Trzeci Materialny > Plenarne ścieżki

Wyspa Szeptów

(1/3) > >>

Zet:

--- Quote ---Wyspa Szpetnych, albo Wysyp Szeptów, czy coś takiego

W mieście pojawiały się w ostatnim czasie plotki. Mówiły coś o wyspie i coś o spotkaniu i coś o wyprawie i coś o skarbach.
To o skarbach to pewnie dodali żądni pieniędzy i przygód najemnicy.
Nikt nie chciał wiedzieć, co dodali piraci.

Im dłużej to trwało, tym bardziej się plotki krystalizowały, aż w końcu pojawiła się data i godzina i nawet organizator, jakieś repetytorium, czy reprymendatorium z Waterdeep i było też coś z filiżanką.

Chętni mieli pojawić się w knajpce pana el-Amina.

--- End quote ---


Pierwsza otwarta sesja, do której link jest w plotce - to zebranie organizacyjne i sesja z cyklu, który zamierzam zacząć prowadzić.

Sesja "Preludium" dzieje się w knajpce w dzielnicy dywanów, fabularnie to kilka godzin pogaduchy. Każdy jest zaproszony i każdy może tam przyjść posiedzieć i posłuchać, popytać i pogadać.

Szczegóły zostaną omówione w  samej sesji, ale postaram się tutaj podać założenia kampanii, byście jako gracze wiedzieli, o co z tym wszystkim chodzi :)

Wyspa Szeptów ma być serią sesji polegającą na badaniu niedawno odkrytej wyspy. Wyspy, które do niedawna jeszcze rzekomo nie było.
W ogólnych założeniach, ma to być sesja w klimatach Indiany Jonesa i Zaginionego Świata Conan-Doyla i Kopalnie Króla Salomona.

Czyli będzie badanie ruin, będzie walka z potworami, będą dżungle i będzie wyprawowo-ekspedycynie.
Założenie jest takie, że każda sesja będzie opowiadała o innym aspekcie ekspedycji, będą więc sesje poświęcone badaniom, będą takie poświęcone przygodzie, czy walce z potworami i przeciwnościami losu.

Dla kogo jest ta kampania?
Dla wszystkich. Dla sponsorów, którzy chcą sypnąć geldem i nazwać coś na wyspie, dla tropicieli, dla badaczy, dla postaci walczących, dla magów, dla kapłanów - dla każdego coś miłego :)

Sesje będą raczej High Fantasy i High Magic, natomiast klimat i wydźwięk konkretnych sesji będzie się mocno różnił, na wszystkie sesje będą robione osobne nabory.

Jeśli macie jakieś pytania, to zapraszam do pytań w temacie, lub do mnie prywatnie :)

Zet:
Nabór na pierwszą sesję w kampanii:

Wyspa Szeptów, Ekspedycja I: Lądowisko

Cel Ekspedycji:
Wylądować w Punkcie A, na który Ekspedycja zostanie zrzucona przez sterowiec Horyzont.
Z punktu A przedostać się drogą lądową na miejsce Lądowiska I.
Przebadać i zabezpieczyć miejsce Lądowiska I, zasygnalizować do Horyzontu, gdy miejsce będzie bezpieczne.
Ubezpieczać lądowanie ekipy obozowej ze sterowca i ubezpieczać ich, kiedy oni zaczną przygotowania do budowy oboziwiska i lądowiska.

Miejsc na ekspedycji 4
Przewidywany czas na ekspedycję - 3 do 5 dni, nie licząc podróży
Wynagrodzenie: 2 sztuki złota za dzień roboczy, wliczając podróż

Kto jest poszukiwany: Zbrojni, tropiciele, łowcy, medyk, ci, którzy dobrze czują się w dziczy
Niebezpieczestwa: Nieznane (poziom niebezpieczeństwa na sesji: średni)
Po więcej informacji proszę zgłaszać się do biura RZEPy w porcie sterowcowym u kapitana Nimmira.

Zgłoszenia i pytania do sesji przyjmuję w tym temacie :)

Wygh:
Zgłaszam Brema

GROMU:
Ahoj przygodo!
Randal Wryn zgłasza się do roboty.

A to może ważne, że jako zbrojny do niczego innego się nie nadam

Mah:
Zwolniło mi się miejsce! Też się zgłaszam Mah :D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version