Author Topic: Błędy w czarach  (Read 1344 times)

Va5syl

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 175
  • Propsy: 4
  • Kupię zimnioki.
    • View Profile
  • ID: 52
  • Postać: SADAVEEEEEEEE
Odp: Błędy w czarach
« Reply #15 on: December 01, 2015, 09:51:59 am »
Widmowy głos
Quote
Zaklęcie tworzy iluzoryczny odgłos. Czar nie jest dostatecznie precyzyjny, żeby tworzyć widmowe głosy, lecz bez problemu pozwala stworzyć odgłos kroków, skrzypnięć, stuków itp rzeczy. Źródło dźwięku można umieścić w promieniu kilku metrów od maga. Po odegraniu określonego dźwięku moc zaklęcia przemija.

Zaklęcie samo w sobie nie jest złe, ale nazwa zaklęcia jest dość myląca, bo można z tego wszystkiego wywnioskować, że zaklęcie Widmowy głos, nie pozwala tworzyć widmowego głosu...  :-X Poprawione
« Last Edit: December 01, 2015, 10:01:39 am by Spookie »

Coria

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 76
  • Propsy: 0
  • Krocząca wśród cieni
    • View Profile
Odp: Błędy w czarach
« Reply #16 on: January 25, 2016, 08:44:39 pm »
Magia objawień, 3 i 4 piętro, czar Trucizna na obu tych poziomach.

Edit: Zakażenie też.
« Last Edit: January 25, 2016, 08:47:26 pm by Coria »

Salem

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 361
  • Propsy: 14
    • View Profile
  • ID: 59
  • Discord: товарищ иван#7621
Odp: Błędy w czarach
« Reply #17 on: January 29, 2016, 07:06:23 pm »
Może to nie błąd, ale jednak brakuje mi w tym zaklęciu logiki.

Wyziewy Igedrazaara, poziom 2
Zaklęcie tworzy chmurę trującej mgły, która rozciąga się w promieniu czterech metrów od rzucającego czar. Opary powodują bolesny kaszel, a dłuższe przebywanie w obrębie działania tego zaklęcia powoduje kaszlenie krwią. Toksyczna mgła utrzymuje się przez dwie tury, po czym staje się niegroźna i rozwiewa się.

Czym jest "dłuższe przebywanie" w obrębie działania chmury utrzymującej się przez dwie tury?

SmartCheetah

  • Szczur
  • *
  • Posts: 9
  • Propsy: 0
    • View Profile
  • ID: 173
  • Postać: Havilland
  • Discord: ChanServ
Odp: Błędy w czarach
« Reply #18 on: January 29, 2016, 09:31:23 pm »
Może to nie błąd, ale jednak brakuje mi w tym zaklęciu logiki.

Wyziewy Igedrazaara, poziom 2
Zaklęcie tworzy chmurę trującej mgły, która rozciąga się w promieniu czterech metrów od rzucającego czar. Opary powodują bolesny kaszel, a dłuższe przebywanie w obrębie działania tego zaklęcia powoduje kaszlenie krwią. Toksyczna mgła utrzymuje się przez dwie tury, po czym staje się niegroźna i rozwiewa się.

Czym jest "dłuższe przebywanie" w obrębie działania chmury utrzymującej się przez dwie tury?

Na logikę - przebywanie w niej całe dwie tury. Czyli jeśli stoisz w obrębie zaklęcia to masz bolesny kaszel, a jeśli stoisz w nim jeszcze przez kolejną turę zamiast się ewakuować - kaszlesz krwią. ^^"
On General Principle.

Va5syl

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 175
  • Propsy: 4
  • Kupię zimnioki.
    • View Profile
  • ID: 52
  • Postać: SADAVEEEEEEEE
Odp: Błędy w czarach
« Reply #19 on: January 30, 2016, 03:37:26 pm »
Tura turze nierówna to po pierwsze :D Ale mimo wszystko muszę się zgodzić, że "dłuższe przebywanie" jest nieco luźną miarą i przydałoby się bardziej to określić, np "kilka wdechów" Dlaczego wdechów? Bo są "MG" i są "oMG -_-" Może to być czepialstwo, ale już sobie wyobrażam jak ktoś się kłóci z miszczem, że "jego postać wstrzymała oddech" a oMG mu odpowiada "ALE CHODZI O PRZEBYWANIE W CHMURZE A NIE ODDYCHANIE"

Illner

  • Szczur
  • *
  • Posts: 2
  • Propsy: 0
    • View Profile
  • ID: 676
  • Postać: Illner Zephyr
Odp: Błędy w czarach
« Reply #20 on: February 18, 2016, 04:45:51 pm »
Oki, wszystko ładnie poprawione, czekam na dalsze zgłoszenia ;p

Salem

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 361
  • Propsy: 14
    • View Profile
  • ID: 59
  • Discord: товарищ иван#7621
Odp: Błędy w czarach
« Reply #21 on: March 30, 2016, 08:02:39 pm »
Ognista Strzała, poziom 3, magia wtajemniczeń:

"Zaklęcie przywołuje strzałę stworzoną w całości z ognia. Odległość i siła wystrzału kwasowej strzały są takie same (...)"

