Author Topic: Widmo nad Tethyr  (Read 4803 times)

Rhrond

  • Gnoll
  • **
  • Posts: 12
  • Propsy: 0
    • View Profile
Widmo nad Tethyr
« on: December 01, 2015, 03:40:26 PM »


https://www.youtube.com/watch?v=amcdiiCOoFM - MUZYKA

Krótkie Wprowadzenie: Tethyr, kraina będąca jednocześnie piękna i niebezpieczna. Państwo, które po wielu latach wyczołgało się z wyniszczającej wojny domowej. Płonące zamki, masowe gwałty, mordowanie za długość uszu czy rodzaj noszonej brody, za zbyt duże bogactwo czy też krzywe spojrzenie. Szlachta praktycznie wyginęła, nieliczni tyrani mianujący się książętami i baronami trzymali władzę, będąc niewiele więcej niż bandytami na złotym tronie. Wojna jednak skończyła się, na tronach zasiadła królewska para, która przyszłość swojej dynastii wywalczyła mieczem i magią. Teraz, cztery lata po zakończeniu wojny domowej nowe niebezpieczeństwo pokazuje swój paskudny łeb na południe od zamku Tethyr, a wszystko zaczyna się od zwykłej zaginionej karawany i serii niewyjaśnionych morderstw, przy akompaniamencie największej ulewy jaka nawiedziła wybrzeże Tethyru od dziesięcioleci.

Co lubi ten MG: Uwielbiam zabawę w detektywów. Uwielbiam mroczne i zakazane tajemnicze, bluźniercze i nieopisane miejsca oraz paskudne, omszałe dwuspadowe dachy. Jestem wielkim fanem intryg, podchodów, zdrad oraz nieoczekiwanych zwrotów akcji. Zakochany w broni białej oraz magii, zawsze pragnę pokazać te rozbryzgujące się mózgi, pękające jelita oraz insze obrażenia powodujące śmierć delikwenta. Jeśli, ty także preferujesz ten rodzaj rozrywki graczu, to ta sesja będzie stanowczo dla ciebie.

Główny temat sesji: Gildia Kupiecka „Złoty Blask” zajmująca się transportowaniem artefaktów oraz towarów luksusowych dla enklaw Czerwonych Czarodziejów oraz pozostałych w Tethyrze szlacheckich rodzin, traci jedną ze swoich zaufanych karawan na terytorium państwa Tethyr. W normalnych okolicznościach nie było by to nic dziwnego, w końcu nawet cztery lata po wojnie domowej, nw granicach tego nowo zjednoczonego kraju panoszą się bandyci, potwory oraz zwolennicy starego porządku, baronowie-bandyci, chętni odzyskać swoje ziemie.

 Karawana okazała się nie być jednak taka zwyczajna, następujące fakty świadczyły o tym, że Złoty Blask wiele da by odzyskać, to co było tam przewożone:


- Zamówiony przez Mistrza Darum Kassa artefakt magiczny o wielkiej mocy zaginął podczas transportu, a Czerwony Czarodziej zrobi wszystko by go odzyskać.
- Syn aktualnego przywódcy Gildii – Mariusa Tempusa Brakka II – był głową całej operacji i zaginął wraz z pozostałymi.
- Karawana zaginęła na wybrzeżu, gdzie żadne szanujące się bandy czy potwory nie zapuszczają się z powodu mikrych łupów.
- Ktoś poinformował, że karawana będzie poruszała się przy wybrzeżu, omijając główne trakty handlowe.
- Wóz znaleziono na południe od zamku Tethyr z całym wyposażeniem. Zaginął tylko artefakt oraz każda osoba będąca członkiem ekspedycji.

Władca Tethru – Zaranda Star – w gorącej wodzie kąpana królowa Tethyru – oskarżyła gildię kupiecką o zaaranżowanie całego porwania by skompromitować nową dynastię. Król Haedrak III próbując załagodzić spór i zapobiec kolejnej wojnie handlowej pomiędzy Tethyrem, a Amn zgodził się pomóc wyjaśnić całą sytuację. Złoty Blask także pragnie rozpocząć własne śledztwo, nie chcąc jednak zaostrzyć problemów dyplomatycznych nie wyślą tam własnych specjalistów oraz żołnierzy. Trudno się dziwić, gdyż taka decyzja zostałaby odebrana jako akt otwartej wojny przez królową Zarandę Star. Jednak śledztwo nie przyniosło rezultatów, zmęczeni opieszałością władzy kupcy zdecydowali się dodatkowo wynająć zewnętrznych kontraktorów, by przeprowadzili dochodzenie.
Tutaj właśnie wy drodzy gracze pokażecie, co potraficie.

