Author Topic: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?  (Read 46195 times)

Salem

  • Guest
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #30 on: October 08, 2016, 01:12:42 PM »
Quote
Po prostu wyszedłem z założenia, że już jesteśmy dużymi dziećmi i nie trzeba się bać, że ktoś użyje "metawiedzy".

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

Ale wiecie co? Przekonujecie mnie co do tych utrapień. W sensie, mnie tam moje utrapienia się podobają i nie miałem z nimi problemu, ale jest z nimi tak, jak mówicie - byłyby przy tej postaci niezależnie od tego, czy ta rubryczka by istniała, czy nie. Gdyby nie było utrapień, wrzuciłbym to w aspekty albo uwagi do MG-ów. A gdybym nie miał pomysłu na utrapienie, to pewnie faktycznie zastanowiłbym się nad czymś, co przenigdy nie znalazłoby się na sesji, więc... może coś w tym jest ._.

Eona

  • Guest
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #31 on: October 08, 2016, 02:41:04 PM »
@Angie
Pięknie to podsumowałeś. Zresztą z interpretacją utrapień jest jak z aspektami, a jak słusznie zauważyłeś gracz może unikać negatywnych konsekwencji.

@Wengiel
I tu jest właśnie problem, bo zawsze znajdzie się ktoś, kto z metawiedzy skorzysta i nie zagra z postacią "bo jest zła". Albo w gorszym wypadku, wykorzysta to perfidnie i będzie dążyć do uzyskania dowodów o czynach postaci, by donieść straży. Pełna jawność, to ryzyko.
Quote
Zamiast tego, można po prostu wyrzucić utrapienie z KP i zamiast tego dać dodatkowe 1-2 sloty na aspekty i po prostu w wymaganiach mieć, żeby postać iała jakieś negatywne aspekty czy cuś.
O, to może być rozwiązaniem. 7 aspektów, z zaznaczeniem, że przynajmniej jeden musi pociągać za sobą negatywne konsekwencje.

Skaje

  • Obserwator
  • Banshee
  • *****
  • Posts: 1055
  • Propsy: 24
  • Meow
    • View Profile
  • ID: 57
  • Postać: Desiderata Graves
  • Discord: Skaje/Nibynuszka
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #32 on: October 08, 2016, 02:44:21 PM »
Ja się teraz wtrącę jako gracz, nie Obs:

Mnie utrapienia się w sumie podobają. Jest część postaci, które mają je naprawdę fajne i je odgrywają, a to, że ktoś wybiera sobie łatwe i je olewa... Cóż, zawsze będą osoby nastawione tylko na "levelowanie" i na skille, a nie na odgrywanie. Bo dla mnie do tego się to sprowadza, czy komuś zależy na odgrywaniu jakichś trudności, problemów, interakcji i rozwoju psychologicznym/osobistym(wtedy utrapienie bardzo ubarwia postać i jest jej integralną częścią), czy tylko na tym, żeby robić postać silniejszą i przypakowaną.

Co do jawności:
ja bym nie miała problemu z tym, żeby wszystkie moje aspekty były jawne, ale... część graczy dlatego ma coś ukryte, by nie korzystano z metawiedzy. A wiecie, że mamy do tego tendencję.
Przykład: Saequil Nightstar. Nikt, nawet gracze na ot nie wiedzą, czemu jest taka sztywna, to pewna tajemnica. Może kogoś zachęcić, by ją rozgryźć grając z nią, albo wymusza plotki i fabularne gdybania, czemu tak jest, a może jest golemem :D
Imho to bardzo fajne, że i postacie i gracze mają takie zagwozdki. I teraz tak szczerze - czy gdybyśmy wszyscy jako gracze wiedzieli, czemu jest jaka jest, to czy chciałoby się nam fabularnie odgrywać takie zainteresowanie? Dla mnie to byłoby odarcie nas, graczy z funu zdobywania postacią wiedzy, a dla gracza prowadzącego - odebranie tej tajemnicy, która jest przez niego celowa.
If you don’t have a massive alternative universe in your head with developed people and stories, you’re lying.

