Zabawa pod Różą & Siódemką — sesja w Miejscu Spotkań
(planowany termin: 31 marca 2018, od godz. 16.00-17.30)
Typ sesji: krótka
Czas trwania:— fabularnie: wieczór
— realnie: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań, z możliwością dogrywki następnego wieczora)
Dla kogo (gracze): miłośników dobrej, wesołej zabawy — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: jak to w karczmie/na festynach — dowolna (UWAGA! Całkowita liczba osób na wydarzeniu ≠ liczba losujących)
Możliwe konsekwencje: kac i mnóstwo frajdy!
Przewidywane nagrody: fanty z loterii, nagrody z gier & zabaw. Sponsorzy: Sam „Smykałka Dolgee” („Ubity Interes”), Leśne Kuny, Arinella Seliadan, Armiette Serpenos (kaplica Sune), Saelihn Silverdawn (kaplica Sune), Ezra Tunn oraz darczyńcy fantów na loterię.
Tło: Konkurs na Pierwszą Damę Skraju udowodnił raz jeszcze, że zabawa i radość potrzebne są zawsze, nawet (ba, zwłaszcza!) w czas kryzysu. Kapłanki Sune znów pokazały szczodrość, gospodarność i wierną służbę bóstwu. I to mimo kłopotów finansowych na skutek kradzieży.
Panna Arinella Seliadan, zwyciężczyni konkursu, jego sponsorka, Trybun i filantropka oraz pan Ezra Tunn, jeden z głównych sponsorów, postanawiają wesprzeć kler.
Równocześnie Strunnicy, niepocieszeni własnym spóźnieniem się na udział, postanawiają zrewanżować się kolejną inicjatywą. Zbliża się Wysoka Moneta, święto, które ubiegłego roku obchodzili z pompą — organizując Wielką Loterię Fantową. I Kuny, i sponsorzy mają dobre kontakty z Samem Dolgee — lubianym „Smykałką”, właścicielem gospody „Ubity Interes”. Pozostaje już tylko połączyć wysiłki...
Ogłasza się „Zabawę pod Różą & Siódemką”!
W programie między innymi:
— degustacja specjalnej kuchni „egotycznej”;
— jadło i napitki za darmo lub po zniżkach;
— muzyka & tańce;
— piniata pełna skarbów — tylko dla pań!;
—
Wielka Loteria Fantowa, odsłona druga;
— zabawa „Rozbij bank!” tylko dla panów!
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE
UWAGA!Drobiazgi na loterię to proste, chociaż pełne wdzięku przedmioty magiczne, bibeloty, akcesoria typowo jajcarskie; zgrabne, nieduże rękodzieło czy pamiątki, zabawki, biżuteria. Można ofiarować również inwentarz żywy, naukę/wiedzę/usługi, karnety i zaproszenia, żywność i napoje (np. alkohole, łakocie, wypieki, przetwory)... w zasadzie wszystko, co przyjdzie Wam do głowy, a nie przekracza ram luźnej, bezpiecznej sesji towarzyskiej. Nie można natomiast zgłaszać po prostu pieniędzy; ma być oryginalnie, barwnie i wesoło. Występy artystyczne będą dostosowane do obłożenia imprezy, sił narratora i możliwości czasowych. Istnieje opcja dogrywki, chociaż docelowo ma być to jeden wieczór.
REGULAMIN LOTERII:
1. W zabawie czynnej można wziąć udział dowolną postacią (główną, PP, NPC pod kontrolą), tyloma, iloma się chce.
2. W zabawie „biernej”, czyli ofiarowaniu fantów, można wziąć udział każdą postacią (główną, PP), jak również postaciami niezależnymi (skrajeńskimi, patronackimi, własnymi), o ile ma się ku temu stosowne uprawnienia.
2. Fanty na loterię powinny spełniać kryteria przedstawione wyżej. Nie mogą być to potężne przedmioty, dorównujące mocą i wartością artefaktom za sesje o wyższym stopniu trudności.
