Trzeci Materialny > Strefa dzikiej magii
Błędy w czarach
Smaug:
Zranienie nieumarłego(nekromancja)
Zaklęcia tworzy chmurę lub promień iskier pozytywnej energii szkodliwej dla nieumarłych. Bardzo trudno zniszczyć za pomocą tego zaklęcia nieumarłe potwory, lecz długotrwały kontakt z pozytywną energią może je znacząco uszkodzić. Zaklęcie przemija zaraz po rzuceniu.
Zgłaszam...właśnie nie wiem pod jaka kategorie to podciągać. Wydaje mi się, że nekromancja i pozytywna energia to dwa, przeciwstawne bieguny. Czar ten pasuje bardziej do inwokacji, niźli nekromancji.
Smaug:
Nie powiem, że nie jestem zdumiony, nekromacja to dla mnie zawsze była mroczna i negatywna energia. No, ale się wyjaśniło. ;)
Shagarot:
Nekromancja to jedna z głównych szkół magii, której uczą w każdej akademii magii. Specjaliści w tej dziedzinie nazywani są Nekromantami.
Sama szkoła ma sporo zaklęć, które służą zwalczaniu nieumarłych, nie tylko kontrolowaniu ich czy tworzeniu. W większości krajów zakazana jest "ciemna" strona nekromancji, choć są takie, gdzie można ją praktykować bez problemów. Np Thay.
Velsharoon, obecny bóg nekromancji i nieumarłych, sam był kiedyś Czerwonym Czarnoksiężnikiem z Thay :D
Shagarot:
W sumie mogę, skoro mówisz, że jeszcze takiego nie macie i próbujesz go ode mnie wysępić :P
Kass:
Magia objawiona - Wykrycie trucizny jest równocześnie wpisane jako zaklęcie 0 i 1 poziomu
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
Go to full version