Trzeci Materialny > Archiwum

Nabór na funkcje pomocnicze

<< < (2/4) > >>

Aberald:
1698
Bajarz
Przykładowy event:
Koncert tria muzyków. Zależnie od aktualnego nastroju w karczmie albo grają spokojna muzykę, albo skoczna.
Kiedy grają spokojna, używają magicznej hipnozy, uśpienia. Podkradaja wtedy sakiewki tym bogatszym i podstawiają pod nos biedniejszym, tym bogatszym dają jakieś upominki, które dają zaczepienie do fabuły. Uśpieni mają bardzo realistyczne sny o tematyce usypiającego utworu.
Kiedy grają skoczniejszą, w teksty wplatają jakieś obraźliwe uwagi o gościach karczmy. Chętnie  się wdadzą w jakąś potyczkę słowną, nagradzajac wygranego. Można się przyłączyć do ich trasy koncertowej. Wiąże się to z rozwijanie wątku i przygodami

Aktor:
Id: 1984
Ranga: Bajarz
Event:
- pojawia się kaznodzieja Lathandera / Kossutha / Garagosa namawiający do rewolucji / spalenia burdelu / wymordowania goblinów;
- niezwyciężony mistrz gry w kości z Waterdeep szuka godnego rywala;
- banda nieprzyjemnie wyglądających kolesi szuka kogoś lub czegoś, mało delikatnie przeszukując wszystkich obecnych.
Trzy nawet, nie mogłem się zdecydować.

Sru:
ID: 1515

Ranga: Skryba

Spaślak:
ID: 62

Ranga: Bajarz

Iskierka:
ID: 1233

Bajarz

Przykładowy event:

Wieczorem podczas obchodów święta zakończenia zimy dochodzi do zabójstwa młodej kobiety. Wszyscy twierdzą, że to sprawka zazdrosnego o spojrzenia innych mężczyzn męża. Wściekły tłum naciąga do domostwa na końcu Przystani Nerimy chcąc sprawiedliwości i wydania niegodziwca strażnikom miejskim. To co zastają na miejscu sprawiło, że obserwatorzy zamierają w bezruchu i nie wiedzą co zrobić. Jak zachowa się postać gracza? Jak potoczą się losy jej, gapiów oraz męża zamordowanej kobiety? Kryminalna zagadka Przystani Nerimy.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version