Author Topic: Błędy w czarach  (Read 8738 times)

Chromy

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 80
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • ID: 1287
  • Postać: A. Stein
Odp: Błędy w czarach
« Reply #30 on: January 07, 2018, 04:24:10 PM »
w nazwie zaklęcia "Całun cienia Inanny." jest kropka na końcu :P

Hydra

  • Bajarz
  • Banshee
  • *
  • Posts: 1064
  • Propsy: 25
    • View Profile
    • Warsztat MG
  • ID: 89
  • Postać: Meresankh
  • Discord: Hydra
Odp: Błędy w czarach
« Reply #31 on: January 07, 2018, 08:14:39 PM »
Bo to kropka nienawiści jest. :P

Poprawiłam.
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

22:56] Melweddyn (2247): Po argumentacji Hydry każdy zamyka się w sobie.

Anaoj92

  • Szczur
  • *
  • Posts: 9
  • Propsy: 0
    • View Profile
  • ID: 2551
  • Postać: Finevreil
Re: Błędy w czarach
« Reply #32 on: May 19, 2019, 09:20:30 PM »
Wieża magii, poziom 1, zaklęcia objawień :

Boska broń (transmutacja)
Zaklęcie napełnia wskazany przez czarującego oręż czystą mocą pochodzącą od boskiego patrona. Dzięki temu może zadawać rany istotom niematerialnym lub odpornym na zwykłą, niemagiczną broń. Jest również nieco bardziej skuteczna wobec nieumarłych, zadając rany przypominające oparzenia. Pod względem fizycznym właściwości broni nie zmieniają się. Zaklęcie broni nie jest permanentne i przemija po minucie na każde dziesięć punktów mocy czarującego.

Magiczny kostur (przywolywanie)
Zaklęcie napełnia wskazany przez czarującego kostur lub maczugę czystą magiczną mocą. Dzięki temu może zadawać rany istotom niematerialnym lub odpornym na zwykłą, niemagiczną broń. Pod względem fizycznym właściwości broni nie zmieniają się. Zaklęcie broni nie jest permanentne i przemija po minucie na każde dziesięć punktów mocy czarującego.

Pobłogosławienie broni (transmutacja)
Zaklęcie błogosławi jedną, wybraną broń, dzięki czemu emanuje ona energią swojego bóstwa. Pobłogosławiona broń zadaje dotkliwsze rany czartom i nieumarłym. Błogosławieństwo utrzymuje się na broni przez godzinę na każde dziesięć punktów mocy czarującego, po czym jego moc znika.


Jeśli drugie napełnia "magiczną" mocą, a 1 i 3 "boską" to nie mam zastrzeżeń do 2... ale 1 i 3 to już niemal kopie tego samego zaklęcia (przy czym 3 jest dosyć długa bo większość tego typu zaklęć jak patrzę trwa minutę a nie godzinę) :P