Author Topic: Wyspa Piratów. Część I: Trójkąt Trzech Burz  (Read 1602 times)

Dirk Senner

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 50
  • Propsy: 1
  • "Dla wiecznej chwały, i dla pryzu!"
    • View Profile
  • ID: 1815
  • Postać: Dirk Senner
  • Discord: Dirk Senner
Wyspa Piratów. Część I: Trójkąt Trzech Burz
« on: September 04, 2017, 10:42:49 AM »



"Oni wiedzą, że morze jest niebez­pie­czne i zdradliwe, a sztorm to czasem palec bogów, jednak nigdy nie traktują tego jako wystarczającego powodu aby pozostać na brzegu." /cytat z książki "Ludzie Morza", autorstwa Edith Velenton/

Poruszenie w Kapitanacie portu Waterdeep. Miarka się przebrała. Okręty znikają, ot tak, są a potem ich nie ma. Pozostają jedynie wraki roztrzaskane na jednej z bezludnych wysp Archipelagu Korinn. Pięćdziesiąt, czasem sto mil od miejsca zaginięcia. Nietypowe anomalia pogodowe? Sztormy? Piraci? Magia? 

Lordowie Waterdeep powołali kaperską ekspedycję, której zadaniem jest zbadanie zjawiska i jeśli to tylko możliwe unieszkodliwienie go. W skrajnym przypadku wyprawa ma wytyczyć nowy bezpieczny szlak. W skład ekspedycji wejdą dwa okręty. Fregaty "Ariadne" dowodzona przez starego wilka morskiego Villa Villeo, oraz "Banshee" dowodzona przez kapitana Dirka Sennera. Obie pod banderą floty Waterdeep.

Korzystając z okazji, że kapitan przebywa w interesach w Przystani Nerimy, ogłasza nabór utalentowanych indywiduów, którzy uzupełnią załogę jego okrętu i pomogą zbadać zjawisko. Kapitan szczególnie mile spogląda na osoby władające magią, z uwagi na nietypowy i tajemniczy charakter zjawisk. Również uzdrowiciele i ludzie z szeroką wiedzą potrzebni, ale każdy znajdzie zatrudnienie. Jest sporo pokładu do wyszorowania.

Kobieta na pokładzie to pech? Bzdury. Chyba... Warto sprawdzić.

W skrócie: epicka przygoda na morzu, bitwy, sztormy, potwory, a wszystko zakrapiane rumem i w rytmie szant.



Do zobaczenia na pokładzie!





METRYCZKA

Sposób aplikacji: PM w grze (ID 1815), najlepiej w klimacie. Odegramy potem krótką rozmowę w karczmie, może zagramy w karty i obalimy flaszkę. Szczególnie mile widziani nowi gracze.

Rodzaj sesji: NK, niektóre elementy mogą być grane na MS.
Czas trwania: ok 2 tygodnie czasu gry
Liczba osób: 4-5 (jeśli będzie więcej zrobię dwie drużyny i obsadzimy również Ariadnę, zagramy wtedy dwie równoległe sesje na NK. Płynąc razem będziecie mogli do siebie machać i posyłać liściki miłosne)
Charakter sesji: Morska wyprawa/Bitwa morska
Poziom ryzyka: Umiarkowane*



*Bitwa to bitwa, ale na moich sesjach postaci giną tylko przez skrajną głupotę. Taka zasada. Przecież wszyscy jestesmy bohaterami!

