Trzeci Materialny > Archiwum
Nabór na funkcje pomocnicze
Aberald:
1698
Bajarz
Przykładowy event:
Koncert tria muzyków. Zależnie od aktualnego nastroju w karczmie albo grają spokojna muzykę, albo skoczna.
Kiedy grają spokojna, używają magicznej hipnozy, uśpienia. Podkradaja wtedy sakiewki tym bogatszym i podstawiają pod nos biedniejszym, tym bogatszym dają jakieś upominki, które dają zaczepienie do fabuły. Uśpieni mają bardzo realistyczne sny o tematyce usypiającego utworu.
Kiedy grają skoczniejszą, w teksty wplatają jakieś obraźliwe uwagi o gościach karczmy. Chętnie się wdadzą w jakąś potyczkę słowną, nagradzajac wygranego. Można się przyłączyć do ich trasy koncertowej. Wiąże się to z rozwijanie wątku i przygodami
Aktor:
Id: 1984
Ranga: Bajarz
Event:
- pojawia się kaznodzieja Lathandera / Kossutha / Garagosa namawiający do rewolucji / spalenia burdelu / wymordowania goblinów;
- niezwyciężony mistrz gry w kości z Waterdeep szuka godnego rywala;
- banda nieprzyjemnie wyglądających kolesi szuka kogoś lub czegoś, mało delikatnie przeszukując wszystkich obecnych.
Trzy nawet, nie mogłem się zdecydować.
Sru:
ID: 1515
Ranga: Skryba
Spaślak:
ID: 62
Ranga: Bajarz
Iskierka:
ID: 1233
Bajarz
Przykładowy event:
Wieczorem podczas obchodów święta zakończenia zimy dochodzi do zabójstwa młodej kobiety. Wszyscy twierdzą, że to sprawka zazdrosnego o spojrzenia innych mężczyzn męża. Wściekły tłum naciąga do domostwa na końcu Przystani Nerimy chcąc sprawiedliwości i wydania niegodziwca strażnikom miejskim. To co zastają na miejscu sprawiło, że obserwatorzy zamierają w bezruchu i nie wiedzą co zrobić. Jak zachowa się postać gracza? Jak potoczą się losy jej, gapiów oraz męża zamordowanej kobiety? Kryminalna zagadka Przystani Nerimy.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page
Go to full version