Author Topic: Warsztat zaklęć  (Read 940 times)

Hydra

  • Obserwator
  • Banshee
  • *****
  • Posts: 1117
  • Propsy: 18
    • View Profile
    • Pocztówki z daleka
  • ID: 89
  • Postać: Uria
  • Discord: Hydra
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #15 on: June 28, 2016, 01:03:47 am »
Tak jest znacznie lepiej :) A zachowałeś sam fakt istnienia widełek dla efektu.
[18:37] Pharan: Mógłbym mieć z Tobą dziecko, któremu wpajałbym same złe zasady, żeby potem słuchać, jak mu wszystko tłumaczysz

[13:22] Zet: przez ciebie mam odruch pawłowa już. Jak napiszę, że jest odpis i widzę, że coś napisałaś, to pierwsza myśl: jaki błąd popełniłem tym razem?

[16:20] Wengiel: I will do my best, mom.

Salem

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 361
  • Propsy: 14
    • View Profile
  • ID: 59
  • Discord: товарищ иван#7621
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #16 on: June 28, 2016, 01:05:08 am »
Cieszę się, że jest ok.

Coria

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 76
  • Propsy: 0
  • Krocząca wśród cieni
    • View Profile
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #17 on: July 05, 2016, 07:12:03 am »
Pssst. Zakotwiczenie w wymiarze, wtajemniczeń, 4 lvl.

Zaklęcie uniemożliwia jakąkolwiek teleportację lub inny efekt przemieszczania się międzywymiarowego w postaci zmiany planów lub użycia portalu. Czar działa przez kilkanaście minut na wybraną istotę.

Shagarot

  • Quasit
  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 398
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • ID: 58
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #18 on: January 17, 2017, 06:50:39 am »
2 poziomowe zaklęcie ze szkoły wtajemniczeń:

Odporność na energię (odrzucanie)
Zaklęcie powstrzymuje pewną ilością obrażeń otrzymanych od jednego z żywiołów. Czar może chronić tylko przed jednym typem żywiołu, wybranym podczas inkantacji. Zaklęcie powstrzymuje między innymi magiczny i naturalny ogień, mróz i lodowe odłamki reprezentujące żywioł wody, błyskawice i tnący wiatr reprezentujące żywioł powietrza oraz kwas i kamienne odłamki reprezentujące żywioł ziemi. Ochrona zapewniona przez zaklęcie wytrzymuje pewną ilość obrażeń, po czym moc zaklęcia się wyczerpuje. Moc czaru rozprasza się samoistnie po dwóch godzinach od rzucenia.

Imo taki zapis lepiej oddaje ochronę przed furią żywiołu powietrza, niż zwykłe wchłanianie zaklęć błyskawic. Potężna wichura może być w końcu równie śmiertelna, co wyładowanie elektryczne.
Arin (722) - Dziś o 21:04
@Shagarot (58)  zabiłeś mnie. Jesteś moim osobistym bogiem.

Tori (72) - Dziś o 21:06
Ja to  po raz kolejny napiszę: Shag jest Mistrzem tekstówek

Chromy

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 95
  • Propsy: 3
    • View Profile
  • ID: 1287
  • Postać: A. Stein
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #19 on: September 20, 2017, 11:51:45 pm »
Zaklęcie sprawia, że osoba na którą zostanie rzucony ten czar staje się niewidoczna. Sama osoba jak i jej cały podręczny dobytek stają się niewidzialne. Osoba ta nadal jest materialna, więc mimo niewidzialności można jej dotknąć, widoczne są również wszystkie jej działania, takie jak podnoszenie przedmiotów czy ślady na piasku, a także wydawane przez nią odgłosy. Zaklęcie utrzymuje się przez pięć minut na każde dwadzieścia pięć punktów mocy czarującego, po czym osoba znowu staje się widoczna. W przeciwieństwie do zwykłej niewidzialności, po wykonaniu ataku osoba ukryta pod niewidzialnością nie staje się w pełni widoczna, a jedynie półprzeźroczysta. Wszystkie ataki przeciw niej (prócz obszarowych) mają tylko połowę szansy na trafienie.

O taki brak storytellingu nic nie robiłem. <3 W każdym razie, żeby nie posądzono nas o regresywne rpg, proponuje wyrzucić to automatyczne 50%. Półprzezroczystość też mi się wydaje chybionym pomysłem, bo tak czy siak to jak się ma to transparency na 50% to widać i tak. Może lepiej jakieś miganie, albo rozmywanie.

Angie

  • Guest
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #20 on: September 21, 2017, 06:54:04 am »
Jakby można było dać lajka na forum to byłoby mi o wiele łatwiej wyrazić poparcie dla postu Chromego. A tak muszę napisać, że rzeczywiście coś jest w tym co pisze.

