Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Bart

Pages: [1]
1
Odniosę się tylko do jednego:
Quote
Ergo - pisać, to sobie możesz co ci się podoba, ale oficjalnie nie będzie to istnieć. Każdy gracz będzie ci mógł pokazać środkowy palec gdy użyjesz "Miecza Zajebistości +100k do Bezszmerowego Obierania Ziemniaków". Tak po prostu.
Wytłumacz mi zatem, w jaki sposób mogę udowodnić graczowi, że on wcale nie ma takiego przedmiotu? Przecież nie widzę jego KP, która jest ukryta z niezrozumiałych dla mnie powodów. Nie jestem w stanie sprawdzić, jakie faktycznie ma zaakceptowane przedmioty, bo przecież aspekty są od czegoś innego i z nich nie wyczytam żadnego przedmiotu "magicznego" jakie posiada postać :)

Edytka:
Quote
To, że każdy może być MG to znakomity pomysł
Zgadzam się :) Eksperymentalny, ale bardzo fajny pomysł i jeśli faktycznie zostanie zachowany zdrowy rozsądek to istnieje duża szansa, że może wypalić ^^

2
@Argo
To właśnie nazywam zbyt dużym zaufaniem względem ludzi ;) Nie oceniaj innych przez pryzmat siebie. Bo Ty byś tego nie zrobił to znaczy, że inni też tego nie zrobią. Właśnie tak nie jest. Ale, ale... nie ma co wróżyć. Sam ciekaw jestem, co z tego wyjdzie. Naprawdę trzymam mocno kciuki, by nie wyszło drugie Amo :)

3
No dobra, to że sprawy polityczne, czy sytuacje mające wpływ na całość należy rozgrywać na FW to ok, logiczne, ale reszta nadal nie widzę powodu. "Bo ktoś lubi czytać" to... wybaczcie... idiotyczny powód. Bo tak samo powinienem swoje sesje prywatne rozgrywać na FW, bo na pewno zalazłby się ktoś, kto chętnie by je poczytał, bo po prostu lubi czytać :P Przynajmniej ja tak to widzę. No, ale dobrze, mniej więcej już zrozumiałem koncept. Choć osobiście uważam, że ten system pokłada zdecydowanie zbyt duże zaufanie w zdrowy rozsądek graczy. Człowiek już jest takim stworzeniem, że jeśli może coś obejść nie wysilając się przy tym, to zwyczajnie to obejdzie ;) Poza tym nadal nie widzę w tym wszystkim logiki. Po co mam grać, że coś zdobywam, skoro i tak gram to na PW, nikt nie widzi, więc możemy uznać, że i tak już to mam. Jak dla mnie wygląda to tak, że Wy wykreowaliście świat, ale to, co my z nim zrobimy to już nasz sprawa... "hulaj dusza, piekła nie ma".
Chciałbym wierzyć w ludzi tak samo, jak Wy i przekonać się, że nie wyjdzie z tego drugi Amorion. Byłaby szkoda, bo stworzyliście coś nowego, co może się udać, ale czy się uda? Anarchia nie jest dobrym kierunkiem ;)

PS. Chyba zboczyliśmy z tematu :P

4
Czytałem zasady rozgrywki chyba wczoraj :) Niemniej dalej nie potrafię zrozumieć, po co zatem te sesje na FW, skoro to samo mogę rozegrać na poczcie z tymi samymi ludźmi, a do tego nie muszę prosić o pozwolenie? Nie mówię tu o zabijaniu smoka, ani ratowaniu księżniczek, ale jakieś wyprawy do podziemi, czy jaskiń górskich albo głupie napady na traktach. Może dlatego nie rozumiem różnicy, bo Wasz system jest czymś nowym, dlatego mam nadzieję, że nie irytuję Cię moimi uwagami. Po prostu próbuję zrozumieć.

5
Przepraszam, w takim razie już milknę, bo to tym bardziej bez sensu dla mnie :) Po co zatem mam grać globale, skoro mogę to samo ugrać na PW i zdobyć takie same artefakty, tyle tylko, że nie muszę nikogo prosić o pozwolenie.

Edytka:
FW - forum wewnętrzne (to, gdzie gramy w grze, zakładając nowe wątki - nie pamiętam, jak to się tutaj nazywa)
PW - prywatna wiadomość

6
Oczywiście, ale tak to mogą sobie grać na poczcie we własnym sosie, prawda? Bo przecież mamy możliwość grania w większym  gronie na poczcie ;) Ale skoro już wychodzimy na FW to nie dlatego, że lubimy się obnażać i chcemy, by wszyscy wiedzieli o czym piszemy, ale też dlatego, żeby mieć oficjalne podstawy do zdobycia czegoś fajnego. Takie moje zdanie, ale mówię to jedynie w swoim imieniu, więc może większość uważa inaczej. W każdym razie, jak mówiłem... zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu ;)

