się zgłaszasz
- nie decyduje kolejność zgłoszeń
- jak tylko będę miał komplet napiszę o tym w temacie
-
Zgłaszam Desari (2023)
-
Porwanie Sonii Seabry
Zgłaszam Carę (3044)
-
Besach (89) na Sonię Seabrę
-
Zgłaszam Thorne'a (2758) na Porwanie Soni Seabry
-
Zgłaszam się ^^
-
Zgłaszam się ^^
dodaj proszę ID i imię postaci do zgłoszenia :)
-
Zgłaszam na "Porwanie Sonii Seabry" Shallę Tormey-Hai (ID 2699)
-
Zgłaszam Savrę (332) na "Porwanie Sonii Seabry" :)
-
Zgłaszam się ^^
dodaj proszę ID i imię postaci do zgłoszenia :)
Zgłaszam Yaszko (3250)
-
do sesji wchodzą:
- Cara (3044)
- Besach (89)
- Yaszko (3250)
-
Tytuł: Gniew
Słowa klucze: Fabuła Główna, hard-boild noir, ruchy społeczne, gniew, głód, bieda, przestępczość
Opis: Na początku, jak zaczęło brakować w mieście ryb, nikt nie zwracał na to szczególnej uwagi. Podniesiono ceny i tyle. Potem zaczęło brakować wszelkich owoców morza. Coraz mniej kutrów wracało, coraz mniej wychodziło w morze. Oszczędności rybaków i dokerów topniały, przyszła zima, głód zajrzał w oczy.
Coraz więcej pozbawionych dochodu rybaków i dokerów schodzi na drogę przestępstwa. Sierżant de Barros wierzy, że ktoś ich wykorzystuje, że ktoś mobilizuje biedotę, by na tym wszystkim zarobić. Rozpuścił wici, że potrzebuje ludzi, którzy pomogą mu w śledztwie.
Dla kogo: sesja przyjazna początkującym, pierwszeństwo będą mieli ci, którzy u mnie aktualnie nie grają :)
Poziom trudności: średni, walki/walka jest możliwa, śmierć postaci jest możliwa, ale mało prawdopodobna
Potencjalne nagrody: raczej reputacja niż tony złota i magiczne przedmioty
O czym warto pamiętać: sesja będzie raczej low magic, warto zapoznać się z tym jak prowadzę, w pierwszym poście, sesja jest częścią Fabuły Głownej
O czym trzeba pamiętać:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h nawet, jeśli nie będzie kompletu
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- zgłoszenia przyjmuję tylko tutaj, w temacie na forum, napisz w poście na jaką sesję się zgłaszasz, podaj swoje ID w grze, oraz napisz jaką postacią się zgłaszasz
- nie decyduje kolejność zgłoszeń
- jak tylko będę miał komplet napiszę o tym w temacie
-
Zgłaszam się na sesję "Gniew", moje Id 65, zgłaszam Jerena Riverstona
-
Zgłaszam się na "Gniew" Shalla Tormey-Hai (2699)
-
zgłasza się też:
Tarcadu id 3326
-
zgłasza się też:
Felix Maddox 3088
-
Zgłaszam się na sesję "Gniew" postać Devril Largart (2389)
-
Zgłaszam Thorne'a (2758)! Tytuł sesji zobowiązuje...
-
Do sesji GNIEW Wchodzą:
- Jerena Riverstona (65)
- Shalla Tormey-Hai (2699)
- Felix Maddox 3088
- Thorne (2758)
- Ibe Katsuhito (3391)
Pozostałym dziękuję za zgłoszenia :)
jeszcze dziś postawię kanał na disco, byśmy sobie omówili co i jak :)
-
Tytuł: Krew gór Alamir
Słowa klucze: Kampania, militaria, wojna, brutalność, gore, walka
Opis:
Hermenegildo Barbosa baron de Alamir poszukuje najemników. Choć nie, to nie prawda. Poszukuje twardych skurwysynów. Takich, co na śniadanie żrą sztaby stali, a wieczorem srają gwoździami. Poszukuje ludzi, którzy w górach Alamir znajdą Kragdoba. Zbója, banitę, gwałciciela, co to ograbił, wyrżnął, zgwałcił i spalił cały klasztor poświęcony Chauntei. Kragdob atakuje i wymordowuje wioski i ponoć ściąga do gór Alamir kolejnych, podobnych sobie skurwysynów.
