Author Topic: Sesje w Miejscach Spotkań  (Read 3251 times)

Kass

  • Grumpy Owl
  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 454
  • Propsy: 2
  • Palivec: "Wszystko to gówno warte"
    • View Profile
  • ID: 66
  • Postać: Lazaro Izaretta
  • Discord: Kass, Pełzający Chaos
Sesje w Miejscach Spotkań
« on: June 07, 2016, 05:20:30 pm »
To wątek informacyjny o planowanych eventach w sesjach real time.
Proszę nie spamować tutaj, zgłoszenia słać wedle preferencji organizatora.

10.06 godzina 17.00 - Audiencja u Radnego Nerimy; wstęp otwarty; prowadzący - Kass
"Don't fail to see Nyarlathotep if he comes to Providence. He is horrible — horrible beyond anything you can imagine — but wonderful. He haunts one for hours afterward. I am still shuddering at what he showed." H.P. Lovecraft

Falco: Oficjalnie ogłaszam, że Kass otrzymuje badge`a "najsprawniej odpisującego gracz

Vesteng: Oto Kass w jej naturalnym srodowisku. Spojrzcie na te oczy pelne zycia, burze wlosow... czyste szczescie. Stworzenia te zyja w symbiozie z kotami, ktore przynosza im cos, co Kass widzi za szczescie, lecz tak naprawde jest to pasożyt.

Pająk

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 77
  • Propsy: 2
    • View Profile
  • ID: 1690
  • Discord: Pająk
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #1 on: June 07, 2016, 05:21:41 pm »
7.06 godzina 18.00 - Zgnilizna na bagnach; miejsc: 3/5; prowadzący - Pająk
« Last Edit: June 07, 2016, 05:23:51 pm by Pająk »

Rawij

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 177
  • Propsy: 2
    • View Profile
  • ID: 463
  • Postać: Rawija/Esh/Andor/Ilirith
  • Discord: Rawij
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #2 on: June 21, 2016, 05:50:58 pm »
22,06,2016 - godzina 17:00 - Otwarcie nowego wątku fabularnego - Wstęp wolny
Ireneusz, 42 lata. Pracownik oczyszczalni ścieków, z zamiłowania działkowiec.


hehe

Skaje

  • Obserwator
  • Ghast
  • *****
  • Posts: 625
  • Propsy: 16
  • Meow
    • View Profile
  • ID: 57
  • Postać: Desiderata Graves
  • Discord: Skaje/Nibynuszka
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #3 on: June 22, 2016, 12:13:18 am »
A 23.06 od 18 - obchody Przesilenia Letniego, festyn, licytacja magicznych przedmiotów, pokazy.
If you don’t have a massive alternative universe in your head with developed people and stories, you’re lying.

Rawij

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 177
  • Propsy: 2
    • View Profile
  • ID: 463
  • Postać: Rawija/Esh/Andor/Ilirith
  • Discord: Rawij
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #4 on: July 25, 2016, 12:32:20 pm »
30 lub 31.07 godziny popołudniowe - Na papierze wyglądało to inaczej... - Prowadzący; Rawij
« Last Edit: July 25, 2016, 01:17:53 pm by Rawij »
Ireneusz, 42 lata. Pracownik oczyszczalni ścieków, z zamiłowania działkowiec.


hehe

Skaje

  • Obserwator
  • Ghast
  • *****
  • Posts: 625
  • Propsy: 16
  • Meow
    • View Profile
  • ID: 57
  • Postać: Desiderata Graves
  • Discord: Skaje/Nibynuszka
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #5 on: July 27, 2016, 10:53:11 am »
Niedziela, 31.07 od ok. 18-19 odbędą się obchody Śródlecia, otwarte dla wszystkich święto miłości, pokoju i radości, zapraszam!
If you don’t have a massive alternative universe in your head with developed people and stories, you’re lying.