Wengiel

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 432
  • Propsy: 8
  • Cycki i bekon.
    • View Profile
  • ID: 1374
  • Discord: Wengiel
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #33 on: October 08, 2016, 03:06:48 PM »
Co kto lubi. Ja tam wolę mieć pewność z kim gram i czego sie spodziewać.
Ale usunięcia utrapienia dalej będę bronił. Bo to, co teraz napisała Skaje nie jest warunkiem tego, że utrapienia istnieją, ale tego, że gracz ma faktycznie pomysł na postać, który jara innych. A postać z pomysłem będzie zadowalać bez względu na to czy utrapienie jest, czy nie.
Ale pomyśleć trzeba też o innych postaciach: tych, które nie mają zawiłości psychologicznej czy społecznej. Są po prostu gracze, którzy chcą grać postaciami prostymi, jak szewc, kucharz, czy rolnik. Oczywiście, mogą mieć za sobą mentalne powikłania i fakt, profesja nie determinuje od razu czy postać jest prosta czy nie. Sęk leży w tym, że to utrapienie jest przymusem, a nie alternatywą. A przymuszanie innych, by wpisać problem może być stresujące dla innych, nawet tych, którzy nie mają problemu z wpisaniem czegoś do tej rubryki.

Spójrzmy też z innej strony: dlaczego przeciętny gracz ma być zmuszany do kreacji utrapienia? Dlaczego musi dostosowywać postać pod to "ubarwienie" skoro np. ubarwienie go nawet nie interesuje? Wiele motywów jest za tworzeniem konkretnych postaci, jedni stawiają na rozwój psychologiczny, inni na napierdzielanie, jeszcze inni na gwałty. Albo, żeby po prostu była i tym samym bardziej skupiać się na tym co postać robi i komu pomaga niż co sobą reprezentuje. Nie powinniśmy ograniczać rozgrywki innym tylko dlatego, bo nam zależy na danym sposobie gry.
A utrapienie jest takim ograniczeniem. Nawet jeśli niemałym, to z psychologicznego punku widzenia już nakierowuje na to, czego inni po takiej postaci się spodziewają.
Dobrze zrobione postacie i tak to ogarną, bez przymusu. A te gorsze nauczą się grając z innymi, albo będą czerpać radochę z gry, bez względu na to czy grają banalnym wojem czy nie.
« Last Edit: October 08, 2016, 03:12:27 PM by Wengiel »
100 pompek, 100 brzuszków, 100 przysiadów, 10 km, codziennie bez dnia przerwy.
Trzy posiłki dziennie, na śniadanie tylko banan. Żadnej klimatyzacji, żadnego spania przy otwartym oknie.

Wengiel

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 432
  • Propsy: 8
  • Cycki i bekon.
    • View Profile
  • ID: 1374
  • Discord: Wengiel
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #34 on: October 08, 2016, 04:56:23 PM »
Well, jeżeli taki był cel, to faktycznie aspekty średnio spełniały swoją rolę. XD
Mimo wszystko ludzie lubią mieć gdzieś wypisane swoje umiejętności, by nikt nie mógł ich podważyć. A z tym bywa różnie w zależności od MG.
Dlatego zapropounje coś jeszcze: oprócz aspektów jako takich dodać dział "umiejętności". Wtedy będzie wszystko cacy, bo w tą rubryke wpiszemy wszystko to, co umie postać, zaś same aspekty będą faktycznie do opisywania charakteru itp.
100 pompek, 100 brzuszków, 100 przysiadów, 10 km, codziennie bez dnia przerwy.
Trzy posiłki dziennie, na śniadanie tylko banan. Żadnej klimatyzacji, żadnego spania przy otwartym oknie.

Leif

  • Goblin
  • ***
  • Posts: 29
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • Postać: Leif Cunningham
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #35 on: October 08, 2016, 09:27:46 PM »
Plan był taki. Udała nam się super merytoryczna dyskusja, więc chciałem w kolejnym poście odnieść się do kolejnych wypowiedzi i dalej bronić swojej koncepcji aspektów, ale to było by marnotrastwo czasu bo.