Dolina, w której mieści się baronia de Alamir jest obłożona strefą antymagii, nie działa tam żadna magia.
Dla kogo: Dla wojowników, rycerzy, żołnierzy, tropicieli i wszystkich, którzy potrafią sobie radzić bez magii. Dla drużyny, które będzie umiała współpracować i polegać na sobie.
Poziom trudności: bardzo wysoki (czujcie się ostrzeżeni)
Nagrody: magiczne przedmioty: Brak. Komponenty z magicznych bestii: brak. Potencjał na dużo złota: istnieje.
O czym warto pamiętać:
- sesja low magic
- to będzie nie jedna sesja, ale najpewnie minikampania składająca się z około 3 sesji
- zapoznaj się w pierwszym poście o tym, jak prowadzę
- przewiduję dużo walk, a wobec braku magii - ich koszt może być wysoki
O czym trzeba pamiętać:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h nawet, jeśli nie będzie kompletu
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
- na sesji będzie moja postać
- na sesji nie będzie się dało używać magii (żadnej, ani itemków, ani tatuaży, ani mikstur, ani "bo ja mam taką zdolność, która..." - tego też nie)
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- zgłoszenia przyjmuję tylko tutaj, w temacie na forum, napisz w poście na jaką sesję się zgłaszasz, podaj swoje ID w grze, oraz napisz jaką postacią się zgłaszasz
- nie decyduje kolejność zgłoszeń
- jak tylko będę miał komplet napiszę o tym w temacie
-
Zgłaszam Mahranne (2023) na sesje Krew gór Alamir
-
Zgłaszam Odolana (65) na sesje Krew gór Alamir
-
Zgłaszam Gae-Al (89) na krwiste steki z Alamir.
Oraz do bohaterskiej śmierci również też, jak się fabuła ułoży.
-
Zgłaszam Lasair(332) na sesje Krew gór Alamir
-
Zgłaszam Ulfroegniego (1310) na sesje Krew gór Alamir ;)
-
Zgłaszam Nathairę (3100) na sesje Krew gór Alamir.
-
Zgłaszam Devrila (2389) na sesję Krew gór Alamir :O
-
Zgłaszam Tarcadu 3326
-
Zgłoszenia przyjmuję jeszcze dziś (10.03) do północy!
-
Zgłaszam Aherimata 3218 do Krew gór Alamir
-
Zgłaszam Thorne'a.
-
Zgłaszam Carę (3044) na sesję Krew gór Alamir
-
Krew gór Alamir, rekrutacja zamknięta, biorę:
- Mahranne (2023)
- Odolana (65)
- Gae-Al (89)
- Lasair (332)
- Ulfroegniego (1310)
- Nathairę (3100)
- Devrila (2389)
- Carę (3044)
Próbowałem wziąć wszystkich, ale nie jestem w stanie, wybaczcie :(
To nie jest ostatnia sesja w tej kampanii, tak myślę, więc będę jeszcze robił rekrutacje :)
-
Tytuł: Skok stulecia
Słowa klucze: półświatek, przestępczość, heist-movie, oceans 11, sandbox, fabuła główna
Opis: Ostatnio w półświatku krążyła plota: ktoś fiksuje ekipę, szukają kasiarzy i włamywaczy, szukają cwaniaków i kanciarzy, szukają dyskretnych ludzi, którzy chcą zrobić włam. Włam stulecia. Co dokłanie chcą ukraść? Tego nikt nie wie. Może majty lorda majora, może berło Zarandy, może wąsy kontradmirała Spinozy, albo kij z dupy lady Thione-Hhune. Coś chcą zajumać i szukają do tej jumy specjalistów. Kogoś, kto się nie rozpruje na psach.
