Pomysły są, czas wziąć się za realizację. Na początku organizacyjnie:
- Lubię sesje proste, ale z różnego rodzaju niespodziankami i takie będę tutaj oferować. Zmiana pierwotnego celu zadania? Czemu nie, jeżeli pod wpływem wydarzeń postacie tak zadecydują. Chcą iść do karczmy przechlać zaliczkę? Proszę bardzo, róbta, co chceta, ale liczcie się efektami.
- Rzuty kostkami wykonuję przy walce, sytuacjach losowych, niebezpiecznych czynnościach lub "bo tak". Na życzenie wszystkie wyniki mogę zapisywać na dole narracji. Aspekty mogą mieć na nie znaczny wpływ na skutki działań.
- Po zakończeniu rekrutacji proszę przesłać mi w grze (ID 681) wiadomość z aspektami ukrytymi, znanymi czarami oraz specjalnym ekwipunkiem postaci, chyba że w opisie sesji jest napisane inaczej.
Legenda trudności:-
Brak - mówi samo za siebie
-
Niskie - mogą się zdarzyć sińce i drobne zadrapania, złamana kość jak ma się pecha, śmierć jedynie na wyraźne życzenie gracza (lub skrajną głupotę)
-
Średnie - śmierć dopadnie (bardzo) nieuważnych, tzn. lepiej czytać opisy, by nie było zdziwienia
-
Wysokie - do zgonu wystarczy nieuwaga i pech w kościach
-
Śmiertelne - nie otrzymanie żadnych obrażeń to cud, łatwo o śmierć, nie ma zmiłuj
Łowca starego podróżnika
Rodzaj sesji: Krótka, NK
Tematyka: Łowy
Ryzyko: Średnie
Ilość osób: 5-6
Zadanie: Do Przystani Nerimy przybył stary wędrowiec, Rawal Azonin. Jego ostatnia podróż nie przebiegła pomyślnie, ale nie jest chętny o tym rozmawiać. Wiadomo, że oprócz straty większości ekwipunku, jest ścigany przez niezwykle zawziętego nieumarłego. Z racji swojego podeszłego wieku poszukuje śmiałków, którzy znajdą i pozbędą się niebezpieczeństwa.
Nabór Zamknięty