3.
W imieniu jednej postaci lub NPC możemy zgłosić
maksymalnie trzy fanty (wyjątek: klery & kulty, organizacje, spółki). Darczyńcy są jawni i nie istnieje opcja ukrycia personaliów. Wszystkie postaci danego gracza mogą być darczyńcami.
4.
Fanty na loterię zgłaszamy na pocztę w grze do pomysłodawczyni, jednocześnie prowadzącej imprezę, czyli
pod ID 1307 (postać główna: Altair Dar-Mingħajr),
do dnia 28.03.2018, do północy. W treści wiadomości zamieszczamy nazwę i krótki opis przedmiotu/usługi. Bardzo mile widziane podlinkowane grafiki. Przedmioty specjalne (np. rzadkie, magiczne) powinny mieć czytelnie wyjaśnione działanie. W temacie wiadomości wpisujemy „LOTERIA” lub cokolwiek nawiązującego do eventu. Fabularnie oferta składana jest u Sama, na zapleczu gospody, a przyjmuje ją Kika.
5.
Przedmioty specjalne, czyli
magiczne lub zaklęte (dodatkowo nasycone magią)
powinny być przed zgłoszeniem
zaakceptowane przez Obserwatorów. Nie będę negocjować przedmiotów z Obserwatorami w imieniu darczyńców. Takie samo obostrzenie dotyczy każdej rzeczy, co do której mamy wątpliwość, czy przejdzie.
6.
Losy na loterię mają postać eleganckich, usztywnianych karnetów z numerem.
Są PŁATNE i
kosztują 2 szt. złota. Dochód ze sprzedaży zostanie w całości przekazany Sunitkom.
7.
Ubity Interes, choć nieco bardziej przystępny tego dnia, posiada (nawet liczniejszą) fachową ochronę. Proszę mieć to na uwadze, jeśli kto chciałby wpaść urządzić burdę.
PROLOG
Dzień się złoci, noc się mroczy,
Fortuna zaś kołem toczy.
Choć pracujesz, chomikujesz,
Zawdy szczęścia potrzebujesz.
Fart wszakże wysiłek lubi
I nagroda trud hołubi.
Praca flirtuje z talentem,
A codzienny znój — ze świętem.
Przyjdź więc z nami pobalować,
Ładne cacko wylosować,
Radościami się podzielić,
Trochę najeść i podchmielić.
I miesiączka chesowego,
Wieczorem dnia wiosennego
Zajrzyj do Sama naszego,
„Interesu Ubitego”!
Ogłoszenia na słupach, murach i belkach stropowych, nad szynkwasami w gospodach i powtarzane ustami wynajętych gońców, wyrosły jak grzyby po deszczu i szybko dotarły do większości zakątków skrajeńskiej cywilizacji.
Najmilsze Panie, Najzacniejsi Męże, Szacowni Seniorzy, Młodzieży Kwitnąca!
Tylko wieczorem, dziesiątego dnia trzeciego dekadnia chesa [30 chesa, przyp. aut.], w „Ubitym Interesie” Kochanego Smykałki — „Zabawa pod Różą & Siódemką!” Wstąp, zakup los na Drugą Loterię Fantową! Zakręć Kołem Fortuny! Rozbij Bank, uciesz serce Sune i lico Tymory! Wygraj cacka spod rąk najlepszych rzemieślników Skraju! Skosztuj dań kuchni egzotycznej i trunków za darmo! A to wszystko dzięki hojności naszych filantropów!
Chętnych ofiarować fanty na loterię prosimy o kontakt z Kiką [1307] lub panem Dolgee, w karczmie „Ubity Interes”. Przedmioty podpisane przez darczyńców przyjmujemy do dnia 28 chesa 1375.
Patronat: SSS z Telflamm & Pierwsza Dama Skraju.
W imieniu Leśnych Kun,
Kikiriskinkatt Dûnvar-Rëskelë