Faktoria Kruk przedstawia:
Serię sesji MS
Reżyseria:
RawijScenariusz:
RawijGatunek:
FantasyMiejsce powstawania:
TorilScenografia:
PotwórcyW rolach głównych:
WY!W czym rzecz?
Przez okres wakacji - albo dłużej - mam zamiar prowadzić całą serię MS'ów, bardziej lub mniej powiązanych ze sobą. Postaram się przez cały czas posiadać co najmniej trzy propozycje sesji, spośród których to będziecie mogli wybierać. Termin do ustalenia gdy zbierze się odpowiednia grupa.
Zgłoszenia - jak zawsze- poprzez PW na discordzie lub grze. Pytania natomiast tutaj.
Pierwsze 4 scenariusze:
1. Agresywny Trolling To, że Wężowa Puszcza nie jest bezpieczna wiadomo nie od dziś. Ostatnimi czasy podróżni są jednak narażeni na atak wyjątkowo przebiegłej bandy trolli. Wedle doniesień nielicznych świadków, którzy przeżyli atak, grupa trolli selekcjonuje swoje ofiary, używa broni lepszych niż zwykłe maczugi, a jej ataki są skoordynowane. Zadanie nie jest proste, ze względu na naturę tych stworzeń oraz ich, na co wygląda, ponadprzeciętną inteligencję, która zawsze była piętą achillesową...
Faktoria Kruk zbiera śmiałków gotowych do walki ze stworami. Oferuje znakomitą stawkę - sto sztuk złota do podziału dla całej drużyny.
Typ Sesji: Łowy
dla kogo? Wojownicy, łowcy, kapłani, magowie
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? Średni
Liczba miejsc: kilka
2. Kto zgasił światło? Od pewnego czasu Latarnia morska w pobliżu Velprintalar, stolicy Aglarondu nie świeci. Latarnik nie daje znaku życia, a rybak który popłynął sprawdzić co stało się z mężczyzną nie wrócił do domu...
Statki płynące w stronę portu są zagrożone.
Każdy chętny rozwiązać zagadkę Latarni może zgłosić się do Faktorii Kruk, by dołączyć do grupy poszukiwaczy przygód, która wyruszy na wyspę.
Typ Sesji: Niebezpieczna tajemnica
dla kogo? Myślące postaci zdolne zadbać o swoje bezpieczeństwo...
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? niska
Liczba miejsc: kilka
3. W głębokiej toni Brak latarni w Velprintalar zebrał już swoje pierwsze żniwo. Jeden z okrętów zaginął. Nie odnaleziono żadnego rozbitka ani wraku. Jedynym ślad jaki po pozostał jest magiczny lokalizator, który umożliwia właścicielowi teleportację drużyny do na miejsce katastrofy.
Desmodus Corvus gromadzi zatem awanturników będących w stanie zanurzyć się pod morską taflę i odnaleźć ładunek przewożony przez okręt, a zwłaszcza jego najważniejszą część - klejnoty rodowe kupca.
Typ Sesji: Poszukiwania
dla kogo? Każdego, kto nie boi się mokrej roboty
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? średnia-wysoka
Liczba miejsc: kilka
4. Złoto nie rdzewieje Postępowa opinia całego świata należycie oceniła zbrodnie koboldów, które wpuściły rdzewiacze na terytorium amnijskiej kopalni żelaza. Rdzewiacz jest nie tylko ogromny, ale również niesłychanie trudny do pokonania ze względu na zdolność rdzewienia metali. Faktoria Kruk natychmiast przystąpiła do zbierania śmiałków do likwidacji groźnego szkodnika.
W kopalni trzeba być uważnym i czujnym! Rdzewiacze muszą zostać wytępione!
Typ Sesji: Eksterminacja
dla kogo? Wojowników
typ sesji? MS
Kiedy? Zależnie od woli graczy
poziom zagrożeń? średnia
Liczba miejsc: kilka