Hydra

  • Obserwator
  • Banshee
  • *****
  • Posts: 1134
  • Propsy: 18
    • View Profile
    • Pocztówki z daleka
  • ID: 89
  • Postać: Pilar Socorro
  • Discord: Hydra
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #6 on: July 28, 2016, 05:56:32 pm »
Dzień po Tarczowym Wiecu, a więc 03.08, zapraszamy na nieco spóźnione obchody przesilenia w wykonaniu świątyni Shaundakula. Bóg wiatrów i podróży ma coś na podorędziu dla każdego kupca, włóczęgi i niespokojnego ducha.
Event otwarty dla wszystkich!
Kontakt pod ID 89 :)
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

[16:20] Wengiel: I will do my best, mom.

Skaje

  • Obserwator
  • Ghast
  • *****
  • Posts: 625
  • Propsy: 16
  • Meow
    • View Profile
  • ID: 57
  • Postać: Desiderata Graves
  • Discord: Skaje/Nibynuszka
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #7 on: August 20, 2016, 03:24:38 pm »
Za zamkniętymi drzwiami

Lord Dunham, szlachcic ze Smoczego Wybrzeża mający swą "letnią" rezydencję w Skraju zapadł niedawno na nagłą, tajemniczą chorobę i jest sparaliżowany. Nim to się jednak stało, już od pewnego czasu zachowanie jego budziło coraz większy niepokój, a nawet strach służby i rodziny. Siostrzenica lorda, która przyjechała aż ze Smoczego Wybrzeża szuka teraz śmiałków ze smykałką detektywistyczną, którzy pomogą odkryć powody tak dziwnych wydarzeń i motywów zachowania wuja, jak i przyczyny jego choroby.

Szukam około 4 graczy na sesję MS, detykiwstyczno-horrorową. Termin ustalimy gdy zbiorę ekipę.
Zgłoszenia do wtorku 23.08 TU[klik] lub na pw do mnie, id 57.
« Last Edit: August 20, 2016, 03:31:20 pm by Skaje »
If you don’t have a massive alternative universe in your head with developed people and stories, you’re lying.

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 189
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #8 on: September 24, 2016, 09:34:39 pm »
Pan od Fajerwerków — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 1 października 2016, od godz. 16.00)



Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: nie więcej niż doba
— realnie czas: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań);  kontynuacja w sesji „zwykłej” w NK
Dla kogo (gracze): zwolenników bardziej kameralnego klimatu, gdzie liczy się raczej: „kto?” i „dlaczego?”, a nie „jak” i „na jaką maszkarę?”; osób zorientowanych na wczuwanie się (wymagana dobra dyspozycja czasowa)
Dla kogo (postacie): osobników niegłupich i czujących (jednostki skrajnie upośledzone emocjonalnie, niebojące się niczego i niemające żadnych wątpliwości odpadają). Postaci nie powinny być elfami.
Liczba graczy: 4 osoby
Możliwe konsekwencje: średniego ryzyka
Przewidywane nagrody: niespodzianka
Tło: Do Przystani Nerimy, w czas Obfitych Plonów przybywa Izerus Selfinder, wędrowny czarodziej-iluzjonista. Chuderlawy, wesoły, zadbany staruszek zabawia dzieci (jak i starszą gawiedź) drobnymi pokazami magicznymi, fajerwerkami i muzyką. Towarzyszą mu cztery atrakcyjne dzieweczki. Najmłodszym rozdaje zabawki i słodycze. Wreszcie postanawia zorganizować „pokaz specjalny” dla wybranych osób (postaci graczy), w namiocie cyrkowym na południe od miasta.
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK

