Jeśli takie miejsce służyłoby faktycznie tylko półświatkowi, to wyludnienie zwykłych karczm raczej nie grozi, wszakże zwykle stosunkowo niewielki procent postaci para się podejrzanymi interesami. Myślę wręcz, że to właśnie takiemu miejscu groziłaby pustka, przede wszystkim dlatego, że ciągle musiałby się nim zajmować ktoś "z góry" (ciemne interesy o małej skali każdy sobie może prowadzić w sesji prywatnej) oraz byłaby to alternatywa jedynie dla małej garstki graczy. Inna sprawa, że blokada takiej karczmy na hasło/znak rozpoznawczy/konieczność znajomości dokładnej lokalizacji jest o tyle ryzykowna, że zarówno gracz, jak i postać mogą dowiedzieć się o sposobie dostania się tam i gracz mógłby skorzystać z tego nawet, gdy jego postać nie posiada odpowiedniej wiedzy.
Myślę, że cztery karczmy - albo pięć, jeśli nowa faktycznie powstanie zgodnie z informacjami z fejsbuków - to wystarczająca ilość.