Noc pierwsza:
Zagłada Domu Robenstaufów
Starzec. Siwa broda i włosy. Ciemny płaszcz. Czoło pokryte zmarszczkami i bruzdami. Idzie przez miasto i taszczy za sobą wielką, skórzaną walizę zamykaną na szerokie pasy. Obchodzi się z nią jak z dzieckiem mimo jej wagi. Zaszedł do Kołodzieja. Widocznie zepsuł mu się wóz. -
Przechować panu tą walizkę na składzie do czasu naprawy? - Spytał go rzemieślnik. -
Nie, nie trzeba. - Wyszedł. Udał się w stronę... właśnie, dokąd on idzie? Sam chyba też nie wie. Zgubił się? Spytał o coś jakiegoś przechodnia. Odpowiedział mu. Skinął głową w podzięce i skręcił. Kiedy mijał "Pod skrzypiącym łóżkiem" przyspieszył kroku i mocniej złapał walizę. Zbliżał się do Placu przyjezdnych. Ostatnio padało, kamienie są wciąż śliskie. Wystarczyło żeby się potknął. Upadł na bruk z cichym jękiem. Zaparł się i ruszył dalej lekko kuśtykając. Doszedł do tablicy z ogłoszeniami i przybił swoje. Kiedy upewniłeś się że odszedł podszedłeś i przeczytałeś. *Potrzeba ochrony do przejścia niegościnnego traktu w zachodniej stronie puszczy. Solidna zapłata po wykonania zadania. Czarujący, wojowie, łowcy. Wszyscy. Kontakt z Ælhardem na Łonie Lliiry*
Główny temat sesji: Sesja będzie traktować o okultyzmie, mrocznej magii, obłędzie i moralności. Jak czytałeś graczu drogi Lovecrafta bądź powieści z czarnego romantyzmu to wiesz o co chodzi.
Fabuła: Przycinane drzewko.
Poziom niebezpieczeństwa: Rosnący. Im głębiej w las tym ciemniej. Początek to średni poziom niebezpieczeństwa.
Czego wymagam: Logiki. I przestrzegania negocjowalnych zasad. Chce wprowadzić do gry system poczytalności i stresu. Po ustaleniu nie ma odwrotu. Jak wychodzi że twoja postać stała się obłąkana, to taką grasz.
Ilość miejsc: Do pięciu. I im mniejsza grupa wyjdzie cała, tym większa nagroda.
Długość : Najkrótsza możliwa długość to 6 dni. i to jest też najmniej opłacalna. Całość minikampanii będzie sesją krótką.
Kostki: Niewiele. Polegam na aspektach, opisach i punktach zbieranych w miarę sesji.
Kogo szukam: Postaci o niebanalnej fabule. Wesołkowie odpadają. Najlepszy team do tej sesji to: Paladyn/kapłan dobrego bóstwa, czarodziej lub dwóch, wojownik, jedna postać wypełniająca (co nie znaczy gorsza). Jak twoja postać zna się na demonach i klątwach to masz plus. Ale żadnego PG.
Nagrody: Ustalone z Potwórcami. Nie płakać, że mało, nie kłócić się. (ale postacie mogą to robić). Najważniejszą nagrodą jest dobra zabawa i przyjaźń. Jak w bajkach dla dzieci.
Odpisy: Poza walką bez kolejności. W walce inicjatywa określana aspekty, zachowanie, inne modyfikatory i kość. Im częstsze tym lepsze, bo nie chcę tego ciągnąć miesiącami. Odpis na tydzień to minimum.
Aspekty: Oczywiście wymagam ukrytych i utrapienia.
Sesja odbędzie się w NK - krótka. ew możliwość przeniesienia do priv. O przyjęciu nie decyduje kolejność zgłoszeń. Proszę o krótki opis postaci, jej charakteru i ideałów.
Więcej informacji będzie w sesji organizacyjnej. Zgłoszenia przez grę do ID 463.