PROLOG

— Szybciej, Miśka, szybciej! — Drobny, dziarski chłopaczek pociągnął za rękaw jeszcze drobniejszą dziewczynkę, prawie zdzierając z małej za dużą, matczyną kapotę. Spod włóczkowej czapki z uszami wyzierał piegowaty nos, zaczerwieniony tak z zimna, jak i gorących emocji. Biegnąc, chłopiec z impetem chlupnął w głęboką kałużę, błoto ochlapało sukienczynę jego towarzyszki, a jemu samemu lodowata woda wdarła się do butów. Też za dużych o jakieś dwa rozmiary. Pociągnięta, dziewczynka prawie się przewróciła. Omal nie wypuściła miedziaka, zaciskanego w spoconej dłoni. A przecież ten zaśniedziały krążek był teraz najważniejszy! Bez niego nie przedrą się przez kordon pleców, lędźwi, nóg, łokci i halabard. Za pokaz magicznych sztuczek należało zapłacić. Kwotę, co prawda, niewygórowaną, lecz...

...pieniążek z brzękiem, choć bezgłośnie na tle gwaru potoczył się po bruku. Misia zmartwiała, przystanęła. Zerknęła z lękiem na chłopca.
— Rany, co z ciebie za siostra! Dooobra... Nie przystawaj! — Przeszedł do konspiracyjnego szeptu i jeszcze mocniej szarpnął małą. Sam liczył z dziesięć, jedenaście lat, Miśka kilka mniej. Błyskawicznie dał nura pomiędzy kolana dorosłych, już nie oglądając się za siostrą.
— Hej, smarkaczu! — Obruszyła się jakaś grubsza jejmość, głosem o wiele cieńszym od talii. — Napłodzą, a potem nie chowają! — Chudy sługa zgiął się sztywno, podnosząc ładny wachlarz. Ozdoba była cała zapaćkana. Jejmość przeszła w rejestry bolesne dla uszu, jej równie zażywny towarzysz tylko westchnął, szukając spojrzeniem strażnika. Błysnęły kapaliny skrajańskich wartowników, któryś podjął próbę odszukania rodzeństwa. Wstrzymało go silne ramię i niecierpliwy szept. Wąsaty kompan machnął tylko dłonią. Bo oto gruchnął gong, buczenie tłumu ustało nagle i zgodnie.

Zaczęła się magia.

* * *

Przeszło lato, dogasała i złota, ciepła jesień, przechodząc w tę szarą i zimniejszą, gdy nie tylko starcom marzną stopy, zaś Aurylici i inni zimnolubni odnotowują szybszy puls. Przystani daleko jednak było do zamierającej ciszy. Na Obfite Plony zaroiły się trakty, bruk nie nadążał z przesyłaniem werbli terkoczących po nim wozów. Na wozach, furmankach, koniach, osłach, na własnych nogach, a nawet wieprzkach, zjeżdżali się i schodzili nie tylko handlarze. Obfite Plony wybuchły kolorem i mrowiem: istot, ras, języków i nominałów pieniężnych. Dzieciarnią, rozplotkowanym babińcem, zapracowaną strażą, jesiennymi kochankami i kompaniami najemnymi, szukającymi zarobku. Bądź też, a jakże, okazji do jego przepicia.