Poziom Niebezpieczeństwa: : Średni do Wysoki – Ciężko określić, ale starcia przygotowane są tak by stanowiły dla postaci wyzwanie. Postać może zginąć, zostać okaleczona lub stracić coś cennego. W zamian jednak oferowane są wymierne nagrody.
Ilość miejsc: 6 – to maksimum graczy, jakie przyjmę pod swoje skrzydła.

Przewidywany czas rozpoczęcia: 4,5,6 Grudnia lub trochę później. Zależy od czasu :D

Długość sesji: Długa – z możliwością rozwinięcia w kampanię, gdzie stawką może być przyszłość całego Tethyru, a może nawet całych Zapomnianych Krain.

Dodatkowe Informacje:

- Każda notatka, książka, skrawek informacji oraz wszelkiego rodzaju poszlaki będą ręcznie wypisane oraz dostarczone do was w specjalnie spreparowany sposób. Wnioski, jakie będziecie z nich wyciągać należą całkowicie do was.
- Postacie graczy posiadające wiedzę na temat historii bądź geografii Zapomnianych Krain mogą zapytać o dodatkowe informacje, czy to na temat Tethyru, czy wojny cywilnej czy też geografii państwa.
- Mam w zwyczaju wysyłać prywatne informacje do poszczególnych graczy przy każdym poście, który wstawiam. Możecie, być pewni, że każde z was poczuje się wyjątkowo, przynajmniej przez tę krótką chwilę.
- Jeśli w historii gracza znajdują się elementy pasujące do kampanii, mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jeśli wplotę je w opowieść.
- Wszelkiego rodzaju dodatkowe pytania czy prośby proszę kierować do ID: 591

1. Supernaturalny-Horror - Heroic: Na ten temat chyba napisano już z miliard wspaniałych artykułów, opowieści, rad oraz wszelkiego rodzaju innych tekstów. Uwielbiam heroic w D&D, gracze są tam wielkimi bohaterami, niepokonanymi herosami, którzy dążą do swojego celu bez względu na to, kto stanie na ich drodze. Chcę, żebyście poczuli się jak bohaterowie, jak główna oś opowieści. Jakbyście byli aktorami w sztuce, a nie tylko bierną widownią. Chcę, żebyście starli się z najgorszymi koszmarami, dostrzegli jak nisko społeczeństwo może upaść poza kontrolą, jak ze zwykłego prostego chłopa można zrobić przy odpowiednim nacisku brutalnego dewianta. Chcę, żebyście wraz ze mną odkryli to wszystko, a na koniec, pokrwawieni, ranni, posiniaczeni i wyczerpani, spojrzeli w tył by powiedzieć „Kurwa, warto było. Coś jednak zmieniliśmy”. Nie ma tak, że wasze starania nic nie znaczą. Bądźcie prawdziwymi bohaterami, najemnikami, szubrawcami, ale róbcie to, co trzeba, a zostaniecie nagrodzeni.

2. Linia Fabularna: Mam szkielet. Te 206 kości to wszystko, co potrzebuje by przeprowadzić sesję. Kilka punktów zaczepnych, masa tropów i poszlak. Zagadki, wierszyki, książeczki, pogaduszki. Kilka zaplanowanych sytuacji, gdzie będzie trzeba dokonać wyboru. Jak do nich dojdziecie, jakich wyborów dokonacie, jakie decyzje podejmiecie. To wszystko pozostawiam w waszych dłoniach drodzy gracze. Dlatego, że wam ufam. Dlatego, że ufam, iż wy także chcecie się dobrze bawić. Chcecie poczuć ciarki na plecach przy załączonej muzyce i czuć się zainspirowani patrząc na kolejne załączone rysunki. Wiem, że chcecie poczuć klimat Zapomnianych krain. Postaram się zrobić, co w mojej mocy, ale jestem pewien, że wy mi pomożecie.

3. Nagrody: W zamian za sesje, które prowadzę – a krótkich zwykle nie prowadzę – przekazuję w ramach, oczywiście zgody administracji, wymierne nagrody. Adekwatne do podjętych decyzji oraz poziomu niebezpieczeństwa. Uważam, ze dobra historia i chęć grania jest najlepszą nagrodą, ale zapewniam, że nie zawiedziecie się w pozostałych departamentach nagradzania.