« Last Edit: September 04, 2017, 10:48:21 AM by Dirk Senner »

Ref

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 181
  • Propsy: 3
    • View Profile
  • ID: 822
  • Postać: Carret
  • Discord: Ref
Odp: Wyspa Piratów. Część I: Trójkąt Trzech Burz
« Reply #1 on: September 04, 2017, 10:45:11 AM »
pod jakie ID pisać..?
nie
zawód? Design wzorów obić w komunikacji miejskiej

Dirk Senner

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 50
  • Propsy: 1
  • "Dla wiecznej chwały, i dla pryzu!"
    • View Profile
  • ID: 1815
  • Postać: Dirk Senner
  • Discord: Dirk Senner
Odp: Wyspa Piratów. Część I: Trójkąt Trzech Burz
« Reply #2 on: September 04, 2017, 10:46:39 AM »
ID 1815, postać Dirk Senner. Uzupełniłem w treści i dodałem parę detali. Od teraz, zero zmian.

Do zobaczenia na pokładzie!
« Last Edit: September 04, 2017, 10:49:04 AM by Dirk Senner »

Dirk Senner

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 50
  • Propsy: 1
  • "Dla wiecznej chwały, i dla pryzu!"
    • View Profile
  • ID: 1815
  • Postać: Dirk Senner
  • Discord: Dirk Senner
Odp: Wyspa Piratów. Część I: Trójkąt Trzech Burz
« Reply #3 on: December 05, 2017, 11:52:36 AM »

Wyspa Piratów. Interludium: Jak znaleźć szaleńców, którzy zechcą skoczyć z krawędzi świata?

Karczma. Piwo i rum się leje. Hałas. Cycate babki tańczą na stołach. Piraci, mieszańcy, bandyci, łotry i... elfy - czyli wszystko co najgorsze i to w jednym miejscu, na raz. W takich miejscach stołują się prawdziwi marynarze, lub tacy, co ich z bardziej przyzwoitych lokali wyrzucono pod groźbą wezwania straży, milicji, wojska i każdej innej liczącej się siły. Jeden ze stolików okupuje grupa ludzi, ale takich wyjątkowo chamskich chyba, bo raz po raz któryś z nich ryczy na całe gardło: DUPAAA! Ale umówmy się, w tym ogólnym harmidrze okrzyk ten ginie, jak kropla w morzu.
Co rusz ktoś się do nich dosiada, a strojny mężczyzna, który na tle łachuder dookoła przypomina koronkową sukienkę założoną na ubrudzonego w błocie prosiaka, rozdaje karty.

Któryś z marynarzy, ten wychudzony z oczami trochę nietrzeźwymi spogląda na ciebie i zaprasza do gry. Zanim odważysz się dosiąść, pomyśl dwa razy, bo ta decyzja może pociągnąć za sobą konsekwencje. Wszyscy wiedzą, że to załoga "Banshee", kaperskiej fregaty, która pod pokładem wozi uwiezioną duszę przeklętej elfiej wiedźmy.



METRYCZKA

Sposób aplikacji: PW w grze (ID 1815)

Rodzaj sesji: Priwata
Czas trwania: kilka godzin
Liczba osób: 4-5 (preferowane osoby nowe w grze)
Charakter sesji: Pijatyka i bijatyka
Lokalizacja: Wrota Baldura, najmniej przyzwoita karczma w porcie.
Poziom ryzyka: Umiarkowane*
UWAGI: Sesja daje wstęp do innych misji wchodzących w skłąd kampanii Wyspa Piratów oraz innych, luźnych rozgrywek morskich. Nie jest jedyną formą wejścia w późniejsze sesje, ale daje pierwszeństwo w przypadku dużego zainteresowania.


*Raczej nie zginiesz, ale ktoś ci może butelkę strzaskać na głowie i buźkę przefasonować.
« Last Edit: December 05, 2017, 02:01:51 PM by Dirk Senner »

Dirk Senner

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 50
  • Propsy: 1
  • "Dla wiecznej chwały, i dla pryzu!"
    • View Profile
  • ID: 1815
  • Postać: Dirk Senner
  • Discord: Dirk Senner
Odp: Wyspa Piratów. Część I: Trójkąt Trzech Burz
« Reply #4 on: December 19, 2017, 10:29:24 AM »
Nabory zakończone.
Wkrótce kolejne :)