Wóz Pana od Fajerwerków był jeszcze bardziej rozklekotany, aniżeli liche chłopskie fury. Za to przystrojony wręcz bajecznie, we wstążki i tasiemki ze wszystkich chyba dostępnych materiałów i w każdym kolorze. Pasował do czarodzieja, który nosił długą, luźną, wygodną szatę wierzchnią ze ścinków w pstrych barwach. Na pierś spływała długa, śnieżnobiała broda, lśniąca i gładko rozczesana, skrywając nieco naszyjnik ze szlachetnych kamieni. Ametystów i szmaragdów wielkości przepiórczych jaj. Prawe oko przysłaniał jasny kryształ w złoconej obejmie. Zimny wiatr zerwał kaptur z kompletnie łysej głowy. Staruszek wcale się nie przejął, odsłonił w uśmiechu rząd zadbanych zębów. Tym uśmiechem zdobył sobie nie tylko dzieciarnię. Uśmiechem i czterema dziewczętami, każdą o innej urodzie. Asystentkami, jak je zwał. Sam nosił miano Izerus Selfinder. Wędrowny czarodziej, iluzjonista, gorliwy sługa Shaundakula. Jesień czynił wiosną, zimę latem, z rękawa wyczarowywał gołębie, grał na katarynce. Opowiadał tak, że słuchali nie tylko najmłodsi. A wreszcie, puszczał fajerwerki. Ogniste smoki i salamandry, wybuchające rozgwiazdy, fontanny iskier i snopy świateł, księżycowe bałwany... Pan od Fajerwerków, przezwały go dzieci. I każde, absolutnie każde prosiło matkę o jedno. Mamo, zabierz mnie, proszę. Na pokaz. Pokaz Pana. W Dzielnicy Wielu Prac i Dzielnicy Wiedzy. Tarcz i Miłosierdzia. Wreszcie, w Dzielnicy Monety. Pięć dni cudów. A szóstego, ostatniego, coś wyjątkowego... Spektakl dla wybranych. Czwórki szczęśliwców, wyłowionych z tłumu przez roześmiane piękności.


//Zgłoszenia na pocztę w grze lub na forum, z odpowiednim dopiskiem, przysyłamy do czwartku, godz. 16.00. :)//
« Last Edit: October 01, 2016, 02:17:08 pm by Friss »

Hydra

  • Obserwator
  • Banshee
  • *****
  • Posts: 1134
  • Propsy: 18
    • View Profile
    • Pocztówki z daleka
  • ID: 89
  • Postać: Pilar Socorro
  • Discord: Hydra
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #9 on: October 17, 2016, 02:50:44 pm »
w sobotę 22.10 od około 19:00 zapraszam na półlegalne walki na czary i pięści w specjalnym Miejscu Spotkań. magiczni z magicznymi, niemagiczni z niemagicznymi, do wygrania legalne złoto i nielegalne narkotyki. będę jeszcze robić ogłoszenia w grze i poza nią, także stay tuned!
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

[16:20] Wengiel: I will do my best, mom.

Hydra

  • Obserwator
  • Banshee
  • *****
  • Posts: 1134
  • Propsy: 18
    • View Profile
    • Pocztówki z daleka
  • ID: 89
  • Postać: Pilar Socorro
  • Discord: Hydra
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #10 on: October 19, 2016, 10:58:29 am »
Zapraszam wszystkie postaci bojowe lub lubiące łatwy zarobek na arenę walk. Zasady są proste: walka do trzeciej krwi, magiczni z magicznymi, niemagiczni z niemagicznymi.
W programie także zakłady, szemrany element Przystani, narkotyki, okazja do załatwienia nielegalnych interesów i tanie dziwki.

Sesja odbędzie się w sobotę 22.10 od 19:00 i jest otwarta dla wszystkich. W razie pytań zapraszam do mnie.

Krew dla boga krwi!
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

[16:20] Wengiel: I will do my best, mom.

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 189
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #11 on: November 25, 2016, 09:51:13 pm »
Tropem Znaleziska — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 10 grudnia 2016, od godz. 16.00/16.30)


Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: do kilku dni
— realnie: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań);  kontynuacja na kolejnych „posiedzeniach”
Dla kogo (gracze): zwolenników znanego klasyka „Pora na przygodę!”, szukania fantów i akcji. Będą jednak momenty, gdy trzeba pogłówkować.
Dla kogo (postacie): osobników znających Skraj (region), szczególnie Puszczę; typów „leśnych”, krzepkich, zdrowych, niebojących się wyzwań.
Warunki dodatkowe:
— postaci muszą być mocno zaczepione w Skraju;
— postaci raczej nie powinny być związane wyprawą równoległą;
— mile widziana notka pt. „Co moja postać robi w Skraju i co może wiedzieć o jej dzikich terenach?”. Wszelkie zdobycze w tym temacie mogą się tylko przydać;
— czerwone światło dla uciekinierów-recydywistów. W kwestii wyboru drużyny decyduje moje widzimisię.
Liczba graczy: maks. 3 osoby, minimum 2
Możliwe konsekwencje: średniego do wysokiego ryzyka (wliczając śmierć)
Przewidywane nagrody: niespodzianki
Tło: Znaleziona przez Truflę, świnkę Strunniczki Kiki, wiadomość w kapciuchu nie przepadła. Kartelusik zabrała Regina, jednak w ferworze zajęć porzuciła temat. W końcu, przetrząsając odzież do prania, przypomniała sobie o dziwnej zdobyczy. Niewiele myśląc, postanowiła zorganizować grupę śmiałków, która poszuka możliwego skarbu. Ewentualnym chętnym postawiła warunek: oddadzą jej trzecią część łupów, jeżeli takie będą, lub zwrócą trzecią część kosztów wyprawy, jeśli powrócą z niczym. Zamierza pomóc w doposażeniu i doinformowaniu, w miarę możliwości.
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): TAK


//Zgłoszenia na pocztę w grze lub na forum przesyłamy do końca weekendu, tj. 27.11, godz. 12.00. :)//

--------------------------

NABÓR PRZEDŁUŻONY!!!
Zgłoszenia do 02.12.'16. Sesja wystartuje 10.12.16, w tych samych godzinach.

Wyjaśniając:

„...lub na forum” oznacza pocztę na forum. Być może niejasno napisałam, mea culpa.
Zgłoszenie obejmuje wysłanie KP z wytycznymi powyżej.

Czekam na postać „leśną”, pasującą do sesji. Przynajmniej jedna taka powinna być w drużynie.

--------------------------

NABÓR ZAMKNIĘTY.

W sesji udział wezmą:

* Hydra/Siobhan;
* Łotr/Gavdain Lécuyer;
* Lama/Erwin.

Widzimy się w sobotę. Dziękuję za wszystkie zgłoszenia. :)
« Last Edit: December 06, 2016, 10:55:11 pm by Friss »

Hydra

  • Obserwator
  • Banshee
  • *****
  • Posts: 1134
  • Propsy: 18
    • View Profile
    • Pocztówki z daleka
  • ID: 89
  • Postać: Pilar Socorro
  • Discord: Hydra
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #12 on: February 03, 2017, 11:17:42 pm »

Upij się u Smoka!
Tak zaczynały się ogłoszenia, jakie wywrzaskiwały uliczne dzieciaki, opłacone złamanym groszem przez szanownego Eredora Longhorna. Mężczyzna ów, w zasadzie jeszcze tutaj nieznany, był właścicielem nowej karczmy - "U Pijanego Smoka", którą jakiś czas temu zaczęto sposobić do otwarcia.

Upij się u Smoka!, wołały więc dzieciaki, wielkie otwarcie już niedługo. Za kilka dni raptem. Pierwszy napitek darmo, lany prosto do kubka! Bez wody i bez oszukiwania! Przyjdź sam, z przyjaciółmi, z żoną i kochanką, a wtedy obsługujemy na nasz koszt!
Za to ostatnie dopłacił ekstra, bo jakoś dzieci nie do końca mogły spamiętać, jaka ma być kolejność słów, żeby komunikat miał sens.

W każdym razie karczma miała się hucznie otwierać już niedługo, a sproszone było całe miasto. Jak to zwykle na wydarzenia tego typu.



Wiem z dobrego źródła, że otwieramy z Torim nową karczmę już 06.02. Zaczniemy około 18:00, ale wchodzić (i wychodzić) można oczywiście o każdej porze. Słyszałam jakieś plotki o hazardzie i rzucaniu nożami do celu, więc kto żyw, niechaj do nas bieży. Już w poniedziałek! :D
« Last Edit: February 04, 2017, 02:24:21 pm by Hydra »
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

[16:20] Wengiel: I will do my best, mom.

