Witam, zaczynam nabory na kilka MSów.
Jak zawsze zgłoszenia do mnie w grze (
id 66), zaś o więcej informacji można upomnieć się przez grę lub na Discordzie.
Proponowane tematy są 4. TERMINY DO USTALENIA
1. Tańcząc z bandytamiNa szlaku z Berdusk do Asbravn dzieją się czasami dziwne rzeczy. To, co spotkało Follera nie było o tyle dziwne, co raczej niepokojące. Podczas podróży towarzyszyła mu kapłanka Helma. Niestety oboje wpadli w pułapkę zastawioną przez bandytów i osłaniając jego odwrót kobieta została z tyłu. Gdy wrócił na miejsce zdarzenia z patrolem straży nie było śladu ani po niej, ani po jej zwłokach. Kilka dni później nadeszło rządanie okupu, jeśli kobieta ma przeżyć. Czując się w obowiązku pomóc jej w ramach podzięki za ocalenie skóry Foller szuka pomocy w odbiciu jej, lub chociaz ochrony na czas przekazania zapłaty.
GDZIE: na północ Skraju, szlak za Berdusk
KTO: postacie walczące lub nadające się do negocjacji
FORMA: MS - sesja w czasie rzeczywistym
ILOŚĆ MIEJSC: 4-5 - 3 zajęte
ZAGROŻENIE: umiarkowane, nawet nowe postacie dadzą sobie radę. SESJA PRZYJAZNA NOWYM GRACZOM
CO: typowa sesja walki, o ile gracze nie zdecydują robić tylko za ochronę przy wykupie
2. Wśród mgieł Bagna TunMoczary Tun, jak większośc bagien mają nieprzyjemną reputację. Nie raz i nie dwa opowiadano sobie szeptem o potworach tam żyjących: utopcach, zwidach straszących po nocy i innych okropnościach. Flisacy spławiający tamtędy swe towary wiedzą lepiej, jednak ostatnimi czasy już kilka spływów zniknęło albo całkowicie, albo osoby, które się uratowąły nie były w stanie powiedziec nic więcej niż jedno słowo: POTWORY. Szef flisaków poszukuje śmiałków, którzy zabraliby się z nurtem rzeki na bagna i sprawdzili co atakuje jego ludzi.
GDZIE: na północ od Proskur (zachód od Cormyru)
KTO: postacie walczące
FORMA: MS - sesja w czasie rzeczywistym
ILOŚĆ MIEJSC: 4-5
ZAGROŻENIE: spore, bez dobrego przygotowania i współpracy może być różnie. Nowi gracze idą na własną odpowiedzialność :)
CO: typowa sesja walki, potwory
3. Zjawy w ciemnościCoś się dzieje w pobliskich ruinach, niepokoiła się Tila, miejscowa kapłanka Kelemvora. Myśliwi i pasterze podróżujący przez tamte okolice mówią o dziwnych światłach, białych zjawach krażących między walącymi się ruinami i zawodzeniu niosącym się po nocy. Jednym słowem nieumarli. Nikt nie znika, więc nie trzeba wołać na gwałt wojowników Pana Śmierci, ale ktoś powinien się tam rozejrzeć. Tylko kto?
GDZIE: północ Amn
KTO: postacie walczące, badacze ruin
FORMA: MS - sesja w czasie rzeczywistym
ILOŚĆ MIEJSC: 3-4 - 2 zajęte
ZAGROŻENIE: umiarkowane, nawet nowe postacie dadzą sobie radę. SESJA PRZYJAZNA NOWYM GRACZOM
CO: sesja walki lub zwiadu, zależnie od podejścia graczy
4. Pastereczka i bohaterowieOh ja biedna, oh ja nieszczęsna. Któż pomoże dziewczęciu w kłopotach? Kto odważy zmierzyć się z bestią, która śmie wybijać owce sołtysa? Kto ocali i mnie przed gniewem starego, który mimo zagrożenia zmusza mnie do narażania się?
GDZIE: okolice Nashel
KTO: postacie walczące
FORMA: MS - sesja w czasie rzeczywistym
ILOŚĆ MIEJSC: 4
ZAGROŻENIE: znaczne, nie dla słabych sercem
CO: polowanie na bestię