7
Właśnie... dobra zabawa jest najważniejsza :) Jednak chyba podchodzimy inaczej do graczy, bo gdybym miał dać graczom kupę w worku, wcześniej uprzedziłbym ich o takiej możliwości. W nagrodach napisałbym: "Kupa w worku, świński łeb, dwa zdechłe szczury albo peleryna niewidka. Zależy od tego, na co się trafi." Wtedy gracz już wie, "aha... jest szansa, że wygram coś zajebistego albo nic... to może jednak warto zagrać". W innym wypadku zawsze wypisuję możliwe do zdobycia nagrody. Wychodzę z założenia, że to ma być fajna zabawa, a gracze mają prawo wiedzieć, za co ryzykują życie swoich postaci. Może jestem staroświecki, ale po prostu szanuję zarówno graczy, jak i ich czas :)

Edytka:
Równie dobrze nagrodą mogłoby być po prostu: powodzenie misji i uwolnienie księżniczki ze smoczej wieży. Wtedy też gracze wiedzą za co ryzykują.

8
Wiedziałem, że ktoś to napisze ^^

Otóż, nie jest problemem sprzedanie przedmiotu. Problem w tym, żebym zdobył przedmiot, który mi się przyda. Gdybym wiedział, że ryzykuję życie dla młota bojowego, którym nie umiem się posługiwać to zwyczajnie nie wziąłbym w tym udziału. Powiedz mi, po co mam ryzykować życie dla przedmiotu, którego i tak sprzedam?

Edytka:
Dobra, nie było tematu :) Obczaimy w praktyce, jak to będzie wyglądało to wtedy poruszę ten temat albo grzecznie przeproszę za zamieszanie.

9
Jeśli o mnie chodzi, dopóki nie znam ilości osób i nie wiem, dokładnie jakimi grają postaciami to jedyne co mógłbym opisać to zdawkowe np. "planuję sesję z napadem na bank w mieście X. Konsekwencje: możliwe okaleczenie/śmierć postaci." No i przy nagrodach już mam problem, bo nie zaplanuję nagród póki nie dowiem się, kto bierze udział. Chyba, że jedyną nagrodą będzie złoto i kosztowności, bo to chyba każdego interesuje. Problem w tym, że mnie akurat złoto najmniej by interesowało. Jeśli uczestniczę w sesji, gdzie mogę stracić postać to oczekuję czegoś więcej - jakiegoś artefaktu albo czegoś, czego normalnie moja postać nie może zdobyć. Dlaczego zatem nie wypiszę nagród wcześniej? Bo każdą klasę będzie interesowało coś innego. Rzemka, który nie włada bronią, nie będzie interesował miecz, nawet jeśli będzie dawał fajne możliwości, bo mu się po prostu nie przyda dla jego postaci. Siepacza nie będzie interesowała kusza szybkostrzelna, bo nie umie z niej korzystać. A złodzieja, który stawia na zręczność i szybkość, nie będzie interesowała super ochronna tarcza, bo i tak jej nie udźwignie :)
Podałem skrajne przykłady, ale mam nadzieję, że w ten sposób zobrazowałem bardziej w czym leży problem.

10
Przepraszam, że się wtrącę, ale moim zdaniem ta kolejność:
Quote
1. Zawsze zgłaszajcie chęć zorganizowania sesji przed naborem i założeniem sesji w dziale Niezapomnianych Krain.
jest zła. Dlaczego? Bo bez sensu jest zawracanie adminom tyłka o tym, że planuję jakąś sesję, podczas gdy jeszcze nie wiem nawet czy ona w ogóle wypali, bo nie mam pojęcia, ile osób się do niej zgłosi. Jeśli nikt nie będzie chciał w tym uczestniczyć to na cholerę marnować Wasz czas pierdołami? To tylko niepotrzebna dodatkowa robota dla Was - Potwornickich ;) A gdyby kolejność była inna, wiedziałbym ile osób chce grać i jakie postacie to i wiem, jak układać scenariusz i wtedy gotowca podrzucam Wam, a wy albo akceptujecie albo nie. To chyba prostsza sprawa? ;)
Podsumowując, jak ja to widzę: Najpierw robię nabór, później zgłaszam obserwatorom, a na koniec dopiero zakładam sesję.
No ale to tylko moja subiektywna opinia.

11
Plecak Hewarda / Odp: Najpiękniejsze avatary
« on: October 21, 2015, 11:49:22 PM »
To ja też dorzucę swoje 4 grosze...

Pierwszy grosz! (230) Talok`Rah - podziwiam odkąd tylko zobaczyłem. Chyba najlepszy, jakiego kiedykolwiek widziałem dla orka/półorka.



Drugi grosz! (83) Ca`vreen Teaux - ma w sobie coś niezwykle enigmatycznego, co chciałoby się odkryć. Klasa sama w sobie.



Trzeci grosz! (203) Malachitte Corr`stein - ten wzrok... ajjjjj, bardzo me gusta :]



Czwarty grosz! (260) Oyka MacTeíne - punkty za wyraz twarzy, który tylko kobiety potrafią przywdziać... niby takie niewinne i bezbronne manipulantki :x


Pages: [1]