Skaje

  • Obserwator
  • Ghast
  • *****
  • Posts: 609
  • Propsy: 16
  • Meow
    • View Profile
  • ID: 57
  • Postać: Desiderata Graves
  • Discord: Skaje/Nibynuszka
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #21 on: September 21, 2017, 09:49:35 am »
Tu się zgodzę - ja dodałam to zaklęcie do wieży, właśnie po to, by można było zaatakować/rzucić czar/cokolwiek nadal będąc niewidzialnym.

Zmiana tego na półprzezroczystość jest mocno chybiona i całkiem odbiega od zamiarów zaklęcia, bo nic nie daje - półprzezroczystej osoby nie zobaczy się co najwyżej w bardzo złych warunkach typu zamieć/ulewa. To już lepiej skrócić czas jeśli ktoś uważa że zaklęcie jest op.
If you don’t have a massive alternative universe in your head with developed people and stories, you’re lying.

Shagarot

  • Quasit
  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 398
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • ID: 58
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #22 on: September 21, 2017, 12:17:42 pm »
Ok, przytnę długość trwania do minuty na każde dwadzieścia pięć punktów mocy i wtedy wyrzucę ten końcowy zapis.
Arin (722) - Dziś o 21:04
@Shagarot (58)  zabiłeś mnie. Jesteś moim osobistym bogiem.

Tori (72) - Dziś o 21:06
Ja to  po raz kolejny napiszę: Shag jest Mistrzem tekstówek

Zet

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 347
  • Propsy: 12
    • View Profile
  • ID: 1442
  • Postać: Rotmistrz Zadora
  • Discord: Zet
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #23 on: September 21, 2017, 01:24:22 pm »
"Minuta" na każde 25 punktów to nadal mega długo, bo właściwie - cała walka.
Może - minuty na 25, ale po odpaleniu magii/zaatakowaniu przestawia się na np. Dwie tury na 25 punktow?
Nadal mocne, ale już nie op

Chromy

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 95
  • Propsy: 3
    • View Profile
  • ID: 1287
  • Postać: A. Stein
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #24 on: September 21, 2017, 06:24:41 pm »
Tury to też regresywne rpg xD

Zet

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 347
  • Propsy: 12
    • View Profile
  • ID: 1442
  • Postać: Rotmistrz Zadora
  • Discord: Zet
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #25 on: September 21, 2017, 09:59:01 pm »
To jeszcze nie regressive larping, ale od czegoś trzeba zacząć :D
Tury może są regresywne, ale już występują w tej mechanice

Chromy

  • Hobgoblin
  • ****
  • Posts: 95
  • Propsy: 3
    • View Profile
  • ID: 1287
  • Postać: A. Stein
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #26 on: September 21, 2017, 10:18:24 pm »
No ale o ile pamiętam, właśnie chyba pomysł był taki żeby się ich pozbyć. :P

Shagarot

  • Quasit
  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 398
  • Propsy: 4
    • View Profile
  • ID: 58
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #27 on: September 22, 2017, 12:15:24 am »
Kiedyś pozbyto się tur, ale wróciły, bo będą potrzebne do mechaniki Torilu 1.0, nie jesteś na bieżąco Chromowany :p

Zaklęcie zostanie ostatecznie zmienione tak, że będzie trwało minutę (po prostu minutę), ale po wykonaniu ataku niewidzialność utrzymuje się tylko przez dwie tury, plus turę na każde dwadzieścia pięć punktów mocy czarującego.
Arin (722) - Dziś o 21:04
@Shagarot (58)  zabiłeś mnie. Jesteś moim osobistym bogiem.

Tori (72) - Dziś o 21:06
Ja to  po raz kolejny napiszę: Shag jest Mistrzem tekstówek

Zet

  • Łupieżca Umysłu
  • *
  • Posts: 347
  • Propsy: 12
    • View Profile
  • ID: 1442
  • Postać: Rotmistrz Zadora
  • Discord: Zet
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #28 on: September 22, 2017, 09:44:00 am »
Mejks sens

Rawij

  • Otiag
  • *****
  • Posts: 177
  • Propsy: 2
    • View Profile
  • ID: 463
  • Postać: Rawija/Esh/Andor/Ilirith
  • Discord: Rawij
Odp: Warsztat zaklęć
« Reply #29 on: September 22, 2017, 12:52:18 pm »
A w takim wypadku czemu nie może trwać tyle ile zwykła niewidzialność plus te tury? Skoro jest "większa" :V
Ireneusz, 42 lata. Pracownik oczyszczalni ścieków, z zamiłowania działkowiec.


hehe