4. Kostki: Uwielbiam kości. Losowość i dreszczyk emocji, kiedy naciska się przycisk rzutu. Nie decydują one jednak o wszystkim. Jeśli widocznym aspektem twojego bohatera jest heroiczna siła, taka, że wzgórzowy gigant mógłby pozazdrościć – to nie martw się rzutami. W sytuacji, gdy na około was będzie płonął budynek, a was zatrzymają dębowe, drewniane wrota. Wszyscy popatrzą na ciebie. To będzie twoja chwila. Każdy w zespole będzie wiedzieć, że tylko ty możesz wykopać te wrota z zawiasów. Cholera, na wszystkich bogów, zrobisz to. Nakopiesz im do drewnianego tyłka tak, że ból poczuje cieśla, który je wykonał. Zrobisz to, bo jesteś bohaterem tej opowieści. A bohaterom należą się pewne przywileje.

5. Niebezpieczeństwo: Heroicznie, jednak niebezpieczeństw nie zabraknie. Nie zawsze będą to fizyczne niebezpieczeństwa. Błędnie podjęte decyzje, odczytane poszlaki czy kompletne zgubienie tropu jest możliwe. Okaleczenie, jakaś klątwa czy też niechęć społeczeństwa także. Nie mniej, pamiętam, że każdy gracz kocha swoją postać. Nie zabijam z zasady. Tak po prostu jest.

6. Sesje: Regularne odpisy to moje jedyne wymaganie, chciałbym, żeby przynajmniej raz na tydzień każdy gracz zostawił odpis. W inny przypadku sesja będzie się strasznie powoli poruszać. Ja sam postaram się zostawić przynajmniej 2 odpisy w tygodniu minimum. Ze względu na wzmożony czas pracy, mam niewiele wolnego czasu, ale zapewniam, że w każdy post włożę swoje serce. Duszę nie, bo już sprzedałem.

ZAAKCEPTOWANE ZGŁOSZENIA

GRUPA PRACUJĄCA DLA KUPCÓW "ZŁOTEGO BLASKU"
(506) Gromph Paskudny
(141) Yrre Taghabberisht
(554) Danan - z NPC
(636) Arasam
(463) Rawija A`Sum Merrirrill
(675) Gunther von Hegenau

GRUPA NAJĘTA PRZEZ LORDA MALCORA GRANNOXA
(681) Keania
(312) Misshirr
(205) Dulfgar
(441) Ashayell Agrivar
(89) Seirye
(525) Kaard Vayneold



NABÓR ZAKOŃCZONY!
« Last Edit: December 04, 2015, 09:29:21 PM by Rhrond »

Hydra

  • Bajarz
  • Banshee
  • *
  • Posts: 1064
  • Propsy: 25
    • View Profile
    • Warsztat MG
  • ID: 89
  • Postać: Meresankh
  • Discord: Hydra
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #1 on: December 01, 2015, 03:59:05 PM »
zajebiste. JA CHCĘ.
mam dwie postaci na pokładzie, Vasarę - byłą Kapitan Mieczy w Purpurowych Smokach - oraz iluzjonistkę Seirye, podróżniczkę, znawczynię języków, akrobatkę in spe. dam Shagarotowi 5 min, bo może też weźmie udział, i wtedy decyduję, którą wysyłam.

//edit
już wiem, idzie Syria. zna kilka języków obcych, ma do nich talent, co prawda nie umie walczyć, ale bardzo w siebie wierzy.
jak zrobi sobie krzywdę o świat - no cóż, życie.
« Last Edit: December 01, 2015, 04:07:08 PM by Hydra »
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

22:56] Melweddyn (2247): Po argumentacji Hydry każdy zamyka się w sobie.

kulik

  • Guest
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #2 on: December 01, 2015, 04:07:45 PM »
wysłałam się z pytaniami na priw.

Cat

  • Szczur
  • *
  • Posts: 7
  • Propsy: 0
    • View Profile
  • ID: 636
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #3 on: December 01, 2015, 04:08:54 PM »
Zgłaszam się. Githyanki wojownik, dodatkowe informacje na poczcie.
« Last Edit: December 01, 2015, 04:10:46 PM by Cat »

Rawij

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 135
  • Propsy: 2
    • View Profile
  • ID: 463
  • Postać: Rawija/Esh/Andor/Ilirith
  • Discord: Rawij
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #4 on: December 01, 2015, 04:10:15 PM »
Zgłoszenie poszło na priw
Ireneusz, 42 lata. Pracownik oczyszczalni ścieków, z zamiłowania działkowiec.


hehe

Wengiel

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 432
  • Propsy: 8
  • Cycki i bekon.
    • View Profile
  • ID: 1374
  • Discord: Wengiel
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #5 on: December 01, 2015, 04:28:17 PM »
Biorę w ciemno. Tylko podaj pan swe ID by wysłać co trzeba.
Kurcze, sesja brzmi idealnie dla paladyna. Szkoda, że mój umarł. :C

Btw. to sesja NK czy prywatna? Jeśli prywatna to pozwalasz na grę innymi postaciami?
« Last Edit: December 01, 2015, 04:33:21 PM by Ronald »
100 pompek, 100 brzuszków, 100 przysiadów, 10 km, codziennie bez dnia przerwy.
Trzy posiłki dziennie, na śniadanie tylko banan. Żadnej klimatyzacji, żadnego spania przy otwartym oknie.

