Najsampierw kilka zasad ogólnych, bo co MG, to inne prowadzenie, a dobrze wiedzieć w co się człek pakuje zanim się wpakuje.
1) Lubię mieszać w życiu postaci.
Staram się brać pod uwagę specyfikę poszczególnych postaci, wymyślając dla nich coś, co w trakcie albo raczej po zakończeniu sesji zmusi je do szeroko zakrojonej zmiany, postawi je przed dylematem albo otworzy przed nimi furtkę do kolejnej przygody.
Jeżeli stworzyliście postać statyczną, z myślą o tym, że przez kolejnych 5 lat ma być taka sama, a plany macie dla niej wymyślone na następnych 10, współpraca wybitnie nie jest nam przeznaczona ;]
2) Biorąc udział w moich sesjach, możecie wiele stracić albo wiele zyskać.
Równie dobrze Wasze postacie mogą skończyć bez palca, oka, ręki (czasem też głowy ;]), przeklęte, opętane lub okradzione, jak i pod wpływem błogosławieństwa, przychylności kogoś ważnego, z ciekawym przedmiotem albo nową wiedzą.
3) NIE dla fabuły liniowej!
Podsuwam możliwości, nie gotowe rozwiązania. Nie będę za wszelką cenę popychać drużyny do celu założonego w sesji. Macie ochotę na zwrot akcji? Śmiało. Chcecie skorzystać z jakiejś pobocznej możliwości? Proszę bardzo. Macie pomysł na większe "zawirowanie" z waszą postacią w roli głównej? Nie ma sprawy.
Dostosuję narrację do sytuacji i nie usłyszycie płaczu, że psujecie mi plany. Lubię kiedy przygoda żyje.
4) Rozstrzygnięcia
Kostek używam dużo i często, ale nie zamiast zdrowego rozsądku ;] Korzystam z nich głównie przy ocenianiu trafiania pocisków: czy trafią i w co trafią.
Pierwszy nabór pojawi się niebawem, kiedy tylko dogram pewne sprawy, skończę i wyślę do akceptacji zgłoszenie sesji ;) Stay tuned!