Wengiel, masz profil. Wypisz w nim sobie co chcesz ; >

Aha. To ja już nie mam pytań. Nie wiem po co ta cała dyskusja w takim razie.
>Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry
>Masz profil wypisz w nim sobie co chcesz


Leif

  • Goblin
  • ***
  • Posts: 29
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • Postać: Leif Cunningham
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #36 on: October 08, 2016, 09:40:41 PM »
Mój ton wypowiedzi dopiero teraz stał się passive-agressive. Do tej pory całkiem nieźle się bawiłem dyskutując normalnie jak człowiek, i normalnie również wymieniając się poglądami i pomysłami.

Quote
Mam też nadzieję, że nie sądzisz, ze na podstawie jednej opinii zmienimy całą grę. Wasze pomysły dają nam do myślenia, inspirują, pokazują, w których miejscach coś nie gra, ale ostatecznie będzie trzeba zebrać wszystko w kupę i znaleźć złoty środek.

I właśnie po to jest ta dyskusja, czy nie ? Bo już jestem skołowany. Może wrzucamy pomysły tutaj żebyśmy się czymś po prostu zajęli, ażeby na koniec wyszło.

"masz profil wpisz sobie do niego co chcesz"

Z resztą, podejrzewam, że nie ma sensu, ta krótka rozmowa więc wróćmy do ciekawszej dyskusji w tym temacie jednak.

Wengiel

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 432
  • Propsy: 8
  • Cycki i bekon.
    • View Profile
  • ID: 1374
  • Discord: Wengiel
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #37 on: October 08, 2016, 10:02:02 PM »
Wengiel, masz profil. Wypisz w nim sobie co chcesz ; >
Hehe...hehe. Oj panda, ty śmieszku. ;*

Ale tak na serio: co kogo boli, żeby to rozdzielić? Wysiłek żaden, a ludzie będą zadowoleni, bo nie będą musieli poświęcać aspektów na umiejętności, ani łączyć jednego z drugim w postaci jakieś kupy.
A dlaczego chcę umiejki jako coś pewnego i zapisanego? Bo ludzie potrafią sie czepiać i próbować udupić. Nawet jako prowadzący. Co z tego, że pewne skille wydają sie być oczywiste, nie ma na papierze, "chuj ci w dupe, nie umiesz."
Oczywiście, nie wszyscy są tacy. Ale też nie są to odosobnione przypadki. A wraz z rozwojem będzie ich więcej.
Chyba, że aspekty traktujemy jakocoś czysto do opisu charakteru postaci. Nawyków, wierzeń itd. Wtedy w poradniku do aspektów powinno to być zaznaczone, bo na chwilę obecną ni chuchu to widać i rozumieć. Acz i tak uważam, że umiejki powinny być spisane, by potem ktoś nie wyciągał jakiś skilli z dupy.
I nie, aspekty do tego się nie nadają. Bo jak już zauważyliśmy, albo wychodzą puste aspekty, czysto mechaniczne, albo ogólniki, co guzik mówią, albo jakieś mieszańce, które generalnie ciężko zrozumieć i baaardzo ciężko jest napisać.

Ale jak już mówiłem - to tylko moja opinia. Możecie z nią zrobić co chcecie. Podsumowując: oddzielenie aspektów od umiejek typu: alchemia, walka mieczem itp. nikogo nie obciąży, nikogo nie zrani, a wielce wspomoże kreacje postaci.
100 pompek, 100 brzuszków, 100 przysiadów, 10 km, codziennie bez dnia przerwy.
Trzy posiłki dziennie, na śniadanie tylko banan. Żadnej klimatyzacji, żadnego spania przy otwartym oknie.