Eona

  • Guest
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #6 on: December 01, 2015, 04:34:49 PM »
Ja też! Lubię kombinować.
Właśnie, ID pana się przyda. Ślepa jestem i mi umknęło  ::)
« Last Edit: December 01, 2015, 04:54:44 PM by Eona »

SeT

  • Guest
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #7 on: December 01, 2015, 04:41:04 PM »
To ja też! Niby full, ale lepiej się zgłosić, niż się nie zgłosić.

Lhia

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 87
  • Propsy: 0
  • Her Serenity
    • View Profile
  • ID: 441
  • Postać: Ashayell Agrivar
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #8 on: December 01, 2015, 04:45:47 PM »
Przyłączam się do pytań przedmówców o tym sesji. Czy będzie to NK czy prywatna.
Passion has overthrown tyrants and freed prisoners and slaves. Passion has brought justice where there was savagery. Passion has created freedom where there was nothing but fear. Passion has helped souls rise from the ashes of their horrible lives and build something better, stronger, more beautiful

Rhrond

  • Gnoll
  • **
  • Posts: 12
  • Propsy: 0
    • View Profile
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #9 on: December 01, 2015, 04:55:13 PM »
Sesja będzie w Niezapomnianych Krainach - ale nie widzę przeszkód, żeby grać innymi postaciami : D

SeT

  • Guest
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #10 on: December 01, 2015, 04:58:27 PM »
Uuuu.... To jak się znajdzie miejsce jednak, to ja chętnie dam do pierwszej sesji mojego NPC. Nieużywany, jeszcze dziewiczy.

Rhrond

  • Gnoll
  • **
  • Posts: 12
  • Propsy: 0
    • View Profile
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #11 on: December 01, 2015, 04:59:06 PM »
Jezu >.> Odzew większy niż na to liczyłem. W razie czego, nic nie stoi na przeszkodzie by sformować drugi zespół. W gruncie rzeczy nie byłby to zły pomysł. W końcu Zaranda Star nie jest głupią kobietą. JAKBY się okazało, że chętnych będzie stanowczo ponad siły jednej sesji, to zaaranżuje się drugą.

Rhrond

  • Gnoll
  • **
  • Posts: 12
  • Propsy: 0
    • View Profile
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #12 on: December 01, 2015, 05:10:02 PM »
PANIE I PANOWIE!

MG ma jeszcze jedno pytanie, zadałbym je wszystkim po kolei, ale obawiam się, że by mi czasu zabrakło.

DLACZEGO Twoja postać graczu chciałaby ruszyć szukać takiej karawany?

Co skłoniłoby ją do uganiania się za śladami w strugach deszczu, ryzykowania życia dla nieznajomych? Złoto to doskonała motywacja, ale ta sprawa jest przecież raczej nietypowa.

Dodatkowo - CZEGO - wymagasz od danej sesji, co chciałbyś w niej ujrzeć, czy chciałbyś by coś spotkało Twoją postać? Może wróg z przeszłości albo niezakończona sprawa? A może coś zupełnie innego?

Napiszcie, wasz MG przyszły będzie wdzięczny.

AHA! I napiszcie mi jeszcze w ilu sesjach NK bierzecie już udział. Dla mojej osobistej wiadomości. 

Hydra

  • Bajarz
  • Banshee
  • *
  • Posts: 1064
  • Propsy: 25
    • View Profile
    • Warsztat MG
  • ID: 89
  • Postać: Meresankh
  • Discord: Hydra
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #13 on: December 01, 2015, 05:40:58 PM »
Odpowiedzi na privie czy tutaj?
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

22:56] Melweddyn (2247): Po argumentacji Hydry każdy zamyka się w sobie.

Rhrond

  • Gnoll
  • **
  • Posts: 12
  • Propsy: 0
    • View Profile
Odp: Widmo nad Tethyr
« Reply #14 on: December 01, 2015, 05:51:44 PM »
Na priv proszę. To do mojej wiadomości i tylko mojej. Jako MG oczywiście, nikomu nie zdradzę. Lepiej niż tajemnica spowiedzi czy lekarska!
« Last Edit: December 01, 2015, 05:56:28 PM by Rhrond »