28
« on: October 29, 2017, 02:32:16 AM »
1. Pozwolenie jest potrzebne na produkcję i sprzedaż danego rodzaju przedmiotów w Skraju, a nie poza nim.
2. Do mnie też piszą ludzie na priv z pytaniami, zakładając, że wszystko co związane z magią na Torilu przechodzi przez moje ręce [no it's not]. Mogę udzielić informacji czy instrukcji, ale zdarza mi się pomylić, a też nie zawsze online jest ktoś z obserwatorów, albo większa ich grupa żeby ustalić definitywną odpowiedź na pytanie. Też nie chciałbym później usłyszeć, że komuś coś powiedziałem, a ponieważ jest inaczej to celowo wprowadzałem w błąd, albo jeszcze gorzej, że jest adminofaszyzm i obsy robią dodatkowe ograniczenia z dupy (a tego typu teksty leciały na discordxzie nie raz, nie dwa i nawet nie dwadzieścia razy).
3. Różnorodność sesji, świata, klimatów i przygód. Skraj jest miejscem, gdzie dzieje się niejako "fabuła główna", ale to nie znaczy, że reszta Faerunu jest martwa i działania postaci graczy nie mają nań żadnego wpływu. Nie mogę mówić za wszystkich, wiadomo, ale przynajmniej z perspektywy mojej postaci po ok 1,5 roku jej istnienia, jakieś 80% rozegranych nią sesji miało miejsce poza Skrajem. Przez pierwsze trzy miesiące istnienia postaci ta w ogóle była w Skraju bodaj szaleńcze 2-3 razy. Bądźmy szczerzy, Skraj jest mały, młody, raczej biedny i prócz teleportów ma niewiele do zaoferowania. Wężowa Puszcza też jest dokładnie opisana pod względem występujących w niej istot. Więc jeśli chcesz polować na egzotyczne bestie dla komponentów - musisz się ruszyć gdzie indziej. Masz ochotę na typowego dungeon crawlera i przeczesać jakiś opuszczony loch czy ruiny twierdzy? - też musisz się ruszyć gdzie indziej. Sesja ze statkami? - Chyba powietrznymi, albo takimi puszczanymi w kałuży.