Trochę tu anemicznie, zatem... KRWI!
(ankieta w temacie; max. 2 głosy na użytkownika, oddawane równocześnie)
KROPLA PIERWSZEJ KRWI:
Pod dziewiątką, czyli miejski grimdarkSkojarzenia: mrok & zło, miejsca nawiedzone, zjawiska niewyjaśnione, zaszłości z przeszłości, tajemnice, uliczki & zaułki, dreszczowiec/horror, klaustrofobia
Typ sesji: krótka, prywatna/NK
Dla kogo (gracze): osób zorientowanych na zagadkę i klimat, ten mroczniejszy
Dla kogo (postacie): władających magią, istot z pewną wiedzą o świecie, „miejskich szczurów”
Gdzie: Przystań Nerimy
Warunki dodatkowe: mile widziana ekipa nieskładająca się z samych „tych złych”. Wymagana dobra gra charakterem postaci.
Liczba graczy: maks. 4
Możliwe konsekwencje: średniego do wysokiego ryzyka (wliczając śmierć)
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK
KROPLA DRUGIEJ KRWI
„A jeśli mógłbyś wszystko?”, czyli Loża WybrańcówSkojarzenia: hedonizm, brak zahamowań, ryzykowna gra, dylematy moralne, zabawy & zakłady, morze możliwości, wolność całą dobę
Typ sesji: krótka, prywatna. Formalnie być może z podziałem na „podsesje”/drużyny
Dla kogo (gracze): osób lubiących groteskę, ryzyko i niełatwe sytuacje
Dla kogo (postacie): tych mniej świątobliwych, za to dość nobliwych, o pewnym stopniu zamożności i rozpoznawalności (choć nie jest to regułą), kapryśnych, znudzonych życiem lub szukających wyzwań
Gdzie: tajemnica
Warunki dodatkowe: zgoda na różnie rozumianą krzywdę wyrządzoną „pacynce”
Liczba graczy: 6-8
Możliwe konsekwencje: nieprzewidziane, rozwojowe
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK
KROPLA TRZECIEJ KRWI
„Moi, Enfant Terrible?!”, czyli gorszy bliźniak
Skojarzenia: hedonizm, brak zahamowań, ryzykowna gra, dylematy moralne, zabawy & zakłady, morze możliwości, wolność całą dobę, groteska, humor, krzywe zwierciadła
Typ sesji: krótka, prywatna/NK.
Dla kogo (gracze): osób lubiących groteskę, (auto)ironię i niebojących się ukazania postaci w krzywym zwierciadle
Dla kogo (postacie): wszystkich odważnych
Gdzie: bliskie sąsiedztwo Skraju, być może Waterdeep
Warunki dodatkowe: zgoda na bycie obiektem żartów i kłopotów, niestrojenie fochów
Liczba graczy: 3-5
Możliwe konsekwencje: wzrost samowiedzy... a może coś jeszcze?
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK
KROPLA CZWARTEJ KRWI
Łowy na grubego zwierza, czyli... tnij i siecz!Skojarzenia: hack & slash, polowanie, skóry, futra & inne fanty, kły & pazury, monstrobójcy, bestie, maszkary, wyprawa
Typ sesji: krótka, prywatna/NK.
Dla kogo (gracze): lubiących coś ubić, najlepiej z przytupem
Dla kogo (postacie): wszystkich pasujących
Gdzie: zależnie od graczy i ich preferencji
Warunki dodatkowe: sesja troszeczkę „pod zlecenie”; ktoś poluje na stwora, szuka narratora — pisze do mnie.
Liczba graczy: zależna od tego, co ubijamy
Możliwe konsekwencje: każde jedne, włącznie z ukatrupieniem
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK
KROPLA PIĄTEJ KRWI
„A co z tego będę miał?”, czyli robota najmitySkojarzenia: ci dobrzy i źli... a może źli i gorsi?, ugrupowania & frakcje, zlecenie, intryga, złoto, więcej złota, kłopoty, szantaż, macki zemsty
Typ sesji: długa, prywatna/NK
Dla kogo (gracze): lubiących knucie, spiski, mataczenie i taniec na krawędzi
Dla kogo (postacie): wszystkich pasujących; lubiących „brudną robotę”
Gdzie: być może Skraj, być może... dużo dalej
Warunki dodatkowe: dla najemników o dość elastycznym pacierzu
Liczba graczy: 2-4
Możliwe konsekwencje: każde jedne, włącznie z ukatrupieniem
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK
//Post ma charakter wstępnej sondy. Nabory odbędą się po zrobieniu i akceptacji konspektów, ale już możecie zgłaszać preferencje odnośnie klimatu. Będę wiedziała, co najchętniej chcielibyście zagrać. :)//