Eona

  • Guest
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #13 on: February 15, 2017, 07:52:51 pm »
„Na promieniu strzały znajdują się orle pióra. Często dajemy wrogom narzędzia prowadzące do naszego zniszczenia.”
 
Ezop

18 lutego około 18:00
Zapraszam tego dnia wszystkich, a w szczególności łuczników do Chwały Poranka. Będzie możliwość spotkania pewnej damy bardzo pewnej swoich umiejętności, a także zdobycia (lub stracenia) paru monet na zakładach. Oczywiście jeśli ktoś odważy się przyjąć wyzwanie i zmierzyć się z kobietą na strzały!


Wszelkie pytania można kierować do mnie na pw w grze (id 681) lub przez Discorda.

Friss

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 189
  • Propsy: 10
    • View Profile
  • ID: 1307
  • Postać: Altair Dar-Mingħajr
  • Discord: Friss
Odp: Sesje w Miejscach Spotkań
« Reply #14 on: March 24, 2017, 01:03:59 am »
Koło Fortuny — sesja w Miejscu Spotkań

(planowany termin: 31 marca 2017, od godz. 16.00-17.30)



Typ sesji: krótka
Czas trwania:
— fabularnie: nie więcej niż jeden wieczór
— realnie czas: ok. 8-9 godzin (sesja dynamiczna/real time w Miejscu Spotkań)
Dla kogo (gracze): miłośników dobrej, wesołej zabawy — wstęp wolny!
Dla kogo (postacie): jw. — wstęp wolny!
Liczba graczy: jak to w karczmie/na festynach — dowolna (UWAGA! Liczba całkowita osób na wydarzeniu ≠ liczba losujących)
Możliwe konsekwencje: beczka śmiechu, kupa frajdy, kac i zgon. Bardziej serio: sesja towarzyska niskiego ryzyka, możliwe najwyżej „skutki picia wódki” (raczej na wesoło niż poważnie)
Przewidywane nagrody: fanty z loterii
Tło: Przebywające od jakiegoś czasu w Skraju Leśne Kuny, Strunnicy z Telflamm, postanawiają uczcić obchody Wysokiej Monety nietypową loterią fantową. Za pobranie numerka trzeba będzie zapłacić... własnym czasem. Losujący musi zadeklarować, że wyuczy innego uczestnika gry podstaw swojego rzemiosła flagowego. O wyborze ucznia zadecyduje... sam przedmiot. Uczymy tego delikwenta, którego fant wylosowaliśmy. Jeśli chcemy się wykpić od płacenia nauką, możemy przyjąć od Strunników humorystyczne, kreatywne wyzwanie.
Emocjonującej zabawie w losowanie mogą towarzyszyć pokazy strunnickich talentów. Do wspólnego świętowania w „Ubitym Interesie” zaproszony jest każdy chętny. Na czas loterii pan Dolgee obniża koszty dań i trunków (część z nich jest darmowa). Fantów na loterię dostarczają Kuny, zamożni fundatorzy i zwykli Skrajanie.
Wiedza niejawna (aspekty ukryte, utrapienia): NIE

UWAGA!

Drobiazgi na loterię to proste, choć pełne wdzięku, słabe magiczne cacuszka, bibeloty, akcesoria typowo jajcarskie, zgrabne, nieduże rękodzieło czy pamiątki. Nie przewiduję zasypywania graczy nagrodami o zbyt wysokiej wartości/jakości/bojowości. Występy artystyczne zostaną dostosowane do liczby i zaangażowania graczy (przy dużym obłożeniu, będą okrojone lub zabraknie na nie miejsca; chciałabym zmieścić się w jednym wieczorze).