Dla kogo: sesja przyjazna początkującym, sesja dla włamywaczy i dla półświatka, dla wszystkich, którzy nie mają problemu z przywłaszczaniem sobie cudzej własności
Poziom trudności: wysoki, sam skok nie będzie łatwy i będzie wymagał inwencji od postaci, to, czy będą walki i jak trudne będą zależeć będzie od podejścia graczy
Potencjalne nagrody: pieniądze, repa w półświatku, może jakieś przedmioty magiczne
O czym warto pamiętać: warto zapoznać się z tym jak prowadzę, w pierwszym poście, sesja jest częścią Fabuły Głownej
O czym trzeba pamiętać:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h nawet, jeśli nie będzie kompletu
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
- sesja nie będzie w NK
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- zgłoszenia przyjmuję tylko w prywatnych wiadomościach, na poczcie w grze, lub na disco
- nie decyduje kolejność zgłoszeń
- jak tylko będę miał komplet napiszę o tym w temacie
-
Tytuł: Złe Oko
Słowa klucze: polowanie na potwory, ciężki wpierdol, brutalne walki
Opis: Czarodziejka Estrea z Proskur z wieży Białej Gwiazdy poszukuje grupy śmiałków, która w Burzowych Rogach zapoluje dla niej na Obserwatora. Potrzebuje kilku nienaruszonych oczu bestii, tuzina zębów i kwarty krwi. Płaci złotem.
Dla kogo: dla łowców bestii i potworów wszelkiej maści, sesja nie jest przyjazna początkującym
Poziom trudności: bardzo wysoki, duże ryzyko śmierci
Potencjalne nagrody: pieniądze (kilkaset sztuk złota na głowę), komponenty z Obserwatora, potencjalnie dodatkowe nagrody
O czym warto pamiętać: nie będzie litości
O czym trzeba pamiętać:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h nawet, jeśli nie będzie kompletu
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
- sesja będzie w NK
- na sesji będziemy korzystali z mojej mechaniki
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- limit miejsc: 5
- zgłoszenia przyjmuję tylko w tym temacie na forum
- zgłaszając się napisz jaką postacią idziesz
-
Zgłaszam Mahranne (2023)
-
Zgłaszam Thorne'a. (2758)
-
Zgłaszam Shallę (2699)
-
Zgłaszam Orina(2093)
-
Tytuł: Przeklęta wieś Vidad
Słowa klucze: nieumarli, przygoda, nieszczęścia, wykorzystywanie słabszych, znęcanie się
Opis: Wieś Vidad jest przeklęta, albo pechowa, jedno z dwojga. Najpierw na wieś spadła pierwsza zaraza: nieumarli. Najpierw pojawił się jakiś jeden szkielet, to się z nim chłopi cepami rozprawili, potem drugi, potem zaś trzeci. To się wieś zebrała i starszyzna uradziła, że trzeba szukać pomocy. Wtedy przyszło drugie nieszczęście, jeszcze gorsze: bohaterowie.
Bohaterowie zaczęli robić to, co bohaterowie robią zwykle - bić, zastraszać, kraść i wykorzystywać wieśniaków i ich desperację.
No i teraz z przeklętej wsi Vidad trzeba pozbyć się nie jedne, a dwóch zaraz.
Dla kogo: sesja dla tych dobrych, dla pozytywnych bohaterów, dla tych, którzy chcą pomagać.
Poziom trudności: wysoki
Potencjalne nagrody: mimo wszystko niewielkie, wieś Vidad nie jest bogata
O czym warto pamiętać:
- Sesja dla postaci dobrych, nim się zgłosisz - przeczytaj opis sesji. Będą wyciągane konsekwencje z działań i zachowań postaci
Organizacyjnie:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h nawet, jeśli nie będzie kompletu
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
- sesja będzie w NK
- na sesji będziemy korzystali z mojej mechaniki
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- limit miejsc: 5
- zgłoszenia przyjmuję tylko w tym temacie na forum
- zgłaszając się napisz jaką postacią idziesz
-
Dobra.
