Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Rawij

Pages: [1]
1
Przeszła fabuła / [Główna Fabuła] Jezioro Krwi
« on: July 23, 2017, 01:14:59 PM »
Temat związany z fabułą Jeziora Krwi w Amn.

Sesje powiązane z wątkiem będą toczyć się w MS'ach, prywatach i NK. Zgłoszenia mile widziane. Zapraszam wszystkich do gry :>



Dies Irae
Quote
Maria udała się wraz z matką nad brzeg Jeziora Esmel, by nabrać wody na dzisiejszy gulasz z głowy krowy. Wielkie święto - nie mogli pozwolić sobie na mięso każdego dnia, jak to każda rodzina biednych parobków z Amn.
Młoda dziewczynka wzięła dzban i podeszła do krańca lądu. Pochyliła się, dostrzegła jednak coś dziwnego. Gdzieś dalej, w głębinach jeziora.
Coś jakby czerwona sfera...
- Mamo... Tam coś jest...
Nie musiały długo czekać... Czerwień roznosiła się po wodzie. Po chwili dotarła do nich.
Maria sięgnęła po nią...
- To jest...
- Krew



Wielu Skrajan martwiło się, że Amn może najechać ich wolny, acz niewielki kraj. Teraz jednak mogli chyba odetchnąć z ulgą - kupieckie państwo zdawało się mieć swój własny, wielki problem. Jezioro Esmel całe spłynęło krwią.
Niektórzy mówią, że to posoka Załamanego Boga, który w końcu wybuchł gniewem widząc biedę tak wielu mieszkańców Ziemi Intryg, kiedy oligarchowie pławią się w bogactwie. Inni doszukują się tutaj diabelskich konotacji, zwłaszcza w świetle rządzącego nie tak dawno w Nerimie Levistusa...

Dziwaczne sny...
Quote
Wraz z nocą przyszedł sen. Piękna kobieta w jedwabnych, biało niebieskich sztach tkała białą tkaninę na krośnie. Jej skóra jaśniała delikatnym światłem, a włosy mieniły się wszystkimi kolorami tęczy. Kobieta skończyła, ułożyła tkaninę na swoich kolanach i zasnęła. Do pokoju wbiegł chłopiec. Pociągnął za tkaninę. Ta pękła. Kobieta obudziła się, spróbowała krzyknąć, lecz nie zdążyła. Zniknęła...


2
Plecak Hewarda / Discordowe twórczości
« on: July 19, 2017, 12:44:46 PM »
Brakowało w sumie trochę takiego kanału, bo nie wszystko pasowało do "Wyjętych z kontekstu". A więc wszystkie historyjki, opowieści, gagi i memy mogą lądować tutaj ;)

Bo wiecie, nowy Patch nie podoba się wszystkim.

Wielka walka się rozpoczyna

3
Warsztat Gonda / Forum
« on: January 31, 2017, 08:33:48 PM »
Po którymś z rzędu już takim wydarzeniu... Dałoby się jakiś większy, czerwony wykrzyknik czy coś, żeby pokazywało że ma się prywatną wiadomość na forum? Obecnie jest to tak słabo widoczne, że po raz n'ty nie zauważyłem jednej.

4
Strefa dzikiej magii / Błąd w PW
« on: June 30, 2016, 10:14:20 AM »
Usunęło mnie samego z Pw w grze. Hydrze pokazuje, że jestem w temacie, nigdzie nie wyskoczyła informacja, że zniknąłem. dodała mnie, ale było zdziwienie.
Do tego kliknięcie na górze PW linku z nickiem mojej postaci Prowadzi do konta Veina, a kliknięcie jego - do mnie.

5
Plecak Hewarda / Card against humanity - Toril
« on: December 25, 2015, 01:52:31 AM »
Hejo
Jak ktoś siedzi na Ircu, to wie, że gramy w Card against humanity. I teraz robimy własną talię
Więc jak ktoś ma pomysły na pytania lub odpowiedzi to może zobaczyć istniejące i tutaj podać własne.

6
Plenarne ścieżki / Sesje tysiąca i jednej nocy
« on: December 07, 2015, 04:55:24 PM »
Noc pierwsza:

Zagłada Domu Robenstaufów



Starzec. Siwa broda i włosy. Ciemny płaszcz. Czoło pokryte zmarszczkami i bruzdami. Idzie przez miasto i taszczy za sobą wielką, skórzaną walizę zamykaną na szerokie pasy. Obchodzi się z nią jak z dzieckiem mimo jej wagi. Zaszedł do Kołodzieja. Widocznie zepsuł mu się wóz. - Przechować panu tą walizkę na składzie do czasu naprawy? - Spytał go rzemieślnik. - Nie, nie trzeba. - Wyszedł. Udał się w stronę... właśnie, dokąd on idzie? Sam chyba też nie wie. Zgubił się? Spytał o coś jakiegoś przechodnia. Odpowiedział mu. Skinął głową w podzięce i skręcił. Kiedy mijał "Pod skrzypiącym łóżkiem" przyspieszył kroku i mocniej złapał walizę. Zbliżał się do Placu przyjezdnych. Ostatnio padało, kamienie są wciąż śliskie. Wystarczyło żeby się potknął. Upadł na bruk z cichym jękiem. Zaparł się i ruszył dalej lekko kuśtykając. Doszedł do tablicy z ogłoszeniami i przybił swoje. Kiedy upewniłeś się że odszedł podszedłeś i przeczytałeś. *Potrzeba ochrony do przejścia niegościnnego traktu w zachodniej stronie puszczy. Solidna zapłata po wykonania zadania. Czarujący, wojowie, łowcy. Wszyscy. Kontakt z Ælhardem na Łonie Lliiry*


Główny temat sesji:
Sesja będzie traktować o okultyzmie, mrocznej magii, obłędzie i moralności. Jak czytałeś graczu drogi Lovecrafta bądź powieści z czarnego romantyzmu to wiesz o co chodzi.