Wengiel

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 432
  • Propsy: 8
  • Cycki i bekon.
    • View Profile
  • ID: 1374
  • Discord: Wengiel
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #38 on: October 08, 2016, 10:32:04 PM »
@Panda

Odpowiedź na to pytanie teoretycznie podałaś sama - bo ludzie to chujki. Jak coś nie jest zapisane to dla nich tego nie ma i potem kozaczą, udupiając postać w swoich opisach. Oczywiście można tutaj "nie grać" z tym typkiem, ale co wówczas, kiedy problem się powtarza? Poza tym to stawia też furtkę otwartą dla munchkinowców, którzy zawsze będą dopierać paletę umiejętności do potrzeb sesji.
Większość MG podczas robienia testów patrzy na aspekty. Dlaczego? Ponieważ w nich spora część mówi o umiejętnościach postaci. Stanowi pewien dowód tego, że postać w sesji może zrobić to, a zrobienie tamtego będzie stanowić problem. I tutaj pytanie: skoro większość graczy i MG patrzy na aspekty jako na zestaw umiejętności, a ty sama narzekałaś parę postów wcześniej jak cie smucą "puste aspekty" to w takim razie gdzie tu jest problem, by jedno od drugiego oddzielić? Wszyscy na tym zyskają, nie będzie potencjalnych kłótni, a same aspekty na tym zyskają, bo będą zawierać w sobie coś innego niż tylko opis skilla.

Co do ankiety - nie wypowiem się, bo ne widziałęm, ale wydaje mi się, że chyba przesadzasz. Owszem, nasza społeczność nie jest różową zgrają hipisów (what a suprise) zdarzają się chujki, chamskie zagrywki, plotki, szykanowania.
Ale jest tu słowo klucz: zdarzają. Uniknąć sie ich nie da, choćby niewiadomo co. Ale z osobistego doświadczenia(inni pewnie też mogą to potwierdzić) - to, co sie dzieje tutaj w porównaniu do innych tekstówek, to jest sielanka. Ba, śmiem twierdzić, że mamy tutaj najmniej rakotwórczą społeczność spośród innych tekstówek. Serio mówię.
Poza tym, choć doceniamy twoją opinię, to jednak ona zbytnio nie ma wiele wspólnego z tematem. My tu mówimy, jakie mechanizmy wprowadzić, by usprawnić grę, a ty o tym, że ludzie są dla siebie niemili....no heloł.

Podsumowując: dalej podtrzymuję swoje propozycje, czyli
usunięcie utrapienia(co ponoć zyskało poparcie od góry)
dodanie sekcji na umiejętności
Ewentualnie
Zwiększyć limit aspektów, bądź najzwyczajniej dopisać w poradniku do aspektów, że one same nie muszą zawierać opisu skilli(choć przyznam, że to trochę spsuje grę, biorąc pod uwagę jak to na chwilę obecną wygląda)
Oczywiście nie muszę wspominać, że umiejki można ustawić na toggle, tak samo jak aspekty. Można schować lub nie.
100 pompek, 100 brzuszków, 100 przysiadów, 10 km, codziennie bez dnia przerwy.
Trzy posiłki dziennie, na śniadanie tylko banan. Żadnej klimatyzacji, żadnego spania przy otwartym oknie.

Wengiel

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 432
  • Propsy: 8
  • Cycki i bekon.
    • View Profile
  • ID: 1374
  • Discord: Wengiel
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #39 on: October 08, 2016, 10:52:49 PM »
Z tym "wszystko działa" super bym sie powstrzymał, bo wszak....ten temat istnieje nie bez powodu.
Ale z tym jednym sie zgodzę, czasem można dwa razy pomyśleć zanim coś sie palnie. Ale i tak, nie jest až tak strasznie jak nas malujesz.
100 pompek, 100 brzuszków, 100 przysiadów, 10 km, codziennie bez dnia przerwy.
Trzy posiłki dziennie, na śniadanie tylko banan. Żadnej klimatyzacji, żadnego spania przy otwartym oknie.

Leif

  • Goblin
  • ***
  • Posts: 29
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • Postać: Leif Cunningham
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #40 on: October 08, 2016, 11:22:48 PM »
Panda,

Przeczytałem co napisałaś i.. Ja Cię szanuję, ale błagam Cię. Po tym co piszesz, można wywnioskować dwa stwierdzenia.
1. Uważasz, że w grze wszystko działa, brak zasad jest ok, tylko ludzie nie umieją się dogadać.
2. Wierzysz w utopię.
Nie wiem która opcja jest gorsza. Podejrzewam, że druga.

Panda, twierdzisz, że Ty najlepiej wiesz co Twoja postać umie a czego nie umie. I ja nie przeczę, że tak jest! Zróbmy proper miejsce żebyś mogła to wpisać. Żeby ktoś kto Ci prowadzi sesje mógł w to spojrzeć, a nie musiał zaufać na słowo.