Zgłaszam Yaarę (3100)
-
Zgłaszam Marę (2699)
-
Talh z różnymi cudami w tle (o których na disco ci pisałam) się zgłasza ;)
-
Zglaszam sie Kyriakosem. Przynajmniej trupy beda ladnie umalowane.
-
Polowanie na nieumarłych?
W takim razie zgłaszam Sarusa.
-
Do rymu z Yaarą i Marą mogę iść Carą (3044)
-
Może kryteria dobrej postaci niezupełnie są spełnione, ale zgłaszam Sayraktaza. ;)
-
Zgłaszam Thorne'a. Nadaje się, bo zło dobrem zwycięża! (Stal jest dobra.)
-
To ja zgłaszam Golema. Jak mu każą być, o zgrozo, dobrym i pozytywnym, to wszak będzie. xP
-
Zgłaszam Laveolite Novalis ID 2445
-
Nie są potrzebni antagoniści? :D
-
Zgłaszam postać Hervor (skaldka)
-
Nie są potrzebni antagoniści? :D
Nie, nie w tej sesji - nie chcę tutaj PvP :(
-
Zgłaszam Yaszko 3250
-
Dziękuję wszystkim za zgłoszenia i za odzew, ostatecznie do ekipy biorę:
Kyriakosa Serafeima
Sayraktaza
Laveolite Novalis
Hervor (skaldka)
Dziękuję wszystkim za zgłoszenia, wkrótce postaram się rozpocząć jakąś następną sesję :)
-
Tytuł: Isla Tiburón
Słowa klucze: Fabuła Główna, piraci, morskie potwory, Umberlee, walka
Opis: Wspólnym wysiłkiem floty i awanturników udało się odkryć siedzibę kultu Utopionych, który ostatnimi czasy zamieszany był we wszelkie kłopoty, zamieszania i krew w Zazesspur przelaną. Dość już mieszkańcy musieli z rąk kultystów cierpieć, dość już strachu i trupów! Czas przejść do ofensywy!
Flota Północ wysyła swój najszybszy bryg - Chimerę - w stronę Isla Tiburón, siedziby kultystów piratów i szuka awanturników chętnych do rozprawienia się z nimi.
Dla kogo: dla postaci walczących, dla postaci zaangażowanych w Fabułę Główną, lub chcących się w nią zaangażować, sesja przyjazna nowym, jak i starym, dla dobrych i złych i dla tych, którzy chcą odkupić swoje winy
Poziom trudności: wysoki, śmierć postaci możliwa
Potencjalne nagrody: złoto, łupy, reputacja
O czym warto pamiętać:
- Sesja jest częścią Fabuły Głównej
- na sesji będzie moja postać
Organizacyjnie:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h nawet, jeśli nie będzie kompletu
- nie czekam na komplet!
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
- sesja będzie w NK
- na sesji będziemy korzystali z mojej mechaniki
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- limit miejsc: jeszcze nie wiem
- zgłoszenia przyjmuję tylko w tym temacie na forum
- zgłaszając się napisz jaką postacią idziesz
-
Flota Północ wspominała coś o nagrodach/zapłaci awanturnikom za pomoc? Wiadomo o jakichś konkretach? Szukam motywatora dla Bloriasa.
-
Tak, jest przewidywana nagroda finansowa dla uczestników + udział w łupach, ale w tej chwili jako MG nie wiem jeszcze, o jakich kwotach mowa
-
Besach (89) chce położyć łapy na wiedzy Utopionych
-
A Thorne chce położyć łapy na ich czerepach!
