Author Topic: Błędy w czarach  (Read 2331 times)

Va5syl

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 176
  • Propsy: 5
  • Kupię zimnioki.
    • View Profile
  • ID: 52
  • Postać: SADAVEEEEEEEE
Odp: Błędy w czarach
« Reply #30 on: September 09, 2016, 10:28:20 am »
Ściana ognia:
Quote
Ściana zawsze musi być pionowa, lecz jest kształt można w miarę dowolnie kształtować.

Sybirak

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 83
  • Propsy: 0
    • View Profile
  • ID: 65
Odp: Błędy w czarach
« Reply #31 on: September 15, 2016, 02:39:45 pm »
Wybuch światła (inwokacje)
Przywołuje małą eksplozję światła w odległości do sześciu metrów od czarującego. Wybuch ma zasięg metra we wszystkich kierunkach. Nie zadaje żadnych obrażeń, ale w zwykłych warunkach istoty (łącznie z rzucającym czar) będące bezpośrednio w jego polu rażenia, są oślepione na na 3 minuty i mają problemy w widzeniem nawet przez pół godziny później. Wybuch trwa dosłownie moment, ale może oświetlać obiekty i rozwiewać ciemność.

Nanananana :)

Salem

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 362
  • Propsy: 15
    • View Profile
Odp: Błędy w czarach
« Reply #32 on: September 20, 2016, 01:42:09 pm »
Może nie tyle błąd w czarach, co w Wieży.

Na dole holu istnieje opis, że nie można dostać się na wyższe piętra Wieży niż czwarte, nie ma również opcji przejścia do nich bezpośrednio ze strony głównej Wieży, jednakże istnieje możliwość przejścia na piąty poziom z czwartego. Myślę, że można zmienić opis na taki, który sugerowałby że piąte piętro zostało odnowione i zaczyna na powrót zapełniać się księgami (skoro już coś tam jest). Albo coś podobnego.

Shagarot

  • Quasit
  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 401
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • ID: 58
Odp: Błędy w czarach
« Reply #33 on: May 26, 2017, 09:51:44 pm »
Zakotwiczenie w wymiarze (wtajemniczeń) (odrzucanie)
Zaklęcie uniemożliwia jakąkolwiek teleportację lub inny efekt przemieszczania się międzywymiarowego w postaci zmiany planów lub użycia portalu. Czar działa przez kilkanaście minut wybraną istotę.

W ostatnim zdaniu brakuje słówka "na"
Arin (722) - Dziś o 21:04
@Shagarot (58)  zabiłeś mnie. Jesteś moim osobistym bogiem.

Tori (72) - Dziś o 21:06
Ja to  po raz kolejny napiszę: Shag jest Mistrzem tekstówek

Chromy

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 95
  • Propsy: 3
    • View Profile
  • ID: 1287
  • Postać: A. Stein
Odp: Błędy w czarach
« Reply #34 on: January 07, 2018, 04:24:10 pm »
w nazwie zaklęcia "Całun cienia Inanny." jest kropka na końcu :P

Hydra

  • Obserwator
  • Banshee
  • *****
  • Posts: 1197
  • Propsy: 19
    • View Profile
    • Pocztówki z daleka
  • ID: 89
  • Postać: Kyriakos Serafeim
  • Discord: Hydra
Odp: Błędy w czarach
« Reply #35 on: January 07, 2018, 08:14:39 pm »
Bo to kropka nienawiści jest. :P

Poprawiłam.
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

22:56] Melweddyn (2247): Po argumentacji Hydry każdy zamyka się w sobie.

Anaoj92

  • Szczur
  • *
  • Posts: 9
  • Propsy: 0
    • View Profile
  • ID: 2551
  • Postać: Finevreil
Re: Błędy w czarach
« Reply #36 on: May 19, 2019, 09:20:30 pm »
Wieża magii, poziom 1, zaklęcia objawień :

Boska broń (transmutacja)
Zaklęcie napełnia wskazany przez czarującego oręż czystą mocą pochodzącą od boskiego patrona. Dzięki temu może zadawać rany istotom niematerialnym lub odpornym na zwykłą, niemagiczną broń. Jest również nieco bardziej skuteczna wobec nieumarłych, zadając rany przypominające oparzenia. Pod względem fizycznym właściwości broni nie zmieniają się. Zaklęcie broni nie jest permanentne i przemija po minucie na każde dziesięć punktów mocy czarującego.

Magiczny kostur (przywolywanie)
Zaklęcie napełnia wskazany przez czarującego kostur lub maczugę czystą magiczną mocą. Dzięki temu może zadawać rany istotom niematerialnym lub odpornym na zwykłą, niemagiczną broń. Pod względem fizycznym właściwości broni nie zmieniają się. Zaklęcie broni nie jest permanentne i przemija po minucie na każde dziesięć punktów mocy czarującego.

Pobłogosławienie broni (transmutacja)
Zaklęcie błogosławi jedną, wybraną broń, dzięki czemu emanuje ona energią swojego bóstwa. Pobłogosławiona broń zadaje dotkliwsze rany czartom i nieumarłym. Błogosławieństwo utrzymuje się na broni przez godzinę na każde dziesięć punktów mocy czarującego, po czym jego moc znika.


Jeśli drugie napełnia "magiczną" mocą, a 1 i 3 "boską" to nie mam zastrzeżeń do 2... ale 1 i 3 to już niemal kopie tego samego zaklęcia (przy czym 3 jest dosyć długa bo większość tego typu zaklęć jak patrzę trwa minutę a nie godzinę) :P