Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Kessrin

Pages: 1 [2] 3
16
Plenarne ścieżki / Odp: Kess mistrzuje...
« on: November 08, 2015, 02:54:31 PM »
Dobrze. Mam już komplet. Dziękuję za zainteresowanie ;)

17
Plenarne ścieżki / Odp: Kess mistrzuje...
« on: November 08, 2015, 01:58:03 PM »
Mały update tematu. Poszukuję na chwilę obecną dwójki tropicieli/łowców bądź postaci ogólnie obeznanych z dziczą i szukających pracy. Póki co na sesje prywatne, które finalnie mogą zaowocować sesją publiczną. Zainteresowanych proszę o kontakt na grze pod id 278.

18
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka sesji
« on: November 03, 2015, 06:39:54 PM »
Ja bym wam coś poprowadził, ale niestety na tą chwilę jestem już zawalony sesjami. Niemniej Lhia, do Twojej postaci za jakiś czas może będę miał interes ;]

19
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka sesji
« on: November 02, 2015, 05:47:26 PM »
Kess i psychodramy *rechocze*

20
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka sesji
« on: November 02, 2015, 05:29:45 PM »
No, teraz lepiej. Ze mną co prawda smoka nie ubijecie, bo nie prowadzę epiki ale coś mniejszego to może i owszem. Jak się zgłosi jeszcze jakiś potrzebujący do sesji z polowaniem to coś poprowadzić na prywacie ;]

21
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka sesji
« on: November 02, 2015, 05:13:29 PM »
Graczu "JA" a Twoje ID to?

22
Plecak Hewarda / Odp: Must be the music!
« on: October 26, 2015, 09:10:53 PM »
Może ktoś już zna, a może nie --> Megahez - Himmelsstürmer

23
Plenarne ścieżki / Odp: Kess mistrzuje...
« on: October 25, 2015, 08:15:41 PM »
Czas oczekiwania minął, następuje zmiana jednego z graczy. Triceraton proszę o zapoznanie się z tematem organizacyjnym już na samej grze i możemy zaczynać.

24
Plenarne ścieżki / Odp: Kess mistrzuje...
« on: October 25, 2015, 12:11:12 PM »
Sesja miała ruszyć wczoraj. Niestety jeden z graczy nie daje znaku życia przez co mamy opóźnienie. Mam zamiar zaczekać do godziny 20 i jeśli nasz maruder nie da znaku życia zwolni się jedno miejsce. Stąd też mogę przyjąć zgłoszenie na, nazwijmy to listę rezerwową. Jeśli wspomniany wyżej gracz nadal będzie nieobecny to po 20.00 tak zgłoszona osoba wskoczy na jego miejsce.

25
Ok, znajomość receptury również należy umotywować (czy ma ją zaklinacz czy klient, bez znaczenia) jak zakładam.

W takim razie chyba wszystko jest jasne, sprawdzimy w praktyce jak to wszystko zadziała za jakiś czas. Nie zawracam więc już czterech liter.

26
Skaje i to jest właśnie coś co chciałem usłyszeć. Bo to daje spore pole do popisu pod względem rozgrywek. Jednak jeśli tak rzeczywiście jest (czyli Potwórcy potwierdzą) to chyba powinno być gdzieś jasno sformułowane, że do zaklinania potrzebne są składniki, które trzeba zdobyć w sesjach (ustalane w każdym przypadku poprzez konsultacje) i wtedy bym nie zadawał dziwnych pytań :]

27
Hmmm, czyli niezależnie od tego kto będzie przedmiot zaklinał (gracz czy jego npc) sprawa sprowadza się do ustalenia z Obserwatorami czy to się powiedzie czy nie + ilość dni z tabelki potrzebna na wykonanie. Liczyłem, że usłyszę (przeczytam) coś innego i będzie to proces nieco bardziej rozbudowany i wymagający integracji fabularnej. No ale trudno ;]

28
No nie powiem, by mnie odpowiedź usatysfakcjonowała. Bo nadal nie wiem czy mam raczej organizować całe przedsięwzięcie zdobywania komponentu i receptury na artefakt poprzez sesje czy wystarczy jedynie złożyć zamówienie u postaci trudniącej się zaklinaniem i z głowy.

29
Ok, ja też mam w takim razie pytanie. A może nawet kilka o funkcjonowanie systemu tworzenia magicznych przedmiotów. Mamy tabelkę z czasem tworzenia i to jest jak najbardziej zrozumiałe. Kwestia jednak jest taka, czy to wszystko? Wystarczy, że znajdę postać która potrafi zaklinać przedmioty, rozegram z nią sesję zamówienia i ustalenia a potem wystarczy tylko odczekać wymaganą ilość dni?

Czy też może system ten będzie bardziej rozbudowany a ja po prostu nie doszukałem się informacji? Czy na przykład gdy moja postać przybędzie do zaklinacza, złoży zamówienie to w odpowiedzi usłyszy, że to będzie kosztować tyle i tyle, będzie trwać tyle i tyle oraz będą do tego potrzebne składniki takie i takie, które to Ty drogi graczu już musisz fabularnie zdobyć. Albo, które zaklinacz już ma (zdobył je fabularnie) na stanie. Wtedy mamy ładne poletko do sesjowania, zdobywania nie artefaktów w sesjach ale właśnie komponentów które dalej można wykorzystywać.

Tak samo kwestia z drugiej strony. Dajmy na to stworzę sobie postać, która będzie właścicielem sklepu "Magiczne Cacuszka Jarka" i postać zostanie klepnięta. Teraz chcę się bawić w fabularne zaklinanie. Chyba nie jest tak, że wszelkie składniki domyślnie mam na stanie, prawda? Nie mówię tu o typowych pierdołach, które można dostać z łatwością, ale o rzeczach bardziej niezwykłych. I druga rzecz, skąd mieć plany/schematy/receptury na stworzenie konkretnych artefaktów? Przecież postać nie zna wszystkich przepisów świata i chyba tak samo, domyślnie nie powinna mieć dostępu do wszystkiego co jej się zamarzy, prawda?

Jeśli już gdzieś na forum jest informacja o tym to proszę o linka, bo niestety nic nie znalazłem a kwestia mnie nurtuje :]

30
Mam zbyt mało czasu by się odnieść do całości, zaraz ruszam do pracy. Niemniej post Smoka uważam za interesujący i warto by każdy się nad poruszoną kwestią zastanowił. Prawdę powiedziawszy zostały tam zawarte obawy, które i mnie nurtują od początku przygody na Torilu. Zbytnie zaufanie w zdrowy rozsądek graczy może mieć zły wpływ na całość projektu. I bez wątpienia zdarzą się takie sytuacje. I tak naprawdę jedynie system oceny przez Potwórców kolejnych zmian w karcie postaci stanowi jedyną przeszkodę stojącej na drodze całkowitemu rozpasaniu i znajdowaniu magicznych mieczy pod krzakiem na sesjach prywatnych z kumplem, swoistych enklaw wzajemnej adoracji, które będą grały tylko pod siebie i dla wzajemnej korzyści itd. To jest jednak kwestia daleko wybiegająca poza założony wątek i tak naprawdę w przyszłości przyjdzie nam się przekonać jak to wszystko zadziała. A teraz idę trochę popracować :]

Pages: 1 [2] 3