-
Naxibis (3457) nie zostawi nikogo w potrzebie
-
Zgłaszam (3250) Yaszko w towarzystwie (3251) Crallo Acredroma ;)
-
Sir Richard von Barsk
-
Hidarr Soerensen (3100) widzi szanse do zasilenia się towarem niewolniczym, gdy piraci już zostaną pokonani ^^
-
Fae się zgłasza
-
Devril (2389) chętnie dołączy ^^
-
Zgłaszam Marę Soerensen (2699)
-
Dziękuję wszystkim za zgłoszenia i za odzew, zapraszam na sesję:
Blorias Okrutnik (3399)
Besach (89)
Thorne (2758)
Yaszko (3250)
Crallo Acredrom (3251)
Faeynore Ar’Arael (3337)
Devril (2389)
-
Ulfroegni (1310) nie pozwoli Thorne'owi wpakowywać się w kłopoty bez wsparcia sprawdzonego kompana ;)
Edit: a jednak Thorne ciśnie sam :P
-
Tytuł: Zmora
Słowa klucze: walka, horror, polowanie, potwory, sesja przyjazna nowym
Opis: Niepokoje w Zazesspur sprawiły, że grupa dokerów i rybaków któregoś dnia spakowała się i wraz z rodzinami ruszyli ku północy, ku górom. Wyrwali tam w lesie kawałek świata dla siebie. Zapożyczyli się, kupili owce, postawili domy i zaczęli żyć.
Najpierw zniknęła jedna, potem druga owca, co złożono na karb niedoświadczenia pastucha. Później jednak - zniknął pastuch i zbieraczka.
Osadnicy napisali więc do Zaz, z prośbą o pomoc.
Dla kogo: sesja przyjazna początkującym, skierowana głównie do nowych na Torilu, sesja dla postaci walczących, dla tropicieli, dla tych, którzy parają się magią i dla wszystkich chętnych
Poziom trudności: średni do wysokiego
Potencjalne nagrody: reputacje, wdzięczność mieszkańców
Organizacyjnie:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h (bez weekendów) nawet, jeśli nie będzie kompletu
- nie czekam na komplet!
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
- sesja będzie w NK
- na sesji będziemy korzystali z mojej mechaniki
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- limit miejsc: do 5
- zgłoszenia przyjmuję tylko w tym temacie na forum
- zgłaszając się napisz jaką postacią idziesz
-
Tytuł: Zmora
Słowa klucze: walka, horror, polowanie, potwory, sesja przyjazna nowym
Opis: Niepokoje w Zazesspur sprawiły, że grupa dokerów i rybaków któregoś dnia spakowała się i wraz z rodzinami ruszyli ku północy, ku górom. Wyrwali tam w lesie kawałek świata dla siebie. Zapożyczyli się, kupili owce, postawili domy i zaczęli żyć.
Najpierw zniknęła jedna, potem druga owca, co złożono na karb niedoświadczenia pastucha. Później jednak - zniknął pastuch i zbieraczka.
Osadnicy napisali więc do Zaz, z prośbą o pomoc.
Dla kogo: sesja przyjazna początkującym, skierowana głównie do nowych na Torilu, sesja dla postaci walczących, dla tropicieli, dla tych, którzy parają się magią i dla wszystkich chętnych
Poziom trudności: średni do wysokiego
Potencjalne nagrody: reputacje, wdzięczność mieszkańców
Organizacyjnie:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h (bez weekendów) nawet, jeśli nie będzie kompletu
- nie czekam na komplet!
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
- sesja będzie w NK
- na sesji będziemy korzystali z mojej mechaniki
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- limit miejsc: do 5
- zgłoszenia przyjmuję tylko w tym temacie na forum
- zgłaszając się napisz jaką postacią idziesz
Zgłaszam się (Blizna, ID 3362)
-
Zgłaszam się Mariaszka Winns (3536)
-
Tytuł: Zmora
Słowa klucze: walka, horror, polowanie, potwory, sesja przyjazna nowym
Opis: Niepokoje w Zazesspur sprawiły, że grupa dokerów i rybaków któregoś dnia spakowała się i wraz z rodzinami ruszyli ku północy, ku górom. Wyrwali tam w lesie kawałek świata dla siebie. Zapożyczyli się, kupili owce, postawili domy i zaczęli żyć.
