Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Smaug

Pages: 1 2 [3]
31
Ciemny Loch / Odp: O magii
« on: October 26, 2015, 07:53:26 PM »
Z twoich słów wynika, że nie zapominam czaru po jednym użyciu. To dobrze :D

32
Ciemny Loch / Odp: O magii
« on: October 26, 2015, 07:30:24 PM »
O własnie. Jaki jest limit zapamiętanych zaklęć w sesji? Mamy 10 czarów czyli możemy pamiętać  tylko 10 dziesięć, czy mamy 10 czarów, a pamiętać np 20 zaklęć? Każdy czar podwójnie? Czy inaczej jest to rozwiązane?

33
Plenarne ścieżki / Odp: Sesje u Wygha
« on: October 26, 2015, 10:14:02 AM »
Zapraszamy. Jedna osoba do pokręconej ekipy. Nudno nie będzie :)

34
Alkierz / Odp: Ilość sesji w NK na gracza
« on: October 24, 2015, 11:06:20 PM »

Zwróćcie uwagę jednak na to, że:

1. Kampania to po prostu zbiór Przygód i zazwyczaj nie idzie jednym cięgiem. Pomiędzy Przygodami w Kampanii zwykle są dłuższe lub krótsze przerwy. Co zatem różni je od zwykłych Przygód oprócz wspólnego wątku fabularnego?

2. Bywają Przygody krótkie, średnie i Przygody trwające miesiącami. Podzielenie ich podług czasu trwania i wprowadzenie dodatkowych zasad ich dotyczących nigdy nie rozwieje tak naprawdę wszystkich wątpliwości.

Chętnie posłuchamy jakie macie propozycje rozwiązania problemu "czasoprzestrzennego", że go tak nazwę ;)

Wybaczcie, że nie czytałem całego tematu. Zwyczajnie, nie mam na to siły.

Pierwszy problemem są obrażenia lub/i śmierć postaci. Sesje o wysokim ryzyku utraty postaci, powinny być przez postać rozgrywane w ilości jeden. Chyba, nie muszę argumentować dlaczego?
Sesje małego lub nikłego ryzyka, mogą być rozgrywane w rozsądnej ilości. Z wyjątkiem mocnego wpływu na przyszłe wydarzenia. Nie powinno się robić tak, że przez inne sesje wymusza się zmianę decyzji MG. Tutaj jest kwestia rozsądku.

Co do problemu przebywania, to ten nie powinien być problemem. Z tego, co wiem w Zapomnianych krainach teleportacja na powierzchni nie ma ograniczeń. W podmroku już ma. A jak nie można teleportacją, to jakaś siec magicznych portali powinna załatwić sprawę.

To dla mnie jest rozsądne. A jak ktoś przesada to Mg, Potwórcy wybiją mu to z głowy.

35
Plenarne ścieżki / Odp: Sesje u Wygha
« on: October 23, 2015, 11:36:48 AM »
ID 222 się zgłasza na Obszar błękitu.

Pages: 1 2 [3]