Twierdzisz, że gracze się mądrzą i kłócą.
Zrób zasady. Zbiór normalnych zasad, w połączeniu z normalnym wypisaniem umiejętności to wtedy mądrzenie się i kłócenie będzie marudzeniem frustratów.
Brak zasad rodzi anarchie, rodzi zgrzyty. Bo jesteśmy tylko ludźmi. To nie jest utopia i nigdy nie będzie, zebrałaś w jedno miejsce sporo różnych ludzi, wywodzących się z skrajnie różnych środowisk. God damn it. Ja poza Torilem mam tylko parę znajomych którzy są w stanie określić co to RPG jest.
Więc jeżeli zbierasz w miejscu grupę mniej lub bardziej obcych sobie ludzi, i nie dajesz im zasad, nie dajesz im jasnych i klarownych informacji jak grać... Nie oczekuj niczego innego jak burdelu ogarniętego pożogą. Który z resztą parę razy miał miejsce w mniejszym lub większym natężeniu, nie mam racji ?

Reasumując znów,
Zgadzam się z Wenglem i dodaje swoje. Co ja bym chciał poprawić w funkcjonowaniu gry ? Zasady, aspekty, umiejętności. Opowiedziałem już o swojej wizji tak dużo, że chyba bardziej wyczerpująco się nie da.

Za nim zaczniesz się tutaj doszukiwać kolejny raz passive-agressive tonu: Nie nie ma go. (No dobra to zdanie mogło trochę być, ale generalnie poza tym zdaniem nie ma tego tonu ani odrobiny :D)

A NO I WENGIEL MA RACJĘ NIE JESTEŚMY TACY RAKOTWÓRCZY
(Oprócz Rifu, jego miłość jest rakotwórcza)

Wengiel

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 432
  • Propsy: 8
  • Cycki i bekon.
    • View Profile
  • ID: 1374
  • Discord: Wengiel
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #41 on: October 08, 2016, 11:38:16 PM »
Nie wierzę....Leif trzeci raz z rzędu mówi, że mam rację.
Zdumiewające co gorączka robi z ludźmi. :v
100 pompek, 100 brzuszków, 100 przysiadów, 10 km, codziennie bez dnia przerwy.
Trzy posiłki dziennie, na śniadanie tylko banan. Żadnej klimatyzacji, żadnego spania przy otwartym oknie.

Spookie

  • Potwórca
  • Banshee
  • *
  • Posts: 1362
  • Propsy: 27
  • spec. ds. NCSD
    • View Profile
  • ID: 3
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #42 on: October 09, 2016, 03:46:12 PM »
Quote
Dlatego powtarzam - utrapienie to wrzód na dupie, który niczego nie wnosi do gry. Jeśli ktoś zechce mieć utrapienia, to sobie zrobi z nich nawet pół aspektów. Jeśli ktoś nie chce ich mieć - da sobie utrapienie w stylu: "ma słabą głowę" a potem nigdy nie napije się alkoholu albo "staje mu na widok syren i nie panuje nad sobą" i postara się by nigdy nie spotkać syreny.

Nie akceptujemy Utrapień, które nie mają w ogóle potencjału do bycia użytymi w grze, albo w ogóle nie przeszkadzają postaci. Jeśli ktoś wpisuje taki, to proponujemy zazwyczaj jak go wzmocnić, albo prosimy o zmianę.

--

Quote
Zamiast tego, można po prostu wyrzucić utrapienie z KP i zamiast tego dać dodatkowe 1-2 sloty na aspekty i po prostu w wymaganiach mieć, żeby postać iała jakieś negatywne aspekty czy cuś.

Ale co to zmieni? :) Przecież Utrapienie to właśnie JEST kolejny aspekt, który jest wymagany i jest negatywny.

--

@Wengiel Problem w tym, że spis umiejek to imho dodatkowa biurokracja, dodatkowa komplikacja i wydłużanie kreacji postaci, dodatkowa konieczność moderacji, dodatkowy powód do zazdrości/złośliwości/krzyczenia o niesprawiedliwości i konieczność wykminienia jaki limit, jaki sposób zdobywania, jaki sposób ich rozwoju......... itd.

