Część I: Ślady na Wodzie OPIS: Tam, gdzie kończy się Dzielnica Wielu Prac, a jeszcze nie zaczyna Dzielnica Monety, znajduje się Zaułek Druciarzy. Jest to miejsce, gdzie obdarci handlarze sprzedają rzeczy, które majętni kupcy z Monety uznaliby za śmieci. Do wyrobu których żaden szanujący się rzemieślnik z Prac by się nie przyznał. To tu właśnie mieszkańcy, którym gorzej się powodzi, nabywają towary "drugiej kategorii".
Parę tygodni temu, w odrapanej ruderze na końcu zaułka, otwarła się knajpa. Można w niej napić się taniej, ale nader podejrzanej gorzały, ale też zagrać w kości lub muszelki, zapalić Diabelskie Ziele lub wciągnąć Grzybowy Proszek. Właściciela speluny nikt nigdy nie widział, nie wiadomo także dlaczego Straż, zwykle nader gorliwa w wyszukiwaniu i zamykaniu takich właśnie jam rozpusty, tę omija szerokim łukiem.
Tajemniczego pracodawcę wydaje się to żywo interesować, więc oferuje "drobną" nagrodę dla osób, które zdołają to ustalić.
RYZYKO: Niskie - rany cielesne, ewentualnie problemy ze stróżami porządku
NAGRODY: Gotówka, magiczna mikstura do wyboru