Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Falco

Pages: 1 [2] 3
16
Jak coś, to zgłaszam Barnabę :)

17
SESJA 1: PROSTA RPBOTA - NABÓR ZAKOŃCZONY

Z przyjemnością ogłaszam listę graczy, którzy wezmą udział w sesji:
(1663) Haralthar Zaurus
(332) Lasair
(1233) Lyvain Windwalker
(1473) Eiriina Kre`tan Elemmiire
(1253) Tig - zagra Grogiem
(1680) Mikeaco Victrilum

Z wyżej wymienionymi skontaktuję się dzisiaj wieczorem.


18
Hej ludzie i inne tałatajstwo :)

Zabierałem się długo do tego, by poprowadzić sesję - jak do wszystkiego zresztą - no i wreszcie się udało. Także tego, zapraszam do przeglądania tego wątku w poszukiwaniu zajęcia dla swoich postaci.


SESJA 1: PROSTA ROBOTA

Najemniczy żywot to balansowanie pomiędzy nudą, a zbliżającym się tragicznym końcem gdzieś w najodleglejszym zakątku świata, gdzie nawet szczekające dupami psy wolą się nie pojawiać. Dni i tygodnie bezsensownej wędrówki. Skrzypienie kół, wydobywanie wozów z błota, naprawy i znowu skrzypienie kół. Ciągle te same gęby i odgrzewane dowcipy. Ochrona karawany to prosta, ale nudna robota. Do czasu... 


Dla kogo?
Dla każdej postaci, która mogłaby się zaciągnąć do ochrony karawany i przeszłaby przez sito szefa ochrony. Potrzebuję 4-5 graczy.

Gdzie?
NK, a jakże! Akcja dzieje się w okolicach Rashemenu, Narfell i Great Dale.

Typ sesji?
Taki mix survivalu, tajemnicy, naparzanki. Cytując klasyka: będzie pan zadowolooony.

Czas trwania?
Jako że jest to wyprawa na północ, uznajmy ją za długą. Sam rdzeń historii nie będzie trwał jednak długo w perspektywie całej wyprawy.

Poziom zagrożeń?
Jeżeli miałbym porównać do papryki, byłaby to jalapeno ;)

Sesja przyjazna początkującym?
Pomijając sporą dawkę kapsaicyny, żółtodzioby mile widziane.

Tempo
Potrzebuję graczy żwawych, rączych, gibkich, o zwinnych palcach i giętkich nadgarstkach. Innymi słowy chciałbym spróbować przycisnąć odpisy do jednego dnia. Uważasz, że nie dasz rady wykrzesać odpis w ciągu 24h od mojego podsumowania? Idź ścigać się ze ślimakami :P


Zgłoszenia tutaj lub na pocztę, ID 1310.

EDIT: aha... kurde... nabór śmiałków do niedzieli (23.04.2017). Do ostatnich sekund tego uroczego dnia, który jest widmem poniedziałku :P

19
Plenarne ścieżki / Odp: Luskańskie Historie
« on: March 29, 2017, 11:59:27 AM »
Ja jestem na 90% za wyprawą do Luskan. Aktualnie Kocur uczestniczy w dwóch sesjach:
- złodziejsko-detektywistyczna w Waterdeep
- pływacko-survivalowa na planie wody


20
Plenarne ścieżki / Odp: Wiele głów, wiele historii: sesje u Hydry
« on: February 09, 2017, 12:35:09 AM »
- Diggins, wybieram cię! - Rzuca poke ballem.

Jako obserwator, skoro dzikie świnie są wykluczone. Ale w takim razie czekam na event z szukaniem trufli :P

21
Plecak Hewarda / Odp: Opowieść jest najważniejsza. Opowiedz nam o sobie.
« on: December 14, 2016, 09:07:07 AM »
Hej :)
Jestem z Wrocławia, rocznik 1984. Od przeszło 6 lat piszę ostatni rozdział pracy magisterskiej o przekładzie intersemiotycznym na podstawie "Tronu we krwi" Akiry Kurosawy ;)
Uwielbiam fantasy i science fiction w każdej postaci (książki, komiksy, filmy i seriale). Wychowany na teledyskach zgranych na VHS z MTV. Kiedyś długowłosy "zakapior" w glanach, dzisiaj naparzam kampanie reklamowe w internetach, ale w głębi serca nadal rock'n'roll. Uwielbiam się śmiać (często z siebie samego) i jestem prokrastynatorem totalnym.
W RPG gram odkąd pamiętam (World of darkness, D&D, Warhammer, Neuroshima itp.), w tekstówki gram od kilkunastu lat, głównie vallherówki (z tych, które najbardziej utkwiły mi w głowie to Neverland i Cyrodiil).

22
Jasne :) dawaj znać, jak będziecie gotowi

23
Dzięki za odpowiedź. Czyli mamy zasadę zaufania społecznego ;)

24
Czyli teoretycznie moja postać tropiciela może znać czary objawień z czwartego poziomu. Muszę tylko nauczyć się go w Wieży Magów? Myślałem, że moja postać musi się fabularnie napocić (zorganizować sobie sesję z kimś, a później wysłać do MG, żeby zaakceptowali nowe umiejętności zdobyte fabularnie)

25
Gram łowcą, który zgłębia tajniki natury, by móc czerpać z niej moc. Podczas tworzenia postaci wybrałem kilka zaklęć z magii objawień, które zna moja postać. Teraz pytanie, jak moja postać ma poznać nowe zaklęcia? Zwoje i księgi czarów odpadają przy magii objawień (chyba, że źle ją pojmuję).

26
Plenarne ścieżki / Odp: Opowieści dziwnej treści: Sesje u Kass
« on: July 30, 2016, 11:46:05 PM »
Piszę się :)

27
Plenarne ścieżki / Odp: Gracz szuka sesji
« on: July 26, 2016, 07:54:33 PM »
Znalazłem u Herolda informację, że poszukiwana jest grupa śmiałków, której zadaniem jest odnalezienie Radnych. Czy to nadal aktualne?

28
Kto pyta, nie błądzi / Odp: Mnich jako postać
« on: October 25, 2015, 12:55:25 AM »
Nie chciałbym Łotrze, żebyś traktował tego wpisu jako atak na Ciebie. Gra jest nowa, "system" też, więc jest to czas na dotarcie i wypracowanie dobrych nawyków. Tak więc aspekty i storytelling to trzon rozgrywki i rozumienia postaci ;)

Ufam Twojej ocenie ^^

29
Kto pyta, nie błądzi / Odp: Mnich jako postać
« on: October 25, 2015, 12:26:33 AM »
To żadne rozwiązanie mojego problemu. Stworzyłem pijanego mnicha w oparciu o aspekty, ale i tak nadal w oczach innego gracza jestem zwykłym pijakiem, którego pewnie dziecko położy na łopatki. I w zasadzie nie dziwię mu się, wszak w normalnym świecie pijak dawno dostałby w tryby.

30
Strefa dzikiej magii / Odp: Foematowanie tekstu w NK
« on: October 24, 2015, 11:52:15 PM »
Na kompie jest ok. Tylko na telefonach widać inaczej (zazwyczaj gram z telefonu).

Pages: 1 [2] 3