Nikt

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 115
  • Propsy: 1
    • View Profile
  • ID: 457
  • Postać: Lyraet
  • Discord: Nikt
Odp: Błędy w czarach
« Reply #22 on: April 01, 2016, 08:42:10 pm »
Właściwie spis wszystkich czarów działa dziwnie.
Wiele zaklęć powtarza się kilkukrotnie. W dodatku pojawiają się tam także czary nieupublicznione. Ogólnie trochę chaos.

Moskier

  • Admin
  • Łupieżca Umysłu
  • *****
  • Posts: 385
  • Propsy: 1
  • spec. ds. PB
    • View Profile
Odp: Błędy w czarach
« Reply #23 on: April 01, 2016, 10:09:39 pm »
Nie widać czarów nieupublicznionych. Może po prostu zostały dodane jako upublicznione. A to, że się pokazują kilka razy to też nie jest błąd w skrypcie, tylko są dodane podwójnie/potrójnie. Zapewne przez to, że wieża magii na samym początku miała zupełnie inny wygląd i w niej właśnie czary się powtarzały tylko przynależały do innych klas.

Nikt

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 115
  • Propsy: 1
    • View Profile
  • ID: 457
  • Postać: Lyraet
  • Discord: Nikt
Odp: Błędy w czarach
« Reply #24 on: April 01, 2016, 10:45:04 pm »
Rozumiem.
A z tymi niepublicznymi to rzeczywiście, mój błąd. Tu wszystko gra.

Shagarot

  • Quasit
  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 398
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • ID: 58
Odp: Błędy w czarach
« Reply #25 on: June 02, 2016, 12:49:57 pm »
Nie tyle błąd, co raczej brak. Nie ma 1 poziomowego zaklęcia Leczenia Lekkich Ran. Na 0 są drobne, na 2 są średnie, a lekkie ktoś ukradł ;p
Arin (722) - Dziś o 21:04
@Shagarot (58)  zabiłeś mnie. Jesteś moim osobistym bogiem.

Tori (72) - Dziś o 21:06
Ja to  po raz kolejny napiszę: Shag jest Mistrzem tekstówek

Salem

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 361
  • Propsy: 14
    • View Profile
  • ID: 59
  • Discord: товарищ иван#7621
Odp: Błędy w czarach
« Reply #26 on: June 02, 2016, 01:39:44 pm »
Hm. Jestem pewien, że kiedyś było takie zaklęcie (musiało być, skoro miałem je poprzednią postacią). Użyję swoich detektywistycznych zdolności, żeby dowiedzieć się o co chodzi. Albo po prostu dodam.

Angie

  • Guest
Odp: Błędy w czarach
« Reply #27 on: June 03, 2016, 11:18:10 pm »
Na 100% było. To zaklęcie dziwne jest, bo pojawia się i znika.

Shagarot

  • Quasit
  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 398
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • ID: 58
Odp: Błędy w czarach
« Reply #28 on: June 07, 2016, 12:21:08 pm »
Zaklęcie ze skrzydła rytuałów:

Znak Winy (transmutacja)
Sługa dobrych bogów ma możliwość sięgnięcia do swojego bóstwa w trakcie półgodzinnej modlitwy i naznaczenia dotkniętej osoby piętnem. Fizycznie jest nieusuwalne. W przypadku chęci lub dokonywania kolejnego złego czynu zacznie palić swojego nosiciela, niby świeże oparzenie. Nie jest w stanie powstrzymać od popełnienia przestępstwa, ale będzie stale o jego dokonaniu przypominać lub przestrzegać przed nim. Znamię można zdjąć magicznie, przy pomocy Rytuału Pokuty. Inaczej znak zostaje na zawsze. W przypadku poważniejszych grzechów ból może być silniejszy.

Niby wszystko pięknie i ładnie, ale widzę tutaj problem... w opisie rytuału nigdzie nie ma, że napiętnowana osoba musi być w ogóle czemukolwiek winna. Łapiesz sobie nawet niemowlaka i nakładasz na niego piętno "bo mogę" :P
Arin (722) - Dziś o 21:04
@Shagarot (58)  zabiłeś mnie. Jesteś moim osobistym bogiem.

Tori (72) - Dziś o 21:06
Ja to  po raz kolejny napiszę: Shag jest Mistrzem tekstówek

Salem

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 361
  • Propsy: 14
    • View Profile
  • ID: 59
  • Discord: товарищ иван#7621
Odp: Błędy w czarach
« Reply #29 on: June 07, 2016, 01:08:01 pm »
Wygląda to jak Rytuał Przymusowej Zmiany Charakteru Na Praworządny Dobry.
No bo w sumie nie jestem w stanie określić, czym jest , w tym przypadku, "przestępstwo", czy jeszcze gorzej - "poważniejszy grzech" i kiedy znak będzie się upominać.