Fabuła: Przycinane drzewko.

Poziom niebezpieczeństwa: Rosnący. Im głębiej w las tym ciemniej. Początek to średni poziom niebezpieczeństwa.

Czego wymagam: Logiki. I przestrzegania negocjowalnych zasad. Chce wprowadzić do gry system poczytalności i stresu. Po ustaleniu nie ma odwrotu. Jak wychodzi że twoja postać stała się obłąkana, to taką grasz.

Ilość miejsc: Do pięciu.  I im mniejsza grupa wyjdzie cała, tym większa nagroda.

Długość : Najkrótsza możliwa długość to 6 dni. i to jest też najmniej opłacalna. Całość minikampanii będzie sesją krótką.

Kostki: Niewiele. Polegam na aspektach, opisach i punktach zbieranych w miarę sesji.

Kogo szukam:
Postaci o niebanalnej fabule. Wesołkowie odpadają. Najlepszy team do tej sesji to: Paladyn/kapłan dobrego bóstwa, czarodziej lub dwóch, wojownik, jedna postać wypełniająca (co nie znaczy gorsza). Jak twoja postać zna się na demonach  i klątwach to masz plus. Ale żadnego PG.

Nagrody: Ustalone z Potwórcami. Nie płakać, że mało, nie kłócić się. (ale postacie mogą to robić).  Najważniejszą nagrodą jest dobra zabawa i przyjaźń. Jak w bajkach dla dzieci.

Odpisy: Poza walką bez kolejności. W walce inicjatywa określana aspekty, zachowanie, inne modyfikatory i kość. Im częstsze tym lepsze, bo nie chcę tego ciągnąć miesiącami. Odpis na tydzień to minimum.

Aspekty: Oczywiście wymagam ukrytych i utrapienia.

Sesja odbędzie się w NK - krótka. ew możliwość przeniesienia do priv. O przyjęciu  nie decyduje kolejność zgłoszeń. Proszę o krótki opis postaci, jej charakteru i ideałów.
Więcej informacji będzie w sesji organizacyjnej. Zgłoszenia przez grę do ID 463.

7
Ciemny Loch / Nieścisłości, nieprawidłowości i inne.
« on: November 17, 2015, 10:06:13 PM »
Rozumiem konwencje fantasy, małą liczbę twórców, że to dopiero beta i etc ale kiedy dziś ktoś napisał : "Jakie potwory? Prosze zapoznać się ze wpisem w Kodeksie o Połunowych Tarczach." coś we mnie pękło. Nie wiem jeszcze czy serduszko czy żyłka ale raczej to drugie >:(

3 tezy Rawiji
1. Zacznę od tego co mnie sprowokowało do postu. Potwory i straże. Kodeks:"Niżej stopniem jest siedmiu poruczników, a także kilkudziesięciu szeregowych strażników" ~o straży miejskiej. Miasto ma plus minus 60 strażników. Dodatkowo Połunowe Tarcze czyli elita, której musi być mniej, jak się domyślam. maksymalnie 20 osób. Nie wiem ile mieszkańców ma miasto (nie ma w kodeksie. Tylko że średniej wielkości) ale dwadzieścia tarcz patroluje teren czyli zgodnie z kodeksem "całą długość traktu przeprowadzającego przez Wężową Puszczę, jak również północną granicę lasu." mapa zamieszczona na stronie pokazuje, że trakt ma ok. 100 km długości. Trochę mało osób pilnuje tego traktu. A na pewno za mało tych osób jest żeby kilka razy do roku penetrować 20tys hektarów (100km długości traktu plus po 10km w obie strony) ale pani, jakie potwory? Są jescze klucznicy ale oni są elitą elit, więc nie powinno ich być dużo. Z tuzin? No i wężowa skórka cytując "Osada jest również domem dla zwolenników leśnych gęstwin, zbieraczy ziół, tropicieli i łowców [hehe] potworów." No i jest to olbrzymie obostrzenie dla postaci łowców? na co mamy polować jak potworów nie ma. Równie dobrze można pozwolić ludziom robić postacie magów a potem zrobić bąbel antymagii o promieniu 100km. Też by fajnie nie było :(

2. Jeżeli nie ma potworów, to lasy są bezpieczne. Czyli każdy kto chce może sobie wejść do lasu i zacząć polować. A z racji, że miasto nie ma przywilejów łowczych ani cechu to po 2 miesiącach nie ma zwierzyny. Z raczej oczywistych powodów.

3. Niepodległość miasta. Dlaczego miasto jest niepodległe, skoro ma tylko 60 strażników? Na południe jest silnie zmilitaryzowana Eshpurta należąca do Amn (które ma ambicje podboju ziem centralnych) która bez problemu mogła by podbić miasto. Czy może raczej miasto należy do konfederacji zachodnich ale to też nie jest raczej darmowe. Jakiś garnizon? [Tutaj jednak w pogłoskach widać że coś się dzieje więc to tylko tak dodatkowo ;P)

Ogólnie miałabym tego więcej ale rozumiem, że konwencja fantasy. Przeżyje. I mam nadzieję że bedzie to potraktowane jako konstruktywna krytyka a nie atak.  ;)

8
Strefa dzikiej magii / Nie mam prawa! Edycja
« on: November 16, 2015, 01:48:09 AM »
Jak w temacie. Kiedy próbuje edytować tekst w prywatnej sesji, wiadomości prywatnej wyskakuje, że nie mam prawa!  A nikt nie odpowiedział jeszcze.

Pages: [1]