Mam wątpliwości co do tych aspektów, wydawało mi się że rozumiem ale w praniu to wyszło dziwnie :|
1. To powinny być cechy charakterystyczne dla postaci.
2. Najlepiej zwięzłe i obosieczne.
3. Dające ciekawe możliwości dla sesji.
4. Nie powinien to być zbiór zalet.
Nie wytykając palcami po graczach to wytknę GM jako przykład.
Aspekty:
Wiedzę o mechanizmach zamków i pułapek zdobyła w praktyce
Ukrywanie się weszło jej w krew
Świetnie strzela z łuku, ale w zwarciu może polegać tylko na zwinności
Faktycznie nie wiem co się znajduje w ukrytych 3 (pewnie negatywne sprawy jako że wierzę w Pandę!) Ale to nie mówi dużo o charakterze, jej zamiłowaniach; oraz nie pomaga mi za bardzo sobie jej wyobrazić..
Z drugiej strony rozumiem że takie cechy trzeba wpisać (chociaż ja nie wpisałem, mam nadzieję że w sesji się nie pokaleczę swoim mieczem :P ).
Wiem że to znowu robota ale chciałbym poddać to dyskusji: skoro magowie mają księgę zaklęć, dlaczego reszta nie może mieć drzewka umiejętności? Nie ma powodu by mag wpisywał: "kocha ogniste salamandry dlatego strzela kulą ognia" jednak dla całej reszty tak musi być, a jaki byłby to łotrzyk bez otwierania zamków?