--
Quote
Jaaa. Leif. Nie mam mocy. Nie wiem, w którym miejscu napisałam, że wszystko jest doskonale.

Ja też nie. A nawet wróciłam stronę wcześniej i przeczytałam ponownie dwa ostatnie posty Pandy -_- Nie widzę.


W zasadzie nie muszę się produkować z wypowiedzią na tematy Utrapień i ukrywania aspektów, bo Skaje bardzo ładnie wyraziła zdanie w zasadzie identyczne z moim, więc mogę się leniwie podpiąć pod jej posta ;) Mi osobiście ujawnienie aspektów zrujnowałoby całkiem grę i uważam, że sekrety postaci są po to, żeby osoby zainteresowane ich odkryciem miały możliwość i okazję to zrobić (oczywiście przy odrobinie wysiłku ;)). Utrapienia uważam za rozwiązanie świetne i bardzo "uciekawiające" postacie (i wolno mi tak powiedzieć, bo nie wymyśliłam ich sama, tylko zaczerpnęłam z Fate'a ;P), ale dopuszczam myśl o zrobieniu ich opcjonalnymi.
« Last Edit: October 09, 2016, 03:48:03 PM by Spookie »

Wengiel

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 432
  • Propsy: 8
  • Cycki i bekon.
    • View Profile
  • ID: 1374
  • Discord: Wengiel
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #43 on: October 09, 2016, 04:23:16 PM »
Z tą biurokracją to sam nie wiem. Po prostu ukiejki by działały jak aspety, z tą różnicą, że byłyby osobno.

Pytanie tak naprawdę trzeba zadać: Co nalrawdę nie pasuje w KP? Bo już szczerze sam się w tej dyskusji pogubiłem, bo niby mówicie o zmianach w KP i aspektach, a potem jak dajemy propozyvje zmian to wychodzi, że to właśnie działa i jest w porządku. Całość dyskusji wzięła się z tego, że właśnie coś w konstrukcji KP nie działało. Jestem teraz zagubiony w jakim punkcie jesteśmy.
Znam systemy, w których też niby występujà takie rzeczy (obligacje w Edge of empire czy negatywy z Savage Worlds), tylko teraz pytanie czy to traktować jako "uatrakcyjnienie" czy tylko "komplikacje". Ja akurat wychodzę z przekonania, że nie każda postać wkomplikowana jest jednocześnie atrakcyjna. Tu też pojawia sie problem, bo każde rozwiązanie jest motywowane innym stylem gry, więc bądź co bądź cokolwiek by nie zostało wybrane to jakaś strona tej debaty zostanie pokrzywdzona. Nie widzę sposobu na kompromis tutaj.
Jeśli zaś chodzi o problem "ludzi"... tu już serio nie wiem co doradzić. Ten czynnik pozostanie problemem bez względu na to ile zasad damy czy ile byśmy nie grozili paluszkiem czy prosili. Tego po prostu sie nie uniknie.
Choć w sumie uniknie...wychodząc z gry. Ale rozwiązanie to niestety gówniane. Więc albo faktycznie trzymamy się zasady, że albo gramy z tymi, ktłrych lubimy, albo.... nie wiem. Pogubiłem się już.
100 pompek, 100 brzuszków, 100 przysiadów, 10 km, codziennie bez dnia przerwy.
Trzy posiłki dziennie, na śniadanie tylko banan. Żadnej klimatyzacji, żadnego spania przy otwartym oknie.

Spookie

  • Potwórca
  • Banshee
  • *
  • Posts: 1362
  • Propsy: 27
  • spec. ds. NCSD
    • View Profile
  • ID: 3
Odp: Co chciałbym poprawić w funkcjonowaniu gry?
« Reply #44 on: October 09, 2016, 05:25:21 PM »
Nikt nie twierdzi, że wszystko jest w porządku. Identyfikujemy problem, pytamy dla jak wielu osób jest to problem i przede wszystkim rozmawiamy, po to żeby ustalić jak można go rozwiązać.