Wiecie już mniej więcej jak wygląda karta postaci. Jest ona generowana podczas Waszej pracy z kreatorem postaci w grze. Niektórzy z Was będą jednak potrzebować do gry dodatkowych Postaci Pierwszoplanowych, a je trzeba rozpisać już ręcznie. Poniżej zamieszczamy wzór karty postaci, jaki należy wypełnić i wysłać na pocztę,
do adresatów dodając Skaje (57) oraz Sfinksów: Toriego (72) i Pheona (1378).
Podczas sesji zaludniacie świat przedstawiony rozmaitymi postaciami, z których każda jest na swój sposób ciekawa i za każdą kryje się jakaś historia. Z czasem niektóre z tych postaci mogą zacząć się w Waszych sesjach pojawiać częściej i możecie zechcieć wypchnąć je jeszcze bardziej na pierwszy plan, skupić opowieść bardziej na nich i używać ich w zasadzie całkiem tak jak Waszej postaci głównej. Jest to na Torilu jak najbardziej możliwe.
Wchodząc do karczmy, można ubiegać się o specjalne uprawnienie do pisania pod innym imieniem. Rozwiązanie jest tymczasowe i dostępne tylko dla osób aktywnie udzielających się w karczmach i Miejscach Spotkań.
Pamiętajcie, że również karta NPCa musi być rozpisana tak samo jak Wasza postać. Ma być osobą z wiarygodną osobowością. Ma być zrobiona tak, że moglibyście z marszu zacząć nim grać zamiast swojej głównej postaci. Obowiązują go też tak samo wszystkie ograniczenia
wypisane w FAQ.
<Obrazek przedstawiający postać>Imię, nazwisko, przydomek postaci:
Koncepcja główna:
Metryka:
Płeć:
Rasa:
Wiek:
Charakter:
Pochodzenie:
Patron:
Utrapienie:
Aspekty jawne: (Łącznie aspektów jawnych i ukrytych może być 6)
-
-
Aspekty ukryte:
-
-
Magia: (jeżeli nie dotyczy wpisujemy tu brak)
Zaklęcia wtajemniczeń: (jeżeli dotyczy)
Poziom 0
-
Poziom 1
-
Zaklęcia objawień: (jeżeli dotyczy)
Poziom 0
-
Zdolności czaropodobne: (jeżeli dotyczy)
-
Informacje od gracza:
Istotne fakty z historii, ważne cechy wyglądu, znane języki, opis rasy niestandardowej etc.
[b]Imię, nazwisko, przydomek postaci[/b]:
[b]Koncepcja główna[/b]:
[b]Metryka[/b]:
Płeć:
Rasa:
Wiek:
Charakter:
Pochodzenie:
Patron:
[b]Utrapienie[/b]:
[b]Aspekty jawne[/b]:
-
-
[b]Aspekty ukryte[/b]:
-
-
[b]Magia[/b]:
Zaklęcia wtajemniczeń:
Poziom 0
-
Poziom 1
-
Zaklęcia objawień:
Poziom 0
-
Zdolności czaropodobne:
-
[b]Informacje dla MG[/b]:
* Wcześniej posługiwaliśmy się terminem NPC, który, jak sama nazwa wskazuje (Non-Player Character), zupełnie nie oddaje tego o czym mowa.
KP ChowańcówImię:Gatunek:Charakter: (można wpisać "jak pana")
Wiek:Koncept ogólny:Utrapienie:Aspekty:-
-
-
-
-
-
Uwagi dodatkowe:[b]Imię:[/b]
[b]Gatunek:[/b]
Charakter:
Wiek:
Koncept ogólny:
[b]Utrapienie:[/b]
[b]Aspekty:[/b]
-
-
-
-
-
-
[b]Uwagi dodatkowe:[/b]