REGULAMIN LOTERII:

1. W zabawie wziąć można udział jedną, dowolną postacią (w tym NPC).
2. Fanty na loterię powinny spełniać kryterium przedstawione powyżej. Nie mogą być to potężne przedmioty, dorównujące mocą i wartością artefaktom za sesje o wyższym stopniu trudności.
3. W imieniu jednej postaci (PP/NPC) możemy zgłosić maksymalnie trzy przedmioty. Darczyńcy są jawni i nie istnieje opcja ukrycia personaliów. Wszystkie postaci danego gracza mogą być darczyńcami.
4. Fanty na loterię zgłaszamy na pocztę w grze do pomysłodawczyni, jednocześnie prowadzącej imprezę, czyli pod ID 1307 (postać główna: Altair Dar-Mingħajr), do dnia 28.03.2017, do północy. W treści wiadomości zamieszczamy nazwę i krótki opis przedmiotu. Bardzo mile widziane załączone/podlinkowane grafiki. W temacie wiadomości wpisujemy „LOTERIA” lub cokolwiek nawiązującego do eventu.
5. Losy na loterię mają postać blankietów z numerem fantu oraz wykropkowanym polem na wpisanie personaliów ucznia. W momencie, w którym ujawnia się darowany przedmiot, wiadomo już też, kto go ofiarował. Szczęśliwiec wpisuje nazwisko darczyńcy i składa podpis, zobowiązując się do nauki rzemiosła.
6. Ubity Interes, choć nieco bardziej przystępny tego dnia, posiada (wówczas nawet i liczniejszą), fachową ochronę. Proszę mieć to na uwadze, jeśli kto chciałby wpaść z intencją wywołania burdy.

PROLOG

Dzień się złoci, noc się mroczy,
Fortuna zaś kołem toczy.
Choć pracujesz, chomikujesz,
Zawdy szczęścia potrzebujesz.

Fart wszakże wysiłek lubi
I nagroda trud hołubi.
Praca flirtuje z talentem
A codzienny znój — ze świętem.

Przyjdź więc z nami pobalować,
Ładne cacko wylosować,
Smykałkami się podzielić,
Trochę najeść i podchmielić.

I miesiączka chesowego,
Wieczorem dnia wiosennego
Zajrzyj do Sama naszego,
„Interesu Ubitego”!

Ogłoszenia na słupach, murach i belkach stropowych, nad szynkwasami w gospodach i powtarzane ustami wynajętych gońców, wyrosły jak grzyby po deszczu i szybko dotarły do większości zakątków skrajeńskiej cywilizacji.

KOŁO FORTUNY — LOTERIA FANTOWA!

Najdroższe Skrajanki, Morowi Skrajanie! Dzielne Podróżne, Najmilsi Przyjezdni! Seniorzy Szanowni i Młodzieży Miła!

Tylko wieczorem, dziewiątego dnia trzeciego dekadnia chesa [29 chesa, przyp. aut.], w „Ubitym Interesie” Jego Szanownej Mości Kochanego Smykałki, Pana Dolgee — Wielka Loteria Fantowa! Puść w ruch Koło Fortuny i wygraj zacny fant! Wstąp, jeśliś ciekaw, zapłać własnym czasem lub... przyjmij wyzwanie! Zakup los i ciesz oczy cackami spod rąk najlepszych rzemieślników Faerûnu! Zabaw się razem z nami, kompanią Leśnych Kun — Strunników z Telflamm pod wodzą Gasseta Ciemnej Łzy! Tylko w ten jeden, jedyny dzień! — nie przegap i spędź czas w najlepszym towarzystwie! Tylko tego jednego wieczora — wielka obniżka cen dań i alkoholi!

Chętnych ofiarować fanty na loterię prosimy o kontakt z Kiką [1307] lub panem Dolgee, w karczmie „Ubity Interes”. Przedmioty podpisane przez darczyńców przyjmujemy do wtorku.

W imieniu Gasseta Ciemnej Łzy,
Wielki Mesmero, Strunnik
Lanadan Calixto
« Last Edit: March 24, 2017, 02:42:04 pm by Friss »