Najpierw zniknęła jedna, potem druga owca, co złożono na karb niedoświadczenia pastucha. Później jednak - zniknął pastuch i zbieraczka.
Osadnicy napisali więc do Zaz, z prośbą o pomoc.
Dla kogo: sesja przyjazna początkującym, skierowana głównie do nowych na Torilu, sesja dla postaci walczących, dla tropicieli, dla tych, którzy parają się magią i dla wszystkich chętnych
Poziom trudności: średni do wysokiego
Potencjalne nagrody: reputacje, wdzięczność mieszkańców
Organizacyjnie:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h (bez weekendów) nawet, jeśli nie będzie kompletu
- nie czekam na komplet!
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
- sesja będzie w NK
- na sesji będziemy korzystali z mojej mechaniki
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- limit miejsc: do 5
- zgłoszenia przyjmuję tylko w tym temacie na forum
- zgłaszając się napisz jaką postacią idziesz
Zgłaszam się - Bourgtan Winns (3537)
-
Ja, ja, ja! Jeśli tylko zdążę z akceptacją profilu to barrrrdzo chętnie :D Sunneva (3659)
-
Jak chcesz/potrzebujesz bardziej weteranowej postaci to Demetrios z Akanax (1378). Jak dla nowych na wyłączność to w pełni rozumiem i trzymam za nich kciuki. :d
-
Jak chcesz/potrzebujesz bardziej weteranowej postaci to Demetrios z Akanax (1378). Jak dla nowych na wyłączność to w pełni rozumiem i trzymam za nich kciuki. :d
masz za mocną postać do tej sesji :)
-
Tytuł: Zmora
Słowa klucze: walka, horror, polowanie, potwory, sesja przyjazna nowym
Opis: Niepokoje w Zazesspur sprawiły, że grupa dokerów i rybaków któregoś dnia spakowała się i wraz z rodzinami ruszyli ku północy, ku górom. Wyrwali tam w lesie kawałek świata dla siebie. Zapożyczyli się, kupili owce, postawili domy i zaczęli żyć.
Najpierw zniknęła jedna, potem druga owca, co złożono na karb niedoświadczenia pastucha. Później jednak - zniknął pastuch i zbieraczka.
Osadnicy napisali więc do Zaz, z prośbą o pomoc.
Dla kogo: sesja przyjazna początkującym, skierowana głównie do nowych na Torilu, sesja dla postaci walczących, dla tropicieli, dla tych, którzy parają się magią i dla wszystkich chętnych
Poziom trudności: średni do wysokiego
Potencjalne nagrody: reputacje, wdzięczność mieszkańców
Organizacyjnie:
- zanim się zgłosisz wiedz, że będę cisnął o odpisy, chcę odpisy dawać co 24h (bez weekendów) nawet, jeśli nie będzie kompletu
- nie czekam na komplet!
- temat organizacyjny powstanie na discordzie, tam będziemy wszystko omawiać, warto więc mieć konto na discordzie
- sesja będzie w NK
- na sesji będziemy korzystali z mojej mechaniki
Pytania
- pytania przyjmuję tutaj, to jest w temacie :)
- można mnie też łapać w grze (ID1442)
- lub na discordzie Zet (1442)
Zgłoszenia:
- limit miejsc: do 5
- zgłoszenia przyjmuję tylko w tym temacie na forum
- zgłaszając się napisz jaką postacią idziesz
Zgłaszam się, Bhelsara ID 3340
-
To może Greton z Ennis. Healer damage dealer
-
To i ja bym zgłosiła Mads, o ile znajdzie się miejsce dla nie takiej znowu nowej postaci :)
-
Do sesji zapraszam:
1. Blizna, ID 3362
2. Mariaszka Winns (3536)
3. Bourgtan Winns (3537)
4. Sunneva (3659)
5. Mads Molvinage (3043)
Odezwijcie się do mnie proszę przez Discorda (Zet (1442)), albo przez pocztę na grze, to wyślę wam zaproszenie na discorda, na ktorym omowimy sobie wszystko :)